Kainalo fetissi

fetismiäs

Muijalla on aika pitkät karvat kainalossa ja se kiihottaa mua suunnattomasti.Olen muutaman kerran saanut panna emäntääni karvaiseen kainaloon ja se teki tosi hyvää...nalli palo iloisesti ja muijakin sai.
Onko muita joilla myös kainalo fetissi vai olenko ainut?

5

2155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • björn

haluaisin niin myös nuola naisen kainaloita, tällänen joka alueen naisfetissi varmaan minulla. olkon karvoja tai ei, kunhan on luonon luoma.

terveisiä
      @-}-

• kakaksksk

Kainalofetissi on yhdyssana. Tyhmä.

• KainalotKiihottaa

Vieläköhän keskustelua saisi! Mulla on älytön kainalofetissi, ei niinkään karvaisiin vaan sheivattuihin! Tykkään nuolla deotonta kainaloaveakastelun aikana ja esimerkkien aikana. Se on minustaverittäin kiihottavaa ja olen löytänyt muutaman naisen jotka ovat antaneet niinntehdä ha jopa nauttineet siitä. Kainalot ovat eroottisia alueita vartalossa! Uuh onko muilla kertomuksia? Onko naisia kommentoimaan tätä?

• Anonyymi

Et ole ainut kainalot kiihottaa muakin naisten kainalot. Jotkut ovat kuin pilluviiva. Pieni sänki ei haittaa. Kesällä kiva nähdä kun kädet nousee tai kainalot on märkinä.Näin juuri unta,että nuolin erään naispolitiikon kainaloita.

• Anonyymi

Kainalokarvat naisella kiihottaa minua tosi paljon. Harmi, että niitä harvoin näkee.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1829
    2. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1797
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1655
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1401
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      32
      1328
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      314
      1233
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      58
      1175
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1082
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1031
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      923
    Aihe