Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Millasia skorpparit OIKEASTI

abcdsa

otsikossa jo tulikin..
millaisia skorpioonit ovat oikeasti?
hyvät puolet?
huonot puolet?
eikä mitään kaikkien omia mielipiteitä tänne sitten..

40

5647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttiooi

      negatiiviset (naispuolisista): Perhekeskeinen,valehteleva,kostonhimoinen,pinnallinen,itserakas,huonomuistinen,hyväksikäyttäjä.. Positiiviset: Uskollisuus,seksuaalinen,älykäs,rohkea... Tässä suurimmat.

      • änimöl

        mä kyl oon normaalisti ihan mukiinmenevä


    • Kalat36nainen

      Vainoharhainen, mustasukkainen, heikko,itsekäs, salaileva oman edun tavoittelija, joko-tai-tyyppi.

      Kaunis, värikäs, ajattelevainen,huolehtiva, rakastava,näyttää (kaikki) tunteensa, herkkä,uhrautuvainen,pistää itsensä likoon antaessaan kaiken ja vaatii sitä myös toiselta.Eläväinen.

      Skorpiooni miehestä.

      • RAPUMIES--

        myös naisiin noi piirteet! Sen takia en jaksanut enää kyseistä naista katsella! Älyä on,mutta ei osaa käyttää.


    • edellä mainitut

      sopii vaikka mihin merkkiin, oma tuntemani skorppari on rehellinen, antaa kaikkensa jos joku apua tarvii, valehtelusta en ole saanut vielä kertaakaan kiinni, pystyy puhumaan syvällisiä asioita, ikävää että tätä henkilöä käytti eräs kaksosnainen hyväksi koska oli niin auttavainen, mutta eiköhän sekin akka edestään löydä sen minkä taakse heitti.

    • Pinpom

      Skorpiooni on jotenkin rajoittunut, ahdasmielinen, rehellisellä naamalla valehteleva.

      Matti Vanhanen ja Hjallis Harkimo. Tarvitseeko muuta kertoa?

      Mutta suuria poikkeuksia on joka merkissä.

    • Tuulenv

      seksuaalisesti aktiivisia
      - itserakkaita, oman edun tavoittelijoita, alistavia, kontrolloivia, tunteettomia, pintapuolisia, hyväksikäyttäjiä

    • että...

      ruinaavat huomiota jatkuvaan niin kuin sinakin juuri. Tavan kuolevaisia ovat, turhaan yrität ulkopuolistamaan tai yliluonnollistamaan tätä asiaa.

    • mrs_feelgood

      Me puolison kanssa ollaan molemmat skorppareita:

      Jonkun verran skorpionin terävään luonteeseen vaikuttaa kotikasvatus,ympäristö ja nousevat/laskevat merkit.Huonoihin ja hyviin puoliin vaikuttaa pitkälti myös se,mihin skorpionin aikaan on syntynyt.Skorpioni on usein vahva ja älykäs,tosin esittää joskus tyhmempää,mitä onkaan.
      Molemmat olemme temperamenttisia(mies syntynyt alkujaksosta-minä loppujaksosta)minä olen äkkipikainen ja energinen,mieheni rauhallisempi,pitkäjänteisempi,mutta myös teräväkielinen ja sarkastinen suuttuessaan.Hän v**tuilee ja minä paiskon tavaroita ja kiroan kaiken. :D
      Kun rakastamme,rakastamme syvästi,olemme uskollisia,kunnioitamme ja pidämme perheenjäseniämme tärkeinä. Molemmat tarvitsemme omaakin tilaa,joten kovin ripustautuvia emme ole. Siksi sanotaankin että skorpioni voi tehdä toisen hulluksi rakkaudesta ja vihasta.Skorpioni kyllästyy herkästi, jos samat kaavat parisuhteessa toistuvat liian usein.Myös liiallinen uteliaisuus toisen puolelta on skorpionille myrkkyä,älä siis urki skorpionin henkilökohtaisia asioita,vaatekaappia/päiväkirjoja tai puhelinta. Kyse ei siis välttämättä ole epärehellisyydestä,on vain tietty alue,jolle ei niin vain tulla.Jotta skorpionin saa riisumaan suojapanssarinsa,hän tarvitsee siihen loputtomasti aikaa. Hän avautuu,kunhan on siihen valmis.
      Myös pitkävihaisuus ja kostonhimo ovat ikäviä tosiasioita mitä tulee skorppareihin.
      Yksi asia,mikä pitäisi kertoa skorpparimiehestä(omat kokemukseni) on se,että vaikka hän kuinka kahden kesken ollessamme suukottelee ja hellittelee,muiden nähden hän voi vaikuttaa perin välinpitämättömältä.
      Mitä tulee skorpparinaiseen,hän taas on loputtoman rakkaudennälkäinen. Hänelle ei riitä teot tai sanat,pitää myös arvostaa,kehua jne. Joskus huomaan itsekin ettei mikään riitä.En pidä häntäheikeistä,tyhjänpuhujista nkä oikein osaisi flirttailla,jos en olisi edes jollain tasolla kiinnostunut toisesta.
      Skorpioni on usein vahvarakenteinen,miehet leveäharteisia ja lihaksikkaita,naiset ovat kurvikkaita ja vahvapiirteisiä(otetaan tietty huomioon myös perintötekijät). Katse on usein lempeä,iloinen,viaton,mutta silti siinä palaa jokin.Se voi olla myös hypnoottinen ja läpitunkeva(Jenni Dahlman,Calista Flockhart)
      Skorpionit ovat pinnalta kovia ja jopa tylyjä,mutta lähemmäksi päästyä huomaa,että kuitenkin olemme tunteikkaita ja herkkiä. Monesti skorpparin elämää varjostaa tähtimerkin häijy maine, ja skorpioni tuntee olonsa joka paikassa pohjimmiltaan hyvin yksinäiseksi ja ulkopuoliseksi. Tosin ei aina negatiivisessa mielessä.
      Skorpparilla on usein hyvä,mutta joskus jopa ilkeä huumorintaju. Hän voi olla äärimmäisen sarkastinen joko tietoisesti tai tietämättään,tapauksestakin riippuen.
      Mitä tulee skorpionin seksielämään,jos tunteita on pelissä molemmin puolin,skorpioni on hyvä rakastaja/rakastajatar. Mutta jos minkäänlaista tunnelatausta ei ole eikä tule olemaan,skorppari voi olla siinäkin suhteessa melko itsekeskeinen ja välinpitämätön. Miespuolinen skorpioni voi olla tällaisessa tapauksessa jopa äärimmäisen kylmä(on koettu sellainenkin tapaus).
      Siinäpä sitä,ollaanko me ihan hirveitä? Lähinnä suututettuina.

      • skorpm41

        Olipa niin osuva kuvaus, että tuon vois vaikka laittaa muistiin:)...kerrankin reilu kuvaus, jossa ei korosteta pelkästään huonompia piirteitä jättämällä paremmat piirteet sivuun, koska kaikilta merkeiltä lienee löytyy kumpiakin!Hieno!!


      • mrs_feelgood
        skorpm41 kirjoitti:

        Olipa niin osuva kuvaus, että tuon vois vaikka laittaa muistiin:)...kerrankin reilu kuvaus, jossa ei korosteta pelkästään huonompia piirteitä jättämällä paremmat piirteet sivuun, koska kaikilta merkeiltä lienee löytyy kumpiakin!Hieno!!

        Jonkun verran on kokemusta (hyvässä ja pahassa) meistä piikkihännistä. :)


      • xyz_k
        mrs_feelgood kirjoitti:

        Jonkun verran on kokemusta (hyvässä ja pahassa) meistä piikkihännistä. :)

        scorppari on alistava, tunteeton, hyväksikäyttäjä, narsisti, itserakas, kovat luulot itsestä,
        kaikkitietävä, ei siedä kritiikkiä, manipuloiva, valehteleva, konna, huijari, sekipeto, pitää myös s&m seksistä, salailee paljon asioita jne....


      • itseään peiliin
        xyz_k kirjoitti:

        scorppari on alistava, tunteeton, hyväksikäyttäjä, narsisti, itserakas, kovat luulot itsestä,
        kaikkitietävä, ei siedä kritiikkiä, manipuloiva, valehteleva, konna, huijari, sekipeto, pitää myös s&m seksistä, salailee paljon asioita jne....

        ja tilittää tuntojaan.


    • skorpioni nainen

      SKORPIONIT EIVÄT TODELLAKAAN OLE HYVÄKSIKÄYTTÄJIÄ. EIVÄTKÄ HE KOSKAAN NÄYTÄ TODELLISIA TUNTEITAAN.

      SKORPIONI KÄYTTÄYTYY ARVOKKAASTI JA MIELLIYTTÄVÄSTI HALUTESSAAN.
      LOUKATTU SKORPIONI ON KOSTONHIMOINEN, MUUTEN SKORPIONIT OVAT YSTÄVÄLLISIÄ JA SYDÄMMELLISIÄ. HE YMMÄRTÄVÄT IHMISMIELTÄ PAREMMIN KUIN MUUTMERKIT JA OSAAVAT KIETOA HALUAMANSA IHMISET PIKKURILLINSÄ YMPÄRILLE.

      SKORPIONIT OVAT MYÖS KARISMAATTISIA JA PUOLEENSAVETÄVIÄ. MYÖS HYVÄLLÄ TAVALLA SALAPERÄISIÄ.

      Joten teidän, jotka ette ole horoskoopiltanne skorpioneja on AIVAN TURHA kuvailla skorpionia, koska ette tiedä heistä pätkääkään.
      Skorpioni peittää aina aidot tunteensa!
      Ja teidän, jotka ette ole horoskoopiltanne skorpioneja on AIVAN TURHA yrittää ymmärtää skorpionia. Siihen te ette ikinä kykene!
      Olemme sen verran mystisiä olentoja, että kuka tahansa tallaaja ei pääse meistä perille.


      ps. lopettaisitteko jo mustamaalaamasta skorpionia? KIITOOOS!

      • skorpm42

        Monesti itteki aatellu, että miten jotkut voivatten arvostella lievästi sanotusti kärkevästi ihmist jota eivät varmastikaan tunne..!!

        Itte oon ainaki niitä joitten ajatuksia ei kukaan tierä, ku eivät varmasti näy päällepäin ihan jokaiselle...toki törmänny joihinkin jotka lukee kuin avointa kirjaa ja jokainen heist ollu skorppineiti:)..

        Joo, eikä oo tolkkua tässäkään viestissä ,mut tulipahan naputeltua..

        Hyvää joulun odotusta vaan kaikille....meerkkiin katsomatta!!


      • CrystalFish

        Hui mikä vuodatus??? Just tuossa Te pikku skorpparit menette metsään ja ojaan ja joka paikkaan...


      • T
        skorpm42 kirjoitti:

        Monesti itteki aatellu, että miten jotkut voivatten arvostella lievästi sanotusti kärkevästi ihmist jota eivät varmastikaan tunne..!!

        Itte oon ainaki niitä joitten ajatuksia ei kukaan tierä, ku eivät varmasti näy päällepäin ihan jokaiselle...toki törmänny joihinkin jotka lukee kuin avointa kirjaa ja jokainen heist ollu skorppineiti:)..

        Joo, eikä oo tolkkua tässäkään viestissä ,mut tulipahan naputeltua..

        Hyvää joulun odotusta vaan kaikille....meerkkiin katsomatta!!

        Onneksi pääsin eroon..


      • 13+10
        CrystalFish kirjoitti:

        Hui mikä vuodatus??? Just tuossa Te pikku skorpparit menette metsään ja ojaan ja joka paikkaan...

        että on kuitenkin kaksi "hyvän merkin " edustajaa eksynyt meidäkin palstalle tärkeilemään, olette niin hyviä että teillä on varaa tulla tänne paukutteleen henkseleitä, katsokaapas peiliin ja kysykääpä itseltänne hiljaa onko teillä todella kaikki näin hyvin.?


      • CrystalFish
        13+10 kirjoitti:

        että on kuitenkin kaksi "hyvän merkin " edustajaa eksynyt meidäkin palstalle tärkeilemään, olette niin hyviä että teillä on varaa tulla tänne paukutteleen henkseleitä, katsokaapas peiliin ja kysykääpä itseltänne hiljaa onko teillä todella kaikki näin hyvin.?

        ei kenelläkään kai ole, jokaista merkkiä haukutaan täällä naamat punasena omien kokemusten mukaan, joten älä ota niin itseesi...Ja arvosteluhan pitää vaan kestää, eikö? Skorpparit ihastuttavat ja vihastuttavat, näyttävät taivaan sekä helvetin, mustan ja valkoisen.Pitäisit sitä rikkautena, sinäkin?


      • kyllä...

        Ikä ja tietoisuus myös omista heikkouksista, ei aina niin mairittelevista luonteenpiirteistä kyllä auttavat. Kostonhimo jyllää helposti, mutta sen energian saa kyllä helposti myös suunnattua muualle. Spontaaniushan ei ole muutenkaan merkin voimakkuuksia, joten onnistuu halutessa kohtuuvaivalla. Sama tunteiden kanssa, halutessaan voi olla hyvinkin avoin, mutta se on enemmän tietoinen valinta ja yleensä samalla sen mukanaan tuoma haavoittuvuus tiedostuu. Virhearvioinnista toipumiseen saattaa kulua pitkän aikaa.


      • Skorpioni tyttö

        Toi, että muka näyttää kaiiki tunteensa, ei todellakaan pidä paikkaansa!

        >>>LOUKATTU SKORPIONI ON KOSTONHIMOINEN, MUUTEN SKORPIONIT OVAT YSTÄVÄLLISIÄ JA SYDÄMMELLISIÄ.>>

        En vois olla enempää samaa mieltä. Loukkaannun suhteellisen helposti, mutten unohda helposti, jos joku on tahallaan nöyryyttänyt esimerkiksi. En kuitenkaan yleensä halua pahottaa toisen mietä syttä, ja toivon sein voivani esim. piristää kaveria jos tämä on allapäin.

        >>>HE YMMÄRTÄVÄT IHMISMIELTÄ PAREMMIN KUIN MUUTMERKIT JA OSAAVAT KIETOA HALUAMANSA IHMISET PIKKURILLINSÄ YMPÄRILLE.>>>

        Tästä en tiedä...

        >>>Skorpioni peittää aina aidot tunteensa!>>>

        En valehtele tuntistani, tai yritä esittää tuntevani muuta kuin tunnen, mutta en juuri näytä tunteitani.


      • aino98

        niinpä! ihmisiä ei saa kategorioida


    • tässä osatotuus :-)

      Skorpioni on mystinen merkki. On vaikeaa kuvata OIKEASTI sellaista, joka on samanaikaisesti niin paljon kaikkea muuta. Eli ristiriitaisuus. Syvät vedet, jotka tuovat mukanaan suuria tunteita ja ajatuksia. Tässä merkissä on voimaa, joka on hyvin puhdistavaa. Monet skorpionit parantavat tilanteita energiallaan.

      Pidän skorpionin suoraviivaisuudesta, mutta samalla ärsyttää, että he eivät kuitenkaan paljasta korttejaan. Bisneksissä skorpioniin voi luottaa. Ihmissuhteissa voi tulla vedätystä, koska se kuuluu skorpionin luonteeseen. Ehkä hieman pelureita, mutta saahan sitä oman elämänsä järjestää sellaiseksi kuin haluaa.

      Heillä on oma totuutensa, jonka puolella ovat järkymättä. Heilläkin on sokeita pisteitä, mutta eivät halua myöntää olleensa väärässä. Heissä on paljon itsepäisyyttä ja sähäkkä luonne. Melko ankaria, mutta en sanoisi suvaitsemattomiksi. Usein älykkäitä ihmisiä.

    • Oikeasti

      työpaikan pahin vittupää on skorppari.

      • itekkin skopu

        työpaikan pahin lusmuilija, kukaan muu ei tuollaista kirjoittelisi.


    • sipralex

      itse olenn skorpioni ja kun tuossa lueskelin noita aikaisempia kommentteja, niin löysin kyllä itseni sekä positiivisista että negatiivisista tiedoista.

      Myönnän olevani itsekeskeinen, vainoharhainen, sarkastinen, kostonhimoinen, aggressiivinen, kriitinen, pessimisti, salaileva ja itsepäinen... ja olen ylpeä noista piirteistä, vaikka muiden näkökulmasta ne on pahinta mitä voi olla... ne ovat aseeni ja niillä pärjään ja saan mitä haluan...

      Skorpionien ajatusmaailma poikkeaa täysin toisista. Se syvällinen, monimutkainen, täynnä umpikujia ja usein vahvan suojamuurin takana. olen melko varma, että tuo suojamuuri on luontainen ominaisuus. Minä itse en mahda sille mitään. Se virittyy aina suojaamaan minua, vaikken sitä välttämättä tarvitsisi ja vain tutuimmat ja turvallisimmat ihmiset ovat löytäneet sen pienen raon sen kyljestä..

      • vasta tutustuva

        miten ilmenee skorpparilla tämä piirre,miten paha pitää teon olla ,että kostonhimoiseksi äityy?


      • SSkorppari
        vasta tutustuva kirjoitti:

        miten ilmenee skorpparilla tämä piirre,miten paha pitää teon olla ,että kostonhimoiseksi äityy?

        Jos joku mua jotenkin nöyryyttää tai muuta vastaavaa niin voi olla varma että aina samalla mitalla takaisin tulee


    • niiinn

      Millaisia skorpioonit ovat oikeasti?
      -Salaperäisiä, herkkiä, oikeudenmukaisia, voimakastunteisia...

      Hyvät puolet?
      -Luotettavuus, rehellisyys, uskollisuus ystävää kohtaan, empaattisia, ymmärtäväisiä...

      Huonot puolet?
      -Vaikeasti lähestyttäviä, jopa agressiivisia joissain tilanteissa, vetäytyviä, itsepäisiä, mustasukkaisia, hieman pessimistinen/kyyninen asenne...


      Sellaisen yhteenvedon voisin vielä tehdä, että skorpioni on ihanimmillaan maaiman ihanin ihminen ja kauheimmillaan maailman kauhein ihminen. Ja yleensä näiden kahden olotilan välimuotoa ei löydy... :D

      Ja huom. kyseessä on minun näkemykseni. :)

      • CrystalFish

        vastata, osuit NIIN nappiin tuossa piikkihäntien kuvauksessasi :D Kokemukseni ovat täsmälleen samanlaisia kuin sinulla ja pois en antaisi hetkeäkään vaikka päätä olen lyönyt näiden ihanuuksien kanssa seinään monta kertaa.... ;)


    • nuoriskorpionineiti

      Skorpparit on erittäin seksuaalisia ihmisiä. Tää pätee ainakin mun kohallani ja sinkkuna varsinkin tunnen jonkilaista vetoa melkeinpä jokaiseen vastaantulevaan mieheen. :P Tai sitten olen vain puutteessa :)

      • Reettaskorppari

        Itse olen skorpparinainen (nousu kauris) , ja ainakin miinuspuoliksi sanoisin vainoharhaisuuden, ailahtelevaisuuden, heikkouden, epävarmuuden

        Muita/hyviä puolia ainakin syvällisyys, voimakkaat tunteet, seksuaalisuus ja tietynlainen älykkyys.

        En mielestäni ole kovin itsekäs, mutta tuntuu että monet sen kuvan saavat.
        Ja muutenkin tuntuu ettei monet ymmärrä.
        Jousimiesten ja Leijonien kanssa ei oikeen nappaa.. Ja Neitsyitä en ymmärrä, mutta periaatteessa niiden kanssa tulen toimeen. Ja kaksoset vaikuttavat hirmu yksinkertaisilta :D
        Vaa'at vetää puoleensa(tosin vissiin aika yksipuolista) ja mm. Ravuista tykkään.
        Enkä tiedä mistä se tulee, mutta jos itkettää, tilanteesta huolimatta itken, en osaa peittää tunteitani vaikka kuinka haluisin.


    • SSkorppari

      Itse olen uskollinen, herkkä, kovaääninen.. , voimakastahtoinen, välillä riidanhaluinen, ymmärtäväinen, empaattinen... siinä oli jotakin mua kuvaavia juttuja. Tunnen kyl pari skorppioonia ja kuvailisin niitä melko samoilla sanoilla.

      • nimöl

        Hellä.. kuin puhallus laskevan kuun valossa. hei me kaikki rakastamme utopiaa . call in the wind so to say.


    • Vaikea tapaus

      Kyllähän se on niin että Skorpparista joko tykkää tai ei tykkää. Mitään välimuotoa ei ole.
      Moni vaan jättää tutustumatta Skorppioni ihmiseen hänen vähän tylyn ja kylmän ensivaikutelman vuoksi....me kun ei mielellään paljasteta sisimpäämme. Voi jopa olla että elämän aikana ei löydy ketään jonko skorppari päästäisi TODELLA lähelle. Srorpparin on monesti niin erikoinen otus, ettei hän tunne edes itse itseään kunnolla. Siitä johtuu ehkä tuo että skorpparia luullaan joskus epävarmaksi.

      Yleensä skorppionin huonot puolet saa esiin olemalla itse jollain tavalla epäluotettava tai asiaton, huono käytös saa ainakin minun veren kiehumaan. Samoin kaikki valehtelu ja epäoikeudenmukaisuus.

      Itse olen hiljaittain tavannut sellaisen ihmisen joka saa omalla avoimuudellaan, hyvällä käytöksellään ja vilpittömällä kiinnostuksen/rakkauden osoituksillaan minun pehmeät puolet todella esiin.

      Meillä on kova kuori mutta siellä pinnan alla on paljon hyvää jos sitä osaa arvostaa. Ja pintaa syvemmälle skorpparin elämään ei ole helppo päästä, jonkinlaista extreme henkeä pitää löytyä että uskaltaa/kannattaa sille tutkimusmatkalle lähteä. Pienikin epäluottamus saa ne huonot puolet esiin, jolloin osaamme olla perin veemäisiä (ja kyllä, mustasukkaisia mutta itse ainakin olen oppinut mustasukkaisuuttani käsittelemään, se ei ole enää ongelma uusissa ihmissuhteissa). Skorpparit on aika hyviä kaivamaan niin sanotusti sontaa ja paljastamaan valheita yms.

      Skorppari ei varsinaisesti ole itsekäs, voimakas tahtoinen vain...ihminen joka tietää mitä haluaa ja yleensä sen myös saa. Tai no kyllä siihen vaaditaan vähän itsekkyyttäkin, mutta on niitä itsekkäitä muissakin tähtimerkeissä...itseasiassa nykymaailmassa suurin osa ihmisistä on varsin itsekkäitä.

      Mutta jos on joku ihminen kenestä skorppioni toisiaan pitää, hänen puolestaan skorppari hakee vaikka kuu taivaalta. Mutta näitä ihmisiä ei skorppionin elämän aika ole montaa. Miksi olisi koska skorppari pärjää kyllä yksinkin?

      • Änimöl

        toi viimeinen osio on hyvä... .. mutta posivitiivisesti, ihminen on utopistisessa realmissaan hyvin pyörähtelevä ja kaatuileva kokonaisuus. täs on hyvä suositus ja toivotus ihmisille. "älä ota sitä vakavasti."


    • Skorpp.
    • änimöl

      hyvin analyyttisiä ainaski... nyt mä ainaki oon :) kun miettii ihan skorppareita.. asioiden ihmettelijöitä :D

      • ånimal

        Ei, mutta vakavuudella pohdin sitä, että hei haloo, me ollaan elijöitä planeetalla, voimme valita käyttäymisemme, sillä jokainen toteuttaa jotain vuorokautista rytmiä, jollain tavalla.. siltä ei voi paeta.


      • mr. exploiter
        ånimal kirjoitti:

        Ei, mutta vakavuudella pohdin sitä, että hei haloo, me ollaan elijöitä planeetalla, voimme valita käyttäymisemme, sillä jokainen toteuttaa jotain vuorokautista rytmiä, jollain tavalla.. siltä ei voi paeta.

        quote to the last... MAAaan, why you drop the bomb on the mom... By shine star we will survive. it's reconsiliiation into the. Ragga muffin. trule dread red


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe