Frodon kohtalo.. :(

Gollum.rulz:)

Ketä ihan oikeasti meinasi itkettää kun ajatteli elokuvassa frodon surkeaa kohtaloa?
Pieni,hobitin iässä nuori elämän iloinen hobitti muuttuu surulliseksi vaaralliseen tehtävään joutuneeseen tehtävään.. Ja lopussa ei enään tahdo elää.Oikeasti meinasi itkeä :`( Ja kyllä piti pitää penkistä kiinni kun joku (¤&#"*^$£½) idiootti nauroi kun lukitar hyökkäsi Frodon kimppuun ja Frodo parka pyörtyi.Arg arg arg!
Kyllä se oli muuten hyvä saavutus se 11 oscaria,jes!!!

16

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpötti

täältä löytyy esimerkki, joka näkee elijahin lautas-silmien taaksekin.

• wood

lautassilmät ;)

• höpötti
        wood kirjoitti:

lautassilmät ;)

ähhihi.. eikös ne ole?

• Fani!

Jaahas... mullekkin löyty kohtalotoveri! Mua ei vaan kyl meinannu itkettää vaan itketti!!
      Ja se on muute tosi Tosi TOSI ärsyttävää ku joku aina nauraa elokuvissa just väärällä hetkellä ja sellasessa kohtaa joka ei oo ees hauska!!!

• Mellu

Mä itkin!!!Mä oli kattomassa sitä mun yhden kamun kanssa ja lopussa,ku oli ne Harmaat Satamat ja tuli se musiikki ja ne hyvästit,nim un oli pakko kattoa muualle kaverista ja kattoa vaan elokuvaa.Mä peitin mun kasvot kaverilta kädellä ja niiskutin siinä kauheasti..Mulla valu kauheesti kyyneliä silmistä ja ku leffa loppu ja lähdin kotia yksin purskandin itkuun..Kukaan muu ei ikenyt siinä..En ainakaan huomannut ketään joka istui.Kaikki vaan katto aivan tavallisesti leffaa,niin ku se ois ollu joku lastenleffa... Aika hiljaisesti mä itkin,mutta purkaisn tunteista en kestänyt sitä itkun pidätustä...Mun oli pakko itkeä...Se oli kamalan surullinen leffa..Mä aijon ostaa sen enkä kato sitä loppua perheen kanssa varmaan..Muuten mun veli kiusas mua tai ne muut sanois varmaan että "Mikä nyt on?Ei tämä yhtään surullinen kohta ole"..Varmaan sjotian sellasta sanois....Niisk...
        Siinä oli mun juttu..Uskokaa tai älkää,mutta niin mulle kävi...

• Frodo-fan♥

Sama juttu, olin ihan kyynelissä aina, kun näin Frodo-paran itkevän tai kärsivän...;--(

Ja se on todella ärsyttävää! Kun katsoin kaverini kanssa Kahta Tornia, hän purskahti nauruun sellaisissa kohdissa, joissa tapahtui jotakin surullista tai synkkää... Olin kyllä kaverilleni koko illan hiukan näreissäni...

• Mika

Itse asiassa Frodo oli viisikymppinen. Sormuksen läheisyys piti hänet nuorekkaana. Periaatteessa Elijah Wood oli aivan liian nuori näyttelemään 50 vuotiasta Frodoa.

• Gollum rulz:)

..hobitin iässä Frodo oli kumminkin nuori.

• Mika
        Gollum rulz:) kirjoitti:

..hobitin iässä Frodo oli kumminkin nuori.

Piti tsekata Frodon ikä ja eihän se ollutkaan kuin vasta reilu kolmikymppinen ja "hobbitien vastuuttomassa iässä". Taisin olla väärässä - törkeetä.

• faktaa peliin

1. Frodo oli 33, hobitiksi nuori.
        2. Sormus oli Bilbon. Frodolla se oli niin vähän aikaa, ettei siinä ajassa olisi muutenkaan mihinkään ikääntynyt.

• Loput faktat
        faktaa peliin kirjoitti:

1. Frodo oli 33, hobitiksi nuori.
        2. Sormus oli Bilbon. Frodolla se oli niin vähän aikaa, ettei siinä ajassa olisi muutenkaan mihinkään ikääntynyt.

Frodo täytti 33 vuotta alun synttärijuhlissa. Bilbo täytti samana päivänä 111 vuotta.

Frodo (kumppaneineen) lähti Konnusta Sormuksen kanssa 17 vuotta myöhemmin, eli 50-vuotispäivänään. Sormuksen ansiosta Frodo näytti edelleen 33-vuotiaalta, joka oli hobittien virallinen täysi-ikäisyyden saavuttamisen raja.

• Veteranfan

Uhrautuminen on liikuttavaa,sillä Frodon uhrautuminen oman terveytensä kustannuksella tuo mieleen sotiemme veteraanit,jotka tietäen tahtoen uhrasivat henkensä ja terveytensä maamme puolesta.Vertuskuvallista sanomaa elokuvasta on vaikea välttää tulkitsematta,sillä sormustenherra kirjasarja on kirjoitettu toisenmaailmansodan aikana.

• LOTS OF LAUGHT

Voi lol jos joku alkaa siitä itkeä. On muuten hemmetin hyvii leffoi noi.

• ei kuollu

eise kuollu tiputti sormuksen tuomiovuoreen ja se on sou moro

• hrdjrh

ohan noi iha hyviä taas muutaman vuoden tauo jälkee mut harmittaa ku missasin ykkösosan

• HEI,HALOO!!

Hei haloo! Nyt on vuosi...2013!! Surullisinta on siinä boromirin kuolema ja harmaat satamat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe