kumpi on parempi trilogia? vanhempi eli elokuvat IV-VI vai uudempi elokuvat I-III?
itse pidän enemmän vanhemmista elokuvista.
kumpi on parempi?
2
587
Vastaukset
- Veteranfan
Tästä asiastahan voi kinastella vaikka loputtomiin.Koska elokuvat tehtiin kronologisesti päinvastaisessa järjestyksessä,mielestäni Lucas teki siinä viisaasti aikoinaan jättämällä hankalamman osuuden(trilogian osat 1-3) tehtäväksi myöhempään ajankohtaan.
Itse tietysti pidän sarjan elokuvaa "Imperiumin Vastaiskua" parhaana vanhan trilogian elokuvista.Ehkäpä se johtuu myös siitä että näin sen ensimmäisenä?
Ensikokemus Star Warsista on se kaikkein tärkein,oli se sitten mikä tahansa sarjan kuudesta elokuvasta.
Uuden trilogian elokuvista ollaan tietysti oltu enimmäkseen pettyneitä vanhojen fanien mielestä.Mutta se ollut mielestäni täysin ylimielisellä asenteella aliarviointia.Uudessa trilogiassa on paljon asioita joita ei olisi pystytty tekemään ilman digitaalista kamerakuvausta.Ehkäpä jonain päivänä näemme remake elokuvan alkuperäisestä Star Wars leffasta,tietysti Lucasin luvalla.Sellaisen täydellisen Star Warsin,jonka Lucas olisi halunnut tehdä 70.-luvulla?
No leikki leikkinä,ettei paatuneet fanit hermostu.George Lucas on tehnyt elämänsä työtä tähän päivään asti,eikä sille näy loppua vieläkään yli 30.vuoden jälkeen.Uuden trilogian elokuvista pidän jokaisesta.Odotinhan niitä yli 15.vuotta perhana sentään,eli en voi olla kuin tyytyväinen siihenkin mitä saa nähdäkseen.Meikäläinen tyytyy vähään,eikä valita vaikkei uusia elokuvia tehtäisikään,se on Lucasin tahto päättää mitä Star Wars universiumissa tapahtuu.- kilk
...jutuista ja on se uudempikin trilogia ihan hyvä, mutta pidän silti enemmän vanhasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732