lindorff oy

pitääkö paikkaa332

pitääkö paikkaa tulu maksuhuomautus paikasta pistin viestiä että voiko sopia maksusuunnitelmaan niin laitto takaisin että ei voi tehdä kun ei ole perinnässä vielä ja pitääkö toi paikkaa mitä laskussa luki et jos ei maksa tän maksumuistutuksen mukaisesti eräpäivää mennessä velkoja ilmoittaa tiedon luottotietorekisteriin. sen käsityksen olen itse saanu jos menee perintään ja niitä ei maksa ajallaan niin sit menee tieto rekisteriin voin kyllä olla väärässä mut en tiedä.

11

1128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lindorff Oy

Luottotiedoillasi ei todennäköisesti ole vielä mitään hätää.

Suosittelisin sinua menemään osoitteeseen www.maksumyöhässä.fi

Sivuston Saitko postia -osiosta näet, miten laskun perintä eräpäivän jälkeen etenee, ja saat neuvoja siihen, miten voit hoitaa asian kuntoon niin, ettei erääntynyt lasku ehdi aiheuttaa merkintää luottotietoihisi. FAQ-osiosta selviää puolestaan mm. se, miten pikavippien kanssa toimitaan.

Toivottavasti koet www.maksumyöhässä.fi -sivut hyödyllisiksi!

• Herwoodin huligaani

Toi prkeleen lindorvvi on kusetuslafka koko pulju. Samaa liakaa vetää vippi kioskejen kanssa. Helpommal pääsee ku haistattaa pitkät ja jättää maksamatta koko paskan! Päätyy sit leipäjonoon vippivirmat ku ei raha enää virtaakaa.

• sdfjlksdfjlsdkf
        Herwoodin huligaani kirjoitti:

Toi prkeleen lindorvvi on kusetuslafka koko pulju. Samaa liakaa vetää vippi kioskejen kanssa. Helpommal pääsee ku haistattaa pitkät ja jättää maksamatta koko paskan! Päätyy sit leipäjonoon vippivirmat ku ei raha enää virtaakaa.

Olen ollut monen perintäyhtiön asiakkaana silloin ku vippikierteessä olin, ja Lindorff on paras niistä sopimaan kaikesta, toisena hyvänä tulee Svea Perintä ja sen jälkeen intrum... ResolviumGroup on kaikista vittumaisin.

• harmaa talous
        sdfjlksdfjlsdkf kirjoitti:

Olen ollut monen perintäyhtiön asiakkaana silloin ku vippikierteessä olin, ja Lindorff on paras niistä sopimaan kaikesta, toisena hyvänä tulee Svea Perintä ja sen jälkeen intrum... ResolviumGroup on kaikista vittumaisin.

Olipas säälittävän huono yritys Joukahaisenkadun pelleltä. Mikä on muuten kun roskatoimistonne muuttui yhtäkkiä postilokeroksi? Saitteko turpaanne paikan päällä vai tuliko krp:n talousrikosyksikkö ja pisti ovet säppiin?

• Come to me...
        Herwoodin huligaani kirjoitti:

Ei noi kauaa tässä maassa heilu kun edeltäjä Contant Oy:kin on tuomittu liiketoimintakieltoon velallisen vahingoksi aiheutetusta toiminnasta ja koronkiskonnasta. Ja on hyvä kun myös tiedetään ketä tämän talousrikollisjoukon taustalla hyörii ja tunnistetaan heidät myös kadulta.

JÄTTÄKÄÄ LASKUT MAKSAMATTA TÄLLE TALOUSRIKOSHIJIJARIFIRMALLE!

• BOIKOTOIKAA TPS:ää!!

• perintäpellet

• doom comes
        sdfjlksdfjlsdkf kirjoitti:

Voi hellanlettas kun Lindorffin omat pomopellet yrittävät täällä pikavippikierteistään kirjoitella. Yrittäkää spedet olla vähemmän läpinäkyviä ja kasvaa jo miehiksi.

Pyydän huomauttaa, että näille Lindorffeille, Intrumeille, Svea Perinnöille yms. RKP:n verojakiertäville äpärille kenenkään ei tarvi maksaa yhtään mitään.
        Nämä talousrikolliset ja pelkurit vain ja ainoastaan kasvattavat omaa rikollista liikevaihtoaan niistä.

Älkää menkö näiden roistojen uhkailuihin. Nämä ovat pelkkiä homoja, pikku sveduäpäriä, munattomia miehiä, pikkulapsia pallit posliineina.

Yksikään mies, järjen tai omatunnon omaava, ei kusekaan Lindorffin suuntaan.

• minä vaan

Maksuhuomatuksesta ei mee luottotiedot, eikä heti vaikka lasku olisikin perinnässä. Lindorffilla tosiaankin sellainen systeemi ettei voi sopia maksujärjestelystä jos ei ole perinnässä. Sen jälkeen voi sopia ainakin 3 maksuerää. Ja jos pysyt maksusuunnitelmassa ei tuu maksuhäiriömerkintääkään. Paras ja juostavin perintätoimisto on ok-perintä. Sain sieltä jopa 12 kk maksusopimuksen kun otin yhteyttä heti maksuhuomatuksen saatuani.

• Welcome to hell

Ei teidän toiminnastanne mene mitkään muutkaan tiedot. Olet Suomen Lain vastainen rikollinen talousrikollisliiga, joka rikkoo lakia niin törkeän koronkiskonnan kuin velallisen vahingoksi aiheutetun toimintanne kautta.

Mutta älkää, pelätkö, me tiedämme ja tunnemme kaikki, jotka ovat teillä töissä, tiedämme vastuuhenkilöidenne rötöksistä ja tuomme ne myös julkisuuteen. Miellä on työntekijälistanne sekä kirjalliset dokumentit vastuuhenkilöiden verorikoksista.

• Death is your saviou

Ei noille mulkuille mitään kannata maksaa. Ruokkii vain noita talousrikollisia. Jätetään Svindorffin huijarit puille paljaille ja pistetään noi homot tekemään oikeita töitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      50
      5297
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      86
      3108
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      312
      1691
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1254
    5. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1227
    6. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1134
    7. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1116
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1105
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      171
      1084
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49