Äänestä mikä on Metallican paras kokoelma, sellanen, jossa bändiä totaalisesti tuntematon sais kattavan kuvan bändistä ja jäis koukkuun sekunnissa.
Paras kokoelma?
2
607
Vastaukset
- Mirror
Paljon riippuu siitä millaset odotukset sulla on bändin suhteen. Sellaisen "pehmeän" laskun saa S&M älpyllä. Aivan mahtavaa musaa ja siinä on aika kattavasti niitä kappaleita. No Leaf Clover koukutti mut totaalisesti! Papa Hetin ääni on mahtava!
Siispä suosittelen tuota älppyä lämmöllä=)
Ja jos et ihan trash-metallista välitä, niin kaikki Black albumista ylöspäin on kuunneltavaa. Mulle tosin kelpaa koko Metallican tuotanto.- Shedoo
Ei oo siis ihan tuntematon bändi, joten tiedän vähän mitä odottaa mut kun en tiedä mistä alottais, kun tuotantoo riittää ja budjetti on tällä hetkellä kireellä.
Jumalauta, ihan tajutonta musiikkia tosiaankin se, mitä oon kuullu. Kuuntelen esim. Sepulturaa ja Children of Bodomia, joten kyl se rankempikin osasto kelpais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181240
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232