Yksi asia, joka saa satavarmana kauriin perääntymään on härski huumori. Kyllä kauriskin osaa, mutta yleensä kauris ei alennu sille tasolle. Tämän päivän horoskooppi oli samaa mieltä:
" Et pidä härskistä huumorista, jota viljellään korviesi juuressa. Vaienna heidät tai pistä jutut kahta kovemmiksi. "
Tunnetusti kauris ei voi sietää härskiä huumoria
9
1394
Vastaukset
- vaikka onkin sarkastista
Joku tuossa kommentoi, että Kauris menee aika pitkälle puolustaessaan jotakuta tai jotain. Oma havaintoni on, että Kauris puolustaa varsin kärkkäästi OMAA KUNNIAANSA ja on tässä asiassa valmis menemään aika pitkälle.
Kauris on ehdottomasti pyhimys! Kauris tutkii asioita, etsii totuuden ja jakaa sen koko maailman kanssa. Vaikka kaurista pidetään kunnianhimoisena, niin hänen motiivinsa on jakaa aina maailmalle löydöksensä kuten A. I. Virtanen menetelmänsä rehussa. Toki kauriin peräänantamattomus usein pelottaa muita, mutta ominaisuutena se on valjastettu hyvän käyttöön.
Kauriista tulee paholainen (iiik), kun hän puolustaa jotakin tai jotakuta. Toivottavasti silloin on kyse oikeasta arvosta, koska muutoin kauriin päämäärätietoisuus voi johtaa melkoiseen sotaan. Motiivi kuitenkin on puolustaminen, joten tavallaan tarkoite on hyvä.
suluissa kirjoittajan kommentti:D
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=26314.15Olen menestyksekkäästi puolustanut itseäni, kotiani, toisia ihmisiä. Mikäköhän näistä ei ansaitse puolustamista? Oliko pirullinen olo? Ehkä silloin, kun vastassa oli murhamies. Omin jaloin annoin hänenkin poistua paikalta, joten enkeli lopulta voitti. Ketä sitten on ollut toisena osapuolena murhamiehen lisäksi? Sarjapahoinpitelijä, pari kusipäistä poikaystävää tyttönsä kimpussa, kohtauksen saanut avohoitohullu, vankilakundi. Poikkeuksetta olisivat puolustamattomuuden seuraukset olleet pahemmat kuin puolustamisen. Aina olen koittanut hoitaa asian puhumalla, vaikka järkipuhetta ei olekaan kuunneltu. Peräänantamattomuuden suhteen olet kyllä oikeassa. Se pelottaa varsinkin pahoja poikia, jotka aina ovat tottuneet ajamaan vastustajansa pakosalle silmittömällä hyökkäävyydellään. Meilläpä ei ilmaisia voittoja jaella. Sitä vartenhan kauriit ovat olemassa. Pysäyttämässä niitä, joita lukot eivät pidättele.
- kaurisshh
härskistä huumorista, jota viljellään KORVIESI VÄLISSÄ:DD Njoo, pitäähän sekin osaltaan paikkansa, heh.
- MissCapricorn
Kuten voitte varmaan nimimerkistäkin päätellä satun olemaan naispuolinen kauris ja itse koen härskin huumorin varsin huisiksi, itse viljelen sitä melkeimpä kokoajan. Kai tämä on yksilöllistä, mutta itse olen ronskin huumorin ystäviä. :-D
- kohdalla
MissCapricorn kirjoitti:
Kuten voitte varmaan nimimerkistäkin päätellä satun olemaan naispuolinen kauris ja itse koen härskin huumorin varsin huisiksi, itse viljelen sitä melkeimpä kokoajan. Kai tämä on yksilöllistä, mutta itse olen ronskin huumorin ystäviä. :-D
alkuperäinen väite stemmaa alkuosaltaan. En välitä kuunnella härskiyksiä ja brutaaliuksia ees miesporukassa. Jossain vanhakantasissa harjakaisissa niitä joutuu edelleen kuulemaan ohjelmanumerona, mut sekin on onneks vähentynyt ja siistiintynyt. Varmaan siks, että rakennusala on ainakin suunnittelijoiden osalta melko naisistunut.
- Kimpale1
Ei pidä paikkaansa! Olen pesunkestävä kauris ja varsin huumorintajuinen ja nauravainen sarvipää. Sitäpaitsi härskikin huumori voi olla laadukasta eli riippuu niin paljon siitä miten asiat esitetään.
- härskiysillä
ja rivoilla jutuilla alentaa sekä itseään että kuulijoita.
jotain itsestään puuttuvaa sen sortin "humoristit" kai yrittävät "vitseillään" kompensoida.- lipsahti
taas kerran kirjoitusvirhe. sanasokeus kiusaa.
- ,,,,,,,,,,,,,,
heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765