Ei
kesä
luokkakokous
mä haluun naimisiin
hiuksissa hiekkaa
mun elämä
totuutta ja tehtävää
satumaa-tango
suojatiellä
Maijan parhaat biisit
2
1958
Vastaukset
- Jeanne
taas osoitus siitä kuinka helvetisti ääri-hyviä biisejä Maija on tehnyt.
noistakin listaamistasi vain "Mähönen" siis "mä haluun naimisiin" on
selkeästi ei Maijan paras biisi. noita muita voi perustella mutta
"Saddami" siis "satumaa-tango" vaatii ehdottomasti hikisen Maija -live-video'n
jossa Maijan olkaimet valuu alas pitkin Maijan hikisiä käsiä
jotta se biisi ois perusteltavissa parhaimmaksi, tosin silloinkin on
osattava tajuta sanojen merkitys siis se että Maija laulaa akasta
joka sulkee miehiä vankikoppeihin ja kiduttaa niitä tango-musiikilla mennessään
ite nukkuu ja käydessään välillä kikattelee niille uhreilleen niin se akka
ampuu lutku-haulikolla paperitolloja niitten miesten päälle.
ja se akka riekkuu että "tällaiset tapaukset tutkimatta jätetään.".
helvetin seksikäs biisi siis. tosin "monopolii" on vielä seksikkäämpi, siin Maija
laulaa akasta joka voittaa kaikki ja sitt kierii alasti matolla ihan ekstaasissa
eikä häviäjät voi ku katella.
tost listastasi puuttuu muuten ihan helvetisti Maijan muita parhaita ääri-biisejä
kuten "Hei tie" , "Lastenhoitaja" , "Puisto puhuu"(joka on studiona paljon parempi kuin livenä sillä livessä se koskettavan yksinkertainen kitarasoolo on korvattu paskalla black sabbath -groove -spedeilyllä), "Ne jotka tyytyy" , "Lattiaa pestään" jne..
"Suojatiellä" -biisin mäki oisin listannut top5seen , kun taas muut "Suppari"-levyn
biisit on enemmän osa kokonaisuutta, teema-levyä, jollainen "Superpallo"-levy siis on ja siksi siin on myös teemalevyille tyypillisiä biisien välisiä spedeilyjä kuten esim. se "Mähösen" alku-spedeily jossa lausutaan jotain vihki-runoa.
"Suojatiellä" -biisihän ilmestyi sinkkuna puol vuott ennen Suppari-levyy ja
se pärjää siksi yksin niin hyvin mun mielestä. mä kuuntelen yleensä koko suppari-levyn paitsi että hyppään seiska-raidan yli. Suppari-levyä mä myös useimmiten kuuntelen. "Luokkis" siis "luokkakokous" on kyllä uskomattomin sävellys ikinä,
ei tollaseen lähellekkään vois koskaan kyetä muu kuin Ylijumalatar Maija Vilkkumaa.- Jeanne
miten ihmeessä mult jäi mainitsematta "tähti" -biisi?!
se on Maijan ehkä paras biisi ja Tarharyhmämäisin
Tarharyhmä-levyjen jälkeisistä Maijan biiseistä.
ja livenä ihan ääri-paras.
jos Maija&pojat jättäis keikalla tähden soittamatta niin heitä
ei päästettäis pois paikalta!
"auta mua" ja "ingalsin laura" ovat kans ääri-hyviä live-biisejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446