Sivustoilla edelleen ratsastetaan Op henkivakuutuksella ja Lombardilla ,vaikka sopparit on sanottu irti
BOON LIFE
10
1114
Vastaukset
- kanssa lähti
Samoin lähti toimitusjohtaja, uppoavasta laivasta?
Kummasti kaikki yhtiöt joita ennen ylistettiin parhaina, ovatkin nyt joko konkurssikypsiä tai muuten vain onnettomia ja varat pitää siirtää, arvatkaa kenen vakuutuksiin ja kenelle varainhoitoon. Ei ihan nuo yhtiön puheet toiminnan tavoitteista ja laadusta käy yhteen tekojen kanssa. Alan parhaat yhteistyökumppanit, ja höpö höpö. Alan yhteistyökumppanit jotka vielä suostuu toimimaan Bonlieron kanssa. Lopputuloksena on yhden yhtiön vakuutuksia ja omistajien intressipiirien varainhoitoa.- edessäpäin --
raskaan työn raatajille
- harhaanjohtavaan
mainontaan. mitä laki siihen sanoo?
- luki kerran
jossakin viestissä
- näitä banneriet
jos ei kerran ole enää myynnissä. Varmasti tiedostavat asian.
- ketään
töissä joka nettisivuja päivittelis..kun on lukenut näitä juttuja täällä sivustolla tuli vaan mieleen että kaikki on irtisanottu tai irtisanoutuneet..olis kiva tietää kuinka paljon ex tj pisti väkeä pois
- luulisi muutamalla
ketään kirjoitti:
töissä joka nettisivuja päivittelis..kun on lukenut näitä juttuja täällä sivustolla tuli vaan mieleen että kaikki on irtisanottu tai irtisanoutuneet..olis kiva tietää kuinka paljon ex tj pisti väkeä pois
myyjillä olevan henkisesti stressaavaa, kun ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.
- tänään IL
luulisi muutamalla kirjoitti:
myyjillä olevan henkisesti stressaavaa, kun ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.
Vaikea toimintakuvio muutenkin kun eilisen voittajat ovat tänään markkinoiden pohjakastia, parhaaksi kehuttu varainhoitaja kohta konkurssissa ja totuus löytyy ainoastaan omasta varainhoidosta.
Today´s offeeer, onli for juu, my friend, best rice, onli for juu. - Ennään
ketään kirjoitti:
töissä joka nettisivuja päivittelis..kun on lukenut näitä juttuja täällä sivustolla tuli vaan mieleen että kaikki on irtisanottu tai irtisanoutuneet..olis kiva tietää kuinka paljon ex tj pisti väkeä pois
ketään töissä minun lisäkseni. Minäkin lähden nyt.
- conlife
Ennään kirjoitti:
ketään töissä minun lisäkseni. Minäkin lähden nyt.
eikö saimaan saaressa nestori miikkulainen muka ole paikalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447