Kyllä sitä siivoojanakin joutuu tekemään ilmasta työtä joka päivä. Olen kotisiivooja ja meillä maksetaan siivousajasta aina puolen tunnin mukaan. Eli jos olet vaikka siivonut 2 tuntia ja 10 minuuttia niin se joudutaan laittamaan asiakkaan kohdalle 2 tuntia. Tästä 10 minuutista ei saa mitään. Olen kysynyt, että voisiko se ajankohta olla 15 minuutin tarkkuudella, mutta se ei käy. Minusta se palkan maksussa ei ole vaikeaa, kun puolen tunnin palkka jaetaan kahdella niin se ei ole vaikeaa. Jos on vaikka 2 tuntia ja 15 minuuttia ja sen laittasin 2,5 tuntia niin sitten saisi olla aina huonolla omallatunnolla.
Ilmaista työtä
3
230
Vastaukset
- joku vaan
No mikset laita 2,25 kun se 0,25 oikeasti on se 15min.
- sitten voi
siivota 2,5 tuntia, kyllä aina jossain saa tuon ajan tuhrattua...
- Reilu Työnantaja
Kaikki ollaan varmaan samaa mieltä ettei ilmaista työtä tehdä. Jos sinulla menee se 2h ja 10 min niin merkkaat tuntilappuun 2h ja 10min tai pyöristät 2h ja 15min. Työnantajan kuluu maksaa oikean työajan mukaan. Se jos se laskuttaa asiakkaalta 2h niin se ei sinua paljon kiinnosta. Työnantaja voi muuttaa omia tyhmiä toiminta tapoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743810Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1843047Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572441Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601880
- 781575
- 331447
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391362