pakko irtisanoa, bisneksen teko tapa on kummallinen? Eilen tuli lasku ja tahtovat lisää fyffeä, minulta sitä ei tule.
canal+ nostaa hintaa
3
513
Vastaukset
- moista tietoa
Canal Total maksaa tällä hetkellä 29 euroa
Canal Sport maksaa 23 euroa, samoin Canal Film niinikään 23 euroa.
Olisikohan se sun kaapelioperaattorisi joka nostaa hintoja? Se tosin taitaa olla melkolailla kiellettyä koska noi hinnat on käsittääkseni Bonnier/TV4/C More/Canal :n sanelemat hinnat ja kaikki noita kanavia välittävät operaattorit sitoutuu noudattamaan noita hintoja.- Mieti jos kaikki olisi
Ajatellaanpa, että kaikki nykyisin vapaasti tarjolla olevat kanavat olisi maksullisia. Helkkari tuolla kustannustasolla joutuisi maksamaan kohtuullisesta perustarjonnasta paljon enemmän kuin mitä edes nykyinen tv-maksu on.
- vaan kanavapaketti
Mieti jos kaikki olisi kirjoitti:
Ajatellaanpa, että kaikki nykyisin vapaasti tarjolla olevat kanavat olisi maksullisia. Helkkari tuolla kustannustasolla joutuisi maksamaan kohtuullisesta perustarjonnasta paljon enemmän kuin mitä edes nykyinen tv-maksu on.
Siis ota huomioon että 23 euroon kuuluu useampi kanava. Esim. Canal Film paketissa on useita filmikanavia, muistaakseni niitä on kaikkiaan 6 joista yksi on HD-kanava.
Canal Sport paketissa, niinikään 23 euroa, on 4 urheilukanavaa joista yksi on HD-kanava.
Canal Total paketissa on sitten kaikki Canal leffa- ja urheilukanavat, siis yhteensä 10 kanavaa. Total maksaa 29 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702970Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli391977- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,181480