Kuinka

ehdottomia

te leijonat ootte, varsinkin miehet sen suhteen jos olette kerran eronneet, niin pystyttekö aloittamaan alusta uudelleen saman henkilön kanssa vai onko se lopullisesti siinä?

Mietteliäs vaaka

7

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijona kisu

Valitettavasti joudun sanomaan että kyllä se on lopullista. Johtuu varmasti siitä etten eroa kovin vähäisin perustein. Leijonat osaavat antaa anteeksi ja ymmärtää hyvin paljon mutta kun raja tulee vastaa... niin se on sitten kerrasta poikki. Itse en jää vanhoja suhteita miettimään vaan jatkan kohti uusia tuulia.

• voiko luottaa

Mitä sanotta leijonien uskollisuudesta.Tunnen leijonamiehen joka pettää vaimoaan,on pettänyt jo monia vuosia ja valehtelee lapsille ja vaimolle tosi paljon.
      Ihmettelen kun vaimo ei mitään huomaa.....

• oinaslikka

Hmm. no itse parhaimmillani seurustelen leijonamiehenkanssa....

Ollaan jo aikasemminki seurusteltu mutta poikki meni,
      itse leijona pisti poikki, mutta katu kuulemma myöhemmin....
      seurusteltii päälle 4kk. ja sitte puolen vuoden tauko
      siinävälissä oli jätkä seurustellu parhaan ystävänikanssaa ja senkaa ne oli eronnu 5 kertaa ja aina alotti alusta.... ite olin silloo ja seurustelusuhteessa. muttaku meillä meni poikki meni skobal ja jellonallaki viimisen kerran, eli mun ex:ällä ja kaverilla .

Ja mun periaatehan on ollu : ex:ät on ex:ii ja piste.
      mutta en silti ollu päässy leijonasta yli joten kerroin tunteeni ja tämä kerto omansa ja nyt sitä taas on seuruteltu jo melkee 5kk:)) Rakkaus voitti:)

• it depends..

riippuu se tietty vähän syystäkin, miksi ero tuli.
      Leijonakin antaa ihmisten erehtyä kerran ja suo uuden mahdollisuuden siinä missä useimmat. Jos kuitenkin eroon on todellinen rankka syy, niin sitten on kerrasta poikki.

• Riccadonna 11.08

ei kannata lämmittää...

• leijonaNa

Mikä on mennyt se on mennyt.
        Exän kanssa voi olla jopa ystävä mutta ei enää suhdetta. Ei ainakaa seksiä.

• Olen jopa

joskus kysyjälle vastannutkin juuri noilla sanoilla. Anteeksi voi antaa, mutta vanhaan ei tarvitse palata. Se, mikä on mennyttä, on mennyttä - taaksepäin ei kannata katsella, sillä elämä on edessä päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      485
      2340
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      66
      1383
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1330
    4. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      95
      1222
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1218
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      104
      1073
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      974
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      900
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      831
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      780
    Aihe