Kammo vapaita veskareita?

MasterZeromus

Onkos heitä? Tarkoitan siis teitä joilla ei ole sitoutumiskammoa! Jos tiedät nousevan ja/tai kuumerkkisi olisi se vielä plussaa.

Terveisiä rapumies

5

1132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimies nainen

      Oon vesimies ja kuun merkki on kaloissa. Minulle paras mies ois kuulema Rapu joka ois tarpeeksi herkkä , mut kuitenkin voimakas ja vastuullinen. Löytyykö sellasia miehiä??

      • ...

        Ja olette jo tavanneet. Olette yhdessä. Olette täydellinen pari. Onnea.


    • On erimies

      Itse olen vesimies mies ja myös nousevamerkki vesimies, kuumerkki jouskari ja olen erittäin sitoutuvaa tyyppiä yhdenyön ja lyhyet suhteet ei kiinnosta ollenkaan.

    • VeskariN-*

      tämä veskarinainen taistelee juuri kyseisen "ongelman" kanssa.. kaikki toimii tuoreessa (pari)suhteessa loistavasti, mutta oma seikkailunhalu on silti vahva enkä saa sitä sammumaan millään, ei edes rakkaus toiseen vaikka kyseisen miehen olen tuntenut jo vuosia ja vihdoinkin saimme toisemme. Tahtoisin vain tavata uusia miehiä ja niitä vanhojakin uudestaan ja uudestaan, kokeilla rajojani ja nauttia elämästä sekä ihailusta enkä sitoutua yhteen mieheen. Tahdon vain juosta vapaana, nytkin tuntuu pahalta, kun pitäisi "yrittää" olla uskollinen, mutta silti seksi entisten kanssa pyörii mielessä ja pistää hymyn huulille. Ai niin, nouseva merkki on skorpioni.

    • Vesimies täälläkin

      .. sellainen ongelma, että jos mies vähänkin yrittää ''omistaa'' minut tai kyselee omasta mielestäni liikaa menoistani ja tekemisistäni niin koen olevani rajoitettu. Haluan täydellisen vapauden lähteä ja tulla milloin ikinä halun ilman että joku jatkuvasti kyselee asioistani. Minun kanssa hyvän suhteen saa aikaan vain jos antaa minulle tarpeeksi omaa vapautta ja omaa tilaa, sekä ymmärtää missä menevät näiden asioiden rajat. En päästä ihmistä liian lähelle kovin helposti, mutta pystyn kyllä sitoutumaan jos luotan tarpeeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1635
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1067
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      830
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe