Crocs kengistä- neuvoja -->

perehtynyt___

Kuten monet muutkin tuotteet, myös Crocs -jalkineet (siis aidot sellaiset) ovat Suomessa törkeän kalliita.

Suomi-lisän ansiosta perus Crocsit (malli Cayman) maksaa täällä suolaiset 44,90 euroa.

Jostain tarjouksista voi saada kolmenkympin pintaan.

Lisäksi, täältä on harvoin saatavissa Caymania mukavampaa mallia Beach, jossa on hieman leveämpi lesti, ja jossa jalalla on mukavampi olla.

Kannattaa tilata crocsit jenkeistä tai englannista. Saat aidot maksimissaan 20 euron hintaan, tavallisesti, sisältäen postikulut. Varo kopioita! Kopiot ovat tehty halvemmista materiaaleista kuin oikeat crocsit, näyttävät tökeröiltä, huonommat jalalle, haisevat p:::::lle.

Oikea, alkuperäinen Crocs on tehty aidosta Croslite -materiaalista, ja on todella mukava jalalle eikä haise. Lisäksi siinä on selkeät krokotiilimerkit kyljissä. Krokotiilillä on 2 silmää, joissa pupillit ja se näyttää vasemman puolensa, silmät ovat 2 pääkuhmun alla. Sillä on 6 epätasaista muhkua selässään, ja iloinen virnistys kitansa suupielessä. Kaksi kyyneleenmuotoista sierainta, ja kaksi 3-sormista "kättä", jotka näyttävät ikään kuin nostavan krokotiilin ylös uima-altaasta. Kroko on valkoinen mustaa taustaa vasten ja sillä on valkoinen rengas ympärillään. Oikeissa Crocseissa on myös nilkkaremmi, jossa on sana Crocs tm, sana tm on paljon pienempi. Crocseisssa on seuraavat pohjassa:
1) Crocsien web-sivun www-osoite
2) Numero, joka osoittaa koon (M ja W, siis miesten/naisten koko), ja mahdollisesti kokoalue kirjaimena, esim. L
3) sana crocs
4) boulder, colorado tai joku muu jenkkisijainti, China, Mexico tai Italy (Crocs teettää monissa maissa, tarkista niiden web-sivuilta kulloinenkin tilanne). HUOM. siis jos pohjassa lukee China se EI automaattisesti tarkoita, että sinulla ei olisi aitoja crocseja.

Tässä on esimerkiksi linkki jenkkien ebayhin Crocseihin. (haku L koolle 9)
http://tinyurl.com/npzwm2

Itse ostin juuri hiljattain merensiniset aidot Crocs Beach kengät 15 eurolla postikuluineen jenkkien eBaysta. Lähes sama malli (Cayman) olisi ollut Ideaparkin Crocs-myymälässä n. 45 euroa.

Muistathan tilata vain arvoltaan alle 45 euron arvosta kerralla jenkeistä, ettei mene alvi - eikä tullimaksua. 45 euroa täytyy sisältää sekä tuotteen hinnan että postimaksut.
Jos tilaat englannista, 45 euron raja ei päde, voit tilata huomattavasti enemmän, koska tilaat EU-maasta.

10

2771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puutarhakengistä vitosta

      enempää.
      Missään muualla kuin Suomessa oteta vastaan moisia villityksiä.
      Niillä kuljetaan PUUTARHASSA eikä kaupoissa jne...paitsi SUomessa.
      "mulla on varaa ostaa aidot crocksit, onks sulla..."
      Just aivottomat massamuodissa kulkijat ostaa noita kulkimia, jotka ei maadukkaan IKINÄ!

      • hahah''aha

        Ei pidä paikkaansa, crocsit ovat erittäin suositut esim. Jenkeissä ja itse asiassa lähes kaikkialla maailmassa. Juntit suomalaiset, kuten sinä vain luulevat että ne ovat puutarhakengät.


      • malliltaan
        hahah''aha kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, crocsit ovat erittäin suositut esim. Jenkeissä ja itse asiassa lähes kaikkialla maailmassa. Juntit suomalaiset, kuten sinä vain luulevat että ne ovat puutarhakengät.

        On ne puutarhakengät malliltaan kunhan ei lyö kuokalla varpaisiinsa.
        Kiinalaisina ja itäeurooppalaisina suhteettoman kalliit vieläpä.
        Ainekin liki samaa kuin muilla vain oma tuotemerkki.
        Kuolemassa koko merkki maailmalla,maksu ongelmat.


      • käyttäjä...........
        malliltaan kirjoitti:

        On ne puutarhakengät malliltaan kunhan ei lyö kuokalla varpaisiinsa.
        Kiinalaisina ja itäeurooppalaisina suhteettoman kalliit vieläpä.
        Ainekin liki samaa kuin muilla vain oma tuotemerkki.
        Kuolemassa koko merkki maailmalla,maksu ongelmat.

        Crocsin etuja on: todella mukava jalkaan (kunhan koko on oikea) : lämmin, pehmeä materiaali (silti kestävä), hyvä pito ja kevyt kuin mikä. Kenkä aivan kerrassaan mukavimmasta päästä. Ulkonäkö? No, ei ehkä mikään tyylikenkä, mutta monella onneksi mukavuus menee tyylin edelle, ja siksi luojan kiitos ei tarvitse katsella ympäristönsä ihmisiä joinain pariisin muotiluomuksina.


      • edes lukea
        hahah''aha kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, crocsit ovat erittäin suositut esim. Jenkeissä ja itse asiassa lähes kaikkialla maailmassa. Juntit suomalaiset, kuten sinä vain luulevat että ne ovat puutarhakengät.

        Jenkeissä iso osa ei osaa edes lukea miten ne tietää onko ne puutarhakenkiä?
        Myös köyhiä on jenkeissä miljoonia,Suomessa laihialaisia junttia muuten vaan.


      • asiantuntija
        käyttäjä........... kirjoitti:

        Crocsin etuja on: todella mukava jalkaan (kunhan koko on oikea) : lämmin, pehmeä materiaali (silti kestävä), hyvä pito ja kevyt kuin mikä. Kenkä aivan kerrassaan mukavimmasta päästä. Ulkonäkö? No, ei ehkä mikään tyylikenkä, mutta monella onneksi mukavuus menee tyylin edelle, ja siksi luojan kiitos ei tarvitse katsella ympäristönsä ihmisiä joinain pariisin muotiluomuksina.

        kyl enne kengä piti ol nahkaa eik mittää plastig puristetta!menee suomes huanost nykyä ko tarvii tommottii ostella


      • s

        "Missään muualla kuin Suomessa oteta vastaan moisia villityksiä".

        et ole siis päässyt kuin laivamatkoille, kun et tiedä.

        aidot crocksit, ovat aivan eri asia kun 3-5 €, sellaiset haisevat aiheuttivat kai meillä allergiankin joka ei ole vielä loppunut.

        en kyllä niillä jäljitelmillä omia, enkä ainakaan lasten jalkoja pilaisi.


      • Merja-56
        s kirjoitti:

        "Missään muualla kuin Suomessa oteta vastaan moisia villityksiä".

        et ole siis päässyt kuin laivamatkoille, kun et tiedä.

        aidot crocksit, ovat aivan eri asia kun 3-5 €, sellaiset haisevat aiheuttivat kai meillä allergiankin joka ei ole vielä loppunut.

        en kyllä niillä jäljitelmillä omia, enkä ainakaan lasten jalkoja pilaisi.

        Itselläni ja ystävilläni on kyllä hyviäkin kokemuksia "halvoista kopioista".. aivan vastaavia kuin aidot..


      • Cullin
        Merja-56 kirjoitti:

        Itselläni ja ystävilläni on kyllä hyviäkin kokemuksia "halvoista kopioista".. aivan vastaavia kuin aidot..

        Tuntuu toki jalassa heti samalta, mutta itse en ainakaan kehtaa olla epäaidoissa Crocseissa. Feikki Crocseissa laadunvalvonta kusee päin näköä, ja mm verenkierto ominaisuus puuttuu, ja sitten tulee helvetin paha virtsasen terskan haju. Kenkä ei myöskään muotoudu jalallesi sopivaksi, ja alkaa sattumaan pitkiä matkoja kävellessä. Silti pidän molempia tasa-arvoisina, mutta mieluummin aidot, kuin rikki menevät kopiot.


      • juntti kengät
        Cullin kirjoitti:

        Tuntuu toki jalassa heti samalta, mutta itse en ainakaan kehtaa olla epäaidoissa Crocseissa. Feikki Crocseissa laadunvalvonta kusee päin näköä, ja mm verenkierto ominaisuus puuttuu, ja sitten tulee helvetin paha virtsasen terskan haju. Kenkä ei myöskään muotoudu jalallesi sopivaksi, ja alkaa sattumaan pitkiä matkoja kävellessä. Silti pidän molempia tasa-arvoisina, mutta mieluummin aidot, kuin rikki menevät kopiot.

        Siis mitään juntimpaa en tiedä kuin noi kroksit. täyttä paskaa. täällä näkee niitä aika monella ja täytyy sanoa että idiooteilta näyttävät. ensinnäkin ne on typerän näköiset ja lisäksi väriset. jopa mun naisystävällä on tollaiset ja kyllä raivostuttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe