En ole kuullut, että lto-opiskelijat pääsisivät ulkomaille vaihtoon tms... onko tämä siis mahdollista? Itse olen pyrkinyt Jyväskylään opiskelemaan varhaiskasvatusta, mutta olen aina ollut kiinnostunut myös ulkomaista ja kansainvälisyydestä, joten onko tuo ihan mahdoton yhtälö?
varhaiskasvatus + kansainvälisyys= mahdoton yhtälö?
6
627
Vastaukset
- pääset vaihtoon
vaikka Afrikkaan!
- sinne myös
Olen siis kyllä pyrkinyt sosionomiksikin opiskelemaan, mutta miten on tuon yliopiston vaihto- yms mahdollisuuksien laita? Amk:n mahdollisuuksista olen kuullut paljonkin, mutta en koskaan ole kuullut mikä on tilanne yliopiston lto-linjan suhteen....
- 2434534
Vastaan vanhaan viestiin, mutta minuakin kiinnostaisi kuulla lto-kansainvälistymismahdollisuuksista.
- 2434534
eipä näy vastauksia : (
- psokd
kyllä pääsee! ihan tavalliseen tapaan pääsee vaihtoon ja tiedän myös ihmisiä, jotka ovat tehneet osan harjoittelusta ulkomailla
- kölk
voiko suomalainen lto sitten työllistyä ulkomaille vaikkapa englanninkieliseen maahan jos englanninkielen taito on hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902