Miksi vl eksyy?

Tämän takia:

Matteuksen evankeliumi:
22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

Markuksen evankeliumi:
12:24 Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?

8

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainoastaan elävästä uskosta osallisella on vaara eksyä. Kaikki muut vaeltavat jo sokeudessaan eksyksissä.

Sielunvihollinen väärine henkineen on katkera ja kateellinen elävästä uskosta osallisille, että isoon ääneen kailottaa tälläkin sivustolla: "Katsokaa nyt noita kompuroitsijoiden joukkoa, kuinka sellaiset saattavat Jumalan ja Hänen Poikansa tuntea, kuten he vääristellen väittävät. Vieläkö heistä lisää vikoja kaivelen".

• Mistä uskosta elät?
        Miten voit elää valheesta, jonka otat ihmisen suusta?

• Vl:n elävä usko kuolee heti, kun alkaa kyselemään mitä hän luulee sen olevan.

• Tämä on syy

koska saatanan talutusnuorassa olevat SRK ja vl-saarnamiehet eksyttävät hänet Raamatun vastaisella opetuksellaan.

• Tämä on syy kirjoitti:

koska saatanan talutusnuorassa olevat SRK ja vl-saarnamiehet eksyttävät hänet Raamatun vastaisella opetuksellaan.

Meidän on vaan itseämmekin valvottava joka hetki, ettemme siihen vihtahousun talutusnuoraan joudu..

• ..tämä halveksiva vl-kommentti.

***Raamatun uusi Kirjoittanut: tuntemus / Tänään / klo 10:08
      ei tee ketään vanhurskaaksi, Saulus tarsolainen on siitä hyvä esimerkki. Raamattuun ne kaikki väärät opettajatkin vetoavat ja perustelevat Raamatulla väärät opit ja eriseurat**

• paljonkin

Jos on lukutaitoinen eikö jokainen osaa lukea raamattua. Eikö olekkin niinpäin että vl-saarnaajat lukevat raamattua rivinvälistä, asioita joita ei kukaan muu löydä?
        Vl-saarnaajathan on tehneet koko vl-liikkeestä eriseuran koko maailmasta, omine oppeineen.

• paljonkin kirjoitti:

Jos on lukutaitoinen eikö jokainen osaa lukea raamattua. Eikö olekkin niinpäin että vl-saarnaajat lukevat raamattua rivinvälistä, asioita joita ei kukaan muu löydä?
        Vl-saarnaajathan on tehneet koko vl-liikkeestä eriseuran koko maailmasta, omine oppeineen.

**Jos on lukutaitoinen eikö jokainen osaa lukea raamattua. Eikö olekkin niinpäin että vl-saarnaajat lukevat raamattua rivinvälistä, asioita joita ei kukaan muu löydä?
        Vl-saarnaajathan on tehneet koko vl-liikkeestä eriseuran koko maailmasta, omine oppeineen.**

Luther ajoi lukutaidon asiaa juuri siksi, etteivät vl-saarnamieshöynäyttäjien kaltaiset nilkit, pääse eksyttämään ihmisiä omilla Raamatun tulkinnoillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe