Keskikesän herkkää
on koko luonto saanu ylleen
kesän värit
Me pohjolan lapset
saamme elää
kesän lyhyen kauniin
Eräreppuani
Lapin muistoja pullollaan
availen sen äärellä matkaa teen.
Näitkö - minä näin
kun sade saapui
kuin kaksi harppua vierekkäin
Harppujen soittoa
Kantajien käsissä lähestyy ne tulevat
pitkin kielin kirkkain sävelin soi.
Seison huipulla tunturin
tuuli vapaana huminoi.
Harput soineet tunturin yllä
koskettaneet
alas laskeutuneet
alas missä nyt kuljet
Päivät nousi kutoen kultaantunutta lankaa
kietoen syliinsä lämpöiseen
Eteen avautuu tie
se valon merestä alkaa
Valottomaan yöhön
sen hiljaisuus lepää yllä tunturien ja
alhaalla missä Sinäki nyt kuljet.
Hyvää Juhannusta kaikille
Kielet kirkkaat laskeutuu
saat saamme yhtyä harppujen soittoon
Sydämellä
7
209
Vastaukset
- tiiger-66
Liiskukka,
kun hiljennyin hetkeksi runosi äärellä
mielikuvissa tunturin tuulet,
yötön yö,
valoisuus, mystisyys,
voi melkein kuulla
ne kirkkaat ja kauniin herkät sävelet~~
hienon hieno on runosi
ja runoystävälle lämpöiset halit
sateisesta hämeestä~~- tiiger-66
~~
Voi Liisa-rakas,
otan osaa,
lempein siivin
lämmöllä halaan~~
oletko kuullut mustarastaan laulua
öisin?
sinä tiedät sen terveiset
keneltä ne tulee~~
voimia ja jaksamisia
sinne~~
rakkaudella tigru. tiiger-66 kirjoitti:
~~
Voi Liisa-rakas,
otan osaa,
lempein siivin
lämmöllä halaan~~
oletko kuullut mustarastaan laulua
öisin?
sinä tiedät sen terveiset
keneltä ne tulee~~
voimia ja jaksamisia
sinne~~
rakkaudella tigru.Olen saatellu veljeni lepoon.
Alkoi kaiken yhteisen elämän käsittely,
lapsuuden leikit miten yhdessä kalasteltiin.
Anna anteeks
vasta nyt vastailen ja kiitän.
Poikani soitti niin lämpimän soiton ja
pyysi äiti tuu mökille, mennään yhdessä kalaan.
Olen nyt mökillä ja täälä rakastan kuulla,
käki ja monet muut linnut laulaa.
Sinulle lämmin halaus ja kesästä nauti
Rakkaudella..Liisa
Sinulle Juhannuksen
lämpöä !Juhannus jo meni
kesä onneks jatkuu.
Sinulle kesäinen kiitos
anteeks näin jälkikäteen.
Rakkaudella ...Liisa
- *MURUKULTA*
Kynäsi jälkeä on ilo lukea - näin nautin runostasi aamussani -
kun viik.lop. valvomiset on jo pikkuhiljaa väistyneet. :)
Kynäsi herkkyyden tiedän..
.."Päivät nousi kutoen kultaantunutta lankaa
kietoen syliinsä lämpöiseen
Eteen avautuu tie
se valon merestä alkaa"..
.
Sanat tuntuu joskus riittämättömiltä,,Lämmin ystävänhalaus Liisa, Murukullalta! :)Kynäni jälki
siinä nyt koen - on ohut kalvo.
Sieluni maisemissa olen kulkennu
usein kyynel vieraana.
Sinä olet monin tavoin lohduttannu,
kaikesta siitä sydämellinen kiitos.
Olen mökilläni ja luonnon sylissä
luonto lähellä läsnä.
Sinulle kesätuulen siivin lämmin kiitos
Rakkaudella..Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
