Onko teillä minkälaisia kokemuksia
Royal House Oy:n isännöinti firmasta
vuokra-asunnoissa?
Sillä ei ilmeisesti ole muualla Porissa asuntoja
kuin Väinölässä...mikä ihmetyttää, kun Pori on muutenkin iso kaupunki.
Sillä firmalla ei ole minkään laista
sivua netissä, et näkis vähän enemmän
siitä yrityksestä.
Royal House Oy?
10
1917
Vastaukset 10
- vai oikein kaupunk
Vai on muutenkin iso kaupunki?
Onnea. - "pori on
iso kaupunki", olisi vain hauska kuulla miten joku sanoo tätä TUPPUKYLÄÄ muutenkin isoksi kaupungiksi, mihin vertaat silloin?
- pikkukaupungissa asunut
Ei jaksanu kirjautua...
No ite oon asunu koko ikäni paljon pienemmässä kaupungissa kun tämä, niin on se siinä mielessä isompi kuin se missä mä oon asunu. Täälä on enemmän palveluita kun sielä. - kuitenkaan
pikkukaupungissa asunut kirjoitti:
Ei jaksanu kirjautua...
No ite oon asunu koko ikäni paljon pienemmässä kaupungissa kun tämä, niin on se siinä mielessä isompi kuin se missä mä oon asunu. Täälä on enemmän palveluita kun sielä.tuppukylää suuremmaksi, vaikka olisitkin tullut samanlaisesta pikkukylästä kuin tämä (suurta ei porista saa tekemälläkään) kyläpahanen!
- omistaa
Ko firma on kiinteistösijoittaja eikä isännöintitoimisto
- Anonyymi
Eräästä Royal House Oy:n jäsenestä on huono kokemus. Kiinteistösijoittajafirmana kiinnostus on vain rahan saamisessa.
- Anonyymi
Kuuluu sarjaan kiinteistökoijarit. Rahan tienaaminen keinoja kaihtamatta. Vuokralaisena ei voi suositella.
- Anonyymi
Voisitko pikkusen eritellä. Mitkä ovat ne keinoja kaihtamat asiat. Voisin vuokranantajana ehkä oppia, jotain uutta .
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko pikkusen eritellä. Mitkä ovat ne keinoja kaihtamat asiat. Voisin vuokranantajana ehkä oppia, jotain uutta .
sun kaihtimilla ei hallita kiinteistömassoja
- Anonyymi00009
On muuallakin jättänyt maksuja maksamatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92838Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15716Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3670Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 61533
- 70533
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496