Leijonamiehelle Jousimies-nainen?

okeman

Astrologiaa harrastava ystäväni sanoi, että paras kumppani minulle olisi jousimies, tai kauriskin tai romanttinen kalat tai jopa härkäkin.. Minulla: Aurinkomerkkinä leijona, nouseva rapu ja kuu oinaassa..
Mielipiteitä ym yhteyksiä vastaanotetaan :-)

15

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousimiesnainen !

      Minä en ainakaan ole törmännyt leijonamiehiin ollenkaan, ainoastaan entinen työkaverini kännissä flirttailee aika pahasti minulle, vaikka hän on varattu.

      Viimeeksi oli härkämies, mutta ei oikeen kolahtanut kunnolla, joten lopetin suhteen. Kauris aviomiesexä, juopottelun ja pettämisen takia hän sai potkut minulta.

      Taidan jäädä yksin. ;)

    • ymmärtää,

      Olet tulta, mutta nousumerkkisi on vettä, joka vaihtelee Kuun mukaan. Kuka nainen ymmärtää vaihteleviä mielialojasi? Hyvin kehittynyt ihminen, esim Härkä. Terveisin Laila Puustinen.

      • okeman

        sopiva sittenkin??
        Ota yhteyttä Laila..


      • Jouskarinainen 40+
        okeman kirjoitti:

        sopiva sittenkin??
        Ota yhteyttä Laila..

        Härkä on todella ärsyttävä. Itsesäälissä rypee. Ei ota huomioon kumppania, vaan lentää missä milloinkin sanomatta mitään. Komentelee.

        Itse ihastelen leijonamiestä, kumpa olisikin sellanen sielunkumppani itselläni.


      • ...
        Jouskarinainen 40+ kirjoitti:

        Härkä on todella ärsyttävä. Itsesäälissä rypee. Ei ota huomioon kumppania, vaan lentää missä milloinkin sanomatta mitään. Komentelee.

        Itse ihastelen leijonamiestä, kumpa olisikin sellanen sielunkumppani itselläni.

        Olen Härkä-nainen. Olen saanut vain kiitosta miehiltä. Teen ruuat, hoidan suihkut, hieron ja hoivaan. Korjataan Härän huonoa mainetta. Se ei ole totta. Retkille minä teen eväät.


    • Ihan sama

      Kuin mun mies, aurinkoleijona ja kuurapu. Olen jousinainen. Sopii hyvin yhteen, suosittelen erittäin lämpimästi! :)

      • Jellonaan

        Itse Jouskarina olen törmännyt useampaan Leijona-urokseen ja tuntuu,että
        se on kohtaloni.Exäni oli Leijona ja pahin mahdollinen,alistava,pettävä,pahoinpitelijä.
        Toinenkin Leijona tarvitsi "palvelijan"itselleen.Suhde loppui lyhyeen.Nyt on 3 Leijona
        ja hyvin sovitaan yhteen.Pian vuosi yhdessäoloa ja hänelle kelpaan omana itsenäni.
        Molemmilla jalat tukevasti maassa ja tiedän ,että tämä suhde tulee kestämään.


    • -jouska-

      on olleet naimisissa, vuodesta -69 minä synnyin -74 ja äiti on 18.08 syntynyt ja isä 21.12 että kyllä se toimii... aika kauan
      itse 18.12

      • Jousimiesnainen !

        Että semmosta. :)

        ps. olen sua tasan 10 vuotta vanhempi. ;)


    • kertoo,

      Aurinko-merkki ja Kuu-merkki = sielunkumppanit.

      Aurinko-merkki Leijona, etsi itsellesi Kuu Leijonassa kumppaniksi.

      Mutta, elämä on paljon monipuolisempaa, älä usko tuohon, minä en usko.
      Kuinka monelle elämä antaa sielunkumppanin?

      Minulla myös Kuu Oinaassa ja sepäs muuttaa kaiken.
      Jos saan sanoa, merkkiyhdistelmäsi ovat vähintäänkin haasteelliset...

      Pitäisi siis olla erityinen, ymmärtävä kumppani, joka ymmärtäisi Sinun erikoisuutesi. Olet tulta ja vettä, etsi vain ymmärtävä kumppani. Terveisin, LP.

      • Härkä, olen,

        Voit koittaa, kuinka menee Härän kanssa, mutta kysy hänen Kuu-merkkinsä.
        Nousu-Rapu sopii Härälle...lp


    • syntymätietosi,

      pvä/kk/v, paikkakunta, vuosi...? Kun ajattelee, kuinka paljon Uros-Leijona rakastaa pienokaisia, tulee mieleen perhe, lapset ja sitten vihdoin lastenlapset, jotka vievät sydämestä sen juuretkin, tulee mieleen Härkä. Vaikka Kuusi on tuo Oinaassa , ajattelen sinun kuitenkin olevan vain sydäntä, joka on puhdasta kultaa. Voiko kumppanina olla Rapu-nousuna? lp.

    • Jnainen

      Leijonaa ajattelen aluksi aina kiinnostavana, mutta sitten se kiinnostus aina lopahtaa... Ihan mukavasti olen jokaisen leijonan kanssa tullut toimeen, mutta ne on ehkä vähän liiankin rauhallisia. Mutta välillä niin ihania:)

      • ...

        Onko Leijona myös itsenäinen, eikä taivu tahtoosi...


    • -jouska-

      oikeassa, se on ihan oikea ja huippu pari itsekkin jouska ja nainen oli 6 yhdessä leijona miehen kanssa mutta kun rupesi juomaan hän sillä pakotti minut lähtemään, lapset oli pieniä ja niitä oli 3 mutta olisin ollut sen kanssa aina jos näin ei olisi käynyt..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe