Maanantaina paremmat soundit

leper messiah!

Sunnuntaina ääni oli pelkkää bassomörinää. Biisit sai tunnistaa rummuista tai laulusta, koska kitaroita ei kuulunut kuin bassottomissa kohdissa. Näin ainakin kuului kentälle.

Eilinen keikka sen sijaan oli saundeiltaan parempi, ja sehän nosti tunnelmaakin reippaasti. Katsomopaikkakaan ei jäänyt harmittamaan, oli siellä sen verran hauskaa. Vaikka en nauttinut alkoholia tippaakaan, oli koko loppuillan ajan humaltunut fiilis.

Mitä helvettiä suurin osa katsomossa olevista istuu koko setin ajan perseet kiinni penkissä? Älkää tulko keikalle, jos ette tiedä kuin muutaman biisin!

5

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pharaoh's son

      Oon kyl siin mieles samaa mieltä että vituttaa ku porukka ei oo ollenkaa messis keikalla. JOtenki tulee sellanen fiilis että suomi pettää metallican jos ei lähe tarpeeks ääntä.

      Toisaalta onhan jokasel oikeus tulla kattoo kiekkaa vaikkei jaksakkaa riehuu tai ei tiedä muita biisei ku nothing else matterin.

      Jokatapaukses metallica rokkas ja kovaa |..|

      • westend

        Mutta jos katsomossa suurin osa on perseet penkissä niin monelle tulee suomalaisittain sellainen fiilis, "että mitä katsomonaapurit ajattelevat jos mä irroittelen". Mua ei haitannut ollenkaan vaikka olin taatusti koko konsertin vanhin katsoja.
        Keikka tempaisi mut heti mukaan ja huusin ääneni käheäksi, moshasin ja headbängäsin.
        Siviilielämässä saan ihan riittävästi kontrolloida tekemisiäni, mutta koska olen hevimusiikin ehdoton fani niin en välitä puolustella sitä että olen jo reippaasti 60 kymppinen, mutta silti "hevi tulee ja hevi tappaa".
        Niin kauan kuin Metallica sedät jaksaa heilua niin kauan myös meikä niiden keikoilla käy.
        Tänään meni huilatessa ja huomenna onkin sitten ACDC:n vuoro meikäläistä riekuttaa.


      • jrjr
        westend kirjoitti:

        Mutta jos katsomossa suurin osa on perseet penkissä niin monelle tulee suomalaisittain sellainen fiilis, "että mitä katsomonaapurit ajattelevat jos mä irroittelen". Mua ei haitannut ollenkaan vaikka olin taatusti koko konsertin vanhin katsoja.
        Keikka tempaisi mut heti mukaan ja huusin ääneni käheäksi, moshasin ja headbängäsin.
        Siviilielämässä saan ihan riittävästi kontrolloida tekemisiäni, mutta koska olen hevimusiikin ehdoton fani niin en välitä puolustella sitä että olen jo reippaasti 60 kymppinen, mutta silti "hevi tulee ja hevi tappaa".
        Niin kauan kuin Metallica sedät jaksaa heilua niin kauan myös meikä niiden keikoilla käy.
        Tänään meni huilatessa ja huomenna onkin sitten ACDC:n vuoro meikäläistä riekuttaa.

        Ikää päälle 60 ja vielä juttu toimii, hieno homma. 2004 Saksan Ludwigshafenin keikalla oli saman ikäluokan nainen heilumassa.


    • laulua

      Soittiko Mastodon maanantainakin ilman laulua.

      • aloittaja

        laulu kuului ja kitaratkin!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe