Joo tuota mä en yhtään itse tiedä joten jos tiedät voisitko kertoo mulle MITEN LISÄÄN SIVUN SUNTUUBISSA?
Suuri apu jos kerrot:D
Miten lisään sivun suntuubissa?
evottaja:D
2
125
Vastaukset
- jonnasklhj
Eli painat vaikka etusivuu sit siinä on muokkaa navigaatiota ja kun klikkaa sitä niin siihen tulee Uusi kategoria sit klikkaat sitä ja siihen laitat ne tiedot ja sit sul on uus sivu. toivottavasti autto...
- evottaja:D
Jhoo kyllä autto:)) Ja sori random ku ei liity oikeen hevosiin, mutten keksiny muuallekkaa tätä laittaa:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358