Kempelainen

miten sinä

suhtaudut helluntailaisuuteen tai tähän Patmos säätiöön ja sen keulahahmoon Leo Melleriin? Koetko että niissä on oikea uskon ymmärrys?

18

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kempelainen

Minut on kastettu Helluntaikirkossa. Käyn myös hyvin paljon siellä, sekä Vapaa seurakunnassa.

Opillisesti he ajattelevat hyvin paljon niin, kuten Jeesus käski ja myös seuraavat Häntä, sillä ovathan he kastettuina Kristuksen ruumiissa, Hänet päälleen pukeneet.

Patmos säätiö on outo samoin Meller.

Auttoiko tämä.

• veli.vapaa

" he ajattelevat hyvin paljon niin, kuin Jeesus käski.." Kysyn, miksi ihmisen pitää olla jonkun maallisen rekisteröidyn järjestön jäsen, jos se ei kaikessa opeta kuten Jeesus kehoitti?

• Kempelainen
        veli.vapaa kirjoitti:

" he ajattelevat hyvin paljon niin, kuin Jeesus käski.." Kysyn, miksi ihmisen pitää olla jonkun maallisen rekisteröidyn järjestön jäsen, jos se ei kaikessa opeta kuten Jeesus kehoitti?

mitään?

Ja kerroinko, etteivät he jossain opeta, kuten Jeesus käski.

He juuri opettavat niin, sekä myös elävät niin.

• opetukseen
        Kempelainen kirjoitti:

mitään?

Ja kerroinko, etteivät he jossain opeta, kuten Jeesus käski.

He juuri opettavat niin, sekä myös elävät niin.

juopottelu ja toisten haukkuminen. Vai mistä sinä olet nämä oppinut?
        Entä missä sanotaan että he elävät ja opettavat Raamatun mukaan?

• Juhannuksen totuus
        opetukseen kirjoitti:

kulmakiviä ovat itsensä ylentäminen Jumalaa korkeammaksi, muiden uskovaisten halveksiminen ja rankka huumeen (tupakka) käyttö.

Veeällät ovat saatanasta.

• Kempelainen
        opetukseen kirjoitti:

kuuluuko? Koska osaat kysyä sekä vastata samalla lauseella.

Ne Helluntailasiset, joita tunnen, eivät juo, mutta ovat kuten Paavali, sanovat mitä Jeeus käski, avata sokealle Tien, Totuuden ja Elämän.

Tämän olisi hyvä oppaia myös VL;n, ei vaan olla sopuli.

• Huomioja 1.
        veli.vapaa kirjoitti:

ei tunne Raamattua paremmin kun Kempelainen, samalla viivalla on Heino1 sekä Admata.

Juuri siksi heille EI VASTATA ASIASTA, kun ei tiedetä teologiasta mitään, vaan mennään heti henkilökohtaisuuksiin.

• mitä mieltä olet

kun olen kuunnellut joskus noita helluntailaisten ja vapaakirkollisten kirkonmenoja niin minua vanhakantaisena ihmisenä lyö vastaan se maailmallinen, lihaan menevä musiikki mitä niissä esitetään. Yksistään se jo panee minut mietteliääksi, kun uskovaista on kielletty mukautumasta tämän maailman ajan menon mukaisesti, niin jos en kuulis niitä sanoituksia mitä niitten lauluissa on, niin luulisin olevani vaikka nyt kun on juhannuksen aika niin jossain tanssilavalla. Sen musiikin tahdissa voi niin hyvin panna jalalla koreaksi. Että silleen. Minusta on suorastaan Jumalan pilkkaa että tuon kaltaisiin musiikkisovituksiin laitetaan hengelliset sanat. Enkä siis yhtään ihmettelekkään sitä, että entisiä iskelmälaulajia on tullut helluntailaisuuteen saatikka romaaneja, joilla rytmi on veren perintonä. Ja tuosta Melleristä sen verran, että hänhän on aito Israelin kansan ystävä olisin luullut että juutalaisverta omaavana kokisit hänet heimoveljekses!

• Juhannuskokko.
        mitä mieltä olet kirjoitti:

kun olen kuunnellut joskus noita helluntailaisten ja vapaakirkollisten kirkonmenoja niin minua vanhakantaisena ihmisenä lyö vastaan se maailmallinen, lihaan menevä musiikki mitä niissä esitetään. Yksistään se jo panee minut mietteliääksi, kun uskovaista on kielletty mukautumasta tämän maailman ajan menon mukaisesti, niin jos en kuulis niitä sanoituksia mitä niitten lauluissa on, niin luulisin olevani vaikka nyt kun on juhannuksen aika niin jossain tanssilavalla. Sen musiikin tahdissa voi niin hyvin panna jalalla koreaksi. Että silleen. Minusta on suorastaan Jumalan pilkkaa että tuon kaltaisiin musiikkisovituksiin laitetaan hengelliset sanat. Enkä siis yhtään ihmettelekkään sitä, että entisiä iskelmälaulajia on tullut helluntailaisuuteen saatikka romaaneja, joilla rytmi on veren perintonä. Ja tuosta Melleristä sen verran, että hänhän on aito Israelin kansan ystävä olisin luullut että juutalaisverta omaavana kokisit hänet heimoveljekses!

tupakointi ja Raamatun vastainen opetus ovat törkeää Jumalan pilkkaa. Siitä he kerran tilille joutuvat.

• Kempelainen
        mitä mieltä olet kirjoitti:

kun olen kuunnellut joskus noita helluntailaisten ja vapaakirkollisten kirkonmenoja niin minua vanhakantaisena ihmisenä lyö vastaan se maailmallinen, lihaan menevä musiikki mitä niissä esitetään. ** Saman teki ensin myös minulle, mutta käsite maallinen musiikki, sitä se ei ole, vaan ylistystä, joka entisestä elämästäni uupui. Raamattu nimenomaan kertoo tuollaisen musiikin olevan Jumalalle mieleen.

Jos tuo menee lihaasi, olen puolestasi pahoillani.

Yksistään se jo panee minut mietteliääksi, kun uskovaista on kielletty mukautumasta tämän maailman ajan menon mukaisesti, ** Uskovaista kielletty? Eikö he ole uskovaisia ja missä se ja kuka sen on kieltänyt, kerro edes yskis yksityiskohta.

niin jos en kuulis niitä sanoituksia mitä niitten lauluissa on, niin luulisin olevani vaikka nyt kun on juhannuksen aika niin jossain tanssilavalla.** Nyt on kysymyksessä sinun sairas mielikuvitus. Jos ylistys on tanssia, joka myös Raamatussa tehdään Jumalan kunniaksi, taitaa olla visasta katsoa peiliin ja pitkään.

Sen musiikin tahdissa voi niin hyvin panna jalalla koreaksi. Että silleen. Ps. 87:7
        >>Ja kaikki tanssivat ja laulavat: "Sinussa ovat minun lähteeni!"

• tuntemus
        Huomioja 1. kirjoitti:

ei tunne Raamattua paremmin kun Kempelainen, samalla viivalla on Heino1 sekä Admata.

Juuri siksi heille EI VASTATA ASIASTA, kun ei tiedetä teologiasta mitään, vaan mennään heti henkilökohtaisuuksiin.

ei tee ketään vanhurskaaksi, Saulus tarsolainen on siitä hyvä esimerkki. Raamattuun ne kaikki väärät opettajatkin vetoavat ja perustelevat Raamatulla väärät opit ja eriseurat.

• se tuo
        tuntemus kirjoitti:

ei tee ketään vanhurskaaksi, Saulus tarsolainen on siitä hyvä esimerkki. Raamattuun ne kaikki väärät opettajatkin vetoavat ja perustelevat Raamatulla väärät opit ja eriseurat.

samuli turso on esmerkkinä tehny?

• tuntemus kirjoitti:

Matteuksen evankeliumi:
        22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

Markuksen evankeliumi:
        12:24 Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?

• musik-Antti
        Kempelainen kirjoitti:

kun olen kuunnellut joskus noita helluntailaisten ja vapaakirkollisten kirkonmenoja niin minua vanhakantaisena ihmisenä lyö vastaan se maailmallinen, lihaan menevä musiikki mitä niissä esitetään. ** Saman teki ensin myös minulle, mutta käsite maallinen musiikki, sitä se ei ole, vaan ylistystä, joka entisestä elämästäni uupui. Raamattu nimenomaan kertoo tuollaisen musiikin olevan Jumalalle mieleen.

Jos tuo menee lihaasi, olen puolestasi pahoillani.

Yksistään se jo panee minut mietteliääksi, kun uskovaista on kielletty mukautumasta tämän maailman ajan menon mukaisesti, ** Uskovaista kielletty? Eikö he ole uskovaisia ja missä se ja kuka sen on kieltänyt, kerro edes yskis yksityiskohta.

niin jos en kuulis niitä sanoituksia mitä niitten lauluissa on, niin luulisin olevani vaikka nyt kun on juhannuksen aika niin jossain tanssilavalla.** Nyt on kysymyksessä sinun sairas mielikuvitus. Jos ylistys on tanssia, joka myös Raamatussa tehdään Jumalan kunniaksi, taitaa olla visasta katsoa peiliin ja pitkään.

Sen musiikin tahdissa voi niin hyvin panna jalalla koreaksi. Että silleen. Ps. 87:7
        >>Ja kaikki tanssivat ja laulavat: "Sinussa ovat minun lähteeni!"

Ei vain tunnu kovin uskovaisten hommalta olla "seurakunnan okrakestein basisti".
        Pikemminki se kuulostaa lähipubin karaokelta.

• Takarivin Taavi
        tuntemus kirjoitti:

Parempi on uskoa puhujaveljien valheita kuin Raamatun totuuksia.

• tuntemus
        Devoit kirjoitti:

Matteuksen evankeliumi:
        22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

Markuksen evankeliumi:
        12:24 Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?

ei siis riitä, niin kuin Jeesus sanoo.

• Näinkö on?
        tuntemus kirjoitti:

ei siis riitä, niin kuin Jeesus sanoo.

vl-puhujat vetoavat, kun vääristelevät törkeästi Raamattua?

• Kempelainen
        musik-Antti kirjoitti:

Ei vain tunnu kovin uskovaisten hommalta olla "seurakunnan okrakestein basisti".
        Pikemminki se kuulostaa lähipubin karaokelta.

osallistu karaokeen, se tiedoksesi.

Mutta jos olet kiinni lähibubissä, sieltä et osaavaa musiikkia löydä, vain pöhnän ja tupakan savua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1514
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      62
      1465
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      108
      1134
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      122
      1082
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      756
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      701
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      141
      671
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      376
      582
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe