Eli korrek vai autoglym?
Kumpaa suosittelisitte? maalipinta ei ole uusi
korrek vai autoglym?
6
2146
Vastaukset
- Gulf
Noissa on hieman eri vaihtoehtoja, mutta koitat verrata vain merkkejä.
Aivan kuin kysyisit, että ostanko volkkarin vaiko toyotan - eikö sillä ole mitään väliä minkä mallin valitset? Ostaessasi autoa vertaatko esim. Poloa Avensikseen?
Molemmilla vahamerkeillä on hyviä ja huonoja vahoja, joten kannattaa hieman tarkentaa mitä niistä tarkoittaa.- Mopo-Äijä
Näytti olevan Autoglymin punainen lopussa. Ostin Korrekin helppovahaa ja on mielestäni vähän työläämpää kiillottaa kuin Autoglym.
- Niinniinn
Lähinnä olisi tarkoitus käyttää aluksi jotain hiovaa vahaa ihan käsipelillä ja sitten jotain hyvän kiillon vanhempaan maalipintaan antavaa vahaa.
autoglym paint renovator autoglym super resin polish
tai
korrek kliineri korrek kiiltovaha/kestovaha
parikertaa on tullut vahailtua turtlewaxin värivahalla. Kiilto on kyllä ihan hyvä mutta pysyvyys heikkoa luokkaa.- glanssaaja
Laita ennemmin vaikka autoglym paint renovaattori ja päälle korrekin kestovaha. Autoglymin punainen lähtee pois parin pesun jälkeen. Muistan lukeneeni, että korrekin kliineri on todella työläs kiillottaa pois, jos aine ehtii kuivua liikaa.
- Kyllä.
Ensin tällä
AutoGlym Super Resin Polish
ja tätä päälle
AutoGlym Extra Gloss Protection
Ja pesut jatkossa tällä
AutoGlym Bodywork Shampoo Conditioner
http://autonhoito.com/shop/index.php?main_page=index&manufacturers_id=1&gclid=CM-E8t6GppsCFUqK3godPzBTBw&sort=20a&page=1 - niiin se vaan on,
itellä on ainaki jääny hämäränpeittoon mikä noissa autogylmin vahoissa on niin hyvää? helvetin kalliita ovat eikä ne pysy pinnassa tai kiillä läheskään niin hyvin ku esim korrekin kestovaha,
ainoat glymin tuotteet mitkä olen huomannut toimivaksi on nuo hiomatahnat/vahat,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740