Jos te totuuden tiedätte, niin auttakaa muitakin löytämään totuus.
Älkää tuomitko toistenne uskoa, sillä ihmiset ovat erilaisia ja he uskovat eri tavoilla.
Koetelkaa, mutta älkää tuomitko toisianne.
Mistä tiedätte, että kaksi ei voi olla oikeassa uskossaan? Jumalahan voi sanoa toiselle: "Minä olen rakkaus" ja toiselle: "Minä olen valo".
Nämä kaksi saattoivat tarvita juuri nämä sanat löytääkseen Jumalan, mutta silti he kilpailevat keskenään kumpi on oikeassa.
Jumala tietää sen mitä me tarvitsemme, me emme voi ymmärtää niin kuin hän.
Haluatteko auttaa vai tuomita?
14
260
Vastaukset
- tuhat ja yksi
Kun ensimmäistäkään toteenkäypää ennustusta ei ole esiintynyt näillä palstoilla on sanottava valhetta tyystin kaikki profeteeraus yritykset.
Oikeastaan totuus on se ettei totuutta ole löydettävissä Kristinuskon tempausennustuksista ,sillä ne ovat silkkaa valhetta!Ja niitä syötetään usean uskonliikkeen siunaamina vuodesta toiseen.
Että se valo ja lisävalot ovat edellisen valheen jatketta. Ja valheella on pitkät jäljet, vaikka Kristinuskon piirissä sekin valehdellaan jotta olisi lyhyet jäljet!
Se rakkaus joka esiintyy Kristinuskon eritavalla uskovien kesken onkin vihaa ja rakkauskun häipyy usein niin viha astuu esiin.- ennustukset
ovat toteen käyneet. Mutta niitä ei kuulla. Hyvä ja harmi yhtäaikaa. Minulla on sellainen kutina, ettei raittiita ennustuksia edes haluta kuulla. Jos tuon esille niitä, niin ne teilataan alta aika yksikön. Ehkä näin on parempi. Mutta tuntuu kummalliselta, kun valheprofetiat mellastaa ja saavat huomiota, mutta myös "asiallista" pilkkaa, kun valehtelevat. Kun tiedän mitä tapahtuu, niin tännne on turha kirjoittaa. Profetia on se, että kiinnittäkää huomionne juuri tällä hetkellä tapahtuviin ilmiöihin, niin tulisitte viisaaksi arvioidaksenne myös tulevaa aikaa. mutta luulen ettei teistä ole siihen, niin tyytykää Joonaan merkkkiin..
- tuhat ja yksi
ennustukset kirjoitti:
ovat toteen käyneet. Mutta niitä ei kuulla. Hyvä ja harmi yhtäaikaa. Minulla on sellainen kutina, ettei raittiita ennustuksia edes haluta kuulla. Jos tuon esille niitä, niin ne teilataan alta aika yksikön. Ehkä näin on parempi. Mutta tuntuu kummalliselta, kun valheprofetiat mellastaa ja saavat huomiota, mutta myös "asiallista" pilkkaa, kun valehtelevat. Kun tiedän mitä tapahtuu, niin tännne on turha kirjoittaa. Profetia on se, että kiinnittäkää huomionne juuri tällä hetkellä tapahtuviin ilmiöihin, niin tulisitte viisaaksi arvioidaksenne myös tulevaa aikaa. mutta luulen ettei teistä ole siihen, niin tyytykää Joonaan merkkkiin..
Vielä noin 30 vuotta sitten minäkin luulin sellaisia olevan ,koska koko kultuurimme oli ´varustettu uskomaan mielettömiin ennustuksin.
Nykyisin ovat selvyyttä tuoneet ennustuksien mielettömyyksiin MM. Jehovan todistajat,Adventistit ja Helluntailiike,- näiden harhaoppia on kaupattu ennustuksellisen kirjallisuuden voimalla jo valmiiksi ennustuksiin uskovan kansan herkkäuskoisille ihmisille mutta kaikki on osoittautunut paikkansapitämättömäksi kaikilta osin ,joten se perussanomakin niissä on yhtä kyseenalaista ja vailla minkäänlaista todellisuus pohjaa.
Sama koskee myöskin muita . - Hilipatipippam
ennustukset kirjoitti:
Sepä mukavaa, että ennustuksesi ovat kaikki toteutuneet! Luettelepa muutama, mitkä ovat toteutuneet. Saman tien voit myös laittaa muutaman näitä varmasti toteutuvia ennustuksia tarkkoine toteutumispäivineen (myös vuosi pitää muuten olla mukana). Koska sinun ennustuksesi toteutuvat, tämähän ei ole millään tavalla hankalaa.
- mieltä, mutt
tuhat ja yksi kirjoitti:
Vielä noin 30 vuotta sitten minäkin luulin sellaisia olevan ,koska koko kultuurimme oli ´varustettu uskomaan mielettömiin ennustuksin.
Nykyisin ovat selvyyttä tuoneet ennustuksien mielettömyyksiin MM. Jehovan todistajat,Adventistit ja Helluntailiike,- näiden harhaoppia on kaupattu ennustuksellisen kirjallisuuden voimalla jo valmiiksi ennustuksiin uskovan kansan herkkäuskoisille ihmisille mutta kaikki on osoittautunut paikkansapitämättömäksi kaikilta osin ,joten se perussanomakin niissä on yhtä kyseenalaista ja vailla minkäänlaista todellisuus pohjaa.
Sama koskee myöskin muita .mainitsinkin omat ennustukseni, joita en kerro. Ovat pitäneet paikkansa. En provoile nyt yhtään. Vaan mietin, mistä tämä johtuu. Olen saanut myös varoituksen, ettei saa julkaista. Ja kun olen rikkonut sitä, niin olen saanut silmilleni. Kyllä Jumala puhuu omilleen, mutta ei pidä mennää liikoja kertomaan, mitä Jumala puhuu omilleen. Ei tässä ole mitään kummallista sinänsä. Tähän mmaailmaan ei olle sopivaa tuoda Jumalan salaisuukksia julki. Eiväthän ne muuten olisi salaisuuksia, mistä Raamattu puhuu. Se mitä julki tuodaan, on eri asia. Tunnen tällaisia profeettoja jotka panttaavat tietämystään.
Profetioissa on tarkoitus korostaa evankeliumia, ei ennustuksia sinänsä. Mutta omilleen: "Eikö Herra kertoisi omilleen profeetoilleen mitä tuleva on." - tapahtumat
Hilipatipippam kirjoitti:
Sepä mukavaa, että ennustuksesi ovat kaikki toteutuneet! Luettelepa muutama, mitkä ovat toteutuneet. Saman tien voit myös laittaa muutaman näitä varmasti toteutuvia ennustuksia tarkkoine toteutumispäivineen (myös vuosi pitää muuten olla mukana). Koska sinun ennustuksesi toteutuvat, tämähän ei ole millään tavalla hankalaa.
näytettiin ennalta noin kuukausi ennen tapahtumia. Mutta ei niin, että olisi voinut tehdä johtopäätöksiä ennalta. Mutta vihje siihen on ilmeinen. Esim. lentokoneet ja niiden tuhoon johtavat tapahtumat. Enempää en voi kertoa. Mutta ennaltatietämystä ei anneta harrastaa, koska profetian henki on toinen.
Profetioissa on enemmänkin kyse siitä, että mitä uuri reaaliajassa tapahtuu. ja mihin henki ohjaa omiaan. Ennustajat ovat sittn asia erikseen. Mutta yksilö-tasolla on sitten paljonkin kokemusta, mitä seuraa esim. tottelemattomuudesta. On varoitettu ennalta ja sitten on seurauksia tullut. Minulla on lukuisia kokemuksia henkilöhistoriasta. Ja jos joku haluaa osallistua kohtaloonsa, niin voin rukoilla jos jotain saadaan aikaiseksi.
Se mikä minua hämmästyttää, niin jokainen joka on tullut kertomaan kohtalostaan, niin ovat ilmaisseet itse tietävänsä mitä seuraa, kun valitsee tieten väärin. Suurin osa on tapahtunut sukupuolielämän alueella. Moni on joutunut haaksirikkoon elämässään, kun on ollut tottelemmaton Jumalan sanan ja kehoitusten suhteen. - tänä vuonna
Hilipatipippam kirjoitti:
pandemia tulee leviämään. Siitä minnulla on vihjeitä parin vuoden takaa. Tämän varmaan huhuhkin voi ennustaa. En ole vielä varma, mutta "näytettiin" siihen viittaavaa. Vois huhuhkin välillä ennustaa vaikka vain malliksi. Ei tarvitse mitään yliluonnollista heittoa, että kesällä kello kuus- malliin. Vaan mielipiteitä ajallisisista tapahtumista, mitä niistä voi päätellä. Ennusta vaikka kahvinporoista, jos niistä inspiraation saisi.
on todella paljon hyvää asiaa. Jumala on persoonana (en tiedä edes kuinka paljon Häntä voi persoonana määrittää) paljon moniulotteisempi kuin mitä ihminen käsityskyvyllään voi tajuta.
Jumala on kaikkialla ja Hänen suunnitelmansa ja työnsä täällä maailmankaikkeudessa tulisi nähdä valtavan paljon laajemmassa mittakaavassa, kuin mitä ihmiset sen nyt näkevät.
Jos joku uskoo että Jumala on lukenut jopa ihmisten päiden hiukset (ja meitä täällä on ja on ollut aikas monta), niin tuonkin väittämän pitäisi jo yhtenä esimerkkinä kertoa mikä taso-ero on ihmisen ja Jumalan välillä.
Jumala on kaiken elämän yläpuolella, kunnes joku edes pikkuisen aikanaan tulee haastamaan ja oikeesti kyseenalaistamaan Hänen voimaansa, sekä suunnitelmaansa täällä.- mai-la
- mai-la
mai-la kirjoitti:
laitoin viestiin
- mai-la
mai-la kirjoitti:
laitoin viestiin
jo oikkuilee.
- mai-la
mai-la kirjoitti:
jo oikkuilee.
Mielenkiintoista kun tulee vaan mun tuutista 2 sanaa.
- kristitty t
Sieltä voi vapaasti ottaa vastaan evankeliumia, joka tahtoo!
- Jeesuksen opetuslapsi
Huutamalla häntä avuksi jokainen ihminen saa avun ja pelastuksen. Pelastuksen toivon alkamiseen tarvitaan Pyhän Hengen armolahja, se on sitä Elävää Vettä, jota Jeesus tahtoi antaa, kun hän oli maan päällä lihansa päivinä. Myös tänä päivänä Jeesus tahtoo antaa sitä Elävää Vettä, jotta ihmiset tuon Totuuden Hengen kautta tulisivat tuntemaan hänet, joka on elävän Jumalan ainoa Poika, armollinen ja totuudellinen, Herra Jeesus Kristus, vain hänessä ja hänen nimessä on pelastusmahdollisuus, koska hän on sovittanut koko maailman synnit vuodattamalla Golgatan ristillä pyhän verensä, jonka kautta on syntien sovitus ja tuon edellä mainitun Herran Hengen kautta saamme elävän yhteyden Jumalaan ja uudestisynnymme hengellisesti pelastuksen toivoon, kunhan vain pidämme kiinni suumme ja sydämmemme tunnustuksesta, että Jeesus on Kristus ja Herra ja Jumalan Poika. Joka hänet tunnustaa, hänellä on Elämä. Joka hänet kieltää, myöskään kieltäjää ei tunnusteta taivaassa. Olkaa lujat ja kestävät, tutkikaa Raamattua, anokaa ymmärrystä Jumalalta Jeesuksen nimessä, pankaa kaikki toivonne Jumalan armoon, jota hän tahtoo ja jota hän vuodattaa kaikille ihmisille, jotka sitä häneltä anovat, olkaa hengellisesti köyhiä, niin teidät ravitaan, olkoon mielenne siihen, mitä Jumala antaa taivaasta lahjana Jeesuksen kautta. Älkää kiinnittäkö sydäntänne maallisiin, koska ne katoavat, vaan kerätkää aarretta taivaaseen, tehden sitä, mikä hyvä on, antakaa puutteenalaisille, rukoilkaa vastustajienne puolesta, siunatkaa ja rakastakaa vihollisianne, sillä Paha käy ympärille kuin kiljuva jalopeura, mutta joka Herraan Jeesukseen turvaa, se saa armon. Olkaa totuudellisia, puhukaa totta toisillenne, eläkää Jumalan antamassa vapaudessa, älkää vapauden olla yllykkeenä lihan mielelle vaan vaeltakaa Pyhässä Hengessä, vapautetuina synnin kahleista, sillä sitä varten Jeesus kuoli ja vuodatti verensä, että olisi Jumalan lapset, jotka kiittävät ja kunnioittavat Isää Jumalaa ja Poikaa Jeesusta, sillä se otollista ja hyvää kaikille ihmisille, jotka hän on kuvakseen luonut, ja tahtoo, että he kaikessa seuraisivat hänen ainoan Poikansa Jeesuksen opetuksia ja näin tulisivat totuudellisiksi opetuslapsiksi, jotka rakastavat Jumalaa myös teoissa eikä vain huulillaan. Amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1096561Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243697- 1832428
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2542296Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1901951Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001740Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91595Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281199- 691184
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.221182