BOON LIFE

PITKÄLLÄ EELLÄ

Sivustoilla edelleen ratsastetaan Op henkivakuutuksella ja Lombardilla ,vaikka sopparit on sanottu irti

10

1114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssa lähti

      Samoin lähti toimitusjohtaja, uppoavasta laivasta?
      Kummasti kaikki yhtiöt joita ennen ylistettiin parhaina, ovatkin nyt joko konkurssikypsiä tai muuten vain onnettomia ja varat pitää siirtää, arvatkaa kenen vakuutuksiin ja kenelle varainhoitoon. Ei ihan nuo yhtiön puheet toiminnan tavoitteista ja laadusta käy yhteen tekojen kanssa. Alan parhaat yhteistyökumppanit, ja höpö höpö. Alan yhteistyökumppanit jotka vielä suostuu toimimaan Bonlieron kanssa. Lopputuloksena on yhden yhtiön vakuutuksia ja omistajien intressipiirien varainhoitoa.

      • edessäpäin --

        raskaan työn raatajille


    • harhaanjohtavaan

      mainontaan. mitä laki siihen sanoo?

      • luki kerran

        jossakin viestissä


    • näitä banneriet

      jos ei kerran ole enää myynnissä. Varmasti tiedostavat asian.

      • ketään

        töissä joka nettisivuja päivittelis..kun on lukenut näitä juttuja täällä sivustolla tuli vaan mieleen että kaikki on irtisanottu tai irtisanoutuneet..olis kiva tietää kuinka paljon ex tj pisti väkeä pois


      • luulisi muutamalla
        ketään kirjoitti:

        töissä joka nettisivuja päivittelis..kun on lukenut näitä juttuja täällä sivustolla tuli vaan mieleen että kaikki on irtisanottu tai irtisanoutuneet..olis kiva tietää kuinka paljon ex tj pisti väkeä pois

        myyjillä olevan henkisesti stressaavaa, kun ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.


      • tänään IL
        luulisi muutamalla kirjoitti:

        myyjillä olevan henkisesti stressaavaa, kun ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.

        Vaikea toimintakuvio muutenkin kun eilisen voittajat ovat tänään markkinoiden pohjakastia, parhaaksi kehuttu varainhoitaja kohta konkurssissa ja totuus löytyy ainoastaan omasta varainhoidosta.

        Today´s offeeer, onli for juu, my friend, best rice, onli for juu.


      • Ennään
        ketään kirjoitti:

        töissä joka nettisivuja päivittelis..kun on lukenut näitä juttuja täällä sivustolla tuli vaan mieleen että kaikki on irtisanottu tai irtisanoutuneet..olis kiva tietää kuinka paljon ex tj pisti väkeä pois

        ketään töissä minun lisäkseni. Minäkin lähden nyt.


      • conlife
        Ennään kirjoitti:

        ketään töissä minun lisäkseni. Minäkin lähden nyt.

        eikö saimaan saaressa nestori miikkulainen muka ole paikalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe