SYRJÄLÄINEN PUTOSI

MADAM S

Soile Syrjäläinen putoaa valtuustosta ja hallituksesta, mitäs siihen sanotte?!
Ei ollut vaalikelpoinen

83

665

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................
      • hyväsisko pyörittäjä

"Hän päättää tehtävässään muun muassa palvelujen ostosta ja hankinnoista."
        Lisäksi päättää ja sanelee henkilövalinnoista?

• hyväsisko pyörittäjä kirjoitti:

Oikeus voitti asia oli selkeä.
        Sinänsä Soile voinee pyrkiä sitten vaikka eduskuntaan tormakka täti jos näin hänet tuntien voinen sanoa.
        Mielestäni hän toimii tehtävässä hyvin ja eikä ole johdettavissa helposti joten toiminta siten on ollut asiallista. Henkilö voinee päättää joistakin asioista mutta hän toimii esittelijänä toisaallla ja se on sitten lautakunnan tahdosta kiinni miten se toimii ja miten tutustuu paremmin siihen tehtävään mitä heille on jopa lain mukaan määritelty joten mielestäni aikanaan lautakunnassa työskennellessä ei hän ole sanellut, joten tuo oli heitto ja jopa kaunaisuutta.
        Sinänsä en ole aina ollut samaa mieltä hänen kanssa ,mutta ei nämä akat aina minunkaan kanssa muutkaan mutta kun oppii tuntemaan niin tietää mitä tarkootan, eikä myöskään nuo ukot ole niin aina kavereita vaan joskus naama punottaa ja kädet on pitäny laittaa taskuihin kun vihaksi pistää tämä mun laukaisu kohtisuoraa sanoin.tai olen asiasta tiedustellut olen jopa kohdannut virkamiehen joka sano pure perseeseen, aina kun en osaa olla herttainen kun kuntalaisen asialla on ja vilunkia nään tapahtuvan eikä asiat etene.MK

• ko. henkilöä
        markkukorpinen kirjoitti:

Oikeus voitti asia oli selkeä.
        Sinänsä Soile voinee pyrkiä sitten vaikka eduskuntaan tormakka täti jos näin hänet tuntien voinen sanoa.
        Mielestäni hän toimii tehtävässä hyvin ja eikä ole johdettavissa helposti joten toiminta siten on ollut asiallista. Henkilö voinee päättää joistakin asioista mutta hän toimii esittelijänä toisaallla ja se on sitten lautakunnan tahdosta kiinni miten se toimii ja miten tutustuu paremmin siihen tehtävään mitä heille on jopa lain mukaan määritelty joten mielestäni aikanaan lautakunnassa työskennellessä ei hän ole sanellut, joten tuo oli heitto ja jopa kaunaisuutta.
        Sinänsä en ole aina ollut samaa mieltä hänen kanssa ,mutta ei nämä akat aina minunkaan kanssa muutkaan mutta kun oppii tuntemaan niin tietää mitä tarkootan, eikä myöskään nuo ukot ole niin aina kavereita vaan joskus naama punottaa ja kädet on pitäny laittaa taskuihin kun vihaksi pistää tämä mun laukaisu kohtisuoraa sanoin.tai olen asiasta tiedustellut olen jopa kohdannut virkamiehen joka sano pure perseeseen, aina kun en osaa olla herttainen kun kuntalaisen asialla on ja vilunkia nään tapahtuvan eikä asiat etene.MK

piirunkaan vertaa. Markku, vaikka olet ollut politiikassa niinkin kauan, et tiedä kaikkea "tormakan tädin" päätöksistä !!! Valtaa on käytetty ja hoidettu asioita muita kuuntelematta, oikeudenmukaisuudesta viis veisaamatta.

Miksi et ole enää aktiivi politiikassa mukana? Ehkä siksi, että suljit silmäsi ja et katsonut totuuden ja oikeudenmukaisuuden perään.

• ko. henkilöä kirjoitti:

piirunkaan vertaa. Markku, vaikka olet ollut politiikassa niinkin kauan, et tiedä kaikkea "tormakan tädin" päätöksistä !!! Valtaa on käytetty ja hoidettu asioita muita kuuntelematta, oikeudenmukaisuudesta viis veisaamatta.

Miksi et ole enää aktiivi politiikassa mukana? Ehkä siksi, että suljit silmäsi ja et katsonut totuuden ja oikeudenmukaisuuden perään.

On myöskin muita vallankäyttäjiä,valtaa voidaan käyttää myös muullla tavoin kuin osastopäällikön pallilla sellainen vallankäyttäjä voi löytyä kenestä vaan.
        Kuitenkin kansa on sanonut sanansa aikanaan ja miten he ovat tulkinneet asian "vallankäytöstä" olen minäkin valtaani käyttänyt ja ollut siis erimieltä ja joskus jättänyt päätökseen eriävän mielipiteen ja hakenut muualta vahvistusta asialle "yksinäisenä sutena" ja ollut oikeassa kaikesta huolimatta
        Mitä sitten tulee minun aktiivisuuteen politiikassa olen ainakin kantaa ottava ja aloitteellinen. Kuitenkin vaaleissa kansa on sanottavansa sanonut äänestämällä niitä joilla oli rahaa muutakin kuin omia vaalityöhön. niinkuin toteat , että en enää ole valtuutettu , kuningaskin väistyy ,mutta siinä olen eri mieltä mikä on oikeus ja totuus enkö sitä ole hakenut ,sitä syytöstä en allekirjoita ,vaikka joskus pistän huumoriksi asian,enkä aina räksytä Markku Korpinen

• on naulan kantaan
        hyväsisko pyörittäjä kirjoitti:

Olen pitkään ihmetellyt kuinka kauan tämä yksi ihminen voi ja saa piiriänsä pyörittää ja hyvä sisko- piirinsä hyöriä myyrän työtä tehden, joka sekin pieni piiri hyvin tunnetaan Karjalaisen yleisönosaston hyvä sisko - kirjoituksista. KHOn päätös odotettu ja oikea.

• soile syrjäläisestä
        ko. henkilöä kirjoitti:

On sen verran omakohtaista kokemusta.

• on naulan kantaan kirjoitti:

Olen pitkään ihmetellyt kuinka kauan tämä yksi ihminen voi ja saa piiriänsä pyörittää ja hyvä sisko- piirinsä hyöriä myyrän työtä tehden, joka sekin pieni piiri hyvin tunnetaan Karjalaisen yleisönosaston hyvä sisko - kirjoituksista. KHOn päätös odotettu ja oikea.

Hyvin pyöritti piiriä ja laajasti joten kimppakyytiasia ei niistä ollut pienin, hyvä asia pilaantu toisen tormakan akan kommenttiin eli Ministeri Vehviläiseen.
        Poliittisen pelin haistajana sanoin jo ennakkoon joillekkin, miten tulee käymään,että vaikeuksia siinä asiassa koetaan ja Syrjäläinen ratsastaa asialla.hyvin sai mukaan ihmisiä ja toden totta aiheellinen homma.

Mitä tulee sitten aikanaan Karjalaisen kirjoituksiin niin sieltähän jotkut heittivät lokaa asian liikkeeelle panneen silmille tuossa jääviyskysymyksessä ja se herja ei liene vähäistä josta jopa varoitin,kirjoittaja voidaan selvittää.
        Mitä tapahtui sitten, aika hiljaista on siskot tainneet olla nyt, mutta apuja haettiin jopa valtakunnallisia kehuja saaden, näin asian olen ymmärtänyt.
        Tämä toiminta kenties jurppi ja ounastelen että koska kirjoitan nimelläni sekin asia jurppii joitakin ja on jurppinut monella tapaa joten perus Esko ei ole ainoa jonka perhettä on uhattu olen minäkin niitä saanut mutta nyt vasta kerron,eikä sellainen olisi ollut mahdollista muulla foorumilla.tiedän sen suljetun järjestelmän siksi aikanaan annoin asian julki Savon Sanomissa ja sekös jurppi "kapitalistia" heidän edustajia MK

• ......

Syrjäläisen putoaminen valtuustosta oli harmillinen juttu. Kerrankin saatiin älykäs poliitikko joka ei kaikkea purematta niellyt. Kansanedustaja-ainesta. Mielestäni nyt pitäisi ottaa pois myös hänen saamansa äänet, ja päättää sen jälkeen kuka valtuustossa istuu hänen paikallaan. Ei olisi Hottinen, ei.

• ¨¨¨¨
        ...... kirjoitti:

Syrjäläisen putoaminen valtuustosta oli harmillinen juttu. Kerrankin saatiin älykäs poliitikko joka ei kaikkea purematta niellyt. Kansanedustaja-ainesta. Mielestäni nyt pitäisi ottaa pois myös hänen saamansa äänet, ja päättää sen jälkeen kuka valtuustossa istuu hänen paikallaan. Ei olisi Hottinen, ei.

Joillakin näkyy olevan halu kammeta Hottinen pois kaikin keinoin, hänhän on varavaltuutettu ja sillä siisti.

• on todettava
        ko. henkilöä kirjoitti:

Kuten nimimerkki " En arvosta", - itkut olen tämän " tormakan " ylikävelemänä ja tallaamana minäkin itkenyt. Siinä arvostaminen on joutunut tosi tiukalle ja tuuliin haihtunut.

• Hyvä juttu
        on todettava kirjoitti:

Kuten nimimerkki " En arvosta", - itkut olen tämän " tormakan " ylikävelemänä ja tallaamana minäkin itkenyt. Siinä arvostaminen on joutunut tosi tiukalle ja tuuliin haihtunut.

Nyt saatiin ainakin sitä paljon peräänkuulutettua avoimuutta päätöksentekoon. Google löytää tähän mennessä jo toistakymmentä uutislinkkiä päivän otsikkoon :)

• ainokaisa
        ...... kirjoitti:

- luulisi ainakin koulutusta olevan ihan riittämiin! Kunnallisvaalit uusiksi ja hallitus ja samantien kaupunginjohtakin vaihtoon!

• on todettava kirjoitti:

Mutta oletko sinäkin tormakka ja jätät jopa tehtävän suorittamatta mihin sinut on valittu joten kyllä minua sellainen asia myöskin suututti .
        Kyllä minä olen tullut tuntemaan joa aika monta kovaa jätkää vaikkei munia olekkaan MK

• kovat jätkät

Mutta oletko sinäkin tormakka ja jätät jopa tehtävän suorittamatta mihin sinut on valittu joten kyllä minua sellainen asia myöskin suututti .
        Kyllä minä olen tullut tuntemaan joa aika monta kovaa jätkää vaikkei munia olekkaan MK

Onko varajäsen kristillisistä piireistä? Jotain luin että helluntaiseurakunnassa olisi samanniminen henkilö töissä.

• Kuotta
        ...... kirjoitti:

Joku tuolla aiemmin kirjoitti että..kerrankin älykäs poliitikko...hah haa!

Johan nyt tuppiuunokin olisi ennen valtuustoon tai kaupunginhallitukseen pyrkimystää selvittänyt itse onko vaalikelpoinen tai muuten esteellinen !

Vai onko kuten luulen tapahtunutta pelkäksi tyhmyydeksi!

On meillä siinä viranhaltijoita kun eivät eroita pykäliä ,lakeja tai sopivuussääntöjä!

Eihän ne silloin eroita lukemiaan vessapaperista!

• Hurmaava yksimielisyys
        Kuotta kirjoitti:

Johan nyt tuppiuunokin olisi ennen valtuustoon tai kaupunginhallitukseen pyrkimystää selvittänyt itse onko vaalikelpoinen tai muuten esteellinen !

On meillä siinä viranhaltijoita kun eivät eroita pykäliä ,lakeja tai sopivuussääntöjä!

Näin on näreet ja näärännäppylät.

• paremmin
        Kuotta kirjoitti:

asioista enemmän selvää, ennenkuin seuraavan kerran näin kirjoittelet nim.kuotta

"Johan nyt tuppiuunokin olisi ennen valtuustoon tai kaupunginhallitukseen pyrkimystää selvittänyt itse onko vaalikelpoinen tai muuten esteellinen !"

Asia ei ole näin! Asiaa syksylla selviteltiin lehdissä paljon, kyllä kuntaliitosta oli tehty kaksi erillistä kyselyä vaalikelpoisuudesta. Asia oli kahden lakimiehen mielestä ok, yhden ollessa epävarma.
        Jos Syrjäläinen olisi pysynyt sdp:n listalla, koko revohkaa ei olisi ollut...

Mutta näin on nyt oikeus puhunut ja piste!
        Jälkiviisaus on tyhmyyttä!

• valitusta vaan
        ¨¨¨¨ kirjoitti:

Joillakin näkyy olevan halu kammeta Hottinen pois kaikin keinoin, hänhän on varavaltuutettu ja sillä siisti.

Demarithan voivat seuraavaksi nostaa neulan kärkeen Hottisen. Julkista mollausta, valitusta, yms.. normaalia toimintaa. Ossi Muikku varmaan kykenee suunnittelemaan.

• että taida tietää
        on naulan kantaan kirjoitti:

Juu minä varmaan kuulun Syrjäläisen hyväsisko järjestelmään. Olen feministi ja femakko. Teen kaikkeni ukkojen sisäpiirin valta-asetelman purkamiseksi. Osaan paljon ja keinot on monet. Siis vapiskaa Taposet, Muikut, Kärkkäiset ja Pippolat!!!

Akat tässä kylässä valtaa pitävät, ainakin tulevaisuudessa!

• olisi pitänyt
        Kuotta kirjoitti:

Soile Syrjäläisen olisi pitänyt itse ymmästää esteellisyytensä ja pidättäytyä luottamushenkilövaaliin asettumisesta. Hänellä vain taitaa olla niin kova halu
        " muihin tehtäviin", että vauhtisokeus iski.

• kansanedustajavaaliin
        että taida tietää kirjoitti:

Juu minä varmaan kuulun Syrjäläisen hyväsisko järjestelmään. Olen feministi ja femakko. Teen kaikkeni ukkojen sisäpiirin valta-asetelman purkamiseksi. Osaan paljon ja keinot on monet. Siis vapiskaa Taposet, Muikut, Kärkkäiset ja Pippolat!!!

Hienoa! Sinulla ja teillä onkin jo valmiina iskulauseet kansanedustajaehdokas Syrjäläisen vaalikampanjaan. Ja arvot näyttäisivät olevan kohdallaan, sopivat erinomaisesti kampanjaanne . Onnea teille koko poppoolle!

• tasa-arvo

Oma mokanne kun olette halveksitun femakon asemaan joutuneet. Huonoa itsetuntoa. Oletteko mielestänne sitten vasta tasa-arvoisia miehen rinnalla, kun olette saaneet miehen alistettua??? Voi teitä tyhmiä tyttöjä...

terveisin aina tasa-arvoinen akateeminen nainen

• valittaminen
        valitusta vaan kirjoitti:

Demarithan voivat seuraavaksi nostaa neulan kärkeen Hottisen. Julkista mollausta, valitusta, yms.. normaalia toimintaa. Ossi Muikku varmaan kykenee suunnittelemaan.

iskotunut päähän ettei muuta osaa tehdäkkään kuin kulkea "ketkaravia" hakemassa opastusta herrahissistä kuinka näitä asioita oikein junaillaan - ja vielä esittää olevansa eläkkeellä.

• että olette
        on todettava kirjoitti:

Syrjäläisen alaisina tehneet vääriä tai peräti lainvastaisia päätöksiä, joita hän sitten on joutunut suurempien vahinkojen välttämiseksi oikomaan. Sehän esimiehen tehtävä on, jos alaiset huitovat miten sattuu. Perättömiä juttuja ei kannattaisi lehtien palstoilla levitellä.

• mummotettava

Ei mulle ukkelit ryppyile ei! Ukkopahasilla ei ole tämän "feministisian" päätöksiin vaikuttamista.

Olen saanut semmoisen kasvatuksen, että kieropekkaukkelit naulataan kilikuttimistaan seinään. Sisua on enemmän kuin pienessä persaukisessa kylässä!

Tämä "feministisika" ei näitä ukkeileita kumartele.

• kirjoittelun...

joka levisi sanomalehti Karjalaisen keskustelupalstoille ja siitä sitten edelleen asia hoituikin omalla painollaan....

alkujaan asian toi keskusteluun tavis lieksalainen...jääköön nimi mainitsematta...
      OIKEUS VOITTI

• voisi pudota

Hallitukseen voi kuulua vaikka ei olisi valtuustossa.

• haba123

HIENOA!KERRANKIN SUORASELKÄINEN PÄÄTÖS!!!!KIITOS KO!!!!SAMA HOMMA KIMPPA KUVIOSSA EIKUN PIHALLE!SAMA HENKILÖ EI VOI HOITAA VASTUSTUSLIIKETTÄ JA SAMALLA OLLA VASTUUSSA/junailemassa KO. KUVION RAHOITUSRATKAISUISSA! KATTOKAA VALTUUTETUT PEILIIN JOTTA EI MEE VELLIT SEKAISIN! naurettavia summia ja henkilömääriä käytetty kokoajan asian mediapelissä...älkää keksikö vaan lyökää faktat pöytään!maksajana lieksan kaupunki on huomattavasti pienempi!

• Kuntalain 36§ määrittää asian selkeästi johon ilmeisesti kyseisessä asiassa on viitattu.
        3 henkilö joka on hallituksessa tai siihen rinnastettavan toimielimen jäsenenä tai johtavassa asemassa javastuullisessa tehtävässä mysöski liiketoimintaa harjoittavassa yhteisössä joka käsittelee ja on omiaan tuottamaan hyötyä tai vahinkoa.

Esteellisyys määritellään kuntalain 52§ kohdalla hallinomenettelylain 10§ kohdalla siitä olen toisaalla kirjoittanut jo lähisukulaisuus ja jopa jonkin yhtiön hallinnossa työskentely.Jos henkilö palvelussuhteen puolesta asiaa esittelee ei hän voi olla siitä toisaalla päättämässä.

Tilintarkastajien osalta todetaan hallintolain 10 ja 11 § jos luottamus muuten vaarantuu 6 kohta
        Mielestäni kaupungin tarkastuslautakunnassa toimii henkilö, jonka yhtiöltä kaupunki ostaa palveluja tai ainakin on valvontavelvollinen,joten tätäkin asiaa ihmettelen.
        Markku Korpinen

• Onko Sinut valjastettu?

Kuntalain 36§ määrittää asian selkeästi johon ilmeisesti kyseisessä asiassa on viitattu.
        3 henkilö joka on hallituksessa tai siihen rinnastettavan toimielimen jäsenenä tai johtavassa asemassa javastuullisessa tehtävässä mysöski liiketoimintaa harjoittavassa yhteisössä joka käsittelee ja on omiaan tuottamaan hyötyä tai vahinkoa.

Esteellisyys määritellään kuntalain 52§ kohdalla hallinomenettelylain 10§ kohdalla siitä olen toisaalla kirjoittanut jo lähisukulaisuus ja jopa jonkin yhtiön hallinnossa työskentely.Jos henkilö palvelussuhteen puolesta asiaa esittelee ei hän voi olla siitä toisaalla päättämässä.

Tilintarkastajien osalta todetaan hallintolain 10 ja 11 § jos luottamus muuten vaarantuu 6 kohta
        Mielestäni kaupungin tarkastuslautakunnassa toimii henkilö, jonka yhtiöltä kaupunki ostaa palveluja tai ainakin on valvontavelvollinen,joten tätäkin asiaa ihmettelen.
        Markku Korpinen

Nuo kirjoituksesi ja mielipiteesi ovat kuin meedio olisit, - ken kauttasi puhuu? Ettei vaan.. Taidat olla pienen piirin , hyvä sisko verkoston jäsen?

• korkealta

hallitukseen voi kuulua vaikka ei olisi valtuustossa, - totta, mutta ei voi jos ei ole vaalikelpoinen kumpaankaan

• uutisoi
        korkealta kirjoitti:

hallitukseen voi kuulua vaikka ei olisi valtuustossa, - totta, mutta ei voi jos ei ole vaalikelpoinen kumpaankaan

http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/syrjäläinen_putoaa_lieksan_valtuustosta_5358718.html

Korkein hallinto-oikeus ei muuta Kuopion hallinto-oikeuden päätöstä Lieksan sosiaalitoimen osastopäällikön Soile Syrjäläisen (kd.) vaalikelpoisuusasiassa. Hallinto-oikeus kumosi vuoden alussa Lieksan keskusvaalilautakunnan päätöksen siltä osin, kuin siinä on vahvistettu Syrjäläisen valinta kaupunginvaltuutetuksi. Hallinto-oikeus palautti asian keskusvaalilautakunnalle uuden vaalituloksen vahvistamista varten. Keskusvaalilautakunnan päätöksestä valitti vaalien jälkeen Lieksan kaupunginhallituksen edellinen puheenjohtaja Ossi Muikku (sd.). Syrjäläisen katsottiin olevan jäävi tehtäväänsä, koska hän kaupungin toimessaan käyttää taloudellista päätösvaltaa.

Syrjäläinen valitti Kuopion hallinto-oikeuden kumoamispäätöksestä korkeimpaan hallinto-oikeuteen vaatien päätöksen kumoamista, johon korkein hallinto-oikeus ei siis suostunut. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Lieksan keskusvaalilautakunta joutuu kokoontumaan ja vahvistamaan kunnallisvaalien tuloksen tältä osin uudelleen. Kristillisdemokraattien vaaliliiton ensimmäiseksi varavaltuutetuksi valittu yliluutnantti evp. Aimo Hottinen tulee varsinaiseksi jäseneksi Syrjäläisen tilalle valtuustoon.

Korkeimman hallinto-oikeuden päätöksen perusteella Syrjäläinen ei voi jatkaa myöskään kaupunginhallituksen jäsenenä. Lieksan kaupunginkansliasta kerrotaan, että valtuusto suorittanee vaalin heti juhannuksen jälkeen pidettävässä kokouksessa tai sitten elokuun kokouksessaan.

Päivitetty 18. kesäkuuta | 13:56

• vuoden vitsi
        Onko Sinut valjastettu? kirjoitti:

Nuo kirjoituksesi ja mielipiteesi ovat kuin meedio olisit, - ken kauttasi puhuu? Ettei vaan.. Taidat olla pienen piirin , hyvä sisko verkoston jäsen?

Se mielipide oli kyllä pohjanoteeraus kaikista.

• Onko Sinut valjastettu? kirjoitti:

Että minua on vaikea valjastaa mutta koska olen nähnnyt ja elänyt jo täälläkin aika kauan tiedän miten toimitaan poliittisissa kuvioissa.Mitä kuuluu noihin pieniin piireihin minua on jopa syytetty siitä ,että tuijotan omaan napaan nyt on sitten taas uudet syytökset jopa pieni piiri hyvä ettei "siskon peti ja suuret vällyt" mitä siellä sitten tapahtuu sen tietää jokin meedio tai saarnaaja. anteeksi.
        Mutta todella syytökset eri tahoilta on joskus aika jänniä on eri tahoja olemassa mutta joskus ollaan niin hyvää pataa ja kelkka käännetään hyvä taas on olla nokkimassa jota jo tavallaan lyödään.Missä raato on sinne kotkat kokoontuvat sanotaan jopa Raamatussa.
        Joten olen vikuri ja laulan vaan polle polle älä aisalle kaki sillä huomenna on markkinapäivä jotta sillee MK

• korkealta kirjoitti:

Asia on saletti kun jo asian on todennut KHO joten vaalikelpoinen ei ole myöskään kaupunginhallitukseen. se oli selviö ainakin minulle joka olen pykäliä lukenut.
        Valitettavasti vielä on jopa kaupunkimme toimihenkilöissä jotka eivät tunne estteellisyyskysymyksiä ja valtuutetuissa ja keskusvaalilautakunnassa ,joka asian ratkaisi tietämättömyyttä mutta oliko näin sitten parempi paha kuin silimille hyppiminen.

• vuoden vitsi kirjoitti:

Se mielipide oli kyllä pohjanoteeraus kaikista.

Oliko sitten lain tulkinta KHO pohjanoteeraus ja tulkinta oli sama minkä olen todennut MK

• En tiennytkään
        haba123 kirjoitti:

HIENOA!KERRANKIN SUORASELKÄINEN PÄÄTÖS!!!!KIITOS KO!!!!SAMA HOMMA KIMPPA KUVIOSSA EIKUN PIHALLE!SAMA HENKILÖ EI VOI HOITAA VASTUSTUSLIIKETTÄ JA SAMALLA OLLA VASTUUSSA/junailemassa KO. KUVION RAHOITUSRATKAISUISSA! KATTOKAA VALTUUTETUT PEILIIN JOTTA EI MEE VELLIT SEKAISIN! naurettavia summia ja henkilömääriä käytetty kokoajan asian mediapelissä...älkää keksikö vaan lyökää faktat pöytään!maksajana lieksan kaupunki on huomattavasti pienempi!

Junailemassa rahoitusratkaisua....höh. kyydin maksaa valtio eli liikenneministeriö

• tämä syrjäläinen
        En tiennytkään kirjoitti:

Junailemassa rahoitusratkaisua....höh. kyydin maksaa valtio eli liikenneministeriö

kun kerkiää ministeriöönkin ja hoitaa vielä hirveän isoilla mandaateilla suurinpiirtein kaikki Lieksan hankinnatkin. Voi kauheata on siinä paljon valtaa. Miten ihmeessä hän kerkiää olla niin monessa paikassa yhtäaikaa?

Siinä sitä on hyville veljille ja muille nyökyttelijöille ihmettelemistä

• suurinpiirtein
        tämä syrjäläinen kirjoitti:

kun kerkiää ministeriöönkin ja hoitaa vielä hirveän isoilla mandaateilla suurinpiirtein kaikki Lieksan hankinnatkin. Voi kauheata on siinä paljon valtaa. Miten ihmeessä hän kerkiää olla niin monessa paikassa yhtäaikaa?

Siinä sitä on hyville veljille ja muille nyökyttelijöille ihmettelemistä

saada sitä itseään palkaksi eli paskaa niskaan!

• Lieksalainen äänestäjä

Ei ollut kovin uskottava tämä poliittinen tähdenlento. Heti vaalien jälkeen oli mm. vaatimassa itselleen palkankorotusta ja blogissa kuitenkin lukee että kivetkin on käännettävä säästöjen perään. Sitten kun omat palkankorotusvaatimukset torjuttiin niin alkoi päätoiminen valittaminen muitten palkoista. Pidän myös erittäin vastenmielisenä ja populistisena tätä "KD:n tytöt sitä ja KD:n tytöt tätä" missä kilvan eri mielipidekirjoituksissa masinoitiin vuoroon toista ja vuoroon toista ylistäviä tarinoita mm. Karjalaisen nettipalstalle. Ne kirjoitukset tosin yllättäen loppuivat siinä vaiheessa kun tuli oikean nimen rekisteröintipakko. Kimppakyydin kohtalo oli tiedossa jo etukäteen mutta silläkin ratsastettiin että saadaan nostettua omaa poliittista profiilia. Käy jotenkin sääliksi niitä mummoparkoja jotka rollaattoreiden kanssa todennäköisesti tietämättään olivat tällaisessa kuviossa mukana. Jos joku toinen on toista mieltä niin siitä vaan. Tämä on minun mielipiteeni. Yksi erittäin vastenmielinen ajanjakso Lieksan kunnallispolitiikassa on päättynyt. Kaikki ne lieveilmiöt mitä tähän "Hyvä sisko" -järjestelmään liittyi olivat mielestäni oksettavia.

Tämä päivä on demokratian riemuvoitto. Onneksi Suomi on oikeusvaltio ainakin näissä jääviyskysymyksissä. Tästä on hyvä jatkaa.

• kuinka monelle

nk. "tapeille oli niitä palkkoja nosteltu, ennekuin hän pyysi palkankorotusta. Lieksan kunnallispolitiikka ei ole niin paljon kiinnostanut minua juuri ollenkaan - koska kaikki on ikäänkuin siellä jossain tavallisten taaperoiden tavoittamittamissa - eikä kukaan halua tietenkään tietää tai ainakaan sanoa mitään. Olen valitettavasti eri mieltä siitä että kunnallispoltiikka on ikäänkuin suljetun piirin juttuja - näi se ei valitettavasti saa olla.

Eikä tämä mikään riemuvoitto ole muille kuin demukoiden tappihenkilöille ja Lieksan hyvä veli järjestelmälle! Tästä ei ole suinkaan hyvä jatkaa!!!

• äänestäjä minäkin

Selvititkö kuinka moni nk. isompi tappi sai palkankorutukset ennenkuin Syrjläinen haki omaansa - et ilmeisesti. Jos naisten innovaatio ja aloitteellisuus sinua noin saa voimaan pahoin - niin katsoisit itseäsi peiliin ja kysy itsestäsi millä vuosituhannella nyt oikein elellään.

Kimppakyytiasia ei ole vielä ihan selvä - mutta odottelehan jonkun aikaan niin siitä sekin sinulle kirkastuu.

Tämä on ainoastaan ja vain Lieksalaisten hyvä veli järjestelmän eli suoraan sanottuna sisäsiittoisuuden riemuvoitto!

• ö
        kuinka monelle kirjoitti:

nk. "tapeille oli niitä palkkoja nosteltu, ennekuin hän pyysi palkankorotusta. Lieksan kunnallispolitiikka ei ole niin paljon kiinnostanut minua juuri ollenkaan - koska kaikki on ikäänkuin siellä jossain tavallisten taaperoiden tavoittamittamissa - eikä kukaan halua tietenkään tietää tai ainakaan sanoa mitään. Olen valitettavasti eri mieltä siitä että kunnallispoltiikka on ikäänkuin suljetun piirin juttuja - näi se ei valitettavasti saa olla.

Eikä tämä mikään riemuvoitto ole muille kuin demukoiden tappihenkilöille ja Lieksan hyvä veli järjestelmälle! Tästä ei ole suinkaan hyvä jatkaa!!!

Johan tänne löytyi näitä vakiokellokkaita jotka toitottavat tuota samaa mantraa.

• tässäpä tätä
        äänestäjä minäkin kirjoitti:

Selvititkö kuinka moni nk. isompi tappi sai palkankorutukset ennenkuin Syrjläinen haki omaansa - et ilmeisesti. Jos naisten innovaatio ja aloitteellisuus sinua noin saa voimaan pahoin - niin katsoisit itseäsi peiliin ja kysy itsestäsi millä vuosituhannella nyt oikein elellään.

Kimppakyytiasia ei ole vielä ihan selvä - mutta odottelehan jonkun aikaan niin siitä sekin sinulle kirkastuu.

Tämä on ainoastaan ja vain Lieksalaisten hyvä veli järjestelmän eli suoraan sanottuna sisäsiittoisuuden riemuvoitto!

Jatkossa ehkä vähemmän tätä: http://mv-dynasty.pohjoiskarjala.net/Dynasty/Lieksa/kokous/KOKOUS-742-4.HTM

KAUPUNGINHALLITUKSEN EDUSTAJIEN VALINTA LAUTAKUNTIIN VUOKSIKSI 2009 - 2010

"Keskustelun kuluessa Soile Syrjäläinen esitti varhaiskasvatus- ja koulutuslautakuntaan edustajaksi Soile Syrjäläisen.

Maija Riikonen esitti varhaiskasvatus- ja koulutuslautakuntaan edustajaksi Maija Riikosen.

Puheenjohtaja totesi, että on suoritettava vaali. Vaali suoritetaan suljetuin lipuin. Ääntenlaskijoiksi nimettiin Seppo Kiiskinen ja Raimo Orava.

Suoritetussa vaalissa ääniä saivat Maija Riikonen 8 ääntä ja Soile Syrjäläinen 1 ääni.

Puheenjohtaja totesi, että Maija Riikonen on tullut nimetyksi kaupungin edustajaksi varhaiskasvatus- ja koulutuslautakuntaan."

• öö ja öö
        ö kirjoitti:

Johan tänne löytyi näitä vakiokellokkaita jotka toitottavat tuota samaa mantraa.

Oikeessa olet. Nimenomaan kellokkaita. Oikeita seläntakana räkyttäjiä. Onneksi näitä ei ole kuin pari. Kysytään, väitetään, ollaan asiasta tietävä ja kaskummaa itse vastataan. Mutta kuitenkin hyvää rauhallista jussia.

• suorat sanat

Voiko tätä kaikkea Syrjäläinen episodiin liittyvää enää selvemmin sanoa kuin sen teit? Juuri näin on kuin sanot.

• syökää sertiä

Taas löyty parille kirjottelijalle haukuttavaa, Sama toistuu ihan kuin määttäsenkin asiassa. Teijät pitää syksyllä viijä haukkukokeisiin.

• peräänkuulutti

avointa päätöksentekoa ja kansalaiskeskustelua - oletko sinä tätä vastaan?

• tai nainen?

Kristillisdemokraattien vaaliliiton ensimmäiseksi varavaltuutetuksi valittu yliluutnantti evp. Aimo Hottinen tulee varsinaiseksi jäseneksi Syrjäläisen tilalle valtuustoon.
      (Karjalainen eilen)

Miten tätä nyt pitäisi tulkita. Valtuustopaikka on selvä juttu mutta tuleeko uudet vaalit kaupunginhallituksen osalta. Vai meneekö uusi mies automaattisesti myös hallitukseen?

• sanottiin näin

Tuleekohan sinne lisää "itkuvirsiä": http://www.soilesyrjalainen.net/blogi.html

18.6.2009 22:21 Angela

Tänään tuli tuo murska tuomio KHO:sta. Olet kyllä niin paljon saanut aikaan tällä poliittisella urallasi- että moni ei saa samaa aikaan vaikka istuisi kuinka monta kautta.

Minä ainakin Lieksalaisena arvostan sitä kuinka olet ollut kehittämässä vanhustenhuoltoa ja juuri näitä avopalveluja.

Peräänkuulutankin samoin kuin Aulis Korpelainen tänään Lieksan Lieksan lehdessä sitä milloin Lieksa alkaa arvostamaan omia osaajiaan!

Näitä nyökyttelijöitä ja hissutelijoita on tämä kaupunki ihan pullollaan- onneksi et lukeudu heihin.

• lopettakaa jo

Hyvät ihmiset tämä jonniin joutava " veuhtominen " yhden jonniin joutavan "kuplan" tiimoilta.

• valtuustossa

totuudentorveksi?
      Niin vain lempattiin ulos valtuutettu, joka käänteli salaiset kuviot päivänvaloon.

Onko siellä valtuustossa nyt ketään, joka tekee samoin?

Muistelen vuosien ajan, että aina on ollut yksi tai kaksi valtuutettua, jotka ovat kyseenalaistaneet eräitä seläntakana touhuajia, vaan sieltä ovat yksi toisensa jälkeen hiljennettyinä putoilleet kuin omenat puusta..

Kovaa on politiikka, ei ihme, jos se ei kansaa kiinnosta!

• Syrjäläinen

hoksaa arvonsa, jonka KHO on hänelle langettanut ja hakee 1000 euron palkankorotusta ja heti!
        Katsotaan mistä sitten alkaa tuulla!
        Luulen, että sitten asiat kääntyvät päälailleen ja Syrjäläinen on pikkuvirkamies, jonka palkka voisi vaikka alentaa...

Näinhän ne asiat muuttuvat tilanteiden mukaan!

• valtaa on palkkaa ei
        Syrjäläinen kirjoitti:

hoksaa arvonsa, jonka KHO on hänelle langettanut ja hakee 1000 euron palkankorotusta ja heti!
        Katsotaan mistä sitten alkaa tuulla!
        Luulen, että sitten asiat kääntyvät päälailleen ja Syrjäläinen on pikkuvirkamies, jonka palkka voisi vaikka alentaa...

Näinhän ne asiat muuttuvat tilanteiden mukaan!

Siinä meni kho:n päätöksen mukana hyvä politikko. Nainen joka on pirun itepäinen ja viisas. Osaa nähdä ukkojen kieroilut ja lukea tilastoja. Tätä naista ei nenästä vedetä. siinä se olikin suurin hänen perisyntinsä, jonka takia sai pakit. Niin ja tietenkin puolue oli väärä. Ossi Muikku teki likaisen työn muiden demaireiden puolesta.

Erittäin valitettavaa kuntalaisten puolesta.

• valitettavaa
        valtaa on palkkaa ei kirjoitti:

Siinä meni kho:n päätöksen mukana hyvä politikko. Nainen joka on pirun itepäinen ja viisas. Osaa nähdä ukkojen kieroilut ja lukea tilastoja. Tätä naista ei nenästä vedetä. siinä se olikin suurin hänen perisyntinsä, jonka takia sai pakit. Niin ja tietenkin puolue oli väärä. Ossi Muikku teki likaisen työn muiden demaireiden puolesta.

kuntalaisten mielestä. Vanhustenhuollossa samoin Pielisjärven sairaalan potilassiirroissa ei ole aina Syrjäläinen kysellyt asiakkaan mielipidettä. Se siitä mooraalista. Oma kunnianhimo ja hyväsisko järjestelmä toivottavasti sai ansaitun kolauksen. Koko ämmä joutaa ulos sosiaalitoimesta ja politiikasta.

• suulla suuremmalla
        valitettavaa kirjoitti:

kuntalaisten mielestä. Vanhustenhuollossa samoin Pielisjärven sairaalan potilassiirroissa ei ole aina Syrjäläinen kysellyt asiakkaan mielipidettä. Se siitä mooraalista. Oma kunnianhimo ja hyväsisko järjestelmä toivottavasti sai ansaitun kolauksen. Koko ämmä joutaa ulos sosiaalitoimesta ja politiikasta.

nim. valiettavaa..ei kaikki kuntalaiset ole kanssasi samaa mieltä.
        Luultavasti vain sinä yksin!
        Kielenkättösi paljastaa, että nimimerkin taakse kätkeytyy hyvin katkera ja vihainen ihminen, joka ei ole hoidattanut ongelmiaan ammattilaisilla vaan hoitaa omaa pahaa oloaan nimimerkin takana puskasta ampuen.
        Säälittävää!

• ottavan
        suulla suuremmalla kirjoitti:

Kielenkättösi paljastaa, että nimimerkin taakse kätkeytyy hyvin katkera ja vihainen ihminen, joka ei ole hoidattanut ongelmiaan ammattilaisilla vaan hoitaa omaa pahaa oloaan nimimerkin takana puskasta ampuen.
        Säälittävää!

koville ! no, oikeus voitti ja sille ei syrjäläinen parinsadan kannattaja joukollaan mahda mitään !!

• reitur

kyllä tuntuu pahalta tämä soilen polkeminen suohon.kunnioitan häntä esim. vanhusten ja muiden huono-osaisten asioiden hoitajana ja kantaa ottavana naisena naisena jota ihailen.yksi ylitse muiden oli karpalo hanke.siinä oli kaksi naista jotka tekivät mahtavan työn,jota ei saa unhoittaa.näinhän tässä valitettavasti kävi.voimia sulle soile ja pysy edelleen ihmisenä ei nujerrettuna.terveisin ex politikko reino turunen

• kuule,
        reitur kirjoitti:

kyllä tuntuu pahalta tämä soilen polkeminen suohon.kunnioitan häntä esim. vanhusten ja muiden huono-osaisten asioiden hoitajana ja kantaa ottavana naisena naisena jota ihailen.yksi ylitse muiden oli karpalo hanke.siinä oli kaksi naista jotka tekivät mahtavan työn,jota ei saa unhoittaa.näinhän tässä valitettavasti kävi.voimia sulle soile ja pysy edelleen ihmisenä ei nujerrettuna.terveisin ex politikko reino turunen

Tee Soile määttäset! Nostata palkkaasi 600 eurolla vähintään, kun kerran sinut on nyt suureksi "herraksi" todettu!!
        Odotamme mielenkiinnolla, miten henkilöstöpäällikkö perustelee valintaansa..

Meitä on enemmän kuin 250 äänestäjääsi, jotka kunnioitamme työtäsi!
        Olet kansanedustaja-ainesta..tuleva kerttumme, jes!

• jo riitä

Osastopäällikkö Syrjäläisellä on nyt mahdollisuus keskittyä työhönsä josta hän saa palkkaa yli 3000 euroa / kk sekä täyttää paikkansa la ansaita palkkansa lieksalaisten sosiaalipalvelujen työntekijänä ja esimiehenä perustyöllään. Tätä häneltä edellytämme, emme odota "melkein kansanedustajana" toimimista, vaikka hinku siihen kuinka olisi. Tämän käsityksen tästä kaikesta saa, - hirveä pyrky kansanedustajaksi ainut motiivi (työ!!)aikaa vieville toimille muualla kuin omassa työssä. Miten työnantaja ja esimiehet tämän sallii??

• on todella ikävää
        reitur kirjoitti:

Soile sen osaa.

• tehdä työtä
        kuule, kirjoitti:

Tee Soile määttäset! Nostata palkkaasi 600 eurolla vähintään, kun kerran sinut on nyt suureksi "herraksi" todettu!!

Kertokaapa mitä osastopäällikkö Syrjäläinen tekee joka päiväisessä työssään?
        Useilla meistä on jo pitkään ollut käsitys, että hänen aikansa menee näihin oman profiilin nostatuksiin sun muuhun. Mistä hänelle maksetaan palkkaa, - kysymme, ei taida paljon jäädä aikaa ja kielenkiintoa lieksalaisten palvelemiseen arjessa???

• hyvä sisko verkosto

Totuudet päivän valoon.

• kouhujuoman
        ottavan kirjoitti:

koville ! no, oikeus voitti ja sille ei syrjäläinen parinsadan kannattaja joukollaan mahda mitään !!

Kiitos Korkein hallinto-oikeus. Kaikkia ei onneksi pysty " vedättämään ".

• "älä puhu ...."
        suulla suuremmalla kirjoitti:

Säälittävää!

että olet saanut sosiaalialan koulutuksen

• sivusta seurattu on
        tehdä työtä kirjoitti:

Kertokaapa mitä osastopäällikkö Syrjäläinen tekee joka päiväisessä työssään?
        Useilla meistä on jo pitkään ollut käsitys, että hänen aikansa menee näihin oman profiilin nostatuksiin sun muuhun. Mistä hänelle maksetaan palkkaa, - kysymme, ei taida paljon jäädä aikaa ja kielenkiintoa lieksalaisten palvelemiseen arjessa???

Tiedän, että enemmän hän on tehnyt palkkansa eteen kuin moni muu hallintoportaassa palkkaansa nostava. Tehtävänkuvaan voi tutustua jo netissäkin. Monenlaista vastuullista hommaa näyttää olevan kun sai tuommoisen päätöksenkin, ettei ole kuntapolitiikkaan kelvollinen.

• saa ensikertalainen
        kuule, kirjoitti:

kunnallisvaaleissa yli 200 ääntä on se melkoinen saavutus. ja edelleen siis kansanedustaja- ainesta - Lieksan oma Sisurajan Soile!

• tietäjät
        valitettavaa kirjoitti:

tästä isosta hyvä velijärjestelmästä joka Lieksassa jyllää?

• Joensuusta
        saa ensikertalainen kirjoitti:

kunnallisvaaleissa yli 200 ääntä on se melkoinen saavutus. ja edelleen siis kansanedustaja- ainesta - Lieksan oma Sisurajan Soile!

no olipa äänisaalis

• taitaa olla

Nyt teillä on puurot ja vellit sekaisin!
      Politiikassa olo, eli tarkoitan kunnallispolitiikassa luottamusmiehenä olo, on ihan eri juttu kuin siviilityössä olo.
      Kaikilla 35:llä valtuuteulla on oma henkilökohtainen elämä, omissa ammateissaan tai jo eläkkeellä.
      Luottamushenkilöinä he eivät koskaan ole tekemässä leipätyötään!! He ajavat/hoitavat kuntalaisten yhteisiä asioita!!

Sillä mitä itsekukin tekee leipätyökseen, ei ole merkitystä!

• Soile Syrjäläisellä

On mandaatti siviilityöhön kovalla palkalla täältä " rivistä" arvioiden. Odotamme tekoja puheiden sijaan. Ei pitäisi enää kulua aikaa "luottamustyöhön kuntapolitiikassa".

• relata
        Soile Syrjäläisellä kirjoitti:

On mandaatti siviilityöhön kovalla palkalla täältä " rivistä" arvioiden. Odotamme tekoja puheiden sijaan. Ei pitäisi enää kulua aikaa "luottamustyöhön kuntapolitiikassa".

Tuosta kun lukee sitä katkeruutta ja vahingoniloa joka teksteistä huokuu näillä sivuilla.. Voinee todeta, että eiköhän sieltä paljastune pois potkittuja "kuntapoliitikkoja". ( olevinaan)
        Lieksan sivusto on ainoa koko maassa jossa jaksaa muutamat jauhaa ja haukkua joutavaa paskaa. Omasta mielestään he ovat hyvinkin viksuja, mutta ei voi kun sääliä näitä poloisia. Hankkikaa elämä.

• Pyydä lisää palkkaa
        relata kirjoitti:

Tuosta kun lukee sitä katkeruutta ja vahingoniloa joka teksteistä huokuu näillä sivuilla.. Voinee todeta, että eiköhän sieltä paljastune pois potkittuja "kuntapoliitikkoja". ( olevinaan)
        Lieksan sivusto on ainoa koko maassa jossa jaksaa muutamat jauhaa ja haukkua joutavaa paskaa. Omasta mielestään he ovat hyvinkin viksuja, mutta ei voi kun sääliä näitä poloisia. Hankkikaa elämä.

Nyt vain listaa tekemään ja pyytämään lisää palkkaa. Tee vain Määttäset!

• Syrjäläiselle lisää!
        Pyydä lisää palkkaa kirjoitti:

Nyt vain listaa tekemään ja pyytämään lisää palkkaa. Tee vain Määttäset!

Sen verran on koulutettu ja valtakunnallisesti arvotettu ihminen että palkaa pitää tulla ja roimasti lisää - kun kerran tuota vastuuta tuntuu olevan enemmän kuin kaupunginjohtajalla ainakin valitusten mukaan.

Harvaa lyyliä sitä kutsutaan ihan eduskuntaan asti vanhustenhuollon kehittämisjutuista. Taitaa käydä montaa ihmistä ihan kateeksi ä kun on noin aikaansaava ja innovatiivinen tämä Syrjäläinen ettei ihan niin vain jääkään herrahissin pauloihin.

Syrjäläisessä on enemmän sitä nk. miehistä _unaa kuin monessa Lieksalaisessa miespuolisessa valtuutetussa. Böö

• ja kaksinaamainen jaska
        Syrjäläiselle lisää! kirjoitti:

Sen verran on koulutettu ja valtakunnallisesti arvotettu ihminen että palkaa pitää tulla ja roimasti lisää - kun kerran tuota vastuuta tuntuu olevan enemmän kuin kaupunginjohtajalla ainakin valitusten mukaan.

Harvaa lyyliä sitä kutsutaan ihan eduskuntaan asti vanhustenhuollon kehittämisjutuista. Taitaa käydä montaa ihmistä ihan kateeksi ä kun on noin aikaansaava ja innovatiivinen tämä Syrjäläinen ettei ihan niin vain jääkään herrahissin pauloihin.

Syrjäläisessä on enemmän sitä nk. miehistä _unaa kuin monessa Lieksalaisessa miespuolisessa valtuutetussa. Böö

Niin valtuustossa istuisi. Niin kuin nyt on nähty näitä jonninjoutavia kaksinaamaisuuksia. Mutta kun nostaa asioita esiin, niin eipä tykätä ei. Toivottavasti nyt Seija Saarelainen hallitukseen nousee. Kerran puhutaan siskojen jostakin piiristä, niin sitten nainenhan se ehdottomasti pitää tilalle tuoda. Vai mitä isoveljet?

• Kuotta
        Syrjäläiselle lisää! kirjoitti:

Millonkahan näkisi aen päivän jolloin virkamiehetkin pakotettaisiin tulosvastuullisiksi?

Normaalilla duunaripuolellahan käytäntö on ollut jo vuosia , ei tosin kaupungin leivissä vaan mm rakennuksilla ja muilla aloilla.

Saattaisi tulla lähtö kaupunginjohtajalle kortistoon sinne taposen perässä jolkottamaan ja perässä seuraisi niitä muita jotka eivät tuloksia saaneet aikaan, puhetta kylläkin ja eri visioita senkin edestä .

Kieltämättä, olen kallistunut siihen suuntaan että Syrjäläisellä olisi myös halukkuutta tehdä tulosta mitä muilla, pelkillä palkannauttijoilla ei ole!

• Kuotta
        Kuotta kirjoitti:

Millonkahan näkisi aen päivän jolloin virkamiehetkin pakotettaisiin tulosvastuullisiksi?

Normaalilla duunaripuolellahan käytäntö on ollut jo vuosia , ei tosin kaupungin leivissä vaan mm rakennuksilla ja muilla aloilla.

Saattaisi tulla lähtö kaupunginjohtajalle kortistoon sinne taposen perässä jolkottamaan ja perässä seuraisi niitä muita jotka eivät tuloksia saaneet aikaan, puhetta kylläkin ja eri visioita senkin edestä .

Kieltämättä, olen kallistunut siihen suuntaan että Syrjäläisellä olisi myös halukkuutta tehdä tulosta mitä muilla, pelkillä palkannauttijoilla ei ole!

Ps. Monella alalla tulosta aikaansaamattomat tyypit vaihdetaan toisiin ja jos näkis sen päivän että se koskisi virkamiehiäkin eri kaupungeissa niin silloin oltas jo varmaan melkeen taivaassa ..no saahan sitä päiväunistaan kertoa kai!

• herrahissi menee
        Kuotta kirjoitti:

Ps. Monella alalla tulosta aikaansaamattomat tyypit vaihdetaan toisiin ja jos näkis sen päivän että se koskisi virkamiehiäkin eri kaupungeissa niin silloin oltas jo varmaan melkeen taivaassa ..no saahan sitä päiväunistaan kertoa kai!

vaihtoon niin lehmätkin lentää! Ja tilalle tulee laatusertifikaatti Määttäset kääntyilemään eri kaupunkien välille. Vaan kun halavalla tulee-- vai mitä hyvät veljet?

• jos on kerran valtaa
        herrahissi menee kirjoitti:

vaihtoon niin lehmätkin lentää! Ja tilalle tulee laatusertifikaatti Määttäset kääntyilemään eri kaupunkien välille. Vaan kun halavalla tulee-- vai mitä hyvät veljet?

Niin käytä sitä jumakauta Syrjäläinen!! Nosta palkkaasi, käytä valtaasi, syrjäyttele muita ihmisiä, nokittele selän takana muita, jne...

Näinhän ne muutkin tekevät. Elä yritä olla rehellinen!

• kepumamma
        jos on kerran valtaa kirjoitti:

Niin käytä sitä jumakauta Syrjäläinen!! Nosta palkkaasi, käytä valtaasi, syrjäyttele muita ihmisiä, nokittele selän takana muita, jne...

Näinhän ne muutkin tekevät. Elä yritä olla rehellinen!

Tämän ketjun räkyttäjistä ette uskalla käydä kasvokkain keskustelemaan näiden haukkumienne ihmisten kanssa.
        Kasvokkain te muutamat poloiset nuolette näiden takapuolenkin. Onneksi Lieksassa ei teidänlaisia ole kuin pari kolme. Mutta senkun kirjoittelette ( kirjoitatte).

• kepumamma kirjoitti:

Tämän ketjun räkyttäjistä ette uskalla käydä kasvokkain keskustelemaan näiden haukkumienne ihmisten kanssa.
        Kasvokkain te muutamat poloiset nuolette näiden takapuolenkin. Onneksi Lieksassa ei teidänlaisia ole kuin pari kolme. Mutta senkun kirjoittelette ( kirjoitatte).

On meillä ristiä kannettavana ja jos vielä joutuu kaikkien ämmien perseet nuolemaan johan töitä riittää. sanon tämän aika karskisti.
        Minä kyllä näiden tätien kanssa pystyn keskustelemaan ihan asiallisesti sen verran minullakin on kanttia mutta aika äkkiä ne karkuun juoksee varsinkin jos vielä mainitsen siitä kehoituksestä mistä sanot.täällä on monta miestä naista vailla ja jos tuolla pelillä vedetää pisteet ja jopa karvat niin johan on meininki.
        Johan on isot vällyt ja pelehdintää noin vertauskuvallisesti kuin lahkolaisilla elokuvassa en voi muuta sanoa.joten tiedän tytöt tyylikkäiksi, joten pysytään asiassa eikä nuoleksimassa kenenkään takapuolta.Jotta sekin kuuluu kenties ristillisyyteen auttaa naista asiassa mutta parempi olla toraisen akan räystään alla kuin ,tämä muuten löytyy sanasta joten tutki asia .Moni mies siksi on ulkoruokinnassa MK

• perästäkö kuuluu

On meillä ristiä kannettavana ja jos vielä joutuu kaikkien ämmien perseet nuolemaan johan töitä riittää. sanon tämän aika karskisti.
        Minä kyllä näiden tätien kanssa pystyn keskustelemaan ihan asiallisesti sen verran minullakin on kanttia mutta aika äkkiä ne karkuun juoksee varsinkin jos vielä mainitsen siitä kehoituksestä mistä sanot.täällä on monta miestä naista vailla ja jos tuolla pelillä vedetää pisteet ja jopa karvat niin johan on meininki.
        Johan on isot vällyt ja pelehdintää noin vertauskuvallisesti kuin lahkolaisilla elokuvassa en voi muuta sanoa.joten tiedän tytöt tyylikkäiksi, joten pysytään asiassa eikä nuoleksimassa kenenkään takapuolta.Jotta sekin kuuluu kenties ristillisyyteen auttaa naista asiassa mutta parempi olla toraisen akan räystään alla kuin ,tämä muuten löytyy sanasta joten tutki asia .Moni mies siksi on ulkoruokinnassa MK

Pyysin tuossa mennä viikolla joitakin mainitsemasia ihmisiä lukemaan tätä sivustoa. Ett silleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2013
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1976
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      300
      1780
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1268
    6. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      25
      1170
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1166
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1117
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1016
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      37
      981
    Aihe