Paljaalla tuntuu paremmalta

kabu-83

Oon ollu tyhmä tähän asti, ku aina käyttäny kortsua. Nyt ku paljaalla ni tajusin kuin paremmalta tuntuu.

25

4410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erez.

Totta puhut edellinen. Mulla naisia ollu ainaki yli sata. Oon vetäny mulkun ulos ennen ku tulee ja mällit millon mihinki lentäny. Oudommille naisille, joista tietää ettei enää näe varmaan koskaan annan lastin tulla pilluun yleensä.

• Pink Prison

naisen hoidettavaksi?

Entä jos nainenkin sanoo, että hän ei ehkäisyä käytä. Oletko sä valmis isyyteen?

• kondominkäyttäjä

Älä ihmeessä lopeta kortsun käyttämistä. Sen edut ovat suuremmat kuin haitat. Myös vastuu partnerista. Sinähän levität tauteja, jos eri partnereita on runsaasti. Minä käytän kondomia. Valikoimat ovat suuria ja niitä on standardikokoisten lisäksi myös isompia saatavana. Nainnin kondomi kalun päällä ja paljaalla nainnin välillä on pieni ja mielestäni makuasia. Eria asia tietysti, jos olet yhden ja saman kanssa parisuhteessa.

Yhdyntä on nautinnollista, kortsun kanssa tai ilman.

• kelepais

Ah kun saiskii paljasta....... nam...

• max7
        kelepais kirjoitti:

yli 10 vuatta ajelin ilman äxää... ja ny päässy kunnolla radalle... ei tulis miäleenkään ajella ilman sadekkelin asusteita... vaikka jokunen on vonkannuki..

eipä tuu ehrotuksia ainaakaan.... et mä haluisin pitää tän ammuksen joka jo koneistossa turpoo

tosin liipasinherkkyys on sillä tasolla et joskus vois nalli napsahtaa vähän helpomminkin... mut enpähä ainakaan oo kolomenminuutinmuna..

X

• nam.
        kelepais kirjoitti:

nam

• vakiinnuuu
        kelepais kirjoitti:

Sitoudu yhteen kumppaniin ja alkakaa yhdessä kehittämään sextaitoja variaatioineen. Antaa lopulta paljon enemmän kuin jatkuva parin vaihto.Kokemusta on.

• Schicksal

..saan aina paljasta munaa, koska minut on sterilloitu. Huomattavasti huolettomampaa harrastaa seksiä millon kenenkin kanssa....

• Pink Prison

Tarttuu se sukupuolitauti sinuun siitä streiloinnista huolimatta. Sitten sulla onkin huoletonta harrastaa seksiä, kun sulla on klamydia tai vaikka hiv. :D

• Vanha_lahna
        Pink Prison kirjoitti:

Tarttuu se sukupuolitauti sinuun siitä streiloinnista huolimatta. Sitten sulla onkin huoletonta harrastaa seksiä, kun sulla on klamydia tai vaikka hiv. :D

S.C Hick's Al*in alapää on oikea aromipesä.

• Schicksal
        Pink Prison kirjoitti:

Partnerit ovat puhtaita, en nai tautipesien kanssa!!

Tarkastan melan ja kysyn tarkkaan onko ollu/onko sp-tauteja jne...

En nyt mee tuntemattomien kans sänkyyn!!!

Kait mulla ne aivot on....

• sä...
        Schicksal kirjoitti:

Partnerit ovat puhtaita, en nai tautipesien kanssa!!

Tarkastan melan ja kysyn tarkkaan onko ollu/onko sp-tauteja jne...

En nyt mee tuntemattomien kans sänkyyn!!!

Kait mulla ne aivot on....

Kai sä olet ymmärtänyt että jokainen nainen sanoo olevansa puhdas vaikka ei ole.

• jiipee_

Vain vaimoa nain paljaalla. Muiden naisten kans on kortonki kalusa. Mielellään en koskaan käyttäis.

• sitten

Vaan sitä vaimoasi niin ei tarvii kortonkia käyttää.

• kobo

Katukauppiaan kortsut hajos jokainen. Siinä vaiheessa jatkoin paljaalla, enkä koskaan enää sen tuntemuksen jälkeen oo kortsua käyttäny. Turhia ne on jos haluaa paremmin tuntea. Nainen ollu samaa mieltä. Vedän kullin ulos pillusta just ennen ku mälli lentää. Niin kai varmaan moni muukin tekee jos naisella ei ehkäsyä.

