moikka.
oli lauantain Himoksella, kattomas Scooterin keikkaa. Onko kellään tietoo, oisko missää kuvia saatavilla? kuitenki oli aika paljon kuvaajii paikal.. ja videokameroit..
Himos Festival 2009
3
1163
Vastaukset
- Yksi keikalla ollut
Youtubesta löytyy videota, kuvia oli muutama ainakin Aamulehden sivuilla kuvagalleriassa Himokselta yleensä ja myös siis Scooterista. Googlella hakemalla oon löytänyt myös kuvia, mutta osoitteita en nyt just jaksa muistaa. Pikkuhiljaa noita kuvia tuntuu tulevan lisää, kun ihmiset palaa arkeen juhannuksen jälkeen ja ehtii koneelle kuvia lataileen.
Oli kyllä huikee keikka Scooterilta taas kerran! Toivottavasti bändi nähdään Suomessa pian uudestaan!!!- ChSt
Kiitos todella paljon vinkeist.. Yritin iteki guuglettaa, mut aika huonol menestyksel. Kyl mie videot tuubist löysin, mutten kuvia missää..
Kiitoksia varsinki tuost Aamulehti-vinkist. En ois todellakaa sielt osannu ettii! :D
juu, iteki oli kyllä Scooterin keikal. Toinen keikka mun saldos.. Jälleen kerran: MAHTAVAA! Toivottavast ens vuon taas! :)
- Yksi keikalla ollut
Tällasen linkin löysin, josta löytyy lauantailta kuvia!
http://villemattila.kuvat.fi/kuvat/Festarit ja muut keikat/Himos Festival 2009/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221