Parta-agaman hinnasta.

Agamaagmas

Hei!Paljonkohan parttiksen hinta olisi?
1.agama
2.tarvikkeet
3.terraario.
Paljonkohan hinnaksi tulis?



Kiitos jo etukäteen..

10

11588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksoi..

      1. Agama maksaa eläinkaupassa n. 140-200 euroa. Olen nähnyt muutamia 150 eurolla. Itse ostin espoon eläintukusta (joka maahantuo tietääkseni liskoja) :D niin
      oiskohan ollu 210 euroa.

      2. lämpömatto keskikokoinen (ihan pientä en suosittele) maksoi muistaakseen 50-60 euroa. Lampun terran päälle mistä tulee valoa löyty varastosta :D (iha norma pöytälamppu missä ollu vartta, makaa terran päällä)
      Hiekat (itselläni punaista hienoa hiekkaa) meni terraan kaksi pussia 30 euroa, vaihdan sen puolen vuoden välein.
      Halvempaakin hiekkaa saa.. käytin aikasemmin turvetta ja hiekkaa makso joku 20 euroo muistaakseen yhteensä.
      Järven pohjasta ja ulkoota etsiny kiviä, ja puunoksia.
      juomakuppi 15 e, itselläni terras paljon sellaista viihdykettä mikä ei oo pakollista kyl.. ja sitten isompi uv lamppu maksoi kait joku 50 e... se on kestänyt jo 2v.
      eli hintaa tuli aluksi terran sisustukseen n. 140 e.

      3. terraarion teetin ja se tuli eläinkauppaan. 150cmx 60x 60 hinta 400e.
      tosi tilava... mahtuu hyvin kaksikin liskoa!

    • emkr

      1.Parta-agama itse maksaa noin 150-200 €
      2.Terraario käytettynä n. 200€ -> uusi n. 400€
      3. Terraarion sisusta:
      -Uv-lamppu 36€
      -Muuntaja 60 €
      -Lämpölamppu 10€ varjostin
      -Vesi-ja ruokakipot
      -pohjamatsku
      -Sisustus

      Väittäisin että omasta panostuksesta ja luovuudesta kolme edellistä 30 - 100 €

      Sanoisin että koko setti noin 500 €

      Eikä Parta-agaman, varsinkaan poikasen pito ole ilmaista. Sirkkoja poikanen
      iästä riippuen päivässä syö 10-30. kpl hinta eläinkaupassa n. 70 snt.

      -emkr

    • d

      minä en tajua noita sun hintoja minä maksoin lampusta lämpö lampusta 71e mutta en ole ostanut vielä liskoa mutta eläin kaupassa sanottiin että se parta-agama jnka he olivat myyneet viimeeksi maksoi 290e ja UV lammppu maksoi 42e mutta UV lampun hinta riippuu sen koosta

    • .

      Oiskohan se ollu kääpöparta-agama koska kääpiöt maksaa noin 260e

    • partis

      Suosittelen partiksen ostamista kasvattajalta. Ovat edullisempia kuin eläinkaupoissa ja turvallisempaakin kun tietää mitä ostaa (eläinkauppojen yleensä ulkomaan tuonteja ja joskus ikä ym. ei pidä paikkaansa)

      http://www.herppi.net/
      Terraario harrastajien sivusto jossa "myydään" palstalla mm. kasvattajien ilmoituksia.

      Samalla sivustolla tietoa myös terraarion ja varusteiden hankinnasta ym.
      Kannattaa lueskella hyvissä ajoin ennen liskon hankintaa.

      Ja toinen erittäin hyvä tietolähde: http://www.outoot.us

    • Minä

      Kuinka paljo maksais kasvattajalta? (kääpiöparta-agama). Itse haluaisin mut pitää saada eka tietoo!

      • bambu

        täällä ilmaiseksi partis tavallinen,terakin löytyy 50 x 150 x 50 cm : 250 e


    • lizardboss

      oma agama aksoi herppi netistä 70 euroa kaikki tavarat noin 200-300 e pidämme torakka farmia joten ruoka ilmaista

    • Partis9696

      Itse ostin kasvattajalta 50kympillä ja varusteet 100

    • Kääpiöjapartiskasvattaja

      Parta-agaman hinta liikuskelee noin 50-200€ välillä
      Uv-lamppu n. 30€
      Lämpölamppu n. 50€
      Pohjamateriaali riippuu materiaalista (itse laitoin muovimaton eli täysin ilmaista)
      Suosittelen itse kasvattamaan torakat niin säästää vuodessa monta sataa euroa :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe