Onko kaupan myyjällä oikeus alkaa epäilemään sisaruuden aitoutta? Olin pikkuveljeni kanssa läheisessä kaupassa ja pelasimme ray:n koneeseen muutaman kolikon. Veljeni oli jo aiemmin yrittänyt kavereittensa kanssa pelaamista, jolloin myyjä oli oikeaoppisesti sulkenut näiltä koneet.
Kaupasta tultuani lupasin "valvoa" häntä ja pelata hänen seurassaaan ne hilut. Kunnes tämä "yli-innokas" myyjä ryntäsi paikalle tivaamaan minulta henkkareita. Olen 20 ja esitin myyjälle henkkarit ja kerroin kyseisen hepun olevan pikkuveljeni jonka kanssa pelaamme. Myyjä alkoi tivaamaan veljeltäni henkkareita (veli 14 vuotta), ja lisäksi hoki kuinka ei usko meidän olevan sisaruksia...... hmmm..
mielipiteitä?
ray pelit ja alaikäinen pelaaja
mhmmm.
3
632
Vastaukset
- 23456yujrfedrtyujtu7i8ou
joo
- ihan oikein
tilanteessa. Mistä hän olisi voinut tietää teidän olevan sisaruksia, jos veljelläsi ei ole sitä mitenkään todistaa (esim. henkkarit ja sama sukunimi)? Sisaruus kun ei naamasta päällepäin näy. Ja tätä myyjäparkaa on varmaan yritetty kusettaa em. tavalla aikaisemminkin ja vähemmästäkin tulee skeptiseksi. Joten teidän kunniaa ei ole loukattu, sori vaan.
Minä olisin toiminut ihan samoin.- Kouvolan Luomulaku
Yhdyn viimeseen viestiin totaalisesti. :D Täs ei oo mitää epäselvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984