Sivustoilla edelleen ratsastetaan Op henkivakuutuksella ja Lombardilla ,vaikka sopparit on sanottu irti
BOON LIFE
10
1049
Vastaukset
- kanssa lähti
Samoin lähti toimitusjohtaja, uppoavasta laivasta?
Kummasti kaikki yhtiöt joita ennen ylistettiin parhaina, ovatkin nyt joko konkurssikypsiä tai muuten vain onnettomia ja varat pitää siirtää, arvatkaa kenen vakuutuksiin ja kenelle varainhoitoon. Ei ihan nuo yhtiön puheet toiminnan tavoitteista ja laadusta käy yhteen tekojen kanssa. Alan parhaat yhteistyökumppanit, ja höpö höpö. Alan yhteistyökumppanit jotka vielä suostuu toimimaan Bonlieron kanssa. Lopputuloksena on yhden yhtiön vakuutuksia ja omistajien intressipiirien varainhoitoa.- edessäpäin --
raskaan työn raatajille
- harhaanjohtavaan
mainontaan. mitä laki siihen sanoo?
- luki kerran
jossakin viestissä
- näitä banneriet
jos ei kerran ole enää myynnissä. Varmasti tiedostavat asian.
- ketään
töissä joka nettisivuja päivittelis..kun on lukenut näitä juttuja täällä sivustolla tuli vaan mieleen että kaikki on irtisanottu tai irtisanoutuneet..olis kiva tietää kuinka paljon ex tj pisti väkeä pois
- luulisi muutamalla
ketään kirjoitti:
töissä joka nettisivuja päivittelis..kun on lukenut näitä juttuja täällä sivustolla tuli vaan mieleen että kaikki on irtisanottu tai irtisanoutuneet..olis kiva tietää kuinka paljon ex tj pisti väkeä pois
myyjillä olevan henkisesti stressaavaa, kun ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.
- tänään IL
luulisi muutamalla kirjoitti:
myyjillä olevan henkisesti stressaavaa, kun ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.
Vaikea toimintakuvio muutenkin kun eilisen voittajat ovat tänään markkinoiden pohjakastia, parhaaksi kehuttu varainhoitaja kohta konkurssissa ja totuus löytyy ainoastaan omasta varainhoidosta.
Today´s offeeer, onli for juu, my friend, best rice, onli for juu. - Ennään
ketään kirjoitti:
ketään töissä minun lisäkseni. Minäkin lähden nyt.
- conlife
Ennään kirjoitti:
ketään töissä minun lisäkseni. Minäkin lähden nyt.
eikö saimaan saaressa nestori miikkulainen muka ole paikalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893