Halonen lähetti Medvedeville levyjä

hevillä mennääb

52

4625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repe diggari
    • heti erota

suomen historian huonoin presidentti

puutullit

• LUE LEHTIÄ JOSKUS!

Hei lue joskus jotain muutakin kuin ankkaria tai seiskaa.
        Hesari on ihan ok lehti, vaikka vähän kokoomuslainen onkin. Kokeile vaik kotimaan uutiset kohtaa ennen kuin avaat likaisen suusi.

• YYAX?

jos kyseessä olikin taitavasti? naamioitu tiedostojen siirto Medjedeville, vaikka nauhoitus jostain kokouksesta jossa Medje ei saanut olla mukana... tai sitten kaikkien suomalaisten sossutunnukset hehe, ...huh, hyvää juhannusta kaikille.

Ja älä sitten liiku luonnossa tms. siitähän voisi tulla yvä olo ilmaiseksi, ja taas kauppa tekee tappioita kun ei saa surrogaattionni-hilavitkuttimia myytyä.

Sikariporras Ruulaa, heil... ;=

• eikä ole valehtelet
        LUE LEHTIÄ JOSKUS! kirjoitti:

Hei lue joskus jotain muutakin kuin ankkaria tai seiskaa.
        Hesari on ihan ok lehti, vaikka vähän kokoomuslainen onkin. Kokeile vaik kotimaan uutiset kohtaa ennen kuin avaat likaisen suusi.

Hesari on demari lehti, etkö sitäkään edes tiedä, kukas sen oikein omistaa , täh?

Joo paperitehtaat meni jo

http://www.uusisuomi.fi/raha/18151-”puutullit-katastrofi-suomalaisille”

Halonen on muutenkin vihatuin ihminen suomessa.

• vaan
        eikä ole valehtelet kirjoitti:

Hesari on demari lehti, etkö sitäkään edes tiedä, kukas sen oikein omistaa , täh?

Joo paperitehtaat meni jo

http://www.uusisuomi.fi/raha/18151-”puutullit-katastrofi-suomalaisille”

Halonen on muutenkin vihatuin ihminen suomessa.

niin sun jälkees sijalla 1000

• punikkit hädässä
        vaan kirjoitti:

niin sun jälkees sijalla 1000

no ei ole suomessa vihatumpaa kuin punikki haloinen.

t: valkoinen

• älä tapa mua nauruun
        punikkit hädässä kirjoitti:

no ei ole suomessa vihatumpaa kuin punikki haloinen.

t: valkoinen

Kyllä on typeryksiä maailma täynnä, voi helvetti. Halonen on erittäin hyvä presidentti, ihan millä mittapuulla tahansa katsottuna. Jos älykkyytesi riittäisi asian perehtymiseen, et ulisisi täällä.

• Toimittaiskohan Medvedev Haloselle Alla Bugatsovan levyjä jos haloska pyytäisi.:DDDD

• Olisi lähettänyt edes Children Of Bodomia eikä tollasta kikkeliheviä.

• moi897

kuule children of bodom on sellasta teini-ikäisten lasten paskaa ettei sitä minnekkään voi lähettää

• jepulisheimoi
        moi897 kirjoitti:

kuule children of bodom on sellasta teini-ikäisten lasten paskaa ettei sitä minnekkään voi lähettää

totta. jos sanoistakaan ei saa edes selvää niin huonosti menee

• sebelius
        jepulisheimoi kirjoitti:

totta. jos sanoistakaan ei saa edes selvää niin huonosti menee

huvittaa tuo Bodomin musiikki... Örinää mistä ei saa mitään selvää, ja kun luin tekstejä veljen levyn kansilehtisestä, huomasin että on kyllä aivan äärimmäisen tyhmiä sanoituksia. Juuri sellaisia joista nuo veljeni ikäiset (14v) tykkää kun on "kovia jätkiä" mutta joita yksikään vanhempi musiikinkuuntelija ei kyllä voi nauramatta kuunnella. Ihme paskaa...

• metal king
        sebelius kirjoitti:

huvittaa tuo Bodomin musiikki... Örinää mistä ei saa mitään selvää, ja kun luin tekstejä veljen levyn kansilehtisestä, huomasin että on kyllä aivan äärimmäisen tyhmiä sanoituksia. Juuri sellaisia joista nuo veljeni ikäiset (14v) tykkää kun on "kovia jätkiä" mutta joita yksikään vanhempi musiikinkuuntelija ei kyllä voi nauramatta kuunnella. Ihme paskaa...

saatanan munalutku mitä itte kuuntelet??

• metal king
        sebelius kirjoitti:

Hauskaa juhannusta! :)

• sebelius
        metal king kirjoitti:

saatanan munalutku mitä itte kuuntelet??

Minä (siis kyseinen munalutku) kuuntelen kyllä mm tuota Stratovariusta. Enemmän mieleeni ovat esim. Deep purple, Iron maiden, Ozzy, Dio... Mielipiteitä on monia, en vaan ole koskaan kuullut että yli 16-vuotiaatkin kuuntelevat tuota Bodomia... Koska sanoitukset vaan OVAT todella lapsellisia, teiniangstiuhotuho-tyylisiä. Seuraava kysymys onkin varmaan että kuinka ikäloppu minä olen, mutta se jääköön arvoitukseksi (en ole vielä eläkkeellä kuitenkaan...)! Tai sitten olen väärää sukupuolta...
        Hyvää juhannusta vaan! Toivottaa Munalutku :)

• lutti
        sebelius kirjoitti:

Niin, aivan. Yksikään vanhempi musiikinkuuntelija ei kyllä voi nauramatta kuunnella. Jos SINÄ et saa sanoituksista selvää, yhdistät keskinkertaiset sanoitukset "ihme paskaan", etkä ole kiinnostunut teknisesti lahjakkaasta soitannasta ja tämänkaltaisesta musiikista yleensäkään, on turha tehdä tuollaisia johtopäätöksiä, jotka kieltämättä kuullostavat juurikin mainitsemasi 14-v "kovan jätkän" tuottamilta...

• lutti
        sebelius kirjoitti:

Minä (siis kyseinen munalutku) kuuntelen kyllä mm tuota Stratovariusta. Enemmän mieleeni ovat esim. Deep purple, Iron maiden, Ozzy, Dio... Mielipiteitä on monia, en vaan ole koskaan kuullut että yli 16-vuotiaatkin kuuntelevat tuota Bodomia... Koska sanoitukset vaan OVAT todella lapsellisia, teiniangstiuhotuho-tyylisiä. Seuraava kysymys onkin varmaan että kuinka ikäloppu minä olen, mutta se jääköön arvoitukseksi (en ole vielä eläkkeellä kuitenkaan...)! Tai sitten olen väärää sukupuolta...

Stratovariuksen sanoitukset ovat kyllä huvittavuudessaan lyömättömiä :D Samoin kuin Bodomin, mutta Bodom sentään tuntuu hoitavan homman pieni pilke silmäkulmassaan.

• "munalutku"
        lutti kirjoitti:

Niin, aivan. Yksikään vanhempi musiikinkuuntelija ei kyllä voi nauramatta kuunnella. Jos SINÄ et saa sanoituksista selvää, yhdistät keskinkertaiset sanoitukset "ihme paskaan", etkä ole kiinnostunut teknisesti lahjakkaasta soitannasta ja tämänkaltaisesta musiikista yleensäkään, on turha tehdä tuollaisia johtopäätöksiä, jotka kieltämättä kuullostavat juurikin mainitsemasi 14-v "kovan jätkän" tuottamilta...

Ensimmäinen viesti oli vain ja ainoastaan MINUN mielipiteeni, ja nuo vanhemmat kuuntelijat taas vain niitä kenen kanssa itse olen ajatuksia vaihtanut, enkä tosiaan ole koskaan kuullut että kukaan yli 16-vuotias kuuntelisi ko. bändiä. Etkä kyllä voi hyvällä tahdollakaan väittää että niistä sanoista saisi selvää... Mutta, niinkuin myös sanoin, mielipiteitä on monia. Ja en myöskään arvostellut heidän soittoaan, lahjakkaita soittajiahan Bodomin jätkät ovat, vaan sanoituksia ja "laulua". Arvostan lahjakasta soittoa, mutta myös laulua, jossa Timo Kotipelto vie kyllä voiton. Hassujahan heidänkin sanoitukset jotkut on... En ole muuten 14v, enkä edes jätkä, ehkä sitten vaan liian neiti tuota kyseistä yhtyettä fanittaakseni.

• Santeri X
        sebelius kirjoitti:

Vai kuuntelet vitun loppakorva sanoja, musiikki ei ole säestettyä runonlausuntaa. Mistä vitusta näitä saatanan lapupäitä sikiää, pitäis työntää kynttilä perseeseen näille vitun lapupäille ja lukea kädestä pitäen haikuja...siitähän nää älyn vajaatoiminnoista potevat paskaläjät diggais !

Näitä saatana iskelmä-huoria näkee ihan liikaa, keskiluokkaisia apinoita. Onneksi on olemassa ihmisiä ja keskiluokkaiset apinat on marginaalissa, venäjän presidentti kuuluu ihmisiin ja diggaa suomalaisesta hevistä...Oh Yeah !

• Anttianaale

Bodomin lapset saisivat käydä puheterapiassa, kun ei sanoista meinaa saada millään selvää. Musiikkimauttomat moukat, kun ette voi kuunnella sellaista musiikkia, josta edes erottaa rumpukompin kitarasta ja örinästä.

• metal king
        sebelius kirjoitti:

power metal, death metal, viking metal onhan näitä hyviä

• minä vaan
        Santeri X kirjoitti:

Vai kuuntelet vitun loppakorva sanoja, musiikki ei ole säestettyä runonlausuntaa. Mistä vitusta näitä saatanan lapupäitä sikiää, pitäis työntää kynttilä perseeseen näille vitun lapupäille ja lukea kädestä pitäen haikuja...siitähän nää älyn vajaatoiminnoista potevat paskaläjät diggais !

Näitä saatana iskelmä-huoria näkee ihan liikaa, keskiluokkaisia apinoita. Onneksi on olemassa ihmisiä ja keskiluokkaiset apinat on marginaalissa, venäjän presidentti kuuluu ihmisiin ja diggaa suomalaisesta hevistä...Oh Yeah !

Sinulle taisi olla uutta tietoa se että lauletussa musiikissa myös teksti on tärkeä?

"musiikki ei ole säestettyä runonlausuntaa"

Väärin. Laulettu musiikki on NIMENOMAAN sitä.

Juu, ja minäkään en pidä suomi-iskelmästä.

• määääääääääääää
        metal king kirjoitti:

power metal, death metal, viking metal onhan näitä hyviä

hevi on paskaa....

• nero9000
        Santeri X kirjoitti:

Tämähän näyttää ihan Bodomin uusimman hitin lyriikalta. Hyvin on näköjään opit menneet perille. :)

• Juuri näin! Hieoa että tuollainen iso herra osaa arvostaa oikeaa hyvää ja arvokasta heavy metallia!

Ja mikä tosiaan toho Bodomii tulee: se on sellaasta teinien angsti paskaa että ei järki.

Minä ainakin pysyn Stratovarius-fanina ja jatkan kikkelihevin kuuntelemista, koska minulla on siihen munaa, miehellisyyttä ja oikeaa asennetta :P

• Olen minäkin (nainen)

Hyvä laulaja on Kotipelto ja soittajat bandissä aivan mahtavia!!!

• Retkuilija

mahtoivat soittaa? Näin bändin fanina kiinnostais.BURRRRRNNNN!!!!

• Tero-75

Lainaus Soundin sivuilta:

Maanantaina 21.4. tapahtuneella keikalla Kotipelto, Liimatainen ja Stratovarius-kitaristi Matias Kupiainen soittivat akustiset versiot Stratovariuksen Hunting High And Lowsta sekä Black Diamondista. Deep Purplelta lainattiin Burn ja Rainbow'lta I Surrender.

• Retkuilija
    • Tykkään myös

Medvedevillä on hyvä musiikkimaku.

• afdifdhafh

Sebelius iron maiden on just sellasa ämmäheviä ja samaa paskaa stratovariuskin. Opetelkaa kuuntelemaan kunno heviä eikä mitään nahkahousuakka heviä.

• ride_the_sky
        afdifdhafh kirjoitti:

Sebelius iron maiden on just sellasa ämmäheviä ja samaa paskaa stratovariuskin. Opetelkaa kuuntelemaan kunno heviä eikä mitään nahkahousuakka heviä.

nahkahousuhevihän on sitä ainoaa oikeaa! mikä on kunnon heviä? joku slayer?

• sebelius
        afdifdhafh kirjoitti:

Eikö se niin ole? Tuo örinä iski teini-iässä, nyt perheellisenä naisena olen innostunut tuosta "ämmähevistä".... Nahkahousuakkahan minäkin olen :)
        Ja aiempi henkilö joka vittuili siitä, että musiikki ei ole runonlausuntaa, tai mitä lie, niin onhan se kuitenkin tärkeää että edes örinän keskeltä saa selvää että mistä on kysymys. Ja valitti suomi-iskelmäjunteista, yksikään mainitsemistani bändeistä ei kuitenkaan tainnut kuulua siihen kategoriaan...

• esytrer

Samat levyt Medjedevin apulainen ois voinut hakea mistä tahansa kaupasta, jos ois vaan sen vertaa kiinnostanut, että ois vaivautunut sanomaan.

• ladannut..

miksei tavja vain laittanut mailia, että lataa the piratebaystä :)

• Suomalainen mies

Upeeta ja hienoa mielikuvituksen käyttöä meidän pressalta!! Venäläiset ovat hienoa kansaa muutenkin jotka osaavat ottaa toiset huomioon, toista se on täällä kylmässä Suomessa missä kukaan ei välitä kenestäkään.
      Itsehän pääsen kesällä käymään Medvedin mökillä:) Sinne ei ole asiaa Suomalaisilla turisteilla koska sinne mennään helikopterilla köyhät :) Älkää aina valittako olkaa jostakin edes onnellisia.

• kun ihmiset

vaan valittavat täällä. Itsekkään en pidä halosesta mutta give me a break here. ei muuta kuin valitusta ja hevin haukkujia. hevi on hyvää musaa ja on hyvä jos on olemassa ihan pressakin joka tykkää sellasesta. lopettakaa valitus ja kirjoittakaa jotakin kirjoittamisen arvoista vitun vatupäät.

• enni

Luin liiassa kiireessä etusivun otsikoksi "Medvetev kyllästyi suomalaisheviin". Mietin hetken, että miten siinä on jo ehtinyt noin käydä, kun vasta äsken luin toisesta foorumista hänen saaneen Haloselta kyseisiä suomalaislevyjä:)
      No, luin otsikon sitten tarkemmin uudemman kerran.

• ....PEIKKONEN

Ainoa asia mistä meidän pressa ymmärtää, on vain peikko rockista. Muumi siellä, muumi täällä.... voi vittu mitä hirveän kammottavaa. Viimeksi kun naapurin lapset näki pressan, niin ne joutu psykiatriseen hoitoon, eikä vielä ole palautuneet ennaleen..... eli se siitä hevistä..... hah, hah, haa....

• mnfduå

Neuvostoliiton aikaan sinne salakuljetettiin länsimaista musiikkia. Länsimainen musiikki oli nimittäin Neuvostoliiton aikaan harvinaista herkkua. Nyt niillä on sitä omasta takaa. Turha enää lähetellä.

• hei kertokaa

mistä nyt on kyse? liittyykö tää jotenkin aiheeseen? "Täss on lokari nyt lännen risukosta
      Olen kiertäny vaikka missä
      Olen käynynnä Piutissa Luisissa
      Ratulaatissa Miiamissa".

• Känäfani

Haloselta oikein ja viisaasti tehty. Hyvien suhteitten hoito on juuri sellaista, että huomioidaan ihminen myös aivan pienissä ja henkilökohtaisissa asioissa.
      Se ei ole mitään suhteitten hoitoa,että mentäisiin huutamaan kurkku suorana vaatien Karjalan palautusta, kuten jotkut tekevät.
      Ensin on tehtävä pohjustavaa työtä, jos jotain tuloksia aikoo saada.
      En ole kaikissa asioissa Halosen kanssa yhtä mieltä, mutta tässä asiassa olen.

• Järkyttävää nähdä kuinka harva suomalainen ymmärtää tosimusiikin päälle. Kyllä se death metal on parasta laulua mielestäni kun taas tuo melodinen kiljuminen on naurettavaa eikä mene edes huumorilla alas. Karkeastihan jako menee niin että 8% ymmärtää Bodomia ja loput kuuntelee Idolsseja ja Euroviisuja tai räppiä, joissa on hauskaa kun kuulee sanat mutta musiikista ei tietoakaan. Death metalissa ei aina edes ole lyriikoilla mitään merkitystä vaan laulu / örinä / korina / kärinä yms on oma instrumenttinsa ja helvetin makea sellainen.

• Hieno...

homma. Kyllä Stratovariusta kelpaa nyt Dimin soitella! Stratovarius rules!

• MIES ESPOO

Mahtoikohan levyt maksaa me veronmaksajat, kuinkahan asia on.

• ilmaiset lounaat

no mitäs luulet, eihän halonen tee mitään kuhan matkailee verovaroilla kommari maissa ja venäjällä.

suomi natoon, mummo eläkkeelle.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      61
      3757
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3000
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2914
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1970
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1125
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      949
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      108
      918
    Aihe