Minkälainen ihminen on kyseessä,

jos syntymäkartalla on

aurinko ravussa, kuu kaksosissa, merkurius ravussa ja mars neitsyessä?

4

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haasteita, sinulle!?

      Kaksonen tunnetaan kykenemättömyydestä sitoutua. Minä laittaisin vielä tuohon katekoriaan valkoiset valheet. Kun kaksonen on kuu-merkissä = tunteissa, sen voi vain kuvitella, mitä ruljansia tuo ihminen kulkee. Siis liikenteessä, matkustaa, levoton kulkija. Jos olet nainen-kirjoittaja,vastapuoli, kyselijä, kehoittaisin sinua olemaan varovainen. Jos olet tuo ihminen itse, kirjoita ylös luonteenpiirteesi, mitä olet oppinut itsestäsi. Mars neitsyessä = paljon kritiikkiä, yleensä kaikesta. Rapu onkin sitten jotain muuta. Tunteiden vaihtelua, sinun tulee tasapainoilla, katsoa kuunkiertoa ja etsiä milloin on parasta olla hänen lähellään. Mene siis ja osta almanakka, jossa on kuun vaiheet. Ala tekemään tiedostoa, milloin rapu on parhaimmillaan, samoin hänen kommunikointinsa. Sanoisin, että haastava ihminen. Joku viisastelija vastaa nyt tähän ja tahtoo tuoda lisävalaistusta asiaan. Pitäisi olla koko kartta! LP.

    • eilisestä.

      Jos tuo on sinun miehesi/ystäväsi, seuraa hänen työaikojansa, ylitöitänsä, matkoja, menoja, tapaamisa kavereiden kanssa. Olen vankasti sitä mieltä, että nainen ei tarvitse astrologiaa parisuhteeseen, kuin hiukan. Hän, mies, voi olla hauskaa seuraa, kun hän on paikalla, mutta seuraa, koska hän on sinun kanssasi. Hän voi olla lempeä puhuja ja hauska, milloin on. Elin avioliiton Kuu-Kaksonen puolison kanssa, joten tiedän, mitä tuo tarkoittaa. Nainen ei tahdo tulla petetyksi. LP.

      • aloittaja

        tarkoitin ihan itseäni tuossa aloitusviestissä. olin vain utelias tietämään miten nuo tulkitaan astrologiassa, koska kartallani oli mm. nuo planeetat noissa merkeissä.


    • On helvettiä!

      Jos tahdot säilyä loukkausilta, rumalta puheelta, sinun arvostelusta siis pahimmalta, katso, kuinka kauan jaksat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe