Tapasin isoseni ensimmäistä kertaa riparilla.
Hän oli todella suloinen, kaikinpuolin ihana poika, ei mikään uskonnollinen.
Minulla oli riparin aikana juttua erään toisen pojan kanssa,
mutta kun kutsuin isoseni riparijuhliini, ihastuin häneen.
Äiti tykkäsi isosestani ( nimetään nyt hänet vaikka Peteksi ),
ja koko ajan hän kehui miten hyväkäytöksinen pete on, ja että milloin näen hänet taas jne jne.
Tämä toinen poika unohtui aika nopeasti, ja kuvioihin astui sitten pete, jonka kanssa olen ollut riparin jälkeenkin, viimeksi eilen.
Lisäsin kuvan minusta ja petestä irc-galleriaan,
ja kaikki kommentoivat siihen: "voi miten söpö pari ootte!" jne.
Näistä Pete huomautti myöhemminkin, että
"kivoi ne kommentit mitä kaikki sano" tyylillä.
Muutenkin Petellä on tapana halailla minua koko ajan,
ja päästää mut tosi lähelle, ja istun aina hänen sylissään jne,
mutta olen omasta mielestäni "rasittava" häntä kohtaan, ja eilenkin häntä ärsytti käytökseni aika paljon, vaikka meillä oli muuten todella ihana ilta.
Tänään pyysin häntä illalla ulos, mutta hän sanoi että "nukkui huonosti ja on väsynyt, ja enkö voisi pyytää ketään muuta" tyylillä.
En siis nyt tiedä pitääkö hän minusta edes yksi miljoonas osaa, ja kiinostaisi myös tietää, että onko kenelläkään kokemusta isoseen ihastumisesta ja sen seurauksista?
Kiitos =)
rakastuin isoseeni
2
365
Vastaukset
- kyllä
Kokemusta on ja se oli semmonen virhe etten kadu mitään enempää, täysi mulkku koko jätkä :D
Mutta uskon kyllä että tuo "Pete" kyllä tykkää sinusta, ei vaan välttämättä ole ihan varma tunteistaan. Jos yrität olla mukavampi häntä kohtaan kun seuraavan kerran näette niin eiköhän se siitä :) Tai sitten jos häntä rasittaa käytöksesi jos siis olet ihan oma itsesi niin eihän sille mitään voi, eihän siitä sitten mitään tule. Kannattaa kuitenkin tutustua kunnolla ja ottaa selvä siitä tyypistä ennen kun tekee mitään hätiköityä ja katuu sitten jälkeenpäin. Näin otsikkosi ja ajattelin että "kukapa ei?!" :)
Näin kävi myös omalla kohdallani, mutta koska jo seurustelusuhteessa olin, niin tyydyin ihailemaan kaukaa (tai esittämään itselleni etten edes ihailisi) ja unohtamaan parissa viikossa. Nykyään olen naimisissa silloisen seurustelukumppanini kanssa ja kyseisellä isosella on ties kuinka mones emäntä menossa, ei ole kovin asettuvaa sorttia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843987
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?311978Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271791- 311780
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell611720Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91507- 281491