ITSE ASUN VÄHÄ YLI 100000 ASUKKAAN KAUPUNGISSA JA
TÄÄLLÄKIN ON VUOKRAT JA ASUNNOT SUHT KALLIITA MUT VIELÄ JOTENKIN TYÖSSÄKÄVIJÄKIN PÄRJÄÄ JOTENKIN,MUTTA
TULI YHTÄKKIÄ MIELEEN KUN YKS TUTTU KOSI TONNE HELSINKIIN TÖIHIN JA MULLA KUITESKI VAKIPAIKKA JA MIETIN
JA TUTKIN MINKÄ HINTASIA ASUNNOT OVAT HELSINGISSÄ
JA TULIN SIIHEN TULOKSEEN ETT'Ä EN PERKELE ALA YLI TONNIA MAKSAMAAN JOSTAKIN KERROSTALO 4H KEITTIÖSTÄ.
NYT YMMÄRRÄN ETTÄ TYÖTÖN HELSINGISSÄ ON TOSI TIUKOILLA KUN NOIN HIRVEITÄ NOI VUOKRAT TAITAA OLLA YKSIÖISSÄKIN YLI 700E VUOKRAT...
YMMÄRRÄN KYLLÄ TOSIASIAN
7
323
Vastaukset
- helsinkiläinen vuokralla
Mistä täältä saat tonnilla 4h asunnon? Itse asun pienessä kaksiossa 52m2. Vuokraan tuli just korotus ja nyt se on 1150e/kk vesi.
- miesss...
tarkotin yli tonnia ja noi kunnan asunnotkin yli tonnin.
aika tyyristä jos n 50 neliön kämpästä reilusti yli tonni pitää palkat olla tosi hyvät jos aikoo sinne asumaan..
Espoo, kerrostalo, 3h k, 80m2 - 831e/kk
Edullisimmasta päästä, eikä ole kaupungin asunto, vaan VVO.- buldoggi
5h,s k, 100m2, 830 euroa kk. Ei paha.
buldoggi kirjoitti:
5h,s k, 100m2, 830 euroa kk. Ei paha.
Mites buldoggi, olet noin edullisen asunnon löytänyt?
Onko yksityiseltä vai mikä?- buldoggi
RipsaK kirjoitti:
Mites buldoggi, olet noin edullisen asunnon löytänyt?
Onko yksityiseltä vai mikä?Työsuhde kämppä.
buldoggi kirjoitti:
Työsuhde kämppä.
Silti on tosi edullinen, vaikka vuokran maksu on taattu työsuhde asuntona.
Omistaja ei taida olla kovin rahanhimoinen... mistä sellaisia vuokranantajia Suomessa löytyykin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439