iltaiset bileristeilyt

rodos forever

Luin kreikka.netistä että ainakin kesällä 2007 ois tehty bileristeilyjä, jotka kesti ilta seiskasta kahteentoista. Risteilyn Hinta oli 30e ja viinaa sai juoda niin paljo kuin halus. Onko kellään tuoreita kokemuksia asiasta?

5

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rodoksella*

      Olen itse käynyt useasti bileristeilyillä, ne on tosin lähteneet n. aamu 10 ja palanneet joskus 17 aikaan iltapäivällä. Risteilyjä on järjestänyt ainakin (ennen) yksi britti joka pyöritti pientä pubia baarikadun viereisellä kadulla.

      Tuo ilmainen viina oli vähän niin ja näin, yhtenä vuonna sai vetää suoraan pullosta (joka siis kierti kädestä käteen), ja se oli jotain helvetin pahaa ja laimennettua litkua, ei siitä kännejä kyllä irronnut. Seuraavana vuonna olivat ajatelleet vähän hygieniaakin ja ampuivat supersoakerilla samaa paskaa ihmisten suuhun. Omia viinoja me tuolla lähinnä vedettiin, ja veneestä sai ostaa myös Breezereitä. Ruokailu oli kinkku/juustosämpylä.

      Hauskaa oli kun mentiin suoraan baarista satamaan ja juotiin koko päivä merellä, sai aurinkoa ja pysähdyttiin uimaan. Parasti siis koko hommassa se että pääsi merelle.

      Mutta tosiaan, kannattanee varata omat juomat mukaan. Turkissa tuo homma toimi siten että sai hakea baarista (oli siis laiva ei vene) kaljaa ja viinaa sitä mukaa kun jaksoi juoda. Baarimikkona toimi kapteenin 6-vuotias poika.

      • vielä risteilyistä

        Kiitti kun valaisit asiaa. Ite oon ollu aurinkomatkojen järjestämällä risteilyllä, Sieläkin soi musa ja mythosta sai ostettua laivan baarista. Ei sitä kyllä bileristeilyksi voinut sanoo kun oli niin paljon lapsiperheitä messissä. Siinä oot kyllä oikeessa et parasta oli päästä merelle. Yläkannella oli hauska ottaa arskaa ja juoda kylmää olutta. matkan aikana oli pari uintittaukoa ja käytiin tavernassa syömässä.

        Oisin vaan kaivannut enemmän biletysmeininkiä niin siks kyselin. Täytyy käydä satamassa tsekkaan et miten niitä menee kun oon menossa Rodokselle elokuussa. Ja kiitti kun mainitsit et omiakin juomia saa tuoda:)


      • myös elokuussa..
        vielä risteilyistä kirjoitti:

        Kiitti kun valaisit asiaa. Ite oon ollu aurinkomatkojen järjestämällä risteilyllä, Sieläkin soi musa ja mythosta sai ostettua laivan baarista. Ei sitä kyllä bileristeilyksi voinut sanoo kun oli niin paljon lapsiperheitä messissä. Siinä oot kyllä oikeessa et parasta oli päästä merelle. Yläkannella oli hauska ottaa arskaa ja juoda kylmää olutta. matkan aikana oli pari uintittaukoa ja käytiin tavernassa syömässä.

        Oisin vaan kaivannut enemmän biletysmeininkiä niin siks kyselin. Täytyy käydä satamassa tsekkaan et miten niitä menee kun oon menossa Rodokselle elokuussa. Ja kiitti kun mainitsit et omiakin juomia saa tuoda:)

        Risteilyjä on varmasti monenlaisia, suurin osa varmasti suunnattu muille kuin bilettäjille. Ja en usko että tavallisellakaan risteilyllä mitään ongelmaa tulee jos kaivaa repustaan omat oluet ja nautiskelee niitä. Kyllähän ne sitten huomauttaa jos häiritsee.

        Ollaan itsekin taas Rodoksella elokuun 6.päivästä eteenpäin ja tarkoitus käydä risteilyllä pariinkin otteeseen.. ;)


    • Mutiasten huora

      munaa saa.

    • Anonyymi

      Minun lempeni ei ole
      viisaiden oppikirjoista
      tai kasanoovan muistelmista

      vaan se on syntynyt
      tölleissä ja savotoissa
      talvisten avantojen karaisemana.

      En tarjoa kaviaaria
      samppanjaa
      tai edes skumppaa

      saat kädestäni ruisleipää
      ja kannan sulle kaivosta vettä.

      Torpan tyttö:
      älä tyydy korvikkeisiin
      taivu tänne
      havuntuoksuiseen syliin
      sisusi taltuttajaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe