myöhemmin
päästä yli
rakkauden haudalla
toisen kanssa
jonna tervomaan parhaat biisit
4
2966
Vastaukset
- omaniM69
Näkymätön, yhtä en saa, kuuleeko kukaan, kylmä joki
Siinä kappaleet jotka vetoavat kovasti, Jonna on lisäksi kaunis nainen joka saa miehen syttymään...- Minttuville
"Kappas vaan, Minttu sekä Ville,- Pihkaantuu, näyttää ihan sille... Toisistaan huolta vaan ne pittää, ei sille mahdä mittää". No toi Jonnan lapsitähti - setti on paras... Muista en oikein perusta!
- näkymätön78
ja näkymätön. Miksei sitä kuule enää radiosta ollenkaan? Tosi koskettavat sanat, jotka kertovat äärimmäisestä yksinäisyydestä.
Eihän ne sanat kai aukea muille, kuin sen kokeneille. - jonnatfani
Itse olen tykästynyt "On meitä kaksi vain" biisiin, Jonnan lapsuuden ajoilta. Saksofoni jotenkin mukava siinä... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830