Onko teillä minkälaisia kokemuksia
Royal House Oy:n isännöinti firmasta
vuokra-asunnoissa?
Sillä ei ilmeisesti ole muualla Porissa asuntoja
kuin Väinölässä...mikä ihmetyttää, kun Pori on muutenkin iso kaupunki.
Sillä firmalla ei ole minkään laista
sivua netissä, et näkis vähän enemmän
siitä yrityksestä.
Royal House Oy?
8
1221
Vastaukset
- vai oikein kaupunk
Vai on muutenkin iso kaupunki?
Onnea. - "pori on
iso kaupunki", olisi vain hauska kuulla miten joku sanoo tätä TUPPUKYLÄÄ muutenkin isoksi kaupungiksi, mihin vertaat silloin?
- pikkukaupungissa asunut
Ei jaksanu kirjautua...
No ite oon asunu koko ikäni paljon pienemmässä kaupungissa kun tämä, niin on se siinä mielessä isompi kuin se missä mä oon asunu. Täälä on enemmän palveluita kun sielä. - kuitenkaan
pikkukaupungissa asunut kirjoitti:
Ei jaksanu kirjautua...
No ite oon asunu koko ikäni paljon pienemmässä kaupungissa kun tämä, niin on se siinä mielessä isompi kuin se missä mä oon asunu. Täälä on enemmän palveluita kun sielä.tuppukylää suuremmaksi, vaikka olisitkin tullut samanlaisesta pikkukylästä kuin tämä (suurta ei porista saa tekemälläkään) kyläpahanen!
- omistaa
Ko firma on kiinteistösijoittaja eikä isännöintitoimisto
- Anonyymi
Eräästä Royal House Oy:n jäsenestä on huono kokemus. Kiinteistösijoittajafirmana kiinnostus on vain rahan saamisessa.
- Anonyymi
Kuuluu sarjaan kiinteistökoijarit. Rahan tienaaminen keinoja kaihtamatta. Vuokralaisena ei voi suositella.
- Anonyymi
Voisitko pikkusen eritellä. Mitkä ovat ne keinoja kaihtamat asiat. Voisin vuokranantajana ehkä oppia, jotain uutta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749