Mulla on muutama partamonni ja yksi niistä on huomattavasti muita vaaleampi. Ihan kuin auringossa rajusti haalistunut vaate tms... Onko jotain vialla vai mistä tuo voisi johtua?
Kyseessä koiraskala ja akvaariossa on myös toinen koiras sekä pari naarasta. omia poikasia ovat enkä vielä ole vienyt liikoja pois.
Partamonni paljon vaaleampi kuin muut!
isi partanen
2
784
Vastaukset 2
- hoitaja
että yrittää olla huomaamaton, esim. jos on vaalea tausta, partikset ovat reviiritietoisia kaloja, ettei niitä montaa mahdu samaan altaaseen. Ja partikset vaihtavat väriä, vaalealla ollaan vaaleita ja tummaa taustaa vasten tummempia.
- tulipyrstö
Partis tarvitsee kavereiltaan rauhallisen ympäristön eikä se halua kunnioitta ketään.
Hyvässä seurassa se on rohkea ja ruokailee päiväelävien seuralaisten kanssa.
Montako partista sulla on ja kuinka suuri allas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7486