Mietin 159 ostoa ja vaihtoautoja hakiessani osui silmään automerkit.fi sivulla Alfa artikkeli, joka kertoi uusien mallien saapuvan kohta ja että ne ovat kaikki takavetoisia? Täytyykai miettiä vielä?
Mietin Alfa 159 ostoa?
4
672
Vastaukset
- jauza
ei pidä paikkansa. ainoa malli joka on alfalla takavetoinen on 8c competizione superauto. On ollut huhua että tuleva 159 mallin gta huippuversio voisi ehkä olla takavetoinen, thats it.
- mieti, mieti,mieti
ja mieti vielä kerran,että haluatko vapaaehtoisesti iskeä kätesi paskaan.
- Tsippisiu
Nosta sinä se pääsi sieltä paskasta...
- AR158....
Minulla on ollut Alfa 159 D nyt reilun vuoden ja 30 000 km ajettu. Kaikki pelittää hienosti, mutta eihän noilla kilometreillä mitään vikoja saakkaan esiintyä.
Auto on todella nätti (siis ei mikään Toyota tai Belarus), hyvä ajaa, syö aikasten vähän polttoainetta ja on kauhian nopia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749