• Mikä siinä tuntuu niin paljon paremmalta ettei voisi kumia käyttää, kukaan mies ei ole antanut niin hyvää selvitystä että olisin ilman kumia antanut, eri asia siinä vaiheessa jos tapaamisia ollut jo useampi kuukausi.

• .....
        blue-sea kirjoitti:

Mikä siinä tuntuu niin paljon paremmalta ettei voisi kumia käyttää, kukaan mies ei ole antanut niin hyvää selvitystä että olisin ilman kumia antanut, eri asia siinä vaiheessa jos tapaamisia ollut jo useampi kuukausi.

sä voit vaikka kuule itse kokeilla.. laitappas pillus päälle vaikka elmukelmu ja käske äijäs nuolla sua ja sen jälkeen ota pois ja käske nuolla uudestaan niin huomaat kyllä eron.... ihan mikä vain kumi kalun tai pillun päällä heikentää ainakin 50% tuntoa... itsellä jos edes yritän laittaa kumia niin heti lähtee fiilikset ja lerpahtaa ku ei sen kans tunne mitään.. ja usein miehet joutuvatkin keksimään kaikenlaisia mielikuvitus asioita että tulisivat nopeammin.. todella turhauttavaa touhua..

• kyllä vaan
        ..... kirjoitti:

sä voit vaikka kuule itse kokeilla.. laitappas pillus päälle vaikka elmukelmu ja käske äijäs nuolla sua ja sen jälkeen ota pois ja käske nuolla uudestaan niin huomaat kyllä eron.... ihan mikä vain kumi kalun tai pillun päällä heikentää ainakin 50% tuntoa... itsellä jos edes yritän laittaa kumia niin heti lähtee fiilikset ja lerpahtaa ku ei sen kans tunne mitään.. ja usein miehet joutuvatkin keksimään kaikenlaisia mielikuvitus asioita että tulisivat nopeammin.. todella turhauttavaa touhua..

heikentää sun panemises lopullisesti.

• .....
        kyllä vaan kirjoitti:

heikentää sun panemises lopullisesti.

no tuo on todella epätoden näköistä.. kannattaa avata turpansa ja kysyä että onko jotain tauteja ennen ku alottaa tekeen mitään.. ihminen jolla on joku hiv mikä on aikas harvinaista niin kyllä kertoo jos kysyt!!!!

• hanki aivot!
        ..... kirjoitti:

no tuo on todella epätoden näköistä.. kannattaa avata turpansa ja kysyä että onko jotain tauteja ennen ku alottaa tekeen mitään.. ihminen jolla on joku hiv mikä on aikas harvinaista niin kyllä kertoo jos kysyt!!!!

Eikai kukaan sano sulle, että joo on mulla tauti, ja jää sen sanottuaan ilman. On kyse sinun ja kumppaniesi terveydestä.
        Ja vielä lisäksi, kohta sua sanoo joku isäksi :D
        But hey, it's your life! Toivon vaan etten koskaan törmää suhun..... en kyllä anna kenenkään panna paljaalla.

• e.e.88

kiitti vinkistä kabu. todellakin paremmalta..

• junno

ja ilman voitelua niin tulee hyvä

• shh eukko kuulee

Yli 50 naista. Tää on oikeeta juttua. Ite 60 luvulla syntyny ja nainu aina ilman kumia. Kalusa ei koskaa ollu vikaa tai tauteja

• Siulle en antas

Niinhän sie sanot..et vaan tiedä mikä taudin pesä se on! Siinä muhii vaikka mitä, sniitä et paljain silmin nää.

• pannaan...
        Siulle en antas kirjoitti:

Niinhän sie sanot..et vaan tiedä mikä taudin pesä se on! Siinä muhii vaikka mitä, sniitä et paljain silmin nää.

Paljaalla paneminen on ihanaa! Me jätettiin kortsu pois ja tuntuu hyvälle. Mun mies saakin paljasta vaikka joka ilta! Käykö kateeks? ;-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      181
      2356
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1305
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1177
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1068
    6. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1059
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1018
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      95
      1010
    9. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      982
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    Aihe