NOPEUS 24 MEGAA

MM123

Hei
Tarvitsisin pikaista apua!
Elisa tarjoaa 24 megan nopeaa laajakaistaa 39,90 eurolla. Sitoutuminen 2 vuodeksi.
Tällä hetkellä nopeus on 1 ja kuukausimaksu 24,90 e.
Harrastan Huuto.net-kauppaa, jossa joudun jatkuvasti uusimaan ilmoituksia.
Tarjoaako 24 megan nopeus niin paljon paremman palvelun, että siitä kannattaa maksaa 40 euroa kuukaudessa?

6

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • snafu

      Tuohon käyttöön meganen toimii mainiosti.

      • vähän hitaammin

        meganen on meganen ja 24M on joku 12- 13 Meganen.

        No eihän se toimi kuitenkaan 12 kertaa nopeemmin, mutta vähän nopeemmin tietty.


        Jos ei tee muuta kuin käyttää huuto.nettiä niin sitten se Meganen riittä.

        Mutta elisa viihteen palveluna on tallentaa tv ohjelmia 2500 h nettiin niin se kyllä vaatii 24 Megasen ja siihen soveltuvan modeemin.


      • Justniin haloonen
        vähän hitaammin kirjoitti:

        meganen on meganen ja 24M on joku 12- 13 Meganen.

        No eihän se toimi kuitenkaan 12 kertaa nopeemmin, mutta vähän nopeemmin tietty.


        Jos ei tee muuta kuin käyttää huuto.nettiä niin sitten se Meganen riittä.

        Mutta elisa viihteen palveluna on tallentaa tv ohjelmia 2500 h nettiin niin se kyllä vaatii 24 Megasen ja siihen soveltuvan modeemin.

        Oma Elisa ADSL Full Rate 24/1 antaa ihan hyvin vauhtia. Tulee 22/1Mbit/s. Ja aika samansuuntaisia on ystävienikin nopeudet tässä helsingin alueella.
        Herttoniemessä tosin kukaan ei tunnu pääsevän yli 16Mbit/s, mutta se olkoon poikkeus.

        Ei se ihan pelkkää myyntimiesten puhetta ole, tuo nopeus 2 liittymissä.


      • elisa viihde pätkii
        Justniin haloonen kirjoitti:

        Oma Elisa ADSL Full Rate 24/1 antaa ihan hyvin vauhtia. Tulee 22/1Mbit/s. Ja aika samansuuntaisia on ystävienikin nopeudet tässä helsingin alueella.
        Herttoniemessä tosin kukaan ei tunnu pääsevän yli 16Mbit/s, mutta se olkoon poikkeus.

        Ei se ihan pelkkää myyntimiesten puhetta ole, tuo nopeus 2 liittymissä.

        http://www.speedtest.net/index.php

        13.89 on täällä pohjois Helsingissä yhteys Tukholmaan.

        Lontooseen: 15.27


        No elisa viihteeseen tallennetut tv ohjelmat jää silti jumiin , eli joku jumittaa?


      • Pettynyt 24-megasen omis
        vähän hitaammin kirjoitti:

        meganen on meganen ja 24M on joku 12- 13 Meganen.

        No eihän se toimi kuitenkaan 12 kertaa nopeemmin, mutta vähän nopeemmin tietty.


        Jos ei tee muuta kuin käyttää huuto.nettiä niin sitten se Meganen riittä.

        Mutta elisa viihteen palveluna on tallentaa tv ohjelmia 2500 h nettiin niin se kyllä vaatii 24 Megasen ja siihen soveltuvan modeemin.

        Joo, mulla on tuo 24-meganen, johon olen nyt sitten sitoutunut kahdeksi vuodeksi.
        Nopeus on 6. Mielestäni 12 olisi vielä hyväksyttävää, mutta 6 ei.
        Mitään ei voi tehdä, kun hölmäyksissäni otin määräaikaisen adsl-tarjouksen.
        Asiakaspalvelu myönsi, että saman nopeuden he näkevät minulla, kahteen eri otteeseen sinne soittelin. Alueelle ei todennäköisesti nopeampaa saa.
        Sitten siihen samaan kuului nettitikku. Kesämökkipaikkakunnalle joudun ostamaan toisen tikun, koska siellä ei käy tämän tikun tekniikka, mikä tuli mukana. Eri paikkakunnilla on erilaisia tekniikoita ja tikkuja kannattaa aina olla kuulemma pari mukana, koska koskaan ei voi tietää....


      • Odottaa samaa liitty
        Pettynyt 24-megasen omis kirjoitti:

        Joo, mulla on tuo 24-meganen, johon olen nyt sitten sitoutunut kahdeksi vuodeksi.
        Nopeus on 6. Mielestäni 12 olisi vielä hyväksyttävää, mutta 6 ei.
        Mitään ei voi tehdä, kun hölmäyksissäni otin määräaikaisen adsl-tarjouksen.
        Asiakaspalvelu myönsi, että saman nopeuden he näkevät minulla, kahteen eri otteeseen sinne soittelin. Alueelle ei todennäköisesti nopeampaa saa.
        Sitten siihen samaan kuului nettitikku. Kesämökkipaikkakunnalle joudun ostamaan toisen tikun, koska siellä ei käy tämän tikun tekniikka, mikä tuli mukana. Eri paikkakunnilla on erilaisia tekniikoita ja tikkuja kannattaa aina olla kuulemma pari mukana, koska koskaan ei voi tietää....

        Tuo on jo alakanttiin mitä liittymän pitäsi antaa. Ne nettisivuillakin mainitsi että nopeus olisi pääsääntöisesti yli 8 Mbit/s. Tuo mainitsemasi on minun mielestä liian alakanttiin mitä liitymästä maksat. Palauta se.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      76
      4948
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      40
      1650
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1557
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1179
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1000
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      997
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe