Välittäjä vei kaikki rahat!

mitä teen?

Myin kaksion ja tein välittäjän kanssa sopimuksen jossa välityspalkkio oli standardi 7% ja nyt paljastui että pienellä präntillä oli lisäksi "myyntipalkkio" 800%.

Välittäjä tuli isojen miesten ja kuorma-auton kanssa ja veivät kaikki tavarat. Mummon perintörahat nostivat pankista, myivät autoni ja imuroivat vielä pölytkin nurkista myytäväksi (minun imurillani muuten).

Kalsarit sentään jättivät jalkaan etten joutunut putkaan paetessani vanhempien luokse. Olen velkaa välittäjälle vielä 600 000€ ja lyhennän sitä 2000€ joka kuukausi, koko palkka menee lyhennyksiin.

7

1581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä ne kalsaritkin olisi pitänyt viedä, kauheaa pehmoväkeä välittäjäkunnassa nykyään...

• oikeustaistelija

kannattaa tehdä heti.

• F.u.K

Sama kohtalo kuin niillä jotka ovat erehtyneet käyttämään mokkulaa ulkomailla. On lähetetty 100 000 euron laskuja tunnin tv ohjelman katselusta mokkulalla ulkomailla. Ja tämä juttu on vielä tosi.

• tehnyt

jo rikosilmoituksen???????? Jos tää kertomasi on totta, ja tapahtunut, on tehty suunniteltu petos/rikos! Välittäjälle ei kuulu muuta kun asunnon näyttö, paperisota, ja avaimet käteen.....ei tää voi olla siis tottakaan?
      Onko sulla jotain muuta ulosotossa tms? Ei tähän nyt eka lukemalla oikeesti VOI uskoa!!

Me myytiin pankin välittäjän kautta, ja välityspalkkio oli olematon...sulla on nyt menny siihen jotain muuta velanperintää joukkoon, luulen...
      Miten sun tilanne nyt??????? Kerro miten nyt menee!!

• en ole moista kuullut

Hyvä jyssäys, en ole moista kuullut koskaan, jos totta on niin kipinkapin polliisille.
        Ei muuten hyvä seuraa.. olet ikäsi maksun puolella.

• Hupiva

Kerran kirjoitin vahingossa toimeksiantosopimukseen 5000 - prosenttia, kun piti kirjoittaa euroa:)
      Asiakas kirjoitti vielä nimen paperiin:D No mutta, kyllä se lasku euroissa silti veloitettiin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2472
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      32
      1616
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      21
      1522
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1458
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1263
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      346
      1149
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      60
      1023
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1015
    9. 122
      841
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      825
    Aihe