Tämän takia:
Matteuksen evankeliumi:
22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
Markuksen evankeliumi:
12:24 Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?
Miksi vl eksyy?
8
161
Vastaukset
Ainoastaan elävästä uskosta osallisella on vaara eksyä. Kaikki muut vaeltavat jo sokeudessaan eksyksissä.
Sielunvihollinen väärine henkineen on katkera ja kateellinen elävästä uskosta osallisille, että isoon ääneen kailottaa tälläkin sivustolla: "Katsokaa nyt noita kompuroitsijoiden joukkoa, kuinka sellaiset saattavat Jumalan ja Hänen Poikansa tuntea, kuten he vääristellen väittävät. Vieläkö heistä lisää vikoja kaivelen".- Tämä on syy
koska saatanan talutusnuorassa olevat SRK ja vl-saarnamiehet eksyttävät hänet Raamatun vastaisella opetuksellaan.
Tämä on syy kirjoitti:
koska saatanan talutusnuorassa olevat SRK ja vl-saarnamiehet eksyttävät hänet Raamatun vastaisella opetuksellaan.
Meidän on vaan itseämmekin valvottava joka hetki, ettemme siihen vihtahousun talutusnuoraan joudu..
..tämä halveksiva vl-kommentti.
***Raamatun uusi Kirjoittanut: tuntemus / Tänään / klo 10:08
ei tee ketään vanhurskaaksi, Saulus tarsolainen on siitä hyvä esimerkki. Raamattuun ne kaikki väärät opettajatkin vetoavat ja perustelevat Raamatulla väärät opit ja eriseurat**- paljonkin
Jos on lukutaitoinen eikö jokainen osaa lukea raamattua. Eikö olekkin niinpäin että vl-saarnaajat lukevat raamattua rivinvälistä, asioita joita ei kukaan muu löydä?
Vl-saarnaajathan on tehneet koko vl-liikkeestä eriseuran koko maailmasta, omine oppeineen. paljonkin kirjoitti:
Jos on lukutaitoinen eikö jokainen osaa lukea raamattua. Eikö olekkin niinpäin että vl-saarnaajat lukevat raamattua rivinvälistä, asioita joita ei kukaan muu löydä?
Vl-saarnaajathan on tehneet koko vl-liikkeestä eriseuran koko maailmasta, omine oppeineen.**Jos on lukutaitoinen eikö jokainen osaa lukea raamattua. Eikö olekkin niinpäin että vl-saarnaajat lukevat raamattua rivinvälistä, asioita joita ei kukaan muu löydä?
Vl-saarnaajathan on tehneet koko vl-liikkeestä eriseuran koko maailmasta, omine oppeineen.**
Luther ajoi lukutaidon asiaa juuri siksi, etteivät vl-saarnamieshöynäyttäjien kaltaiset nilkit, pääse eksyttämään ihmisiä omilla Raamatun tulkinnoillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750