Mistä esto

Mistä esto puhelimeen puhelinmyyjien "terrorin vuoksi"
Joka päiväinen saman tyylinen liturgia useasti päivässä alkaa tympiä.
Lehden kauppaajat ovat varsinkin aktiivisia sekä puhelinliittymän kauppaajat, partakoneiden ja kalsareiden kauppaajat sekä luonnontuotteet.sekä aeg vakuutus jonka kanssa on entinenkin asia kuluttajien vakuutuslautakunnassa maannut jo vuosia ja uutta tarjotaan
Kokemus on sellainen,että puhelimessa tehty kauppa on sitemmin vaikea perua ja ainakin pitää muistaa hyvissä ajoin peruuttaa tilaus kirjallisesti mutta joskus se on hankalaa varsinkin puhelimessa olette jonossa jne
Onko teillä kokemusta asiasta MK

12

1143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuotta

Ethän sie sälli osaa käyttäytyä puhelinmyyjiä kohtaan!

Tee näin.:
      Kun puhelinmyyjä soittaa ja vastaat puheluun tunnistaen hänet puhelinmyyjäksi niin sillä hetkellä lausu korpismarkus äänelläsi, kovalla sanat : Ei ,en tilaa mitään !

Tee noin kylymän viileesti ja vielä nopeemmin puhelu loppuu kun laulaa lurautat henkeä salpaavan komealla äänelläsi puhelinmyyjän puhuessa vaikkapa edlanka järven jäätä, tosin isojen poikien laulut tuntuu tehoavan vielä äkimmin mm pappilan piika kipaleena.

Pian numerosi on näkyvillä kaikkien puhelinmyyjien tietokonenäytöllä ja numerosi perään on tehty merkintä: Turha soitella tälle henkjilölle, ei osta koskaan !

• Kuotta

Useinhan puhelinmyyjinä on naisääni ja myös erittäin tehokasta on saada puhelu loppumaan keskeyttämällä myyjän liturgiapuhe yllättävällä kysymyksellä.

Kun myyjän puheen keskeyttää kysymällä häneltä vaikka sukupuoliasioista tai yhdyntäkertojen määrästä niin soittelut loppuvat yleensä aika pian.
        Tosin poikkeuksiakin sattuu kuten erään myyjän kohdalla joka vastaili kysymyksiin jotka olivat erittäin intiimejä. Siinä hurahti puhelimessa, hänen laskuunsa tunti ja vartti jutellessa.
        ..kröhöm..oppaaksi.

Että silleen!

• Kuotta kirjoitti:

Useinhan puhelinmyyjinä on naisääni ja myös erittäin tehokasta on saada puhelu loppumaan keskeyttämällä myyjän liturgiapuhe yllättävällä kysymyksellä.

Kun myyjän puheen keskeyttää kysymällä häneltä vaikka sukupuoliasioista tai yhdyntäkertojen määrästä niin soittelut loppuvat yleensä aika pian.
        Tosin poikkeuksiakin sattuu kuten erään myyjän kohdalla joka vastaili kysymyksiin jotka olivat erittäin intiimejä. Siinä hurahti puhelimessa, hänen laskuunsa tunti ja vartti jutellessa.
        ..kröhöm..oppaaksi.

Että silleen!

Joten sanon välittömästi en osta.Olen noita poikien juttuja kuullut, mutta minä en viitsi olla töykäri.Kenties sinä lankkaat kengän kärjet kiiltäviksi tanssiessasi.

Mutta vakavasti ottaen tiedän että eston voi tehdä joten käynenpä vaikka puhelinmyyjän luona katsomassa uusia puhelimia.MK

• Kuotta
        markkukorpinen kirjoitti:

Joten sanon välittömästi en osta.Olen noita poikien juttuja kuullut, mutta minä en viitsi olla töykäri.Kenties sinä lankkaat kengän kärjet kiiltäviksi tanssiessasi.

Mutta vakavasti ottaen tiedän että eston voi tehdä joten käynenpä vaikka puhelinmyyjän luona katsomassa uusia puhelimia.MK

Ei ny ihan hopeelautaselta tarjottuna mut melekeen eli estot saa täältä:

http://koti.mbnet.fi/hitsit/suoramarkkinoinninestopalvelu.html

• enni

Soita Robinsson palveluun, puh:060013404. Saat itse määritellä, haluatko lehtimyynti-, mainos etc. estot puhelimeesi. Puhelu maksaa ehkä euron verran ja itselläni loppuivat kaikki puhelimeeni tulevat myyntipalvelut viikon sisällä. Se oli melkoinen helpotus!

• Todella jopa lomaillessani ulkomailla kyllä loppu puhelut lyhyeen sanoessani missä olen. mutta sekään ei ole viisasta koska rosvoilla on silloin mahdollista toimia kuten minulle on käynyt vaikka olin vaan hetken poissa hautajaisissa niin shekkivihko ja tavaraa ja rahaa katosi kotoa siksi on hyvä käyttää eri valvontaa Kuitenkin ulkomailla ollessa myöskin siellä puhelun vastaanottaja maksaa osan kuluista.
        Muuten minun puhelimesta aivan normaalilla tavalla pääsi soittamaan toiseen matkalla olleeseen puhelimeen myöskin viestit menee ilman maan numeroa.MK

• napista

Olen vastannut. Keskustapuolueen paikallistoimisto. Puolueen rahankeräyspiste.
      Kaikki puhelut on loppuneet eikä soittoja ole enää tullut. Kokeilehan tuota niin loppuu soitot oudoista numeroista. Toinen vaihtoehto on lue kuka soittaa. Ei kaikkiin tarvii suinpäin vastailla, jos ei välttämättä halua itseään esiintuoda, kuin näillä sivuilla olet itsestäsi hyvinkin vahvasti antanut ymmärtää. Nimimerkillä ja ilman.
      Kuitenkin jokainen makaa kuin petaa.

• Olen rehellinen ihminen en ole" oppinut vielä varastamaan" ja muutenkin toimin omalla nimellä joten tuo heittosi menee minusta ohi.
        Minulla ei ole siten myöskään keskusta puolueen rahankeräyspistettä ne tehtävät on toisaalla kuten tiedät miten yhdistykset toimii.Olen kyllä aikanaan muualla toimiessa kerännyt rahaa jopa ammattiliitolle ja SPR ja myöskin hengitysyhdistykselle ja sotaveteraaneille eri muodoin esim laulaen.
        On kuitenkin ihmisiä joilla on ihan oivallista asiaa ja numero näkyy niinkuin myös nyt jopa lehtimyyjien osalta, joten minulla ei ole vain koskaan ollut elämässäni niin suppea piiri jotta se mahtuu kännykän muistiin.
        Onko se sitten "itseään esiintuomista" jos vastaa puhelimeen? se minun esiintuominen voinee olla ystävällistä ja myöskin jämäkkää myöskin puhelimessa riippuu siitä mistä keskustellaan.
        Mitä tulee minun persoonaan se on minun ja toivottavasti nukut yösi rauhassa.
        Kiitos mielipiteista ja myöskin niille henkilöille kiitos asiallisesta vastauksista joista voinee myös olla hyötyä muillekkin
        Terveisin Markku Korpinen

• Kuotta
        markkukorpinen kirjoitti:

Olen rehellinen ihminen en ole" oppinut vielä varastamaan" ja muutenkin toimin omalla nimellä joten tuo heittosi menee minusta ohi.
        Minulla ei ole siten myöskään keskusta puolueen rahankeräyspistettä ne tehtävät on toisaalla kuten tiedät miten yhdistykset toimii.Olen kyllä aikanaan muualla toimiessa kerännyt rahaa jopa ammattiliitolle ja SPR ja myöskin hengitysyhdistykselle ja sotaveteraaneille eri muodoin esim laulaen.
        On kuitenkin ihmisiä joilla on ihan oivallista asiaa ja numero näkyy niinkuin myös nyt jopa lehtimyyjien osalta, joten minulla ei ole vain koskaan ollut elämässäni niin suppea piiri jotta se mahtuu kännykän muistiin.
        Onko se sitten "itseään esiintuomista" jos vastaa puhelimeen? se minun esiintuominen voinee olla ystävällistä ja myöskin jämäkkää myöskin puhelimessa riippuu siitä mistä keskustellaan.
        Mitä tulee minun persoonaan se on minun ja toivottavasti nukut yösi rauhassa.
        Kiitos mielipiteista ja myöskin niille henkilöille kiitos asiallisesta vastauksista joista voinee myös olla hyötyä muillekkin
        Terveisin Markku Korpinen

Antakaa tän Korpismarkuksen kommentoida vapaasti sillä se ei ole keltään pois ja tänne suomi24 eetteriin mahtuu kaikki asiallisesti keskustelevat!

• Kuotta
        Kuotta kirjoitti:

Antakaa tän Korpismarkuksen kommentoida vapaasti sillä se ei ole keltään pois ja tänne suomi24 eetteriin mahtuu kaikki asiallisesti keskustelevat!

Pitimän olla tuo kirjoittamani sana ' tuon'... eikä suinkaan ja varsinkaan suihinkaan tän!

Minähän olen liian irstas markuksi ja toisaalta markun vakaumus ei tulisi sallimaan irstailua joten silleen!

• ...onko siun kännykässä semmonen nappula, jossa on punanen luurin kuva. Sitä kun painaa, ei paljo mäkätystä kuulu. Joka kerta kun lehtimyöjät soittaa...

• Tahvonen kirjoitti:

...onko siun kännykässä semmonen nappula, jossa on punanen luurin kuva. Sitä kun painaa, ei paljo mäkätystä kuulu. Joka kerta kun lehtimyöjät soittaa...

Eikä ole edes punaista missään minun puhelimessa vaan sininen viiva.

Mutta otin jo toisen puhelimen pois seinästä katos kun se soi juuri lasten päiväunien aikaan.Nyt kun ei ole enää lapset päiväunilla niin minä vetreenä voin oikasta itseni pitkälleen en kuitenkaan roikota itseäni"Airan päällä" niinkuin Eero Piirto aikanaan sen tähäre siitä oli tullut pitkä miäs, vaimo oli Aira.

Mitä sitten tulee tuohon soittoon kun kerkiän herätä ja kun nämä kauppiaat sanoo sen tavanomaisen liturgian niin tämä minun seurakunta veisaa, niin kauan jotta herätys tulee langan toisehen päähä ja varmaan myyjä etsii uuden tekstin kirjastaan ja siunaa ittensä.
        HYvin harvoo ne alakaa mäkättämään niinkuin nuo kiertävät lehden tyrkyttäjät joiden nenä voi jäädä oven väliin,ja sitten tulee se merkintä ovenpieleen rastakan kuva.
        Tiedättekö uhdenkin vitsin miksi joillakin miehillä on takin takaosassa kolme lievettä.Äsken kerrottu MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      59
      11565
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4961
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      33
      4417
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      467
      2324
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2220
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      1762
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1451
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      92
      1293
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1196
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1195
    Aihe