kumpi on parempi trilogia? vanhempi eli elokuvat IV-VI vai uudempi elokuvat I-III?
itse pidän enemmän vanhemmista elokuvista.
kumpi on parempi?
2
611
Vastaukset
- Veteranfan
Tästä asiastahan voi kinastella vaikka loputtomiin.Koska elokuvat tehtiin kronologisesti päinvastaisessa järjestyksessä,mielestäni Lucas teki siinä viisaasti aikoinaan jättämällä hankalamman osuuden(trilogian osat 1-3) tehtäväksi myöhempään ajankohtaan.
Itse tietysti pidän sarjan elokuvaa "Imperiumin Vastaiskua" parhaana vanhan trilogian elokuvista.Ehkäpä se johtuu myös siitä että näin sen ensimmäisenä?
Ensikokemus Star Warsista on se kaikkein tärkein,oli se sitten mikä tahansa sarjan kuudesta elokuvasta.
Uuden trilogian elokuvista ollaan tietysti oltu enimmäkseen pettyneitä vanhojen fanien mielestä.Mutta se ollut mielestäni täysin ylimielisellä asenteella aliarviointia.Uudessa trilogiassa on paljon asioita joita ei olisi pystytty tekemään ilman digitaalista kamerakuvausta.Ehkäpä jonain päivänä näemme remake elokuvan alkuperäisestä Star Wars leffasta,tietysti Lucasin luvalla.Sellaisen täydellisen Star Warsin,jonka Lucas olisi halunnut tehdä 70.-luvulla?
No leikki leikkinä,ettei paatuneet fanit hermostu.George Lucas on tehnyt elämänsä työtä tähän päivään asti,eikä sille näy loppua vieläkään yli 30.vuoden jälkeen.Uuden trilogian elokuvista pidän jokaisesta.Odotinhan niitä yli 15.vuotta perhana sentään,eli en voi olla kuin tyytyväinen siihenkin mitä saa nähdäkseen.Meikäläinen tyytyy vähään,eikä valita vaikkei uusia elokuvia tehtäisikään,se on Lucasin tahto päättää mitä Star Wars universiumissa tapahtuu.- kilk
...jutuista ja on se uudempikin trilogia ihan hyvä, mutta pidän silti enemmän vanhasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413