Mikähän suihkulähteen pumpussa on vikana kun ei toimi kunnolla? Päälle laittaessa vesi tulee mutta ei suihkua niin ku pitäisi. Aivan kuin olisi menettänyt tehonsa. Pumppu on pari vuotta vanha. Moottori pyörii eikä tukostakaan ole missään koska olen avannut sen moneen kertaan ja puhdistanut. Lisäksi säädin on täysillä joten siitäkään ei voi johtua.Pitäisikö ostaa uusi pumppu vai voisiko olla jokin yksinkertainen selitys asialle mitä en ole huomannut?
suihkulähteen pumppu?
3
2310
Vastaukset
- yksi vaihtoehto
Meillä oli patsaspumpussa sellainen ongelma, että pumpun ropeli rupesi aika ajoin luistamaan.
Syynä ropelin luistoon oli ropelin kiinnitysakselin perääntyminen roottorin sisältä, sen pystyy kokeilemaan käsin ropelia pyörittämällä, kunnossa oleva on aika jäykkä pyöriteltävä, mutta sen kuuluu kuitenkin antaa periksi.
Ropelin saa kiristettyä naputtelemalla ropelin puoleisesta akselin päätä sisään päin. - kokemusta on........
Niin..........siis ei suihkua.......sulla on se suihkun suutin tukossa........kierrä se auki kun pumppu on pois päältä, ja huuhtele vähän aikaa että roskat lähtee reikien päältä pois.............
Mutta, meillä ei nostanut vettä ollenkaan, hurina vain kuului, niin
viime kesänä palautin varmaan 4 vai 5 pumppua saman vian takia liikkeeseen, meni takuuseen ja aina otin uuden pumpun tilalle..........sitten kun vein ehkä viidettä pumppua takas, niin sanoivat, etteivät enää anna uutta pumppua tilalle vaan työnsivät rahat käteen..........niitä oli kuulemma palautettu takuun perusteella jo niin paljon...........
Jos sulla on ostokuitti tallella, niin kaikki hileet ja pumppu muovikassiin ja ostopaikkaan palautat takuun perusteella........jos se enää on voimassa.......... - kokemusta on........
Tuli vielä mieleen............jos sulla ei ole siinä siis muuta kuin se pumpun oma suihku,,,,,,,,ja oletkin kääntänyt siitä yhdestä vivusta sen veden menemään esim. patsaalle, eli siitä vivusta pystyt ohjaamaan, tuleeko vesi patsaasta vai suuttimesta........tajusitko...........vähän vaikea selittää...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882