Maijan parhaat biisit

tyttö.

Ei
kesä
luokkakokous
mä haluun naimisiin
hiuksissa hiekkaa
mun elämä
totuutta ja tehtävää
satumaa-tango
suojatiellä

2

1958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeanne

taas osoitus siitä kuinka helvetisti ääri-hyviä biisejä Maija on tehnyt.
      noistakin listaamistasi vain "Mähönen" siis "mä haluun naimisiin" on
      selkeästi ei Maijan paras biisi. noita muita voi perustella mutta
      "Saddami" siis "satumaa-tango" vaatii ehdottomasti hikisen Maija -live-video'n
      jossa Maijan olkaimet valuu alas pitkin Maijan hikisiä käsiä
      jotta se biisi ois perusteltavissa parhaimmaksi, tosin silloinkin on
      osattava tajuta sanojen merkitys siis se että Maija laulaa akasta
      joka sulkee miehiä vankikoppeihin ja kiduttaa niitä tango-musiikilla mennessään
      ite nukkuu ja käydessään välillä kikattelee niille uhreilleen niin se akka
      ampuu lutku-haulikolla paperitolloja niitten miesten päälle.
      ja se akka riekkuu että "tällaiset tapaukset tutkimatta jätetään.".
      helvetin seksikäs biisi siis. tosin "monopolii" on vielä seksikkäämpi, siin Maija
      laulaa akasta joka voittaa kaikki ja sitt kierii alasti matolla ihan ekstaasissa
      eikä häviäjät voi ku katella.

tost listastasi puuttuu muuten ihan helvetisti Maijan muita parhaita ääri-biisejä
      kuten "Hei tie" , "Lastenhoitaja" , "Puisto puhuu"(joka on studiona paljon parempi kuin livenä sillä livessä se koskettavan yksinkertainen kitarasoolo on korvattu paskalla black sabbath -groove -spedeilyllä), "Ne jotka tyytyy" , "Lattiaa pestään" jne..

"Suojatiellä" -biisin mäki oisin listannut top5seen , kun taas muut "Suppari"-levyn
      biisit on enemmän osa kokonaisuutta, teema-levyä, jollainen "Superpallo"-levy siis on ja siksi siin on myös teemalevyille tyypillisiä biisien välisiä spedeilyjä kuten esim. se "Mähösen" alku-spedeily jossa lausutaan jotain vihki-runoa.
      "Suojatiellä" -biisihän ilmestyi sinkkuna puol vuott ennen Suppari-levyy ja
      se pärjää siksi yksin niin hyvin mun mielestä. mä kuuntelen yleensä koko suppari-levyn paitsi että hyppään seiska-raidan yli. Suppari-levyä mä myös useimmiten kuuntelen. "Luokkis" siis "luokkakokous" on kyllä uskomattomin sävellys ikinä,
      ei tollaseen lähellekkään vois koskaan kyetä muu kuin Ylijumalatar Maija Vilkkumaa.

• Jeanne

miten ihmeessä mult jäi mainitsematta "tähti" -biisi?!
        se on Maijan ehkä paras biisi ja Tarharyhmämäisin
        Tarharyhmä-levyjen jälkeisistä Maijan biiseistä.
        ja livenä ihan ääri-paras.
        jos Maija&pojat jättäis keikalla tähden soittamatta niin heitä
        ei päästettäis pois paikalta!
        "auta mua" ja "ingalsin laura" ovat kans ääri-hyviä live-biisejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe