Kainalo fetissi

fetismiäs

Muijalla on aika pitkät karvat kainalossa ja se kiihottaa mua suunnattomasti.Olen muutaman kerran saanut panna emäntääni karvaiseen kainaloon ja se teki tosi hyvää...nalli palo iloisesti ja muijakin sai.
Onko muita joilla myös kainalo fetissi vai olenko ainut?

7

2687

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • björn

haluaisin niin myös nuola naisen kainaloita, tällänen joka alueen naisfetissi varmaan minulla. olkon karvoja tai ei, kunhan on luonon luoma.

terveisiä
      @-}-

• kakaksksk

Kainalofetissi on yhdyssana. Tyhmä.

• KainalotKiihottaa

Vieläköhän keskustelua saisi! Mulla on älytön kainalofetissi, ei niinkään karvaisiin vaan sheivattuihin! Tykkään nuolla deotonta kainaloaveakastelun aikana ja esimerkkien aikana. Se on minustaverittäin kiihottavaa ja olen löytänyt muutaman naisen jotka ovat antaneet niinntehdä ha jopa nauttineet siitä. Kainalot ovat eroottisia alueita vartalossa! Uuh onko muilla kertomuksia? Onko naisia kommentoimaan tätä?

• Anonyymi

Et ole ainut kainalot kiihottaa muakin naisten kainalot. Jotkut ovat kuin pilluviiva. Pieni sänki ei haittaa. Kesällä kiva nähdä kun kädet nousee tai kainalot on märkinä.Näin juuri unta,että nuolin erään naispolitiikon kainaloita.

• Anonyymi

Kainalokarvat naisella kiihottaa minua tosi paljon. Harmi, että niitä harvoin näkee.

• Anonyymi00009

Kesä on kyllä hienoa aikaa, kun näkee naisten sheivattuja kainaloita, seisokki tulee, kun kerran kainalofetissi on.

• minulle kyllä ehdotettiin että kainaloani nussittaisiin , olihan ajatus viekeä , jännä olisi nähdä kuinka kulli liikkuisi kainalossa , ja että vielä kummasta suunnasta mies tunkisi kulliaan kainalooni , aika irstasta 😋

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1382
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      809
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe