Coors light / Miller Lite

puukäsi takatolpalla

Tervehdys,

hyvät oluen ystävät, löytyisikö helsingin seudulta Coors Light tai Miller Lite -olutta alkosta/kaupoista?

Behnfords myy WTC-talossa kaikenmaailman jenkkisälää, mutta minulla ei ole tietoa myyvätkö he myös olutta?

16

6863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myy nämä

      oluet kuuluvat sarjaan täysin turhat litkut - menee aivan mykäksi näiden edessä. Miksi joku juo olutta mikä melkein maistuu oluelta, kun kunnon täysmallasoluttakin on saatavilla.

      • puukäsi takatolpalla

        Ja miten tämäkin kommentti liittyi aiheeseen? Tässä aiheessa ei ollut kysymys siitä mistä kukin tykkää vaan mistä sitä olutta löytyisi.


      • tajunnut vihjettä
        puukäsi takatolpalla kirjoitti:

        Ja miten tämäkin kommentti liittyi aiheeseen? Tässä aiheessa ei ollut kysymys siitä mistä kukin tykkää vaan mistä sitä olutta löytyisi.

        Keskusteluryhmän otsikko on Oluet, edellä mainitut litukut eivät täytä oluen kriteerejä (ainakaan minun). Enkä todellakaan tiedä tai välitä siitä myydäänkö ja missä ko litkuja.


      • Y.S.L
        tajunnut vihjettä kirjoitti:

        Keskusteluryhmän otsikko on Oluet, edellä mainitut litukut eivät täytä oluen kriteerejä (ainakaan minun). Enkä todellakaan tiedä tai välitä siitä myydäänkö ja missä ko litkuja.

        Minä pidän amerikkalaisista oluista. Ja sanokaa vaan että nämä light -tuotteet eivät ole olutta, mutta kyllä ne uppoavat minuun samalla tavalla kuin koffin kolmonenkin! Mielestäni keskustelupalstalla voisi olla "makuosio" jossa voisi sitten keskustella makuasioista, niistä en lähtisi turhanpäivisiä löpinöitä kirjoittelemaan.
        Eikä olisi pahitteeksi vaikka kyseisiä juomia suomesta saisikin. Hyviä ovat myös nämä äskettäin suomen marketteihin tulleet lite yms oluet.


      • Minä ja mielipiteeni
        Y.S.L kirjoitti:

        Minä pidän amerikkalaisista oluista. Ja sanokaa vaan että nämä light -tuotteet eivät ole olutta, mutta kyllä ne uppoavat minuun samalla tavalla kuin koffin kolmonenkin! Mielestäni keskustelupalstalla voisi olla "makuosio" jossa voisi sitten keskustella makuasioista, niistä en lähtisi turhanpäivisiä löpinöitä kirjoittelemaan.
        Eikä olisi pahitteeksi vaikka kyseisiä juomia suomesta saisikin. Hyviä ovat myös nämä äskettäin suomen marketteihin tulleet lite yms oluet.

        Minäkin pidän amerikkalaisista oluista - joiden irivikuvia nämä light tuotteet ovat.
        Alkosta riippuen Yhdysvaltalaista olutta löytyy nykyisin noin 6-10 eri pullotetta.
        Yksi ehdoton suosikki on Anchor Liberty Ale ja toinen Sierra Nevada Pale Ale - nämä eivät ole lager oluita ja eivät varmaankaan light oluita - mutta makua niistä löytyy senkin edestä.

        Yhdysvalloissa tehdään erittäin hyviä ja erittäin huonoja oluita, niin kuin monessa muussakin maassa.

        En ole koskaan ymmärtänyt light oluiden funktiota - maistuvat melkein oluita ja sisältävät vähän vähemmän kaloreita. Oluessa tärkeintä on maku muut ominaisuudet tulevat vasta sen jälkeen, on aivan se ja sama onko oluessa kuinka paljon kaloreita jos se ei maistu hyvälle. Itse nautin oluen juomisesta, tosin kohtuudella ja sitä kuluu noin 12 pulloa kuukaudessa - joka pullo juodaan nauttien.


      • H2O<>BEER
        Y.S.L kirjoitti:

        Minä pidän amerikkalaisista oluista. Ja sanokaa vaan että nämä light -tuotteet eivät ole olutta, mutta kyllä ne uppoavat minuun samalla tavalla kuin koffin kolmonenkin! Mielestäni keskustelupalstalla voisi olla "makuosio" jossa voisi sitten keskustella makuasioista, niistä en lähtisi turhanpäivisiä löpinöitä kirjoittelemaan.
        Eikä olisi pahitteeksi vaikka kyseisiä juomia suomesta saisikin. Hyviä ovat myös nämä äskettäin suomen marketteihin tulleet lite yms oluet.

        > "Ja sanokaa vaan että nämä light -tuotteet eivät ole olutta, mutta kyllä ne uppoavat minuun samalla tavalla kuin koffin kolmonenkin!"
        Tai miedosti hiilihapotettu vesi.


    • hillbilly redneck

      kyseisistä jenkkiläisistä light-oluista todella paljon. Pidän myös valtavan paljon "oikeista" oluista, kuten tässä joku toinen osasi ilmaista. myös minun yksi suosikki on Anchor Liberty Ale, mutta rakastan myös esim. saksalaisia vehnäoluita, kuten Paulaneria sekä Erdingeriä. Silti lasken jenkkiläiset light oluet aivan samalla lailla oikeiksi oluiksi, kuten kaikki muutkin light oluet. Ja jos joku haluaa kysyä niistä täällä jotain, niin annetaan ihmisille oikeus siihen. Samalla lailla niissäkin pulloissa lukee Beer, kuten suurimmassa osassa maailman oluista. Tai ehkä joitakin ihmisiä varten olisi hyvä aloittaa uusi keskusteluryhmä nimellä "OIKEAT Oluet", niin me myös light oluiden ystävät saisimme täällä rauhassa katsoa, jos jollain olisi asiallinen vastaus kysymykseemme.

      Itse lähdin äsken internetin ihmeelliseen maailmaan tutkimaan aivan samaa asiaa, jota tämän viestiketjun otsikko käsittelee, että tietääkö joku löytyykö kyseisiä Coors Light ja Miller Lite OLUITA suomesta, joko jostain kaupoista/alkosta tai sitten Helsingin seudulta jostain baarista..?

      Sen verran tiedän, että Behnfordilta niitä ei löydy, ellei tilanne ole parissa viikossa muuttunut. Silloin siellä viimeksi kävin.

      Mukavaa kesän jatkoa hyvien oluiden merkeissä kaikille, oli ne sitten oikeita oluita tai light oluita! :)

    • ..--
      • Miller Lite

        Tilasin 15.7. laatikollisen Bud Lightia (24 kpl 0,5 l alumiinipullo) americanfood4u.com sta ja UPS toi paketin ovelle 19.7. Suosittelen!

        Olisin tilannut Miller Liteä mutta sitä oli saatavilla ainoastaan lasipulloissa, joten en viitsinyt ottaa riskiä.

        Onhan tuo hieman kallista, mutta pääseepähän nauttimaan oikeaa amerikan tunnelmaa.

        Ja kaikki kommentit "ei toi oo oikeeta olutta" voi jättää antamatta, koska ei vois vähempää kiinnostaa mitä mieltä olette kyseisistä oluista, piste.


    • Lite Light

      Osta ykkösolutta ja annostele sitä lasiin veden kanssa suhteessa 1:1. Lisää seokseen vodkaa sopiva määrä.

    • BUDLighht

      Ei niitä light bissejä pidä pistää ns. oikeiden oluiden kanssa samalle viivalle. Ne pitää käsitellä omina juominaan. Kunnon helteellä janon sammuttaa aivan erinomaisesti vaikkapa kylmäfiltteröity Coors Light.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. USA:saa jonkin verran matkustelleena olen sitä mieltä, että Coors Light on erinomainen matkajuoma veden kera kuumaan aikaan. Tämä on minun kokemukseni.


    • ehttrhdrh

      Light -olut: Sopii rapakaljasta pitävälle karppaajalle, joka kuitenkin haluaa päänsä sekaisin ennen valomerkkiä!

    • sam6
    • lare votikka

      coors light nyt myös maaseudun s-marketis. erinomainen grilliolut. on aika mietoa 4% eikä nouse helttaan ja virvoittaa helteellä.

      • coorslight

        se Coors light mitä euroopassa myydään on tehty englannissa eli maku on 100 % erilainen kun aidossa. hypin ilosta kun huomasin sitä kaupan hyllyllä mutta pettymys oli sit suuri kun maistoin sitä :/ americanfoods4u kautta saa hyvää jenkki olutta edullisesti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe