ketipinor ahdistuneisuuteen

onko kenelläkään kokemuksia ketipinor-lääkkeestä. minulle se määrättiin 25mg opamoxin tilallle ahdistuneisuuteen. olen nyt totaalisesti pääsemässä pois opamoxista. puolen vuoden ketipinorin jälken lihakseni ovat jäykistyneet monella tapaa venyttelyistä huolimatta. nyt myös kiusallinen luupiikki kantapäässä. paino nousee vaan koko ajan hoitoyrityksistä huolimatta. ennen nukahtamista saatan n'ähä kummia näkyjä, mm. kukkia katossa. koko huushollini rempallaan. o nko muilla kokemuksia? lamaannuttaako ketipinor hennkistä toimintaa, lihaksia? kiitos
81271
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Sain Ketipinoria unettomuuteen, masennukseen ja ahdistuneisuuteen Sepramia. Sepram on toiminut hyvin, mutta tuo Ketipinor sai aikaiseksi sellaisen helvetillisen yön että ei enää ikinä tuota lääkettä!

Äänestä
  • Ketipinoria unettomuuteen. Kuudentena päivänä en jaksanut enää kättäni heilauttaa. Siihen loppui se kokeilu!

    Äänestä

  • kuusi päivää kirjoitti:

    Ketipinoria unettomuuteen. Kuudentena päivänä en jaksanut enää kättäni heilauttaa. Siihen loppui se kokeilu!

    Se hyvä puoli tuosta kokeilusta oli, että nyt taitaa tietää miltä "oikeasti hullulta" tuntuu. Taitaa mennä aikaa ennen kuin viime yö unohtuu!

    Äänestä

  • Anti Ketipinor kirjoitti:

    Se hyvä puoli tuosta kokeilusta oli, että nyt taitaa tietää miltä "oikeasti hullulta" tuntuu. Taitaa mennä aikaa ennen kuin viime yö unohtuu!

    Minä olen käyttänyt tuota samaa lääkettä nyt yli viisi vuotta. Joskus kolmesti päivässä,mutta nykyään otan koko annostuksen iltaisin.

    Päivittäinen annostukseni on tällä hetkellä 250 mg. Otan sen siis illalla ennen nukkumaan menoa. Tämä lääke määrättiin minulle ihan jokapäiväiseksi ja se on toiminut todella hyvin! Annostus on vaihdellut siis vuosien varrella paljonkin. Joskus päivittäiset annostukseni olivat lähes tuhat mg.

    Sivuvaikutuksena älytön väsymys ja heti lääkkeen oton jälkeen saattaa alkaa tajuttomat tykytykset. Mutta kuten aiemmin mainitsin,se on toiminut! Siksi kestän nämä oireet. Koska olen kokenut sen kuinka huonoksi menen mikäli en käytä lääkettä kuten tulisi.

    Syön myös samanaikaisesti monia muita lääkkeitä. Ahdistukseen minulla on siis Opamox ja sekin onneksi toimii. Tarvitsen sitä vain kausittain. Unettomuuteen Tenox.

    Kaikkia muita lääkkeitä,en tässä nyt mainitse,kun näistä lähinnä oli kyse.

    Äänestä

Itse syön samaa lääkettä 150mg ahdistuneisuuteen/unettomuuteen, ja mulla on ainakin toiminut todella hyvin. Eikä mulla oo ollu minkäänlaisia haittavaikutuksia.

Äänestä

söin sitä iltaisin ahdistukseen, samankaltaisia näköharhoja tuli, mutta pahin oli se kun yöllä heräsin, en pystynyt liikuttamaan edes sormeani, yritin huutaa apua, mutta en pystynyt siihenkään. Juoksin lääkäriin parin päivän päästä ja se lopetettiin heti.

Äänestä

Minä olen ottanut (100 mg)kyseistä lääkettä viime vuoden joulukuusta asti.Illalla tosiaan taju pois pari tuntia lääkkeen ottamisesta, yleensä, mutta joskus menee kolmekin tuntia että saa unenpäästä kiinni.Aamulla on tokkurainen olo mutta ahdistaa kuitenkin ja oikeastaan koko päivän on sama ahdistus päällä.Joskus otan vielä levozin 5mg lisäksi jos on oikein huono päivä ollut.

Masennukseen minulla on sepram 20mgx2 aamuisin sekä otan myös kalaöljy tuotteita sekä vahvoja b-vitamiinejä 2x pvä:ssä.Tuntuu vain ettei tuo olo kohene millään konstilla, lääkepakkauksessa lukee kylläkin että iltaisi ja tarvittaessa aamulla ahdistukseen, en ole vielä ottanut aamulla ihan siksi ettei ole liian tokkurainen olo koko päivää kun meinaa muutenkin olla aika zombie koko pv:n, ei ajatus kule eikä oikein jaksa jutella kenenkään kanssa.

Äänestä

Ketipinorista on tullut muotilääke (lue: hyvin kaupattu lääkäreille) ahdistuneisuuden ja unettomuuden hoitoon, vaikka se ei ole hyväksytty kummankaan hoitoon. Aiheuttaa mm. painonnousua ja sydänvaivoja. En suosittele.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


sinikello10 kirjoitti:

onko kenelläkään kokemuksia ketipinor-lääkkeestä. minulle se määrättiin 25mg opamoxin tilallle ahdistuneisuuteen. olen nyt totaalisesti pääsemässä pois opamoxista. puolen vuoden ketipinorin jälken lihakseni ovat jäykistyneet monella tapaa venyttelyistä huolimatta. nyt myös kiusallinen luupiikki kantapäässä. paino nousee vaan koko ajan hoitoyrityksistä huolimatta. ennen nukahtamista saatan n'ähä kummia näkyjä, mm. kukkia katossa. koko huushollini rempallaan. o nko muilla kokemuksia? lamaannuttaako ketipinor hennkistä toimintaa, lihaksia? kiitos

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu