Huorahtava vaimo, paras vaimo

nautitaan

Ei voi olla ihanampaa, kun vaimona huorahtava, joka
käy aina välillä vieraissa nauttimassa.
Kehrää kun kissa aina tyytyväisenä.

Kokeilkaahan miehet, laittakaa vaimo välillä nautiskelemaan
muistakin miehistä.

Saatte moninkertaisena nautinnon takaisin ja vaimo niin
tyytyväinen, ei kiukuttele koskaan turhasta

214

25707

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

      Kirjoitat täyttä asiaa!!!

      • zyri

        Niinpä voipi olla, jos oman miehen munaa ei ole saanut tarpeeksi. Onhan sitten nyfomaani naisia, jotka haluavat aina naida.
        Tokkopa siitä mahtanee vaimo pilalle mennä, jos muuten on lämminhenkinen, hyvätapainen ja rakastettava. Kiihottaa se kunnon miestä ainakin asiana ilman mustasukkaisuutta.


      • Anonyymi
        zyri kirjoitti:

        Niinpä voipi olla, jos oman miehen munaa ei ole saanut tarpeeksi. Onhan sitten nyfomaani naisia, jotka haluavat aina naida.
        Tokkopa siitä mahtanee vaimo pilalle mennä, jos muuten on lämminhenkinen, hyvätapainen ja rakastettava. Kiihottaa se kunnon miestä ainakin asiana ilman mustasukkaisuutta.

        Meilläkin on 2 vakituista miestä jotka panee vaimoani vakituisesti niin heidän kuin meidänkin luona.
        Kun vaimo tulee lenkiltä oikein kiimaiswna niin tietää että on poikennut matkalla panemassa.


    • halukas vaimo

      Olen nainen ja haluaisin tehdä juuri tuota mutta ikävä kyllä muuten mukava mieheni ei suostu moiseen leikkiin. Siispä laittaako mies kiertoon ja etsiä mies joka suostuu moiseen leikkiin.No pitää suostutella vielä joskos ukkokulta antaisi luvan.

      • kysynyt

        sitä häneltä, mitä vastasi? Ja muistathan, että sama malli myös hänellä. Laivaristeilyt tai muut matkat ovat sopivia aloittaa, kun tuttuja ei (yleensä) ole haittana ympärillä.


      • panolikka

        jestas, meillä tilanne on juuri päinvastainen eli olen se huorahtava vaimo!Itse kiihotun kovasti vieraista miehistä, myönnän että omalta mieheltäni en tarpeeksi munaa saa. Hänen mielestään en sitten saisi saada muiltakaan. Aluksi olin kiltisti, mutta enää en jaksa, vaan olen paneskellut muutamien puolituttujen miesten kanssa ja täytyy sanoa, että se kannattaa. Vieraat miehet ovat olleet huomaavaisempia, hellempiä alussa, mutta myös tosi rajujakin nussijoita.
        Kiihoittuisin kovasti, jos näkisin oman mieheni panevan vierasta, mutta meillä se ei käy.. harmittaa sillä haluaisin todella nauttia seksistä vapaammin.


      • tuo panolikka
        panolikka kirjoitti:

        jestas, meillä tilanne on juuri päinvastainen eli olen se huorahtava vaimo!Itse kiihotun kovasti vieraista miehistä, myönnän että omalta mieheltäni en tarpeeksi munaa saa. Hänen mielestään en sitten saisi saada muiltakaan. Aluksi olin kiltisti, mutta enää en jaksa, vaan olen paneskellut muutamien puolituttujen miesten kanssa ja täytyy sanoa, että se kannattaa. Vieraat miehet ovat olleet huomaavaisempia, hellempiä alussa, mutta myös tosi rajujakin nussijoita.
        Kiihoittuisin kovasti, jos näkisin oman mieheni panevan vierasta, mutta meillä se ei käy.. harmittaa sillä haluaisin todella nauttia seksistä vapaammin.

        kyllä olis käyttöä sekä kotona että puutarhassa sekä vieraissa peteissä. Emäntä ei meillä syty seksiin oikein lainkaan, itse kaipaisin juuri tuollaista naista, joka suostuisi eri variaatioihin kolmin, nelin jne.


      • kävin
        panolikka kirjoitti:

        jestas, meillä tilanne on juuri päinvastainen eli olen se huorahtava vaimo!Itse kiihotun kovasti vieraista miehistä, myönnän että omalta mieheltäni en tarpeeksi munaa saa. Hänen mielestään en sitten saisi saada muiltakaan. Aluksi olin kiltisti, mutta enää en jaksa, vaan olen paneskellut muutamien puolituttujen miesten kanssa ja täytyy sanoa, että se kannattaa. Vieraat miehet ovat olleet huomaavaisempia, hellempiä alussa, mutta myös tosi rajujakin nussijoita.
        Kiihoittuisin kovasti, jos näkisin oman mieheni panevan vierasta, mutta meillä se ei käy.. harmittaa sillä haluaisin todella nauttia seksistä vapaammin.

        viemässä vaimon ravintolaan, jossa hänellä oli treffit ystävättärensä kanssa. Näin kovalla helteellä oli asustuskin kovin niukka. (tosin vielä minun yllytyksestä) Päällä vain aika "niukka" kesämekko, kaula- ja nilkkaketju sekä korkokengät. Missähän miesten kädet tanssiessa vaeltelevat pimeällä tanssiparketilla? Olisipa kiva olla tarkkailemassa touhua hieman sivummalta.


      • onnenlahjat!
        panolikka kirjoitti:

        jestas, meillä tilanne on juuri päinvastainen eli olen se huorahtava vaimo!Itse kiihotun kovasti vieraista miehistä, myönnän että omalta mieheltäni en tarpeeksi munaa saa. Hänen mielestään en sitten saisi saada muiltakaan. Aluksi olin kiltisti, mutta enää en jaksa, vaan olen paneskellut muutamien puolituttujen miesten kanssa ja täytyy sanoa, että se kannattaa. Vieraat miehet ovat olleet huomaavaisempia, hellempiä alussa, mutta myös tosi rajujakin nussijoita.
        Kiihoittuisin kovasti, jos näkisin oman mieheni panevan vierasta, mutta meillä se ei käy.. harmittaa sillä haluaisin todella nauttia seksistä vapaammin.

        Minä haluaisin juuri tuollaisen vaimon itselleni! Haluaisin että vaimoni kiertäisi niillä kavereilla joilla ei ole tyttöystäviä tai vaimoja ja tietenkin ihan oman halunsa mukaan. Eikä sekään haittaisi mitään vaikka vaimoni kiertäisi muidenkin kaverien ja muiden miesten kanssa ja tietenkin täysin oman halunsa mukaan.

        Minua kiihottaisi se että muut miehet suorastaan kuolaisivat vaimolleni ja että vaimoni ottaisi noilta miehiltä mitä heillä on annettavaa, eli kullia ja spermaa ja paljon!

        Tuollainen itsenäinen vaimo olisi unelmien täyttymys joka ottaa koviltakin panomiehiltä luulot ja puhdin pois ja antaa nussituttaa itsensä täysin näännyksiin! Olisi niin kiihottavaa tulla hakemaan vaimo jostakin ja kysellä että miten ilta meni ja kertoa omista kerroista ja sen jälkeen jatkaa hellästi rakastellen ja muistellen sitä mitä noiden muiden kanssa on tapahtunut.

        Ryhmäseksikin olisi okei, mutta minua kiihottaisi juuri se että nuo nussittavat miehet ajattelisivat että ovat muka jonkinlaisia alfauroksia kun ovat saaneet kaadettua huorahtavan naisen petiinsä, vaikka todellisuudessa huorahtava vaimo käyttääkin noita miehiä vain omien himojensa tyydyttämiseen.

        Nykyinen tyttöystäväni ei tuohon suostu, eikä suostu sallimaan minullekaan seksisuhteita, mitä haluaisin ehdottomasti ja toivoisin että hän kiihottuisi siitä kun nain toisten naisten kanssa.


      • kävin kirjoitti:

        viemässä vaimon ravintolaan, jossa hänellä oli treffit ystävättärensä kanssa. Näin kovalla helteellä oli asustuskin kovin niukka. (tosin vielä minun yllytyksestä) Päällä vain aika "niukka" kesämekko, kaula- ja nilkkaketju sekä korkokengät. Missähän miesten kädet tanssiessa vaeltelevat pimeällä tanssiparketilla? Olisipa kiva olla tarkkailemassa touhua hieman sivummalta.

        Mieheni tuo kavereita meille panemaan kanssani.
        Ainakin kaksi kertaa kuukaudessa olen kahden miehen kanssa sängyssä.


      • Anonyymi
        panolikka kirjoitti:

        jestas, meillä tilanne on juuri päinvastainen eli olen se huorahtava vaimo!Itse kiihotun kovasti vieraista miehistä, myönnän että omalta mieheltäni en tarpeeksi munaa saa. Hänen mielestään en sitten saisi saada muiltakaan. Aluksi olin kiltisti, mutta enää en jaksa, vaan olen paneskellut muutamien puolituttujen miesten kanssa ja täytyy sanoa, että se kannattaa. Vieraat miehet ovat olleet huomaavaisempia, hellempiä alussa, mutta myös tosi rajujakin nussijoita.
        Kiihoittuisin kovasti, jos näkisin oman mieheni panevan vierasta, mutta meillä se ei käy.. harmittaa sillä haluaisin todella nauttia seksistä vapaammin.

        Tuo on erittäin hyvä pointti. Jatka valitsemallasi tiellä.!


      • Anonyymi
        kysynyt kirjoitti:

        sitä häneltä, mitä vastasi? Ja muistathan, että sama malli myös hänellä. Laivaristeilyt tai muut matkat ovat sopivia aloittaa, kun tuttuja ei (yleensä) ole haittana ympärillä.

        Keglu, Aivan- Laivaristeilyt ovat erinomaisia vaimolle kun tietää hänen haluavan vierasta kullia. Katsoo tanssilavalle esim mieleisensä uroksenn ja oitis vie hyttiinsä. Nautiskelee vieraan kalusta koko matkan kenties molempiin suuntiin saman kanssa tai vaihtelu tms syy että sama jää pois kyydistä ja tarvitsee sitten uuden miehn kovan kullin taas paluumatkalle. Ja jopa joskus vielä jatkoille kun laiva saapuu satamaan ja vasta myöhemmin kotiin. On liukkaat kelit ja iloinen ilme kun kotona harrastetaan nussimista. Kannattaa ehdottomasti kokeilla. Meillä toimii ainakin upeasti.


      • Anonyymi
        onnenlahjat! kirjoitti:

        Minä haluaisin juuri tuollaisen vaimon itselleni! Haluaisin että vaimoni kiertäisi niillä kavereilla joilla ei ole tyttöystäviä tai vaimoja ja tietenkin ihan oman halunsa mukaan. Eikä sekään haittaisi mitään vaikka vaimoni kiertäisi muidenkin kaverien ja muiden miesten kanssa ja tietenkin täysin oman halunsa mukaan.

        Minua kiihottaisi se että muut miehet suorastaan kuolaisivat vaimolleni ja että vaimoni ottaisi noilta miehiltä mitä heillä on annettavaa, eli kullia ja spermaa ja paljon!

        Tuollainen itsenäinen vaimo olisi unelmien täyttymys joka ottaa koviltakin panomiehiltä luulot ja puhdin pois ja antaa nussituttaa itsensä täysin näännyksiin! Olisi niin kiihottavaa tulla hakemaan vaimo jostakin ja kysellä että miten ilta meni ja kertoa omista kerroista ja sen jälkeen jatkaa hellästi rakastellen ja muistellen sitä mitä noiden muiden kanssa on tapahtunut.

        Ryhmäseksikin olisi okei, mutta minua kiihottaisi juuri se että nuo nussittavat miehet ajattelisivat että ovat muka jonkinlaisia alfauroksia kun ovat saaneet kaadettua huorahtavan naisen petiinsä, vaikka todellisuudessa huorahtava vaimo käyttääkin noita miehiä vain omien himojensa tyydyttämiseen.

        Nykyinen tyttöystäväni ei tuohon suostu, eikä suostu sallimaan minullekaan seksisuhteita, mitä haluaisin ehdottomasti ja toivoisin että hän kiihottuisi siitä kun nain toisten naisten kanssa.

        Vaimoni Anita 55 hoitsu uhkea muhkea harrastaa vieraita meillä ehkäpä pahin/paras kerta oli kun vuosia sitten olin usein vkl öisin pokena kapakan ovella ...ani purjehti sisään avonaisessa jakkupuvussa paaritiskille keräsi miehiä kuin hunaja mehiläisiä lähti siitä edestäni kolmen nuorenmiehen kanssa nauraen taksiin ois sopinnu pojille äidiksi katsoin silmät pyöreinä kun nuoret kopeloi persettä estoitta jo taksia odotellessa ... olin laueta housuihini kotona sain pyöriä yksin sunnuntai iltapäivään kunnes vaimo saapui ensimmäinen kommentti oli tänään et saa muuta kuin nuolla....... ja minähän nuolin vaimo joka on joskus hyvinkin sadistinen piti mua monta päivää puutteessa nuoluutti ja pyysi kertomaan miltä se tuntui ....... nyttemmin seison usein ovella vaimoni lukitsema siveysvyö kalussa ovella aina kun vaimolla on vkl vapaa kapasta poistuu iloinen kujerteleva vaimo milloin minkäkin herran luokse joskus ohimennen poken haaroja kouraisten ja hellän hymyn Suoden tietäen etten pääse poistumaan perään oli sitten poikaporukka tai niinkuin viime vkl. Ällö kaljamahainen vanha ukko joka sekin sai minä en.......


      • Minä antaisin ehdottomasti luvan. Vaimo ei vaan suostu käymään vieraissa. Pistääkö vaimo vaihtoon ja etsiä nainen joka suostuisi?


      • onnenlahjat! kirjoitti:

        Minä haluaisin juuri tuollaisen vaimon itselleni! Haluaisin että vaimoni kiertäisi niillä kavereilla joilla ei ole tyttöystäviä tai vaimoja ja tietenkin ihan oman halunsa mukaan. Eikä sekään haittaisi mitään vaikka vaimoni kiertäisi muidenkin kaverien ja muiden miesten kanssa ja tietenkin täysin oman halunsa mukaan.

        Minua kiihottaisi se että muut miehet suorastaan kuolaisivat vaimolleni ja että vaimoni ottaisi noilta miehiltä mitä heillä on annettavaa, eli kullia ja spermaa ja paljon!

        Tuollainen itsenäinen vaimo olisi unelmien täyttymys joka ottaa koviltakin panomiehiltä luulot ja puhdin pois ja antaa nussituttaa itsensä täysin näännyksiin! Olisi niin kiihottavaa tulla hakemaan vaimo jostakin ja kysellä että miten ilta meni ja kertoa omista kerroista ja sen jälkeen jatkaa hellästi rakastellen ja muistellen sitä mitä noiden muiden kanssa on tapahtunut.

        Ryhmäseksikin olisi okei, mutta minua kiihottaisi juuri se että nuo nussittavat miehet ajattelisivat että ovat muka jonkinlaisia alfauroksia kun ovat saaneet kaadettua huorahtavan naisen petiinsä, vaikka todellisuudessa huorahtava vaimo käyttääkin noita miehiä vain omien himojensa tyydyttämiseen.

        Nykyinen tyttöystäväni ei tuohon suostu, eikä suostu sallimaan minullekaan seksisuhteita, mitä haluaisin ehdottomasti ja toivoisin että hän kiihottuisi siitä kun nain toisten naisten kanssa.

        Minulla ihan sama tilanne. Harmittaa niin suunnattomasti.


      • Anonyymi

        Olisitpa vaimoni...aaah


      • 38v.vaimo kirjoitti:

        Mieheni tuo kavereita meille panemaan kanssani.
        Ainakin kaksi kertaa kuukaudessa olen kahden miehen kanssa sängyssä.

        Ukkomiehet ei tauteja kanna.


      • onnenlahjat! kirjoitti:

        Minä haluaisin juuri tuollaisen vaimon itselleni! Haluaisin että vaimoni kiertäisi niillä kavereilla joilla ei ole tyttöystäviä tai vaimoja ja tietenkin ihan oman halunsa mukaan. Eikä sekään haittaisi mitään vaikka vaimoni kiertäisi muidenkin kaverien ja muiden miesten kanssa ja tietenkin täysin oman halunsa mukaan.

        Minua kiihottaisi se että muut miehet suorastaan kuolaisivat vaimolleni ja että vaimoni ottaisi noilta miehiltä mitä heillä on annettavaa, eli kullia ja spermaa ja paljon!

        Tuollainen itsenäinen vaimo olisi unelmien täyttymys joka ottaa koviltakin panomiehiltä luulot ja puhdin pois ja antaa nussituttaa itsensä täysin näännyksiin! Olisi niin kiihottavaa tulla hakemaan vaimo jostakin ja kysellä että miten ilta meni ja kertoa omista kerroista ja sen jälkeen jatkaa hellästi rakastellen ja muistellen sitä mitä noiden muiden kanssa on tapahtunut.

        Ryhmäseksikin olisi okei, mutta minua kiihottaisi juuri se että nuo nussittavat miehet ajattelisivat että ovat muka jonkinlaisia alfauroksia kun ovat saaneet kaadettua huorahtavan naisen petiinsä, vaikka todellisuudessa huorahtava vaimo käyttääkin noita miehiä vain omien himojensa tyydyttämiseen.

        Nykyinen tyttöystäväni ei tuohon suostu, eikä suostu sallimaan minullekaan seksisuhteita, mitä haluaisin ehdottomasti ja toivoisin että hän kiihottuisi siitä kun nain toisten naisten kanssa.

        Aika kuumaa settiä


      • Anonyymi
        tuo panolikka kirjoitti:

        kyllä olis käyttöä sekä kotona että puutarhassa sekä vieraissa peteissä. Emäntä ei meillä syty seksiin oikein lainkaan, itse kaipaisin juuri tuollaista naista, joka suostuisi eri variaatioihin kolmin, nelin jne.

        Kaikkein parasta kimpassa on kun ollaan 1N ja 2M.
        Näkee live seksiä maailman oaras näyttelilìjätär pääosassa (oma vaimo).


      • Anonyymi
        38v.vaimo kirjoitti:

        Mieheni tuo kavereita meille panemaan kanssani.
        Ainakin kaksi kertaa kuukaudessa olen kahden miehen kanssa sängyssä.

        Voisinko tulla tapaamaan sinua. Vaikutat kiinnostavalta.


      • Anonyymi

        Suostuttele vaan.


      • Anonyymi
        panolikka kirjoitti:

        jestas, meillä tilanne on juuri päinvastainen eli olen se huorahtava vaimo!Itse kiihotun kovasti vieraista miehistä, myönnän että omalta mieheltäni en tarpeeksi munaa saa. Hänen mielestään en sitten saisi saada muiltakaan. Aluksi olin kiltisti, mutta enää en jaksa, vaan olen paneskellut muutamien puolituttujen miesten kanssa ja täytyy sanoa, että se kannattaa. Vieraat miehet ovat olleet huomaavaisempia, hellempiä alussa, mutta myös tosi rajujakin nussijoita.
        Kiihoittuisin kovasti, jos näkisin oman mieheni panevan vierasta, mutta meillä se ei käy.. harmittaa sillä haluaisin todella nauttia seksistä vapaammin.

        Kiinnostuin susta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostuin susta.

        Miten saisin sut kiinni. Määrä oon pks: lta.


      • Anonyymi

        Laita ukko vaihtoon. Itsellä hakusessa nainen joka kävisi vieraissa. Se on niin kiihottavaa.t mies 40v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on erittäin hyvä pointti. Jatka valitsemallasi tiellä.!

        niin sitä pitää. ihnmisille pitää tuottaa onnea,


      • Voi ei.
        Meillä taas toisinpäin. Olen yrittänyt tuloksetta saada vaimostani hotwife, joka nauttisi vieraista miehistä siten etten olisi mukana.
        Minun vaimonani saisit nauttia vieraista niin paljon kuin tahtoisit😉


    • diedus

      löytää itselle tollainen huorahtava vaimo, joka antaisi vieraan nussia itseään nähteni.
      Voisi runkaten katsoa, miten hyvää vieras tekee ja miten hän purkautuu oman sisälle.
      Nainen, jota kiihottaa päästää oma vieraan jäljeltä liukkaille.
      Jokaisella meillä kai jokin eroottinen ajatus, joka tuottaa suurta nautintoa?
      Bim55

      • Guugele

        Vaimo ilmoitti halunsa nauttia muidenkin naimisesta. Keskustelujen jälkeen piti myöntyä kun enhän omista ketään ihmistä vaikka rakastankin kovasti.
        On ollut risteilyillä monesti ja aina saanut vierasta kyrpää siellä, ovat muutamat kaverini panneet häntä ja ainakin kerran gigologin kanarialla. Aina on kotona kiihotus ollut valtaisa ja pantu on paljona aina näiden seikkailujen tapahduttua. Jopa jääty työstä pois kun on naitu koko ajan. Kerrankin yksi oikein kunnon panoviikko. Asia kiihottaa meitä molempia. Kumma juttu, mutta elämä on.


      • naimiseta
        Guugele kirjoitti:

        Vaimo ilmoitti halunsa nauttia muidenkin naimisesta. Keskustelujen jälkeen piti myöntyä kun enhän omista ketään ihmistä vaikka rakastankin kovasti.
        On ollut risteilyillä monesti ja aina saanut vierasta kyrpää siellä, ovat muutamat kaverini panneet häntä ja ainakin kerran gigologin kanarialla. Aina on kotona kiihotus ollut valtaisa ja pantu on paljona aina näiden seikkailujen tapahduttua. Jopa jääty työstä pois kun on naitu koko ajan. Kerrankin yksi oikein kunnon panoviikko. Asia kiihottaa meitä molempia. Kumma juttu, mutta elämä on.

        Vaimoni pillu on niin hyvä että olis väärin jos siitä ei nauttisi muut kuin minä ja aina se tuntuu vain paremmalta mitä enemmän sitä käytetään.
        Nytkin odottelen vaimoani saunaillasta työkavereiden kanssa.


      • vaimon pillu kuuluu
        naimiseta kirjoitti:

        Vaimoni pillu on niin hyvä että olis väärin jos siitä ei nauttisi muut kuin minä ja aina se tuntuu vain paremmalta mitä enemmän sitä käytetään.
        Nytkin odottelen vaimoani saunaillasta työkavereiden kanssa.

        myös muille!

        On typerää pitää vaimon pillua jossakin piilossa jota saa vain käyttää yksin. Siitä on saatava muidenkin nauttia!


      • Anonyymi

        Juuri näin! Vaimo on tämän viikonlopun reissussa nussimassa ja minä vaihteeksi yksin kotona. Vaimo käy silloin tällöin työmatkalla Helsingissä ja aikaisemmin nai tapaamiensa miesten kanssa kumihupun kanssa, mutta nykyään kaverini on hänen työkaverinsa ja yhdessä kun käyvät, niin kaveri saa naida minkä lystää ja mitään huppuja ei tarvita. Tänäänkin siellä on nesteet vaihtaneet omistajaa. Kaveri ei tiedä että hänellä on täysi lupa nussia ja aina heillä on muka erilliset huoneet, vaikka tiedän että sama huone ja parisänky. Meille tämä järjestely sopii ja vaimo on tehnyt säännöt selviksi että pillua saa, ei suhdetta. Nauttikoot molemmat sillä olisi typerää piilotella sitä hyvää mitä itsellä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Vaimo on tämän viikonlopun reissussa nussimassa ja minä vaihteeksi yksin kotona. Vaimo käy silloin tällöin työmatkalla Helsingissä ja aikaisemmin nai tapaamiensa miesten kanssa kumihupun kanssa, mutta nykyään kaverini on hänen työkaverinsa ja yhdessä kun käyvät, niin kaveri saa naida minkä lystää ja mitään huppuja ei tarvita. Tänäänkin siellä on nesteet vaihtaneet omistajaa. Kaveri ei tiedä että hänellä on täysi lupa nussia ja aina heillä on muka erilliset huoneet, vaikka tiedän että sama huone ja parisänky. Meille tämä järjestely sopii ja vaimo on tehnyt säännöt selviksi että pillua saa, ei suhdetta. Nauttikoot molemmat sillä olisi typerää piilotella sitä hyvää mitä itsellä on.

        Sama meillä. kesti muutama vuosi lämmitellä mutta ensimmäisen kerran jälkeen vaimo innostui :) Baarissa jutellaan sopivan pokan kanssa ja tehdään asia selväksi, tämän jälkeen kämpille ja saan katsoa vierestä, oioi. Vaimo melko herkkä saamaan orgasmeja myös joten ekstaasi on taatta.


      • Anonyymi

        Kyllä tuo vieraan purkautumien oman vaimon sisälle on hot.


    • Yliluti

      Jos pelisäännöt on kunnossa niin toimii todella hyvin! Mutta sitten pitää olla niin, että näitä muita nainteja ei kerrota valikoiden, vaan kerrotaan kaikki. Ainakin me ollaan tarkkoja siitä.

      Puolisoni on paras nainen sängyssä ihan ylivoimaisesti mitä olen kokenut ja olen kokenut melko paljon. Olisi sääli, ettei muut saisi kuin minä. Ja kyllä ne kaverit sitten kiehnäävätkin lisää. Ja toisaalta tärkeintä on se, että vaimolla pysyy vire hyvänä, kun saa säännölisesti testata vetovoimaasnsa loppuun saakka.

      Yritimme pitkään löytää pari parinvaihtoon, mutta se oli ihan mahdoton etsintä. Ei siitä tullut mitään, vaikka pitkään haettiin. Vuoroin vieraissa toimii hyvin. Mennään laivalle ja kumpikin touhuaa baarissa omiaan. Vaimo häviää aina omille teilleen ja toisinaan itsekin. Se on kiva saada se tyttö takaisin hyttiin pikkutunneilla paikat lämpiminä. Suosittelen! Mutta kyllä se silti kiukuttelee usein turhasta :)

      • Horny74

        Kunpa oma mies suhtautuisi asiaan noin. Mulle tollanen vapaa meininki sopis täysin. Ja oisin valmis kaikenlaisiin kokeiluihin naisten ja miesten kans. Olen pysynyt aika kilttinä, mutta nyt kesäaikaan huomaan, että halu vieraisiin vaan kasvaa ja kasvaa... Haluaisin olla tuhma. Ja huomaan että jo pelkkä halu/aikomus vieraisiin tuo lisää kiimaa myös seksiin oman miehen kanssa...


      • Aisuriksi haluavaM
        Horny74 kirjoitti:

        Kunpa oma mies suhtautuisi asiaan noin. Mulle tollanen vapaa meininki sopis täysin. Ja oisin valmis kaikenlaisiin kokeiluihin naisten ja miesten kans. Olen pysynyt aika kilttinä, mutta nyt kesäaikaan huomaan, että halu vieraisiin vaan kasvaa ja kasvaa... Haluaisin olla tuhma. Ja huomaan että jo pelkkä halu/aikomus vieraisiin tuo lisää kiimaa myös seksiin oman miehen kanssa...

        Kunpa minun avovaimoni olisi halukas naimaan vieraita miehiä! Ikävä kyllä ei oikein ole, kun hän on niin siveä eikä pidä ajatuksesta ollenkaan. Minä kiihotun ihan valtavasti, kun ajattelen naista toisten miesten naitavana (ajattelen aina naidessani häntä muiden miesten, usein vielä vanhempien ja rivojen setien, alla). Parasta olisi saada nainen niin, että pillussa on toisen miehen lasti sisällä, sillä haluaisin ensin nuolla puhtaaksi ja sitten vasta laskea oman lastini liukkaaseen kiimavakoon... :)


      • Horny74 kirjoitti:

        Kunpa oma mies suhtautuisi asiaan noin. Mulle tollanen vapaa meininki sopis täysin. Ja oisin valmis kaikenlaisiin kokeiluihin naisten ja miesten kans. Olen pysynyt aika kilttinä, mutta nyt kesäaikaan huomaan, että halu vieraisiin vaan kasvaa ja kasvaa... Haluaisin olla tuhma. Ja huomaan että jo pelkkä halu/aikomus vieraisiin tuo lisää kiimaa myös seksiin oman miehen kanssa...

        Voi kun olisit minun vaimoni. Saisit panna niin paljon kuin vain haluja riittää. Sitten laittaisit sessioista minulle kuvia😘


      • Aisuriksi haluavaM kirjoitti:

        Kunpa minun avovaimoni olisi halukas naimaan vieraita miehiä! Ikävä kyllä ei oikein ole, kun hän on niin siveä eikä pidä ajatuksesta ollenkaan. Minä kiihotun ihan valtavasti, kun ajattelen naista toisten miesten naitavana (ajattelen aina naidessani häntä muiden miesten, usein vielä vanhempien ja rivojen setien, alla). Parasta olisi saada nainen niin, että pillussa on toisen miehen lasti sisällä, sillä haluaisin ensin nuolla puhtaaksi ja sitten vasta laskea oman lastini liukkaaseen kiimavakoon... :)

        Sinut pitäisi ottaa mukaan kun olemme jopa neljän vieraan miehen kanssa panneet vaimoani osa katsoo ja odottaa vuoroaan toiset panee yhtäaikaa ja vuorotellen.


        Siinä olisi putsarille hommia.


      • Anonyymi
        Horny74 kirjoitti:

        Kunpa oma mies suhtautuisi asiaan noin. Mulle tollanen vapaa meininki sopis täysin. Ja oisin valmis kaikenlaisiin kokeiluihin naisten ja miesten kans. Olen pysynyt aika kilttinä, mutta nyt kesäaikaan huomaan, että halu vieraisiin vaan kasvaa ja kasvaa... Haluaisin olla tuhma. Ja huomaan että jo pelkkä halu/aikomus vieraisiin tuo lisää kiimaa myös seksiin oman miehen kanssa...

        Mulla sama. Nyt on jo kevät ja kiveksissä sen huomaa. Vierasta tekis mieli.


    • se pointti?

      Itse pidät sellaisesta, entä sitten? Joku haluaa panettaa vaimoaan toisilla, toinen pariskunta tyytyväinen keskenään. Yhtä vahvasti perusteltu kuin jonkun tietty uskonto. Jokainen on mitä on, on vaimo tai ei, kuka pitää kenestäkin.

    • Schicksal

      Mä kuulun just tohon ryhmään, että käyn vieraissa miehissä ja aatelkaapa; SEKSI on kotóna PALJON PAREMPAA sen jälkeen.
      Kaikki hyvin siis.

      Pitää niinku kutinsa tuo teoria.

      • paikkansa

        Vaimon pillu tulee aina vaan paremaksi mitä enemmän sitä on pantu. Vaimo matkusti Helsingistä Saksaan rahtilaivassa jossa oli aika kansainvälinen miehistö, olin vastassa Saksassa ja kyllä naiminen oli sen jälkeen mahtavaa kun tiesi että yli kymmenen miestä oli pannut vaimoani.


      • Anonyymi

        Olet kyllä jeps aivan oikeassa. Jostain syystä nainti vaimon kanssa on JOKA KERTA tosi kiihkeää kun hän on on tullut mm LAIVARISTEILYLTÄ HKI-STOCK-HKI joskus kaverinikin eräät niistä ovat käyneet Nussimassa vaimoa ja sama fiilis. Kyllä huorahtava vaimo on ihana, Kotonakin siis halut korkealla kun saa vierasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä jeps aivan oikeassa. Jostain syystä nainti vaimon kanssa on JOKA KERTA tosi kiihkeää kun hän on on tullut mm LAIVARISTEILYLTÄ HKI-STOCK-HKI joskus kaverinikin eräät niistä ovat käyneet Nussimassa vaimoa ja sama fiilis. Kyllä huorahtava vaimo on ihana, Kotonakin siis halut korkealla kun saa vierasta

        Kestikö tosiaan tuon tajuaminen kymmenen vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestikö tosiaan tuon tajuaminen kymmenen vuotta?

        Kuinka niin asian tajuaminen kesti 10 vuotta?


    • olli3

      Meillä vaimo lopulta suostu ottamaan vierasta nähteni vuosi sitten.
      Pikku hiljaa rupesi pukeutumaan vieraiden miesten iloksi seksiasuihin
      ja kertoi kiihottuvansa kun kun miehet nussiesaan huorittelevat vähäsen.
      Nyt viineisen 4 kuukauden aikana oltu vaimon pyynnöstä kolme kertaa
      hotellissa missä miehet käyneet nussimassa sitä pikku maksua vastaan
      meitä molempia kiihottaa suunnattomasti että vaimo on huorana.

    • annan seksiä

      Mä olin jo kauan hakenut sopivaa partneria avioliiton ulkopuoliseen paneskeluun. Miehelleni olin antanut luvan ja hän oli käynytkin vieraissa. Vähän aikaa sitten tapasin miehen ja tilanne kehittyi sänkyyn.. se oli todella upeaa seksiä! Kotona kerroin hieman peläten, koska tätä tilannetta ei oltu etukäteen mieheni kanssa sovittu. Olin toki saanut luvan, mutta hän ei tiennyt että se tapahtuu juuri silloin sinä päivänä. Hän suhtautui upeasti. "Hyvä, että sinäkin käyt vieraissa. Ja hyvä, että kerroit, kerro jatkossakin kaikki, se kiihottaa". Olen käynyt panetuttamassa itseäni muutaman kerran ja kaikki on loistavasti! Mieheni kanssa seksi tuntuu nyt paljon paremmalta, kostun jo ajatuksesta, kun aiemmin turvauduttiin jopa liukuvoiteisiin. Seksi ei maistunut. valitin usein päänsärkyä.. mutta nyt vonkaan miestäni kiimaisena! Suosittelen kaikille vapaamielisille pariskunnille. Parempi se on luvan kanssa kuin ilman.

      • Hyvät kokokemuksemme

        Seuralaispalvelusta mies, joka ei jää pyörimään, rakastu, soita perään!
        Kaikkien etu!


      • Anonyymi

        Aivan, sehän se siinä kans on tosi kihkeää kun vaimo kertoo miten toinen mies riisui , räläs vartaloa joka kohdasta, työnteli kätteen vaimoni pillua ja hinkkai ja sitten toisen kulli pani märkää vaimoni vittua pitkin öitä laivalla ja kaverit hotellissa joskus , aivan mahtavaa.


      • Anonyymi

        Jees. ! Meillä myös on todella paljon kiihkeämpää tieto siitä että vaimo saa reissuilla millooin kenenkin kullia ja kun tulee hyvin naiituna kotiin reissuusta ja kertoo mitä kaikkea tapahtui, on fiilinki molemmilla tosi rietasta rivoa mutta voi että niin kiihkeää ja suloista. Huorahtava vaimo on kyllä ehdottomasti paras. !


    • mahotonta meininkiä..

      näin se vain on, kun saa tarpeekseen. Vaimolle vierasta kerran viikossa ja on rauha maassa... ja talossa. Eikä maksa mitään, ei etelänmatkoja, ei kalliita vaatteita tai koruja. Meillä on Perjantai-ilta varattu ryhmäseksille. Aikaisemmin kävimme hotellissa mutta nykyisin kolme poitsua käy vuoroviikoin kylässä. Välillä niitä on kaksikin keralla. Ensin saunaan ja sitten sänkyyn. Ei tarvi katsella pornoa televisiosta, kun on kotona nähtävänä ihan livenä. Ja pääsee vielä itsekin osallistumaan... jos huvittaa tai on pakko.

    • olla se huorahtava vaimo

      ero tuli kun en saanut vuoteen. ja muinakin aikoina vain hyvin harvoin. kiihotti hirveästi nuo kirjoitukset. toivoisin joskus löytäväni parisuhteen jossa joko saa kunnolla tai sitten toinen nauttii minusta ja antaa mennä. suon sen myös miehelleni. aivan ihana että sallivuutta ja tuollaista rakkautta joka antaa toisen mennä ja nauttia siitä, on vielä olemassa.

      • huorahtavan vaimon

        Itse myös seksittömässä parisuhteessa ja olen tosiaan miettinyt et olisko toi ero paras ratkasu???

        Ite kun toivoisin reipasta ja vapaata seksiä ja erityisesti et vaimo ottais ilon irti ja kävis nautiskelemassa...


      • nähdä
        huorahtavan vaimon kirjoitti:

        Itse myös seksittömässä parisuhteessa ja olen tosiaan miettinyt et olisko toi ero paras ratkasu???

        Ite kun toivoisin reipasta ja vapaata seksiä ja erityisesti et vaimo ottais ilon irti ja kävis nautiskelemassa...

        vaimo toisen pantavana,oma vaimo oli ensin hiukan vastaan,mutta kun toin pari hyvinvarustettua kaveria saunailtaan,alkoi emäntäkin kiinnostua!
        Huomenna taas otetaan vaimo kavereiden kanssa kimpassa!


    • elämän suola

      Meillä kanssa samanlainen systeemi, vaimo saa nautiskella vieraasta.
      Vaimo harrastaa kuorolaulua ja yhden kuoron miehen kanssa, menee "jatkoille"
      kuoroharjoitusten jälkeen.

      Aina pukeutuu seksikkäisiin alusvaatteisiin kun lähtee kuoroon.
      Minä odotan malttamattomana kotiin, jälkilämmöt parhaat.

      Olen onnellinen mies ja samaa mieltä aloittajan kanssa, huorahtava vaimo on paras.

      • miehenä

        sattui minulle että panin toisen miehen vaimoa joka viikko kun hän meni kuorolaulu harjoituksiin ja joskus jopa ei edes ehtiyt sinne vaan meni kotiin lastit pillussa ja jatkoi kait kotona sitten.
        Kuinkas sattuikaan samanlainen tapaus..(on muuten ihan totta)


      • Veltsu84
        miehenä kirjoitti:

        sattui minulle että panin toisen miehen vaimoa joka viikko kun hän meni kuorolaulu harjoituksiin ja joskus jopa ei edes ehtiyt sinne vaan meni kotiin lastit pillussa ja jatkoi kait kotona sitten.
        Kuinkas sattuikaan samanlainen tapaus..(on muuten ihan totta)

        Haluaisin naisen joka nauttisi miesten ihailtavana pantavana, hyvänä pitämisestä.
        Naisella voisi olla jopa asiakkaita joidenka kanssa seksiinkyltymätön naiseni saisi purkaa
        paineitaan. Kiihottaisi kovasti että naisellani olisi ja haluaisi seksiä päivittäin olisi jo tullut
        nynfomaaniksi jota lääkittäisiin lisä seksillä vieraiden ja tuttujen kumppaneiden kanssa.
        Olisi ihana rakastella päivän jälkeen ja jakaa päivän seksi kokemukset ja muut kuulumiset, ja tietty nuolemaan päivällä siemennetyn pillun puhtaaksi. Mikä sen ihanampaa kun tyydytetty vaimo joka nai aviovuoteella flirttailee pitää huolta itsestään, nauttisi useiden miesten ottamisesta perä jälkeen.
        Kuningatarta odotellessa.


      • Jabberwocky
        Veltsu84 kirjoitti:

        Haluaisin naisen joka nauttisi miesten ihailtavana pantavana, hyvänä pitämisestä.
        Naisella voisi olla jopa asiakkaita joidenka kanssa seksiinkyltymätön naiseni saisi purkaa
        paineitaan. Kiihottaisi kovasti että naisellani olisi ja haluaisi seksiä päivittäin olisi jo tullut
        nynfomaaniksi jota lääkittäisiin lisä seksillä vieraiden ja tuttujen kumppaneiden kanssa.
        Olisi ihana rakastella päivän jälkeen ja jakaa päivän seksi kokemukset ja muut kuulumiset, ja tietty nuolemaan päivällä siemennetyn pillun puhtaaksi. Mikä sen ihanampaa kun tyydytetty vaimo joka nai aviovuoteella flirttailee pitää huolta itsestään, nauttisi useiden miesten ottamisesta perä jälkeen.
        Kuningatarta odotellessa.

        Ex avovaimoni oli tuollainen huorahtava nainen. Aluksi asia häiritsi minua, kun jäi pettämisestä kiinni lyhyehkön tuntemisen jälkeen. Aloin jollain kierolla tavalla kuitenkin tykkäämään asiasta ja ennenpitkää kiihotuin jo ajatuksestakin.

        Parhaita tapauksia kaikista oli laivareissut, joilla tuo ex naiseni kävi ystävättäriensä kanssa muutaman kerran vuodessa. Vaatetuksena hänellä oli tiukat vaaleat farkut tai nahkainen minihame, räikeä meikki ja paljaissa jaloissa vielä pinkit korkokengät niin yhdistelmä kuulemma oli varsin toimiva jolla sai munaa taatusti ;) Oli todella kiihottavaa kuunnella yksityiskohtaisia kuvauksia laivan tapahtumista. Parhaalla reissulla hän sai kolmelta eri mieheltä. Yhdeltä menomatkan aikana vessassa ja kahdelta muulta paluumatkan aikana hytissä.

        Sunnuntaina kotiin saapui todella perusteellisesti nussittu nainen väsyneenä ja tukka sekaisin.


      • vaimon halut
        Jabberwocky kirjoitti:

        Ex avovaimoni oli tuollainen huorahtava nainen. Aluksi asia häiritsi minua, kun jäi pettämisestä kiinni lyhyehkön tuntemisen jälkeen. Aloin jollain kierolla tavalla kuitenkin tykkäämään asiasta ja ennenpitkää kiihotuin jo ajatuksestakin.

        Parhaita tapauksia kaikista oli laivareissut, joilla tuo ex naiseni kävi ystävättäriensä kanssa muutaman kerran vuodessa. Vaatetuksena hänellä oli tiukat vaaleat farkut tai nahkainen minihame, räikeä meikki ja paljaissa jaloissa vielä pinkit korkokengät niin yhdistelmä kuulemma oli varsin toimiva jolla sai munaa taatusti ;) Oli todella kiihottavaa kuunnella yksityiskohtaisia kuvauksia laivan tapahtumista. Parhaalla reissulla hän sai kolmelta eri mieheltä. Yhdeltä menomatkan aikana vessassa ja kahdelta muulta paluumatkan aikana hytissä.

        Sunnuntaina kotiin saapui todella perusteellisesti nussittu nainen väsyneenä ja tukka sekaisin.

        Vaimoa haluttaisi saada isoa munaa. ajatuksena lähteä huomenna kylpylään jossa voisi antaa luvalla jollekin isokaluiselle ja voisin katsella vierestä.. Kaunista ja kiihoittavaa esim.kreikkalaisessa saunassa lievässä höysyn suojissa..kihottavaa eden......


      • BI-M
        vaimon halut kirjoitti:

        Vaimoa haluttaisi saada isoa munaa. ajatuksena lähteä huomenna kylpylään jossa voisi antaa luvalla jollekin isokaluiselle ja voisin katsella vierestä.. Kaunista ja kiihoittavaa esim.kreikkalaisessa saunassa lievässä höysyn suojissa..kihottavaa eden......

        Tuollaisen naisen itsellekin. Hän saisi nussia halutessaan muidenkin miesten kanssa. Todella kiihoittava ajatus katsella kun oma nainen vieraan miehen alla halukkaana reidet avoinna, ja mies siinä päällä.


      • Anonyymi
        Jabberwocky kirjoitti:

        Ex avovaimoni oli tuollainen huorahtava nainen. Aluksi asia häiritsi minua, kun jäi pettämisestä kiinni lyhyehkön tuntemisen jälkeen. Aloin jollain kierolla tavalla kuitenkin tykkäämään asiasta ja ennenpitkää kiihotuin jo ajatuksestakin.

        Parhaita tapauksia kaikista oli laivareissut, joilla tuo ex naiseni kävi ystävättäriensä kanssa muutaman kerran vuodessa. Vaatetuksena hänellä oli tiukat vaaleat farkut tai nahkainen minihame, räikeä meikki ja paljaissa jaloissa vielä pinkit korkokengät niin yhdistelmä kuulemma oli varsin toimiva jolla sai munaa taatusti ;) Oli todella kiihottavaa kuunnella yksityiskohtaisia kuvauksia laivan tapahtumista. Parhaalla reissulla hän sai kolmelta eri mieheltä. Yhdeltä menomatkan aikana vessassa ja kahdelta muulta paluumatkan aikana hytissä.

        Sunnuntaina kotiin saapui todella perusteellisesti nussittu nainen väsyneenä ja tukka sekaisin.

        Myös oma exäni jäi kiinni syrjähypystä muutamien kk seurustelun aikana . Olin ihan raivona ja sitten menikin noin 6 kk kunnes jälleen Tanhuhovissa oli löytänyt solisimiehen ja taas antanut pillua. Tuli kotiin kaula ja rinnat merkattuina, ensin läksytin mutta kun vaimo nukahti, mietin asiaa ja lopulta alkoi minunkin kulli kovenemaan kiihotuksesta että tyttöystäväni jakoi muille. Herätin hänet ja nussin jo illalla toisen nussimaan pilluun ja se tuntui hyvältä. Lopulta houkuttelin hänet sitten tuttujemme nussittavaksi ja kun oli ottanut jo muutamia tuttua sisäänsä kihlasin hänet siitä hyvästä. Vuoden hän ahkeroi ja sain päättää kenet yrittää iskeä ja naida, jokainen mies halusi hänen hoikkaa kiinteää vartaloaan. Menimme naimisiin ja sama peli jatkui, tuli toiselle miehelle raskaaksikin, mutta olin jo niin aisuri että sekin kiihoitti. Lopulta erosimme, mutta se ei liittynyt muihin miehiin. Vieläkin muistelen kulli kovana suhdettamme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös oma exäni jäi kiinni syrjähypystä muutamien kk seurustelun aikana . Olin ihan raivona ja sitten menikin noin 6 kk kunnes jälleen Tanhuhovissa oli löytänyt solisimiehen ja taas antanut pillua. Tuli kotiin kaula ja rinnat merkattuina, ensin läksytin mutta kun vaimo nukahti, mietin asiaa ja lopulta alkoi minunkin kulli kovenemaan kiihotuksesta että tyttöystäväni jakoi muille. Herätin hänet ja nussin jo illalla toisen nussimaan pilluun ja se tuntui hyvältä. Lopulta houkuttelin hänet sitten tuttujemme nussittavaksi ja kun oli ottanut jo muutamia tuttua sisäänsä kihlasin hänet siitä hyvästä. Vuoden hän ahkeroi ja sain päättää kenet yrittää iskeä ja naida, jokainen mies halusi hänen hoikkaa kiinteää vartaloaan. Menimme naimisiin ja sama peli jatkui, tuli toiselle miehelle raskaaksikin, mutta olin jo niin aisuri että sekin kiihoitti. Lopulta erosimme, mutta se ei liittynyt muihin miehiin. Vieläkin muistelen kulli kovana suhdettamme

        Ei ihan noin raju kokemus. Tyttöystävä, nykyinen vaimo, nussi exänsä kanssa. Heillä oli FWB suhde ja jatkoivat sitä tietämättäni muutamia viikkoja sen jälkeenkin kun olimme muuttaneet yhteen. Tyttöystävä oli kummankin meidän pitkäaikainen ystävä, miehen kanssa en ollut ystävä, ja en tiennyt että heillä oli tuollaista keskenään. Se tuli ajallaan ilmi ja asia keskusteltiin läpi.

        Muutaman kerran vielä meidän suhteen aikana exä pääsi panemaan ja tyttöystävä selitti että exä oli ruinannut ja hän oli antanut säälistä. Ei se minua haitannut. Olimme jo vaihtaneet kokemuksia aikaisemmista suhteista ja heidän välinen tilanne kiihotti. Oli lähellä etten kannustanut häntä siihen.

        Muutama vuosi sen jälkeen muutettiin kerrostaloon jossa oli tupakkaparveke. Minä lopetin tupakanpolton mutta tyttöystävä josta oli tulossa kohta vaimo, tuli hyvin juttuun naapurin yksinäisen miehen kanssa. Sitten oli jokin lätkän MM tai vastaava. Kuitenkin iso juttu. Minä en siitä välitä, eikä 14 tuuman telkkarilla päässyt tunnelmaan, joten tyttöystävä totesi että katsoisi kisat naapurin luona. Mikäs siinä. Ei asia minua haitannut. Televisio oli auki joten tiesin milloin kisa loppuisi. Tyttöystävääni ei kuulunut, mutta en huolestunut asiasta koska tiesin missä hän oli. Noin tunti sen jälkeen tyttöystävä tuli takaisin posket punaisina ja hieman hieltä tuoksuen. Ajattelin että siellä on otettu vähän kuppia ja kannustettu suomalaisia, kuten olikin, mutta hiki olikin tullut jostain ihan muusta. Pikkuhousut paljastivat illalla mitä oli tehty.

        Vähän vitutti. Tyttöystävä oli täysin rehellinen asiasta ja kertoi että olivat kisan aikana ja toisen kerran sen jälkeen naineet ja ihmetteli että olinhan ollut sujut hänen exänsäkin kanssa. Sanoi vielä siitäkin että oli joskus aikaisemmin ollut ravintolassakin ja mies oli halunnut tanssia hänen kanssaan ja ollut valmis panemaan, mutta mitään ei ollut silloin tapahtunut. Niinpä annoin asian olla ja sain lopulta mustasukkaisuuden pois ja tapahtuma alkoi kiihottaa. Sitä kertaa hän on monta kertaa minulle selvittänyt kun olemme sängyssä.


      • vaimon halut kirjoitti:

        Vaimoa haluttaisi saada isoa munaa. ajatuksena lähteä huomenna kylpylään jossa voisi antaa luvalla jollekin isokaluiselle ja voisin katsella vierestä.. Kaunista ja kiihoittavaa esim.kreikkalaisessa saunassa lievässä höysyn suojissa..kihottavaa eden......

        Voi käydä kuten vaimollani.
        Hämärä höyryä täynnä oleva huone, vaimo katsoi ovelta ja "näkki" minut ylälauteilla ja istui muuten tyhjässä saunassa miehen viereen ottaen miehen peniksestä kiinni säikähtäen kun käsi osui isoon lepotilassa olevaan vieraaseen munaan. Pienen polimiikin jämkeen sovimme ja vaimo sai uudelleen kosketella ja imuttaa tuota vierasta , lopuksi panimme vaimoani vuorotellen usean tunnin.


    • aisuri 28

      nyt puhut aisiaa. tälle asialle on kokonaan oma sivusto kukkalaatikko.com

    • Vaimolle vierastakin

      Esimerkiksi viime kesänä lomallamme vaimo painui yksin kapakkaan ja palasi sieltä mies käsipuolessaan.
      Hän vei "saaliinsa" huvilan yläkertaan miehen näkemättä minua. Makasin omassa vuoteessani kuunnellen aisa kovana, kuinka yläkerrassa laverisänky jytisi seinää vasten. Tekivät temput kahdesti, sitten se mies poistui ja vaimo tuli viereeni sen näköisenä, että oli saanut kunnolla.
      Vaan se ei riittänyt vielä. Minunkin piti tai oikeammin sanottuna sain panna häntä.

      Sitä oltiin aamulla niin hymynaamaa, että!! Sain tuliset kiitokset joustavuudestani.

    • Anonyymi

      Huorahtavia Vaimoja.....Ei olekkaan, vaan antavaisia. Tykkään näin poikamiehenä erityisen paljon. Ja eiku Isäntä liukkaille?
      T. Hot Wife Rules!!!!!

      • Anonyymi

        Itse taas olen ajatellut niinpäin, että kun oma kalu vaatimaton ja nopeasti laukeava, järjestäisin ne liukkaat vanhemmalle paksuvarusteiselle ja kestävälle miehelle...
        T.ukm53hesa


    • Anonyymi

      Vaimo lähtee lauantaina tallinnan risteilylle, on kuulemma kesäkauden avajaiset.

    • Anonyymi

      Hyvä aloitus, mutta tuo ”huorahtava” on vähän epämiellyttävä sana. Eihän se mitään huoraamista ole jos haluttaa. Ei siinä maksusta palveluita jaeta. Miksi panemista rakastava nainen on vielä tänä päivänä huorahtava?

      • Anonyymi

        Huora, Huorahtava, Lutka, Narttu jne voi olla myös pariskuntien yhdessä käyttämiä nimiä jotka kiihottavat tapahtumia lisää kun esimerkiksi naimme ja lämmittelemme alkuun pääsyä, esim vaimono kun kävi vieraissa jonkun aikaa jo , niin kuiskailee korvaani että olen sun oma HUORASI ja tykkään saada vieraiten miesten kyrpää ja sun kaikkien kavereittesi myös , pidän siitä kun miehet nussivat pilluani jne... keskusteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huora, Huorahtava, Lutka, Narttu jne voi olla myös pariskuntien yhdessä käyttämiä nimiä jotka kiihottavat tapahtumia lisää kun esimerkiksi naimme ja lämmittelemme alkuun pääsyä, esim vaimono kun kävi vieraissa jonkun aikaa jo , niin kuiskailee korvaani että olen sun oma HUORASI ja tykkään saada vieraiten miesten kyrpää ja sun kaikkien kavereittesi myös , pidän siitä kun miehet nussivat pilluani jne... keskusteluja.

        Älä naurata noilla jutuillasi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huora, Huorahtava, Lutka, Narttu jne voi olla myös pariskuntien yhdessä käyttämiä nimiä jotka kiihottavat tapahtumia lisää kun esimerkiksi naimme ja lämmittelemme alkuun pääsyä, esim vaimono kun kävi vieraissa jonkun aikaa jo , niin kuiskailee korvaani että olen sun oma HUORASI ja tykkään saada vieraiten miesten kyrpää ja sun kaikkien kavereittesi myös , pidän siitä kun miehet nussivat pilluani jne... keskusteluja.

        Yksi kaverini kutsui vaimoani pikku huoraksi kun pääsi panemaan vaimoani.
        Minua nimitys häiritsi mutta vaimostani se oli kiihoittavaa ja hyväksyin sen itsekkin.
        Meillä on kaksi kaveria jotka panevat vaimoani säännöllisesti myös vaikka en ole paikalla. Olemme paljon yhdessä vapaa aikana ja yvdessä päädytään sänkyyn joko toisen tai molempien miesten kanssa.


    • Anonyymi

      Olin työreissulla Hampurissa ja siellä bisneskumppani vei illalliselle vaimonsa kanssa ja pitkän illallisen aikana kertoivat käyvänsä parinvaihtoklubilla. Kysyivät kiinnostaisiko minua lähteä mukaan ja koskea vaikutin yllättyneitä kertoivat, ettei mihinkään ole pakko osallistua, voi myös katsella ja seurata tapahtumia. Ehkä kohtalaisesta humalasta johtuen lähdin mukaan. Meno vaikutti aika vapaalta ja niinhän sitä tuli naitua bisneskumppanin vaimoa. Mies ei ollut lainkaan mustis. Jälkeenpäin kysyivät voisinko ottaa seuraavalla työreissulla vaimoni mukaan ja rouva lupasi esitellä vaimolleni kaupunkia. En kertonut vaimolle klubilla käynnistä, koska arvelin ettei kiinnosta. Otin kuitenkin vaimon muuten mukaan Hampuriin seuraavalla työkeikalla ja hän jäi toisen rouvan "hoteisiin". Töiden jälkeen yhteinen illallinen ja naiset jo valmiiksi pienessä hiprakassa. Jälkeenpäin selvisi, että vaimoani oli jo pohjustettu ja alettu houkutella klubivierailuun. Yllätyksekseni vaiko oli illan aikana valmis lähtemään katsomaan klubia. Isäntäpari tarttui nopeasti toimeen ja taksilla yhdelle klubille. Naiset häipyivät valmistumaan ja olin lentää persauksilleni rouvien ilmestyttyä seksikkäissä ja paljastavissa asuissa baaritiskin ääreen. Klubilla oli tanssia ja rouvia vietiin kokoajan ja aina yhden kipaleen aikana yksi vaatekappale väheni tanssittajan toimesta. Pian vaimo pyöri jo tissit paljaana ja minä kalu kovana seurasin jo hieman mustasukkaisena sivusta. Seuraavalla kipaleella vaimolta lähti sitten pöksytkin jalasta ja blondi kun on paljastui myös aito blondius. Näin miten kiihtynyt ja kiimassa vaimo oli. Bisneskaverin rouva oli kai huomannut mustasukkaisuuteni ja vei minut tanssiin ja kertoi että se joka saa riisua viimeisen vaatekappaleen on etuoikeutettu ekaan panoon ja nyt se etuoikeus lankesi minulle. Panon aikana vaimo jo unohtui mutta pian pääsin näkemään kuinka blondiani naitiin bisneskumppanini ja kahden muun miehen toimesta. Jälkeenpäin on mustasukkaisuus kaihertanut huomattuani kuinka vaimo selvästi nautti tilanteesta, mutta onneksi olen saanut nieltynä myrkkyni. Ehkä kuitenkin tulee kokeiltua toistekin, sainhan itsekin nautiskella vieraasta. Täytyy myöntää että mustasukkaisuudestani huolimatta näkymä, jossa vaimoa pantiin ja imetettiin kalua kolmen miehen toimesta myös kiihotti valtavasti.

    • Anonyymi

      Eukkosi on aika huorahtava. Panivatko eukeukkoasi paljaalta. Saksassa kuulema joillain klubeilla saa myös kuvata, tai ostaa pornovideon, jossa itse mukana. Kuvaisitko eukkoasi pantavana. Olispa oma muija samanlainen hutsu.

      • Anonyymi

        Vastaus: Sai kuvata, kuten yleensä kuulema Saksan klubeilla, ellei sitä itse kiellä. Myös pienen naamion kanssa voi esiintyä. Me emme asiaa edes vaimon kanssa tienneet, eikä asia ollut etukäteen isäntäparin kanssa puheena. Heille kai niin tavanomainen asia. Minä en kuvannut. Huomasin kyllä muutaman henkilön kuvaavan innokkaasti kännyköillä.
        Myöhemmin saimme bisneskumppanilta ja hänen vaimoltaan postitse muistitikun, jossa klubilta kuvattu sessioita. Ensin yksityiskohtaista kuvaa tanssilattialta, jossa naiset riisutaan kilpale kipaleelta ja jatkuu panosessioihin. Täysblondi vaimoni on kyllä hyvin edustettuna täällä tikulla tarkkoine lähikuvineen. Erityisesti vaimon täysin vaaleakarvainen pillu on kuvissa hyvin esillä. Ei kai ole sielläkään niin yleinen näky. Itse olin niin keskittynyt omaan sessioon ja sen jälkeen vaimon panojen seuraamiseen, etten ollut huomannut kännykkäkuvaajien lisäksi muita kuvauksia lainkaan. Ilmeisesti useita kameroita oli eri puolilla leikkihuonetta. Isäntäpari oli ostanut cd:n, 150 eurolla ja kopioinut sen meille muistitikulle. Hieman kirpaisee se että heillä on omassa käytössään cd vaimoni nussimisesta ja hänen silminnähden innokkaasta kalujen imemisestä. Pannessa oli tietenkin kortsut joka ukolla mutta imetykset paljailla kaluilla.


      • Anonyymi

        Eukkos sai tarpeessansa ja sinua nyt jäytää kun hutsusi tykkäsikin vieraista kaluista pillussaan ja niiden imemisestä. Kuvia vaimostasi kalu suussa ja pillussaan on jo varmasti levinnyt laajalle runkkariporukalle. Mistäs se tuntuu. Onko eukkos pillukarvat tosiaan ihan valkoiset? Onko karvastoa paljon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus: Sai kuvata, kuten yleensä kuulema Saksan klubeilla, ellei sitä itse kiellä. Myös pienen naamion kanssa voi esiintyä. Me emme asiaa edes vaimon kanssa tienneet, eikä asia ollut etukäteen isäntäparin kanssa puheena. Heille kai niin tavanomainen asia. Minä en kuvannut. Huomasin kyllä muutaman henkilön kuvaavan innokkaasti kännyköillä.
        Myöhemmin saimme bisneskumppanilta ja hänen vaimoltaan postitse muistitikun, jossa klubilta kuvattu sessioita. Ensin yksityiskohtaista kuvaa tanssilattialta, jossa naiset riisutaan kilpale kipaleelta ja jatkuu panosessioihin. Täysblondi vaimoni on kyllä hyvin edustettuna täällä tikulla tarkkoine lähikuvineen. Erityisesti vaimon täysin vaaleakarvainen pillu on kuvissa hyvin esillä. Ei kai ole sielläkään niin yleinen näky. Itse olin niin keskittynyt omaan sessioon ja sen jälkeen vaimon panojen seuraamiseen, etten ollut huomannut kännykkäkuvaajien lisäksi muita kuvauksia lainkaan. Ilmeisesti useita kameroita oli eri puolilla leikkihuonetta. Isäntäpari oli ostanut cd:n, 150 eurolla ja kopioinut sen meille muistitikulle. Hieman kirpaisee se että heillä on omassa käytössään cd vaimoni nussimisesta ja hänen silminnähden innokkaasta kalujen imemisestä. Pannessa oli tietenkin kortsut joka ukolla mutta imetykset paljailla kaluilla.

        No nythän alennustilanne ja rappionne on tallennettu oikein elokuvaksi. Voit aina uudelleen ja uudelleen katsoa kuinka vaimosi josta teit yleisennaisen huoraa vieraiden miesten kanssa. Onhan vielä omakin hetkesi pornotähtenä.


      • Anonyymi

        Vieras mies on paljon halukkaampi kun tietää, että voi ruiskuttaa siemenensä vapaasti toisen vaimoon.


      • Anonyymi

        Omaa Vaimoani vieras pani paljalla katsellessani ja vaimoni tuli raskaaksi.


    • Anonyymi

      Mitäs vaimosi on tuumannut jälkikäteen jaettuaan pilluaan ja suutaan niin auliisti. Tuskin oli tietoinen tulleensa kokoajan kuvatuksi. Taisi sakemannipari tilata kuvauksen etukäteen ja nyt esittelevät sitä tutuilleen. Tuntuu varmaan hyvälle.

      • Anonyymi

        Taisitte käydä PSPllä, siellähän erilaisia teemailtoja, kuten tuo tanssipartnerin riisuminen, välillä nainen menettää aina yhden vaatekappaleen, toisinaan molemmat ja joskus mies riisutaan ja viimeisen vaatekappaleen riisunut ottaa mieheltä heti suihin. Olemme vaimon kanssa käyneet siellä muutamia kertoja. Hyvä meno ja kyllä siellä kuvataan. Oliko vaimos panotelineessä ja sauvahuoneessa, siellä ensikertalaiselle hyvä yllätys.


    • Anonyymi

      Vastaus: Kyllä se kuvatuksi tuleminen ja erityisesti vaimon "esiintyminen" kuvattavana ja naitavana, vaikka tietämättään korpeaa ja huolestuttaa. Onneksi Saksassa kukaan tätä tuttavaparia lukuunottamatta, ei tunne. Olen itsekin arvellut samaa, että kuvaus oli sovittu isäntäparin toimesta klubille mennessämme. Tuskin muuten yhden blondin tekemisiä klubilla olisi niin tarkkaan seurattu ja kuvattu. Saksaa kun emme kumpikaan vaimon kanssa osaa, niin asiaa ei huomattu. Vaimo oli kuvauksesta ja näkemästään filmistä aivan kauhuissaan. Jo seuravana aamuna oli vaimolla melkoinen morkkis, mutta isäntäpari oli aivan rentona ja vain kiitteli hauskasta illasta, filmistä eivät silloin puhuneet mitään. Olen kuitenkin huomannut, että vaimo on filmiä katsellut useamman kerran. Sitten vielä nämä muutama kännykkäkuvaaja päälle. Eihän siihen osannut silloin puuttua, vaikka vaimoa vierestä kuvattiin, kun ei tiennyt talon tapoja. Kännyköineen häärääjät näkyvät myös filmillä.

      Vaimo on tosiaan aito blondi ja myös pillukarvat ovat lähes valkoiset, vaikka ei nyt mikään kovin sakea pöheikkö olekkaan, karvoitus pääasiassa siinä yläpuolella.

      Klubin nimeä en muista, eikä kaikissa tiloissa käyty. Panotelineestä en tiedä, mutta tullessani paikalle vaimoa naitiin ja imetettiin pöydällä, jossa säädettävät jalkatelineet ja erilaisia hihnoja, joilla kädet ja jalat sai sidottua. En tiedä miten tilanne alkoi ja eteni tanssisalissa riisumisen jälkeen, kun olin alussa toisaalla.

      Filmiltä tosin näin kuinka kahden miehen toimesta vaimo talutettiin drinkkilasi kädessä toiseen tilaan ja nostettiin pöydälle ja antoi kyllä aika auliisti pujottaa kädet ja jalat hihnoihin ja levittää jalat ja heti kolmanneksi ilmestyi tämä isäntämme työntäen kalunsa suoraan vaimon suuhun. Kyllä kenkuttaa, kun huomasi ettei vaimo epäröinyt yhtään imemään alkaessaan jalat harallaan useamman katsellessa ja räpsiessä kuvia kännyköillä.

      Sauvahuoneessa ja sen yllätyksestä en osaa sanoa mitään.

      • Anonyymi

        Elikkäs eukkos on aika lutka ja salaa katselee uudelleen ja uudelleen kuinka häntä pannaan pilluun ja suuhun useamman ukon voimin ja salaa haaveilee pääsystä toistamiseen pöydälle kuvattavaksi ja pantavaksi. Kai toteutat eukkoasi unelmat.


    • Anonyymi

      En oo koskaan nähny luonnossa aitoa blondia. Ois kiva nähdä ja kokea ihan valkeakarvainen blondipillu. Ei ihme jos sakemannitkin innostu. Joskus playboyssa Linda Lampeniuksella oli ihan vaaleat pillukarvat, lieneekö nekään aidot, vai oliko valkaistu.

    • Anonyymi

      Vaimo joka rakastaa seksikkäitä vaatteita ja nauttii kyrvästä ja spermasta..mikä voisi olla parempaa.. se että jakaa reikiään auliisti useammalle miehelle tai miesporukalle ja lopuksi nuolettaa reikänsä kotiin tullessa miehellään kertoen panostaan. Taattua lopputulosta.
      Vaimo joka lutkana haluaa olla, miesten himojen kohteena ja tyhjentäen pussit sekä lopuksi siivoen kyrvät on ihana upea vaimo.
      En vaihtais.

      • Anonyymi

        Taatusti muijas kaipaa uutta sessiota ja ei kun uudelleen reissuun ja sakemanneja imemään.

        Mites se toinen pari, mikäs se sauvahuoneen yllätys on. Kerro enemmän miten eukkos huoras.


      • Anonyymi

        Ajattelin jo ettei kukaan kysy.
        PSP swingers clubilla uusi naisasiakas houkutellaan mieluusti kokeilemaan sauvahuonetta, jossa erilaisia moottoroituja jellyjä isohkoista valtaviin. Henkilökunta opastaa käytössä ja asiakas sitten jää yksin huoneeseen, joskin joihinkin tarvitaan aluksi henkilökunnan apua. Tämä yllätys ensikertalaiselle on se kun asiakas saadaan kokeilemaan muista laitteista hieman erillään olevaa panokonetta. Siinä nainen asettuu yleensä täysin alastomana telineeseen hieman takakenoon istuvaan asentoon jalat telineille haralleen kädet pään yläpuolelle. Hihnat laitetaan käsiin ranteisiin, hihna kaulan ympäri, hihna rintojen alapuolelle ja jalat nilkoista ja polvitaipeista hihnoilla kiinni jalkatelineeseen., jonka henkilökunta levittää mahdollisimman levälleen, toki asiakasta kuunnellen. Asiakas saa käteensä kauko-ohjaimen, jolla pillunsuulle asetettavaa akselin päässä olevan jellyn nopeutta voi säädellä ja toiseen käteen hälytysnapin jolla henkilöstö tulee vapauttamaan. Valot ovat aika hämärät ja asiakas voi aloittaa nautiskelun. Epäkeskon päässä oleva moottori pumppaa jellyjä asiakkaan pilluun säätämällään nopeudella. Vähän ajan päästä valot kirkastuvat ja asiakkaan koko sessio valmisteluineen on kaikkien nähtävissä baarisalin suurelta screeniltä kameroiden kuvaamana, vaikka asiakas ei sitä silloin tiedä. Yleensä aloitus on hyvin arkaa ja varovaista, mutta moottorin nopeus nousee ja kalu pumppaa pillua vauhdikkaasti asiakkaan kiemurrellessa hihnoissa nautinnosta. Kaikki näkyy saliin. Siinä vaiheessa kun nautinto vaikuttaa olevan suurimmillaan ja mäntä pumppaa kalua pilluun voimakkaasti ja orgasmiräjähdys on ilmiselvästi tulossa asiakkaan edessä oleva kuvaruutu aukaistaan baarista ja telineessä oleva näkee kuvaa baarista katselijoineen ja itsensä screeniltä. Siinä vaiheessa räjähtävä orgasmi on varma. Joskus joku haluaa heti irti telineestä, mutta olen nähnyt parin naisen jatkavan kohti uutta orgasmia. Oma herkkupeppu koki saman ja oli järisyttävää nähdä tapahtumat baarin screeniltä. Asiakkaan palatessa baarisaliin on aplodit varmat ja ilmainen drinkki odottamassa.

        Toisella kerralla oli teemailta, jolloin asiakkaat jaettiin pariin ryhmään niin, että pariskuntia oli toisessa kolme ja toisessa kaksi, toisesa yksi ja toisessa kaksi yksin tullutta naista ja yksin tulleita miehiä ryhmissä toisessa viisi toisessa kuusi. Miehet muodostivat aina yhden parin yhtä naista kohden.
        Miehet asettuivat korttipöydän ääreen ja naiset seurasivat peliä parinsa takana. Peli oli pokeria ja aina sen parin nainen joutui riisumaan vaatekappaleen jos jompikumpi hävisi riippumatta siitä voittiko toinen. Vain häviöllä oli silloin merkitystä. Olen aika huono korttipeleissä ja vaimo sai riisua hepeneitään nopeaan tahtiin ja oli ensimmäisenä alasti ja ilmiselvästi jo kovasti kiimassa. Pelin jatkuessa jos parin nainen oli jo alasti ja häviö taas tuli joutui nainen ottamaan suuhun voittajan kalun ja imemään sitä hetken. Näitä imuja saattoi siten osua jonkun naisen kohdalle useita ennen kuin kaikki naiset olivat alastomina. Tottakai kiihotus on kova ja vaimonkin kohdalle osui useampi imentä ja kaksi ukkoa oli niin herkillä, että vaimo sai nieltävää, onneksi olen opettanut, ei tarvinut hävetä ja vaimo nieli lastit kiltisti.

        Joskus toiste lisää klubikokemuksiamme. Jos vaikka vaimo innostuisi kertomaan tuntemuksiaan ja kokemuksiaan.


      • Anonyymi

        Ohhoh, tätä haluaa kuulla lisää. Jatkoiko vaimosi moottorisauvomista sen jälkeen kun tuli tietämäään katselijoista? Täytyy luettaa näitä swingers kokemuksia muijalle, niin saa rohkeutta lähteä kokeilemaan. Alustavasti on jo ollut puheena. Muijani on myös innokas imeksijä, ainakin minun kalu saa kyytiä. Jossain päin oli kokemuksia myös Playa del Inglesin klubeilta, jonne syksyllä lähdemme.


      • Anonyymi

        on kyllä muijasi aika lutka esiintyessään sauvottavana ja ollessaan korttipelin palkintona joutuessa vielä imemään vieraita kaluja tisist heiluen ja pillu paljaana. Mahtaa muijasi tykätä spermasta, kun kiltisti nieli. Hyvin olet opettanut muijasi kuuliaiseksi ja horoksi. Monestiko olette näillä klubeilla käynyt panettamassa muijaasi?


      • Anonyymi

        Mitäs jos joku ei halua teemaillan pokeripalkinnoksi tai suuttuu joutuessaan näytteille moottorisauva pillussaan takomassa.


      • Anonyymi

        Käymme swingers klubeilla aina lomamatkojen yhteydessä. Matkakohteet valitsemme niin, että klubeja löytyy. Kotimaassa kokeilimme aluksi parinvaihtoa, mutta se ei oikein onnistunut. Aina oli jotain säätöä, mustasukkaisuutta ja viinaongelmia. Klubeilla ei näitä murheita ole, kaikki ymmärtävät mistä on kyse.

        Vaimo ei jatkanut tuolloin sauvomista saatuaan orgasmin ja huomatessaan olevansa näytteillä, oli sen verran hämmentynyt, mutta ei suuttunutkaan. Kertoi henkilökunnan miesavustajan kertoneen isosta yllätyksestä kytkiessään vaimoa telineeseen, vaikka ei ollut paljastanut mikä se on. Oli kuitenkin kysynyt haluaako vaimoni kokea yllätyksen, johon vaimo oli vastannut myöntävästi. Vaimoni oli luullut yllätyksen koskevan pumppaavan sauvan tuomaa nautintoa. Vaimo on kyllä käynyt telineessä kerran uudelleen.

        En osaa sanoa onko joku suuttunut tästä ylläristä. Kaikki kai ymmärtävät tämän leikin.

        Teemailtoina, kuten jokaisen tanssikipaleen jälkeen vaatekappaleen menettäminen ja miesten kalun imeminen tämän menetettyä housunsa on teemailtaan osallistujille etukäteen tiedossa ja vapaaehtoinen leikki. Toki kaikki ei siihen osallistu. Paikalla on yleensä pariskuntiakin vain katselemassa.

        Samoin teemailtana pokerinpeluu, naisten riisuuntuminen häviön tullessa jomalle kummalle miespareista ja lopulta alastomaksi jouduttuaan voittajan kalun imeminen on etukäteen tiedossa ja myös naiset ovat suostuneet pelin sääntöihin vapaaehtoisesti etukäteen. Kaikki eivät teemaillan peliin osallistu. Yleensä peliä ja tapahtumia seuraa PSPllä suurempi joukko miehiä, pareja ja naisia, kuin pelissä on mukana. Klubi on aika iso ja siellä on ainakin meidän siellä käydessämme ollut väkeä useita kymmeniä, enemmistö tietysti miehiä.


      • Anonyymi

        Muijas on aika kone kun käynyt naitattamassa konesauvalla itseään toistamiseen ja tiennyt esiintyvänsä, haarat leivällään tissit täristen sauvan takoessa pillua, kymmenille katselijoille ja ollut pokeripalkintona tietäen joutuvansa riisuuntumaan vaate vaatteelta ja keikistelemään perse paljaana odotellen milloin joutuu imemään vieraita kaluja. Ja sitten olet varmaan tahallaan hävitessäsi pannut muijasi imuhommiin kaikkien katselijoiden ja pelaajien nähden.
        Kerro lisää miten olet panettanut vierailla muijaasi. Monelleko on joutunut antamaan saman illan aikana. Onko saanut kolmea äijää yhtäaikaa joka reikään. Mitäs muita teemailtoja on ollut. Laittaisitko kuvia muijastasi alastonsuomeen, tai omakuvaan, saatas ihailla tykkäähän muijas näyttää.


      • Anonyymi

        Lutkia molempien swingers kävijöiden muijat. Täytyy olla kaamea kiima mennä esittelemään ja jakamaan tavaraansa sakemanneille. Hyvä jos ukkoja vähän kaihertaa. Juu laittakaa kuvia esille, niin nähdään miltä nämä jakorasiat näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käymme swingers klubeilla aina lomamatkojen yhteydessä. Matkakohteet valitsemme niin, että klubeja löytyy. Kotimaassa kokeilimme aluksi parinvaihtoa, mutta se ei oikein onnistunut. Aina oli jotain säätöä, mustasukkaisuutta ja viinaongelmia. Klubeilla ei näitä murheita ole, kaikki ymmärtävät mistä on kyse.

        Vaimo ei jatkanut tuolloin sauvomista saatuaan orgasmin ja huomatessaan olevansa näytteillä, oli sen verran hämmentynyt, mutta ei suuttunutkaan. Kertoi henkilökunnan miesavustajan kertoneen isosta yllätyksestä kytkiessään vaimoa telineeseen, vaikka ei ollut paljastanut mikä se on. Oli kuitenkin kysynyt haluaako vaimoni kokea yllätyksen, johon vaimo oli vastannut myöntävästi. Vaimoni oli luullut yllätyksen koskevan pumppaavan sauvan tuomaa nautintoa. Vaimo on kyllä käynyt telineessä kerran uudelleen.

        En osaa sanoa onko joku suuttunut tästä ylläristä. Kaikki kai ymmärtävät tämän leikin.

        Teemailtoina, kuten jokaisen tanssikipaleen jälkeen vaatekappaleen menettäminen ja miesten kalun imeminen tämän menetettyä housunsa on teemailtaan osallistujille etukäteen tiedossa ja vapaaehtoinen leikki. Toki kaikki ei siihen osallistu. Paikalla on yleensä pariskuntiakin vain katselemassa.

        Samoin teemailtana pokerinpeluu, naisten riisuuntuminen häviön tullessa jomalle kummalle miespareista ja lopulta alastomaksi jouduttuaan voittajan kalun imeminen on etukäteen tiedossa ja myös naiset ovat suostuneet pelin sääntöihin vapaaehtoisesti etukäteen. Kaikki eivät teemaillan peliin osallistu. Yleensä peliä ja tapahtumia seuraa PSPllä suurempi joukko miehiä, pareja ja naisia, kuin pelissä on mukana. Klubi on aika iso ja siellä on ainakin meidän siellä käydessämme ollut väkeä useita kymmeniä, enemmistö tietysti miehiä.

        Olisi mielenkiintoista jos nämä huorat ja huoripukit tutkittaisiin epäsosiaaliseen ja sosiopaatteihin erikoistuneiden psykiatrien toimesta. Psykiatristakin olisi varmaan mielenkiintoista läpivalaista täysin turmeltuneiden amoraalisten ihmisten mieli. Mistä tällainen moraalin täydellinen romahdus johtuu? Kyse täytyy olla tavallista sairaammasta narsismista ja pitkän ajan saatossa tapahtuneest turmmeltumisesta. Äärimmäisestä hedonismista hakien nautintoja kaikkein sairaimmista rappeutuneen mielen tuottamista fantasioista. Kuten purossakin saasta kerääntyy samaan klimppiin niin käy myös tämän joukon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lutkia molempien swingers kävijöiden muijat. Täytyy olla kaamea kiima mennä esittelemään ja jakamaan tavaraansa sakemanneille. Hyvä jos ukkoja vähän kaihertaa. Juu laittakaa kuvia esille, niin nähdään miltä nämä jakorasiat näyttää.

        Mahtaa olla kova morkkis kun irstailut on kuvattu ja et saa hävitettyä tallenteita. Ei kukaan normaali nainen tuollaiseen ryhdy mutta on pakko sanoa että sääliksi käy. Taas sinisilmäistä suomalaista pissiittiin silmään. Luotettiin naiivisti että klubilla ei kuvata ja osallistujat vaikenevat irstailuistaan.


      • Anonyymi

        PSPllä olemme käyneet seitsemän-kahdeksan kertaa. Teemailtoja kehittelevät kokoajan lisää. Viime kerralla piti olla pariskuntien, tai parien välinen imetyskilpailu, leikkimielinen tietenkin, eli parit olisivat kisanneet kenen nainen saa imemällä kumppaninsa nopeimmin laukeamaan. Jostakin syystä klubille tuli vain kolme muuta pariskuntaa meidän lisäksi ja nämä parit olivat ilmeisesti sopineet yhteisestä sessiosta ja siirtyivät sivuhuoneeseen lukkojen taakse.
        Henkilökunta oli vähän ihmeissään, koska paikalle lappasi kyllä paljon miehiä, mutta ei lisää naisia. Ilmeisesti imutuskilpa teemana ei ollut vetänyt. Porukka vaikutti tyytymättömälle, vaikka vaimoani kyllä lähenneltiin usealta taholta. Lopulta klubin johtaja kysyi voisiko vaimoni mennä sauvomishuoneeseen jotta kaikille asiakkaille olisi jotain ohjelmaa. Meille luvattiin sisäänpääsymaksu takaisin ja ilmaiset drinkit koko illaksi. Sillä aikaa suunniteltaisiin joku toinen teema joka olisi vaimolleni yllätys. Vaimo aluksi kieltäytyi, mutta yllytin häntä kun huomasin ajatuksen kuitenkin kiihottavan. Lopulta vaimo suostui ja johtaja ohjasi hänet toiseen huoneeseen. Kamerayhteyksissä oli kuitenkin häiriötä ja hetken neuvottelun jälkeen asiakkaiden jo vihellessä henkilökunta siirsi telineen ja moottorin sauvoineen baarisalin esiintymislavalle ja takahuoneessa riisuuntunut vaimoni ohjattiin lavalle ja kiinnitettiin hihnoilla telineeseen ja esitys alkoi. Ajattelin tämän olleen se luvattu yllätys esiintyä livenä. Katsojat kerääntyivät aivan lavan reunalle seuraamaan vaimon sessiota ja lopulta esityksen päätyttyä vaimon jättiorgasmiin oli aplodit valtavat. Useampi runkkasi aivan reilusti esityksen aikana ja sitten seurasikin se varsinainen yllätys. Klubin johtaja ilmoitti vaimon vielä telineessä sidottuna ollessa, että koska klubilla on tänä iltana naisia hyvin vähän vapaana, niin teemailta muutetaan imutuskilpailusta spermaa nainen illaksi ja olkaa hyvät. Vaimo ei kyllä ymmärtänyt johtajan puhetta kunnolla, mutta äkkiä mieslauma oli hänen ympärillään runkkaamassa ja vaimolla kauhistunut ilme, olihan hän siinä edelleen sidottuna ranteista, kaulasta, vartalosta ja jaloista haarat levällään. Kertoi luuleensa johtajan luvanneen hänet kaikille. Varsin pian alkoi kuitenkin ruiskutus. Lähes kaikki pyrkivät roiskimaan siemenensä vaimoni kasvoille. En voinut vastustaa kiusausta ja työnsin kaluni vaimon pilluun toisten ruiskiessa hänen kasvoilleen ja tisseilleen pussissa tyhjiksi. Monet hokivat vaimolleni suu auki, suu auki ja pyrkivät tyhjentämään lastinsa vaimoni suuhun. Osa pyyhki kalunsa vaimoni hiuksiin suosimisen jälkeen, mutta pian nekin olivat sperman peitossa, kuten vaimoni kasvot ja tissit, joilta spermaa valui alemmas. Itse tyhjensin pussiksi varsin pian vaimon pillun päälle. Lopulta voin sanoa, että vaimo oli kuorrutettu ja suu täynnä nesteitä. Tämä sessio oli niin raju kokonaisuus, että siitä piti tilata kuvanauha.
        Voi sanoa, että kerrankin vaimo sai tarpeeksi lasteja nautittavakseen. Nytpä meillä on ainainen vapaapääsy PSPlle.


      • Anonyymi

        Hutsu ja horo mutta olisin halunnut olla mukana ruiskimassa eukkoasi suuhun. Miten tuon kuvanauhan saisi käyttöönsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hutsu ja horo mutta olisin halunnut olla mukana ruiskimassa eukkoasi suuhun. Miten tuon kuvanauhan saisi käyttöönsä.

        Halvalla myit vaimosi muiden käyttöön. Nyt voi sanoa jo että kysessä on turmeltunut huoraava nainen. Täytyy saada isot kiksit moiseen suostuessaan, tai vaikutti siltä ettei vaimosi, tuskin itsekään, alussa kunnolla edes tiennyt mihin joutuu. Vai oli kamerayhteyksissä häikkiä. Kyllä se oli järjestäjien juoni saada vaimosi haarat levälleeen kymmenien kuolaavien ja runkkaavien ukkojen eteen lavalle ihan läheltä katseltavaksi ja varmasti myös kännyköillä kuvattavaksi. Jatkoin oli varmaan jo suunniteltu kun vaimosi hihnoilla telineessä kiinni ja kuulutetaan, että spermatkaa nainen. Vaimosi sai ansionsa mukaan, turmeltunut nainen turmeltiin lisää ja klubin pitäjät taas tienasivat. Vaimostasi otettuja kuvia sauva survomassa pilluansa ja täysin spermattuna et saa mistään pois. Mistä teidät vaikka kuvanauhaa esitettäisiin klubilla jatkuvasti tai levitetään muualle. Kyllä saksalaiset osaa rahanteon ja käyttää suominaista hyväksi. Kaihertaako, ainakin pitäisi.


      • Anonyymi

        Oih, nyt oli kyllä kiihottavia kertomuksia kahdelta parilta. Itse en olisi uskaltanut moiseen, mutta ajatuskin jo kiihottaa. Erityisesti riisuuntuminen vähitellen vaate vaatteelta miesten katsellessa himokkaina on aina ollut salainen haaveeni. Kerran olen tämän unelmani toteuttanut Yyterin rannalla. Katselijoita hitaasti riisuessani oli tosin vain kolme. Mutta pokeripalkintona olo ja sauvomisesiintyminen, huisin rohkeaa ja saa minut koostumaan. En ole koskaan maistanut spermaa, mutta noin paljon, ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih, nyt oli kyllä kiihottavia kertomuksia kahdelta parilta. Itse en olisi uskaltanut moiseen, mutta ajatuskin jo kiihottaa. Erityisesti riisuuntuminen vähitellen vaate vaatteelta miesten katsellessa himokkaina on aina ollut salainen haaveeni. Kerran olen tämän unelmani toteuttanut Yyterin rannalla. Katselijoita hitaasti riisuessani oli tosin vain kolme. Mutta pokeripalkintona olo ja sauvomisesiintyminen, huisin rohkeaa ja saa minut koostumaan. En ole koskaan maistanut spermaa, mutta noin paljon, ihanaa.

        Parempi on että tyydytät narsismiasi nakurannoilla ja vaikka sekasaunassa. Ei mene maine ja ei tarvitse myöhemmin katua.


      • Anonyymi

        Lähden mieheni kanssa Berliiniin viikonlopuksi. Olen aina empinyt ja epäillyt näitä paikkoja, mutta nyt on ihan pakko mennä tutustumaan jollekin klubille, niin kiihottavalle nämä tapahtumat tuntuivat. Kiva paikka varmaan löytyy, meillä on myös paikallinen suomalaispariskunta oppaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähden mieheni kanssa Berliiniin viikonlopuksi. Olen aina empinyt ja epäillyt näitä paikkoja, mutta nyt on ihan pakko mennä tutustumaan jollekin klubille, niin kiihottavalle nämä tapahtumat tuntuivat. Kiva paikka varmaan löytyy, meillä on myös paikallinen suomalaispariskunta oppaana.

        Kerrohan sitten kokemuksista ja monelleko annoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista jos nämä huorat ja huoripukit tutkittaisiin epäsosiaaliseen ja sosiopaatteihin erikoistuneiden psykiatrien toimesta. Psykiatristakin olisi varmaan mielenkiintoista läpivalaista täysin turmeltuneiden amoraalisten ihmisten mieli. Mistä tällainen moraalin täydellinen romahdus johtuu? Kyse täytyy olla tavallista sairaammasta narsismista ja pitkän ajan saatossa tapahtuneest turmmeltumisesta. Äärimmäisestä hedonismista hakien nautintoja kaikkein sairaimmista rappeutuneen mielen tuottamista fantasioista. Kuten purossakin saasta kerääntyy samaan klimppiin niin käy myös tämän joukon kanssa.

        Oletkos sen parempi, kuolaat täällä kuitenkin kalu kankeana lukiessasi toisten kokemuksista ja toivot pääseväsi mukaan, vaan kanttisi ei kestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halvalla myit vaimosi muiden käyttöön. Nyt voi sanoa jo että kysessä on turmeltunut huoraava nainen. Täytyy saada isot kiksit moiseen suostuessaan, tai vaikutti siltä ettei vaimosi, tuskin itsekään, alussa kunnolla edes tiennyt mihin joutuu. Vai oli kamerayhteyksissä häikkiä. Kyllä se oli järjestäjien juoni saada vaimosi haarat levälleeen kymmenien kuolaavien ja runkkaavien ukkojen eteen lavalle ihan läheltä katseltavaksi ja varmasti myös kännyköillä kuvattavaksi. Jatkoin oli varmaan jo suunniteltu kun vaimosi hihnoilla telineessä kiinni ja kuulutetaan, että spermatkaa nainen. Vaimosi sai ansionsa mukaan, turmeltunut nainen turmeltiin lisää ja klubin pitäjät taas tienasivat. Vaimostasi otettuja kuvia sauva survomassa pilluansa ja täysin spermattuna et saa mistään pois. Mistä teidät vaikka kuvanauhaa esitettäisiin klubilla jatkuvasti tai levitetään muualle. Kyllä saksalaiset osaa rahanteon ja käyttää suominaista hyväksi. Kaihertaako, ainakin pitäisi.

        Ok, Päivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista jos nämä huorat ja huoripukit tutkittaisiin epäsosiaaliseen ja sosiopaatteihin erikoistuneiden psykiatrien toimesta. Psykiatristakin olisi varmaan mielenkiintoista läpivalaista täysin turmeltuneiden amoraalisten ihmisten mieli. Mistä tällainen moraalin täydellinen romahdus johtuu? Kyse täytyy olla tavallista sairaammasta narsismista ja pitkän ajan saatossa tapahtuneest turmmeltumisesta. Äärimmäisestä hedonismista hakien nautintoja kaikkein sairaimmista rappeutuneen mielen tuottamista fantasioista. Kuten purossakin saasta kerääntyy samaan klimppiin niin käy myös tämän joukon kanssa.

        papit naivat perseikä


    • Anonyymi

      Erään kerran tuli L aila vaimo niin iloisena Stockkiksen risteilyltä kotiin. Oli mennen tullen saanut vierasta kullia laivassa. Perillä eräs kavereistani haki hänet taxilla satamasta ja vei Hotelliin jossa asui kun oli samaan aikaan siellä kursseilla. L ailakin vaikka ei tupakoi oli polttanut kaverini kanssa siellä taukojen välillä ennen kuin taas sai kaverini kyrvän vittunsa makoisesti kuten itse sanoi. Oli tuntunut tosi hyvältä vaikkei mikään iso edes ollut kuulemma, mutta se tunne kun saa vierasta, se on se tekijä siinä. Ja saa itse olla kunnolla exhibitionisti ja esitellä estottomasti tissejänsä ja pilluansa uudelle miehelle joka tykkää naida häntä, se kiihottaa kuulemma kovasti. Laivallakin sanoi että oli lähes koko ajan alasti ja valmis saaamaan aina kun miehen kullit vain seisoi taas tanaksti. Kotia kun tuli niin kertoessaan asiaa olimme molemmat tosi kiimoissamme ja naimme kuin jänikset vähän väliä. Miksi, en tiedä, se tuntuu itsestnikin aviomiehenä niin kiihottavalta ja kiinnostavalta? Sitä ei voi selittää, niinhän ei pitäisi olla mutta niin se vain menee. T : Keglu

    • Anonyymi

      Minua kiihottaa vaimoa naidessa kehua vaimon pillua ja sanoa etten halua olla itsekäs ja pitää sitä vain itselläni. Olisi epäreilua muita kohtaan ja pihdata sellaista herkkua. Vaimo sanoo ettei tarvitse huolehtia. Ennen minua reilu parikymmentä miestä on päässyt kokemaan sen ihanuudet. Eikä minun tarvitse huolehtia kyllä hän tykkää antaa sitä vieraille aina silloin tällöin nytkin.

      Ei ole nainen tehty yhden miehen nautittavaksi. Minusta on luontevampaa että yhdellä naisella on monta miestä kuin toisin päin. Vain parhaat siittiöt pääsevät hedelmöittämään. Epäkelvot häviävät kilpailun.

      • Anonyymi

        Olet ymmärtänyt asian hyvin aisankannattajana ja kiihkeää panoa vaimoltasi saavana, miksi niin on ja vaimosi on varmaan hyvin tyytyväinen siitä asiasta. Onne a Teille. T : Keglu


    • Anonyymi

      Terveisiä Berliinistä, jossa vietimme viime viikonvaihteessa kolme ihanaa päivää tutustuen ensikertaa kaupunkiin. Suomalainen Berliinissä asuva tuttavapariskunta ja heidän saksalainen tuttavapariskunta olivat oppainamme. Heillä on aiempaa kokemusta swingersclubeista. Suosittelivat Avatusta ja Isomniaa, joiden ymmärsin olevan melkoisen isoja paikkoja. Ensikertalaisena halusin pienempään paikkaan ja paikalliset päätyivät zugellosiin. Ensin päivällä oli rouvien kanssa ostoskierros paikallisessa asusteliikkeessä ja ilalla sitten sydän pamppaillen klubille. Asusteet oli puettu jo valmiiksi ylle päällystakkien alle. Ovimiehille joutui jo näyttämään miten naiset olivat takkien alla pukeutuneet ja pääsymaksun jälkeen vaatekaapeille ja sisään. Ei ollut pieni paikka tämäkään. Mielestäni konemusiikki oli hieman rasittavaa. Tiloja paljon saunoineen ja kylpyaltaineen. Ruoka ja osa juomista kuului sisäänpääsymaksuun. Niin kuitenkin illan aikana meni, että me kolme paria tunsimme vetoa toisiimme ja minua kiihotti erityisesti rakkauden keinu, jossa tulin otetuksi kaikkien kolmen miehen toimesta. Erityisesti kiihotti se, että saksalaispariskunnan mies oli tummaihoinen ja hänellä tosi iso varustus. Kokonaisuutena jäi positiivinen kuva ja menemme varmasti klubeille toistekin.

      • Anonyymi

        Kerro lisää asusteista ja mitä keinussa tapahtui.


      • Anonyymi

        toisella suomalaisrouvalla oli tiukka korsetti, jossa rinnat täysin yhteen ja pystyyn nostavat avokupit, sukkanauhat ja saumasukat korkokenkineen, saksalaisrouvalla oli läpinäkyvä oikein lyhythelmainen toppi ja läpinäkyvät stringit. Minulle rouvat valitsivat cat suitin, joka ohutta verkkokangasta ja jossa rinnat jäivät paljaaksi ja takamus ja pimppi myös. Asut olivat illan aihetta ja ovimiehet tarkastivat ovella onko asustus sopiva. Ainakin yksi pari käännytettiin ovelta nähtemme.

        Keinu, niin se on jännittävä. Siinä on säädettäviä hihnoja, joten korkeuden saa sopivaksi eri mittaisilla. Siinä voi olla säädöistä riippuen ihan selällään, tai puoliksi istuvassa asennossa jalat levitettynä tai sitten siihen voi joutua vatsalleen peppu pystyssä jalat avoinna, jolloin kalu työntyy helposti syvälle pimppiin ja toisella puolella on kalu tulossa suuhun. Siinä kahden miehen välissä, kun toinen työntyy pimppaan, keinu heilahtaa ja kalu työntyy suuhun ja kun suuhun työnnytäään, keinu heilahtaa takaisin ja kalu työntyy syvälle pimppaan. Keinua voi myös seisovat miehet heiluttaa käsin ja rytmittää rakastelua. Se on oikea orgasmipaikka, varsinkin kun siinä on aina katselijoita.


      • Anonyymi

        Esittelit sitten itseäsi ulkona jo ovimiehille paljastaen tissisi ja paljaan pillusi. Oliko kiva keikistellä klubilla olijoille tissit pystyssä paljaina ja pillu esillä märkänä. Sait siis myös mustaa sakemannikalua edestä ja takaa kahden muun kalun lisäksi. Teki varmaan hyvää.


    • Anonyymi

      Täällä vaan lueskelen näitä pöksyt märkänä. Mulla olis kyllä vähänkäytetty pillu ja ois ihanaa saada vierasta kullia. Erityisesti muutama isännän kaveri sais tulla panemaan, mutta kun en ole niin kauhean kaunis ja laiha, niin ei varmaan kelpais. Oi se lätinä on kiihottavaa...

      • Anonyymi

        Täällä olis sinulle vieras kalu fantasioittesi toteuttamiseen wej apumies


      • Anonyymi

        Hyvä, koska naidaan


      • Ihan en noin suorasukaisesti kävisi asiaan, vaan ajatuksella täällä herkuttelen ja mietin, kuinka asian esittää kotona, kun on ollut vain yhden kalun pilluna. Pelkkä ajatuskin pitää märkänä, koska halua on vaan ei halukasta. Miten voisikaan tavata sinut ja antautua fantasioiden vietäväksi. Uuh, tätä täällä unelmoiden...


    • Anonyymi

      Huorahtava on sanana tai ilmaisuna minusta huono. ymmärrän ilmaisun. Minun rakkaani on upea vaimo ja hänellä on lupa ja vapaus nauttia miehistä kun kohdalle sattuu miellyttävä kumppani. Meillä on myös yhteisiä tuttuja. Meillä käy kylässä ystäviä ja nautimme luonnon antimista porukalla. Olen samaa mieltä että jaettu ilo on moninkertainen ilo!

    • Anonyymi

      emäntä tuli viikonloppuna riennoista ja nukahti heti sänkyyn pesemättä , siinä kiehnäsin vähän , nuolasin pimpsaa josko kiinnostuisi , ei jatkoin siitäperseen nuoleskelua jota emäntä antaa luvalla tehdä , alkoi hiukan epäilemään kun tuntui heti liukkaalta , tainnu saada kyrpää anaaliin reissulla , oma muna ponnahti välittömästi jöötöksi, en silti arvannut nuoleskella kun ei varmaksi tiennyt , aamulla pikku palaveri niin oli kuulemma eksynyt yhdelle mukavan rouvan kanssa , hänen kotiinsa , jonne oli tullut rouvan ystävä .
      hiukan liikaa viiniä, liian hauskaa sekä liian hellää musiikkia oli johtanut siihen että lopulta tämä rouva oli pannut vaimoani lantiodildolla , vaimoni ratsasti sillä ja kun suutelivat kiihkeasti oli ystävä tullut takaa hellästi anaaliin samalla . siitä olikin lähdetty melko nopeasti kotiin. mukavaa että nämä käydään läpi ilman valehtelua.

    • Anonyymi

      ei sekään kiva ole että pillu on auki kuin kukkaro kaiken aikaa, puutteessa tuntuu kivalta mutta oikeasti ei mukavaa , ei kukaan jaksa isännän kullia nuolla 2 tai 3 kertaa päivässä saati pillua lykkiä , 2 -4 kertaa voi kukin itse lypsää itseään häiritsemättä muita.
      paras tunne tulee kun pitää kiimaa yllä 2-3 tuntia putkeen pornolla ja pakkolaukeaa housuihin lopuksi , kuin sähköisku menisi kehon läpi , siihen ei paraskaan kotihuora pysty.

    • Vaimon kanssa sovittu säännöt seksistä.
      -Vaimolla vieras mies (miehen kaveri) 4-8 vuorokautta kotona kimpaa oma mies mukana jos on kotona.
      -saa käydä vieraissa jos jaksaa myös kotona antaa omalle miehelle.
      -jos panee muita täytyy kertoa panosta (saa panna jos haluttaa)
      -vaimo puhuu ystävätterensä tai siskonsa miehelle panokaveriksi. kerran kuussa.
      -vaimo saa tuoda panokavereita kotiin joko panemaan kimpassa tai kaksistaan vieraan kanssa.
      -Viimeinen ehto ei mustasukkaisuutta eikä syytöksiä muista seksikumppaneista.

      Molemmat ovat hyväksyneet säännöt

      • Samoja sääntöjä on meilläkin ja vaimoa saan panna niin paljon kuin haluan.


    • Olen vaimolle ehdottanut. Tahtoisin itse juuri tuota, mutta ei oikein saa vaimolta kannatusta. Ihmettelen kovasti, kun ei ole kiinnostunut. Vai eikö vain kehtaa myöntää ?

    • Anonyymi

      Huoh, tässä vaimo, joka haluaisi juuri tuota! Olisi ihanaa naida silloin tällöin kunnolla ja vierasta.
      Miehelleni ei tule moinen ajatus kuuloonkaan, hädin tuskin lykkii vähän saunan jälkeen kerran kuussa. Enkä saa minkäänlaista tyydytystä. Osaisin myös antaa , olen jo ikääntynyt, mutta toistaiseksi vähän käytetty:):)

      • Anonyymi

        Ei kohtaa tässä elämässä ihmiset ja toiveet. Minulla oli vuosia sitten tyttöystävä joka oli halukas naimaan muiden kanssa. Oli ujo kuin mikä, mikä esti toteuttamasta oikeasti. Mutta monta kertaa fantasioimme Cuckold ja Cuckquean fantasioista. Hän olisi halunnut lähteä ihan kenen kaverini kanssa samalta istumalta naimaan ja monta kertaa kiusoittelimme toisiamme tässä asiassa. Hän saattoi esimerkiksi baarissa käydä vessassa, riisua pikkuhousunsa ja tulla sitten luokseni ja lykätä ne käteen merkkinä siitä että hän oli valmis tai fantasiassa kuvitella että hän oli jo käynyt naimassa. Siitä sitten tyttö painui kaverin kanssa tanssimaan kun kaverilla ei ollut aavistustakaan tyttöystäväni ajatuksista. Yöllä sitten sängyssä hän voihki kaverin nimeä ja kehitimme fantasioita mitä oli illan aikana muka tapahtunut. Välillä hän taas imi minun munaa ja kuvitteli kuinka olin nussinut hänen kaveria ja hän maistoi pillun. Tai kun tulin töistä hän haistoi paitaani ja alkoi ihmettelemään kenen kanssa olin muka ollut. Ajatukset seksissä menivät yksi yhteen, mutta kun hänellä oli sitten muita vaikeuksia elämänhallinnassa, niin toimeen ei tultu millään.

        Nykyinen on hyvin jyrkkä tämän asian suhteen. Täysin päinvastainen versio entisestä. On ulkonäköä ja elämänhallintaa. Vähän liikaakin. Ei hyväksy missään tapauksessa edes fantasioissa, eikä muukaan seksikään ole kekseliästä ja sujuvaa vaan sille on pitänyt varata nykyään jopa oma päivänsä että harrastaisimme sitä. Voi perkele!


      • Sinullapa ikävä mies kun ei muista hoitaa velvollisuuksiaan...voisin kyllä tarjota apua.
        Jos sinulla kiinnostusta?


      • Anonyymi
        suitsahemmo kirjoitti:

        Sinullapa ikävä mies kun ei muista hoitaa velvollisuuksiaan...voisin kyllä tarjota apua.
        Jos sinulla kiinnostusta?

        Kyllä minulla voisi olla, jos olet jotensakin siedettävän matkan päässä. Kunnolla vaikka harvemmin:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla voisi olla, jos olet jotensakin siedettävän matkan päässä. Kunnolla vaikka harvemmin:)

        Hki-tampere akselilla liikun..osuuko lähellekkään?


      • Sinä tarvit apuja sitten.


      • Anonyymi
        suitsahemmo kirjoitti:

        Hki-tampere akselilla liikun..osuuko lähellekkään?

        Helsingin päässä hipasee.


      • Toi on kyllä harmi. Voisimmeko tehdä yhdessä asialle jotain? 😉


      • Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

        Toi on kyllä harmi. Voisimmeko tehdä yhdessä asialle jotain? 😉

        No niin on:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin on:)

        Tämä on keskustelupalsta jossa keskustellaan ryhmäseksistä.

        Tämä ei ole deittipalsta, eikä tämä ole myöskään seuranhakupalsta.

        Seuranhaku on säännöissä kiellettyä.

        Viestit on ilmoitettu poistettavaksi.


      • Anonyymi

        Määrä luulen, että olisin sulle sopiva. Mistä päin olet herkku?


    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut katsella vierestä, kun oma vaimo saanut vierasta miestä? Itse olen saanut muutaman kerran, ja se pesee kaikki pornoleffat 1000000-0.

      • Anonyymi

        Olen useamman kerran ja upeinta mitä tiedän! Mies joka kovassa kiimassa ja huokkaisee syvään kun liukuu vaimon märkään odottavaan pilluun ja alkaa suutelee vaimoa into himoisesti samalla vaimo levittää reisiään merkiksi että pane kunnolla. AAH!


    • Anonyymi

      Ite jakaisin omaa muijaa jos antais muille. Ihana ois jos suostus panemaan tutemattomia ja esim gloryholessa imemään tuntemattomilta miehiltä kassit tyhjäksi. Tai harrastamaan ryhmäseksiä niin että perse pystyssä olisi tarjolla ja kymmenet eri miehet tyydyttäisi tarpeensa sisään.

      • Anonyymi

        Haluat vaimosi häpäisevän itseään nähtesi jotta saat sairasta nautintoa. Jos paritus ei olisi kiellettyä uskon että haluaisit vaimosi ryhtyvän prostituoiduksi. Tirkistelisit jostain kolosta kun vaimosi myy itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat vaimosi häpäisevän itseään nähtesi jotta saat sairasta nautintoa. Jos paritus ei olisi kiellettyä uskon että haluaisit vaimosi ryhtyvän prostituoiduksi. Tirkistelisit jostain kolosta kun vaimosi myy itseään.

        Sua taitaa vaan hävettää kun kiihotuit näistä jutuista... et oikein voi sallia itselles sellaista joten on pakko tuomita muut.

        Mä taas alan melkein toivoa että olisin sittenkin jonkun vaimo...


    • itse olen toivonut että löytäisi miehen, joka tulisi nauttimaan avovaimostani. Olemme puhuneet tästä asiasta ja olen avoimesti kertonut että kiihottaisi nähdä kun hän antaa vieraalle. Olemme jopa naidessa leikkineet leikkiä, että hän on antavinaan jollekkin puolitutulle miehelle kunnolla pillua. Se saa minut tulemaan välittömästi. Olen jopa sanonut, että jos hän työssään törmäisi mieheen, joka haluaisi naida häntä niin hän voisi niin tehdä. Avokkini on hieman pyöreä, tiukkapilluinen posliini, jonka stringit vilkkuvat aina housujen vyötäisiltä ja on kiihottavaa ajattella, että joku mies tarttuisi tilaisuuteen ja poraisi häntä isolla kalulla.

    • Anonyymi

      Näitä kirjoituksia vaimon kanssa seuranneena heräsi ajatus, että ulkomaanreissulla käytäisiin jollain klubilla. Joulukuussa olimme ryhmämatkalla Praha ja ruokailun jälkeen jäimme yhden meitä muutaman vuoden vanhemman pariskunnan kanssa juttusille ja siitä yhdessä kaupungille kapakkakierrokselle. Siinä tuli puheeksi Prahan iltatarjonta ja myös swingersklubit. Toinen pariskunta innostui heti. Olivat käyneet Amsterdamissa tällaisella klubilla. Tuumasta toimeen taksii ajatuksena, että kuski tietää paikat. Yhteistä kieltä ei löytynyt, mutta kuski tuntui ymmärtävän. Reitti vei jollekin tehdasalueelle ja pimeällä pihalla kuski lupasi odottaa. Ovella pari ovimiestä ohjasi meidät lippuluukulle, joka vaikutti aika karulle. Pääsymaksu viitisen kymppiä euroiksi muutettuna ja sisään. Päällysvaatteet lukollisiin kaappeihin ja avain ranteeseen.
      Väkeä tuntui olevan, pääasiassa miehiä joitain kymmeniä, muutamia vähäpukeisia naisia, ilmeisesti talon omaa väkeä. Yksi tanssi tangolla vähennellen vaatteitaan. Siitä baaritiskille ja tuhdit alkupaukut sisältyivät pääsymaksuun. Taksikuskikin ilmestyi baaritiskin ääree. Siitää paukkujen jälkeen peremmälle kapeaa käytävää ja meidät opastettiin pieneen huoneeseen, jossa oli kaksi makuulavitsaa seinissä olevien puolisen metriä halkaisijaltaan olevien kangassuikaleilla peitettyjen ukkojen edessä.
      Ihmettelimme virityksiä ja miehet menimme ulkopuolelle katsomaan systeemiä. Ulkopuolella kulman takana oli suurempi tila ja seinässä pyöreitä aukkoja kymmenisen kappaletta ja osasta näkyi naisen jalat pystyssä levällään pujotettunaa jalkalenkkeihin paljas alavartalo aukon ulkopuolella aukosta työntyvän rahin päällä ja miehet naivat siinä housut nilkoissa näkemättä naisten ylävartaloa, eikä naiset nähneet kuka heitä pani.

      Olimmekin paikallisella gloryhole klubilla. Minulla pamahti heti seisomaan ja tanakasti. Menimme takaisin rouvien luo ja he kertoivat jo aavistaneen asian. Toinen rouva sanoi, että nyt tarvitaan neuvoa-antavat ja siirryimme baariin..Tilasimme paukut ja rouvat keskustelivat keskenään. Ajattelin, että kohta lähdemme, mutta toinen rouva sanoikin, ettei nyt kesken kehdata lähteä. Rouvat ehdottivat, että jäämme ulkopuolelle ja kun he ovat valmiina, niin molemmat naimme omia vaimoja. Näin sovimme. Menimme odottelemaan ja hartiaville lähti opastamaan rouvia koppiin.
      Menimme aukkojen lähelle, sillä väkeä oli melkoisesti katselemassa ja odottamassa vuoroaan ja aukkoihin pujottautuvia naisia. Aina kun jalat tulivat kangassuikaleiden takaa näkyville henkilökunnan edustaja auttoi naista pujottamaan jalat ylös lenkkeihin. Heti oli joku hyväilemässä esillä levällään olevaa pillua, joku polvistui nuolemaan sitä ja pian alkoi pano tietysti kortongin kanssa. Kotvan odoteltuamme esiintyöntyvät jalat ja pillut olivat meille molemmille vieraita.

      Vaimot oli ohjattu toiseen koppiin ja heidän pillunsa olivat jo käytössä ja jonoa oli takana odottamassa vuoroaan. Myös taksikuskimme näytti olevan toisen jjonon kärjessä odottelemassa. Ilmeisesti paikalliset asiakkaat tiesivät heti ketkä olivat vieraita ja uusia naitavia ja nyt rouvamme saivat kyytiä.
      No mekään ei jääty pekkaa pahemmiksi ja painoimme kalumme odottamamme aukkojen kohdalle tulleisiin pilluihin. Tilanne oli niin kiihottava, että laukesin nopeasti. Hetken tilannetta seurattuani lähdin koppien ovikäytävälle kaveri perässäni ja pääsimme ovivalvoja toimsta koppiin. Näky oli upean kiihottava. Molemmat naiset makasivat vierekkäin lavitsoilla selällään alavartaloiden kadotessa aukoista toiselle puolelle. Molemmat voihkivat paljaat tissit heiluen työntöjen tahdissa. Äkkiä vaimoni voihki, että nyt joku availee sormin hänen pilluaan ja hetken päästä, että nyt pillua nuollaan ja imetään. Minulla jämähti heti seisomaan ja kaverilla oli jo tuhmat mieless. Hän paljasti kalunsa ja siirtyi vaimoni pään eteen komentaen imemään. Vaimo totteli ja alkoi lutkuttamaan vierasta kalua samalla kun joku nuoli ja imutti hänen pilluaan. Minä siirryin toisen rouvan suun eteen ja hän tarrasi heti kaluuni ja painoi sen suuhunsa.
      Nyt laukeamiset kesti jo pidempään, ruiskin pääosan toisen rouvan kasvoille ja rinnoille ja vaimoni näytti hetken päästä kiltisti nielevän mitä suuhun lauottiin.

      Siirryimme vielä ulkopuolelle katselemaan ja näin miten taksikuski oli jo toisen jonon kärjessä naiden juuri vaimoani täyttä päätä. Hetken katseltuamme siirryimme takaisin koppiin ja oli ilo nähdä miten vaimot kouristelivat orgasmeissaan. Lopulta vaimoni sanoi, ettei jaksa enää ja kävin ulkopuolella ja pyysin irroittamaan jalkalenkit, jolloin vaimo sai laskettua jalat ja silloin yksi vuoroa odottanut varsin näppärästi pyöräytti hänet ympäri ja vaimon ollesssa siinä jalat harallaan jalkaterät maassa työntyi vaimon pilluun takakautta. Selitin valvojalle, että nyt riittää ja valvoja ohjasi seuraavat jonossa olevat toisille luukuille. Siirryin koppiin ja vaimo huohotti tissit heiluen vatsallaan rahin päällä ja tuttavamies imetti vielä vaimolla.

      • Anonyymi

        Jatkoa.
        Kaveri istui rahilla ja vaimo imeskeli kalua kiltisti silmät ummessa seinän takaa tulevien työntöjen tahdissa. Toinen rouva oli jo pukeutumassa ja kysyi haluanko imettää vielä, mutta minulle jo riitti.
        Vaimon viimeisten aktin jälkeen hän veti itsensä sisäpuolelle takapuolen päällä paksu spermavana. Viimeisin panija oli poistanut kortsun ja ruiskinut tavaransa vaimon taksmuksen päälle.

        Siitä vaatteet mukaan ja odottavaan taksiin. Kuski availi ovia leveä hymy kasvoillaan ja siirtyi kuskin paikalle. Hän räpläili kännykkäänsä ja näytti yhdistävän sen auton diginäyttöön hokien moment moment ja hetken kuluttua näyttöön ilmestyi kuva gloryholesalin panotilasta.
        Hän oli kuvannut miten rouvia tutkittiin, pilluhuulia leviteltiin sormetettiin nuoltiin ja naitiin jatkuvana ketjuna, kun yksi oli lopettanut toinen aloitti. Siinä rouvat seurasivat näytöltä kaulat pitkällään tapahtumia ja taksikuski oli myös kuvannut siten, että näkyi miten hän itse nai ja nuoli molempia.

        Seuraavana aamuna aamupalalla oli kaksi naista, jotka kävelivät verkkaisesti ja istuivatkin varoen. Katseiden kohdatessa molemmat punoittivat helakasti. Toinen mies kysyi menisimmekö parin päivän päästä uudelleen, mutta rouvat ilmoittivat tämän kyllä riittävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa.
        Kaveri istui rahilla ja vaimo imeskeli kalua kiltisti silmät ummessa seinän takaa tulevien työntöjen tahdissa. Toinen rouva oli jo pukeutumassa ja kysyi haluanko imettää vielä, mutta minulle jo riitti.
        Vaimon viimeisten aktin jälkeen hän veti itsensä sisäpuolelle takapuolen päällä paksu spermavana. Viimeisin panija oli poistanut kortsun ja ruiskinut tavaransa vaimon taksmuksen päälle.

        Siitä vaatteet mukaan ja odottavaan taksiin. Kuski availi ovia leveä hymy kasvoillaan ja siirtyi kuskin paikalle. Hän räpläili kännykkäänsä ja näytti yhdistävän sen auton diginäyttöön hokien moment moment ja hetken kuluttua näyttöön ilmestyi kuva gloryholesalin panotilasta.
        Hän oli kuvannut miten rouvia tutkittiin, pilluhuulia leviteltiin sormetettiin nuoltiin ja naitiin jatkuvana ketjuna, kun yksi oli lopettanut toinen aloitti. Siinä rouvat seurasivat näytöltä kaulat pitkällään tapahtumia ja taksikuski oli myös kuvannut siten, että näkyi miten hän itse nai ja nuoli molempia.

        Seuraavana aamuna aamupalalla oli kaksi naista, jotka kävelivät verkkaisesti ja istuivatkin varoen. Katseiden kohdatessa molemmat punoittivat helakasti. Toinen mies kysyi menisimmekö parin päivän päästä uudelleen, mutta rouvat ilmoittivat tämän kyllä riittävän.

        Meillä on myös kokemusta Prahasta. Vaimo on haaveillut gloryholesta, lähinnä ajatuksena, että naisin häntä gloryholen kopissa ja jotkut voisivat tirkistellä hole aukoista ja vaimo voisi samalla hyväillä vieraita kaluja nainnin aikana.
        Pari kertaa on kokeiltu juttua Keltaisessa Ruusussa, mutta kopit aika epämukavia ja niissä yksi kalu/tirkistelyaukko. Paikalla lisäksi enemmän homoja, eikä kummallakaan kerralla muita naisia. Käytävällä kopeloijia kyllä riittävästi. Ei innostanut. Se taustasta.

        Prahassa olitti viime syksynä ja taksilla mekin liikuttiin. Suoraan kysyttiin tiesikö kuski hyvää gloryhole paikkaa ja soitettuaan kuski tiesi ja vei perille. Ei ollut keskustassa tämäkään paikka, vanha puurakennus, neonkyltti vilkutteli punaista valoa ovenpielessä.
        Rohkeasti sisään. Ovimiehiä kaksi. Pariskunnalta ei peritty lainkaan pääsymaksua, joka yllätti.
        Edessä oli isohko sali ja baaritiski. Porukkaa muutamia kymmeniä, myös jokunen pariskunta, tai seurue sillä tuntuivat juttelevan saksaksi keskenään. Erikseen naisia, jotka selvästi henkilökuntaa. Samoin salskean näköistä henkilökuntaa useampi. Yksi nainen tuli heti luoksemme ja yhteinen sekakieli saksa ja osin englanti löytyi. Nainen kertoi vaimolleni toimivan hänen oppaanaan illan aikana. Minä en siis opastusta tarvinut? Aluksi siirryttiin baaritiskin ääreen silmäilemään. Tuhdit paukut tuli eteen noin kymmenellä eurolla. Prosentteja oli ainakin riittävästi, niin vahvalta paukut vaikuttivat. Liekö oli tarkoitus rentouttaa. Siinä jutellessa ja katsellessa saksalaisseurue, neljä miestä ja kolme naista, nousi pöydistä ja siirtyi verholla varustetun käytävään parin henkilökuntalaisen johdattamana. Hetken päästä muutoinkin miehiä alkoi siirtyä tälle käytävälle häviten näkyvistä.

        Vaimoni opastajaksi tarjoutunut kertoi paikalla käyvän paljon saksalaisseurueita ja pariskuntia ja kuultuaan meidän olevan suomesta, ainakin kertoi pari kertaa kuukaudessa talossa käyvän myös suomalaisia pariskuntia ja joskus kaksi pariskuntaa yhdessä ja että naiset olivat erittäin tervetulleita taloon ja siksi myöskään pariskunnilta ei peritä pääsymaksua. Muutoin sisäänpääsymaksu neljänkympin paikkeilla euroissa.

        Paukut juotuamme halusin vielä yhden oluen laimentamaan vahvaa paukkua. Opastaja ehdotti, että voisi siirtyä vaimoni kanssa jo pidemmälle perehtymään taloon ja valmistautumaan ja voisin tulla perässä, eksymisvaaraa ei ollut.
        Naiset poistuivat käytävään. Miesvoittoista väkeä tipahteli baariin vähitellen kassaluukun suunnalta ja myös yksi pariskunta. Kolpakon tyhjennettyäni lähdin verhojen välistä pidemmälle. Hämärän käytävän päässä oli miesopastaja viittoillen siirtymään vasempaan käytävähaaraan ja arvelin vaimon löytyvän sieltä. No löytyi ja löytyi.
        Edessä avautui isohko kulmikkailla lokeroilla avautuva sali osin täysin hämärä ja osin kohdevaloilla oikein hyvin valaistuna. Kyseessä oli täysin erilainen gloryhole kuin oli odotettu, kuten edellinenkin kertoja totesi. Lokeroiden seinissä oli kymmeniä pyöreitä, reu noilta pehmustettuja aukkoja jonkinlaisilla kangassuikaleilla peitettyinä.

        Kuvio oli sama kuin edellinen kertoja on jo kuvaillut. Aukon alareunassa oli lyhyt pätkä alustaa häviten toiselle puolelle. Tyhjä aukko oli hämärässä, mutta sitten henkilökuntaan kuulunut nainen tuli, kiinnitti jonkin kuvan aukon yläpuolelle ja hetken kuluttua kirkas kohdevalo syttyi valaisemaan aukkoa ja sieltä työntyi esiin ensin naisen jalat ja sitten paljas alavartalo.
        Tämä kuvan kiinnittänyt nainen auttoi aukosta työntyneet jalat pehmeisiin kangaslenkkeihin ja kiristi ne paikalleen, jolloin jalat levisivät sivuille reidet seinää vasten ja paljas takamus ja sukupuolielimet paljastuivat kunnolla kirkkaassa kohdevalossa.

        Aukon yläpuolella olikin valokuva naisesta, joka siis ilmeisesti oli ylävartalo näkymättömissä seinän toisella puolella. Miehiä oli paljon ja heti esiin tulleen naisen kohdalle muodostui jonoa. Kiertelin katselemassa. Osa aukoista oli pienten kulmausten takana tarjoten pääsaliin jonkinlaisen näkösuojan ja rauhan. Miehiä oli paikalla muutamia kymmeniä ja henkilökunnankin edustajia valvomassa useita.

        Jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on myös kokemusta Prahasta. Vaimo on haaveillut gloryholesta, lähinnä ajatuksena, että naisin häntä gloryholen kopissa ja jotkut voisivat tirkistellä hole aukoista ja vaimo voisi samalla hyväillä vieraita kaluja nainnin aikana.
        Pari kertaa on kokeiltu juttua Keltaisessa Ruusussa, mutta kopit aika epämukavia ja niissä yksi kalu/tirkistelyaukko. Paikalla lisäksi enemmän homoja, eikä kummallakaan kerralla muita naisia. Käytävällä kopeloijia kyllä riittävästi. Ei innostanut. Se taustasta.

        Prahassa olitti viime syksynä ja taksilla mekin liikuttiin. Suoraan kysyttiin tiesikö kuski hyvää gloryhole paikkaa ja soitettuaan kuski tiesi ja vei perille. Ei ollut keskustassa tämäkään paikka, vanha puurakennus, neonkyltti vilkutteli punaista valoa ovenpielessä.
        Rohkeasti sisään. Ovimiehiä kaksi. Pariskunnalta ei peritty lainkaan pääsymaksua, joka yllätti.
        Edessä oli isohko sali ja baaritiski. Porukkaa muutamia kymmeniä, myös jokunen pariskunta, tai seurue sillä tuntuivat juttelevan saksaksi keskenään. Erikseen naisia, jotka selvästi henkilökuntaa. Samoin salskean näköistä henkilökuntaa useampi. Yksi nainen tuli heti luoksemme ja yhteinen sekakieli saksa ja osin englanti löytyi. Nainen kertoi vaimolleni toimivan hänen oppaanaan illan aikana. Minä en siis opastusta tarvinut? Aluksi siirryttiin baaritiskin ääreen silmäilemään. Tuhdit paukut tuli eteen noin kymmenellä eurolla. Prosentteja oli ainakin riittävästi, niin vahvalta paukut vaikuttivat. Liekö oli tarkoitus rentouttaa. Siinä jutellessa ja katsellessa saksalaisseurue, neljä miestä ja kolme naista, nousi pöydistä ja siirtyi verholla varustetun käytävään parin henkilökuntalaisen johdattamana. Hetken päästä muutoinkin miehiä alkoi siirtyä tälle käytävälle häviten näkyvistä.

        Vaimoni opastajaksi tarjoutunut kertoi paikalla käyvän paljon saksalaisseurueita ja pariskuntia ja kuultuaan meidän olevan suomesta, ainakin kertoi pari kertaa kuukaudessa talossa käyvän myös suomalaisia pariskuntia ja joskus kaksi pariskuntaa yhdessä ja että naiset olivat erittäin tervetulleita taloon ja siksi myöskään pariskunnilta ei peritä pääsymaksua. Muutoin sisäänpääsymaksu neljänkympin paikkeilla euroissa.

        Paukut juotuamme halusin vielä yhden oluen laimentamaan vahvaa paukkua. Opastaja ehdotti, että voisi siirtyä vaimoni kanssa jo pidemmälle perehtymään taloon ja valmistautumaan ja voisin tulla perässä, eksymisvaaraa ei ollut.
        Naiset poistuivat käytävään. Miesvoittoista väkeä tipahteli baariin vähitellen kassaluukun suunnalta ja myös yksi pariskunta. Kolpakon tyhjennettyäni lähdin verhojen välistä pidemmälle. Hämärän käytävän päässä oli miesopastaja viittoillen siirtymään vasempaan käytävähaaraan ja arvelin vaimon löytyvän sieltä. No löytyi ja löytyi.
        Edessä avautui isohko kulmikkailla lokeroilla avautuva sali osin täysin hämärä ja osin kohdevaloilla oikein hyvin valaistuna. Kyseessä oli täysin erilainen gloryhole kuin oli odotettu, kuten edellinenkin kertoja totesi. Lokeroiden seinissä oli kymmeniä pyöreitä, reu noilta pehmustettuja aukkoja jonkinlaisilla kangassuikaleilla peitettyinä.

        Kuvio oli sama kuin edellinen kertoja on jo kuvaillut. Aukon alareunassa oli lyhyt pätkä alustaa häviten toiselle puolelle. Tyhjä aukko oli hämärässä, mutta sitten henkilökuntaan kuulunut nainen tuli, kiinnitti jonkin kuvan aukon yläpuolelle ja hetken kuluttua kirkas kohdevalo syttyi valaisemaan aukkoa ja sieltä työntyi esiin ensin naisen jalat ja sitten paljas alavartalo.
        Tämä kuvan kiinnittänyt nainen auttoi aukosta työntyneet jalat pehmeisiin kangaslenkkeihin ja kiristi ne paikalleen, jolloin jalat levisivät sivuille reidet seinää vasten ja paljas takamus ja sukupuolielimet paljastuivat kunnolla kirkkaassa kohdevalossa.

        Aukon yläpuolella olikin valokuva naisesta, joka siis ilmeisesti oli ylävartalo näkymättömissä seinän toisella puolella. Miehiä oli paljon ja heti esiin tulleen naisen kohdalle muodostui jonoa. Kiertelin katselemassa. Osa aukoista oli pienten kulmausten takana tarjoten pääsaliin jonkinlaisen näkösuojan ja rauhan. Miehiä oli paikalla muutamia kymmeniä ja henkilökunnankin edustajia valvomassa useita.

        Jatkuu

        Jatkuu

        Aukkoja oli käytössä noin puolet ja kun avustajanainen kävi korjaamassa yhden naisen jalkatukia ehdotteli yksi saksalainen, että myös hän siirtyisi aukolle työntäen rahaa liivienväliin. Nainen poistuikin, palasi ja kiinniti kuvansa aukon yläpuolelle, poistui ja hetken päästä aukosta työntyi naisvartalo. Saksalainen oli odottanut vieressä ja puhui jotain aukosta ja nainen kääntyi takamus pystyssä ja saksalainen siirtyi nuolemaan naista. Toinen saksalainen ilmestyi vierelle ja kuvasi nuolemista, naisen takamusta ja jalkoväliä kännykällä.

        Kiertelin katsellen housut nilkoissa olevia panijoita ja huomasin kuinka vaimoani opastanut nainen avusti juuri valokeilassa olevia paljaita jalkoja lenkkeihin, tiukkasi ne ja poistui, ennenkuin ehdin kysellä missä vaimoni oli. Paikalla oli salamana jono ja ensimmäinen oli jo sormeilemassa paljasta pillua. Siirryin lähemmäs. Kirkkaassa kohdevalossa näin aukon yläpuolella olevassa kuvassa vaimoni kasvot ja paljaat rinnat ja siinä hän oli nyt pantavana, tutut jalat, luomet ja alapää. Katselin ilmeisesti niin jähmettyneenä, että kaksi saksalaismiestä tuli luokseni kysyen onko aukossa vaimoni. Myönnettyäni asian he katselivat hetken ja pyysivät mukaansa. Kulman takana oli sessiot menossa ja saksalaiset esittelivät vierekkäisten aukkojen kohdalla, että siinä olivat heidän vaimonsa ja olihan siinä kuvat yläpuolella. Miehet napsivat muutaman kuvan, sanoivat, että ole hyvä vaan ja kertoivat menevänsä tutustumaan vaimoni anteihin.

        Minulla oli ollut kestoseisokki jo tovin ja kun toinen saksalaisrouva vapautui työnnyin muitta mutkitta häneen ja hetken päästä vaihdoimme viereisen miehen kanssa paikkoja, joten sain panna molempia. Hyvälle tuntui. Palasin pääsaliin ja siellä kolme saksalaista touhusi vaimoni kimpussa työnnellen kalujaan vaimoni pilluun muutamia kertoja vaihtaen aina vuoroa ja toisten napsiessa kuvia. Erityisesti kuvia nappailtiin aina kun kalu vetäistiin pois vaimoni pillusta sen ollessa ammollaan. Huomattuaan minut kehuivat vain, että sehr gut, sehr gut ja yksi polvistui nuolemaan ja imemään märkää mehuja tihkuvaa pillua toisten kuvatessa. Miehet kysyivä onko minulla kännykkää ja että nyt kannattaa ottaa vaimolle kuvia. Mustasukkaisuuskin jyskytteli, mutta kaivoin kännykän esille ja kuvasin herrojen touhut ja kuvaukset, panemiset ja pillun nuolemiset sekä kuvin, että nauhalle.

        Menin baariin ja löysin vaimoni opastajan ja hän vei minut koppiin, jossa oli kolme lavitsaa ja naista pantavana ja vaimo yksi niistä. Minut nähtyään hän säikähti ja pyysi opastajaa irrottamaan jalkalenkit. Hetken kuluttua vaimon jyystäminen lakkasi ja hän pääsi vetämään alavartalonsa sisäpuolelle.
        Vaimo kertoi opastajan tuoneen hänet suoraan koppiin, jossa jo kahta naista naitiin. Hänelle tarjottiin vielä vahva paukku ja kehotettiin riisuuntumaan. Ovella oli seisonut tuimailmeinen turvamies ja vaimo kertoi jo vähän pelänneensä. Toiset naiset olivat huokailleet tämän olevan ihanaa ja rohkaisseet vaimoa riisuuntumaan jota avustaja oli vetänyt puseroa pois ja avannut rintaliivit ja samassa hänestä olikin jo otettu kuva. Toiset olivat kertoneet huonolla englannilla mihin kuva tulee. Vaimo sanoi, että ennenkuin hän oli kunnolla tajunnutkaan hän oli jo alastomana lavitsalla ja opastaja oli poistunut tulostetun kuvan kanssa. Vaimon epäröidessä oli turvamies kehottanut työntämään jalat ja alavartalo aukon toiselle puolelle ja hänen jalkoihin siellä tartutun ja jalat levitetty sidottuina ja heti oli joku sormeillut hänen pilluaan.

        Siirryimme baariin ja nautimme oluita vaimon kerätessä voimia. Arvuutteli onko hänellä mitään tajua montako kalua hänen pillussaan oli käynyt. Vaimo totesi sen olevan mahdotonta, aina kun yksi oli lopettanut oli toinen työntynyt tilalle, tai sitten pillua oli tutkittu ja nuoltu. Reilun tunnin päästä saksalaisseurue palasi baaarin puolelle ja miehet olivat aivan innoissaan tunnistaessaan minut ja nyt nähdessään vaimoni. Miehet tulivat suutelemaan häntä kädelle ja kertoivat innoissaan vaimolleni, että he olivat naineet häntä porukalla ja ottaneet hänestä hyviä kuvia ja että myös minulla on paljon kuvia asiasta. Vaimo oli tulipunainen miesten aivan avoimesti jutellessa ja kertoessa mitä olivat tehneet. Yksi miehistä vielä kuiskasi vaimolle, että hänellä oli erittäin hyvänmakuinen ja mehuisa pillu jota oli ollut mukava nuolla ja imeä. Miehet myös kertoivat kahdelle rouvalleen, että minä olin myös nainut heitä. Kolmas rouva kertoi olevansa pahoillaan, ettei ollut saanut tutustua minuun.

        Gloryhole oli kyllä erilainen, kuin oli ajateltu ja voi sanoa, että tapahtumat karkasivat käsistä. Olen vaimolta kysynyt otettaisiko joskus uusiksi, mutta vaimo on todennut, että jääköön tähän kertaan, oli sen varran hurjaa menoa. Taidan kyllä olla ihan tyytyväinen tähän päätökseen. Onhan siinä vaimollakin sulattamista, kun on nähnyt ottamani kuvat ja kuvanauhat aukon toiselta puolelta.

        Niin ja vaimosta otettu kasvo -ja tissikuva saatiin muistoksi reisusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu

        Aukkoja oli käytössä noin puolet ja kun avustajanainen kävi korjaamassa yhden naisen jalkatukia ehdotteli yksi saksalainen, että myös hän siirtyisi aukolle työntäen rahaa liivienväliin. Nainen poistuikin, palasi ja kiinniti kuvansa aukon yläpuolelle, poistui ja hetken päästä aukosta työntyi naisvartalo. Saksalainen oli odottanut vieressä ja puhui jotain aukosta ja nainen kääntyi takamus pystyssä ja saksalainen siirtyi nuolemaan naista. Toinen saksalainen ilmestyi vierelle ja kuvasi nuolemista, naisen takamusta ja jalkoväliä kännykällä.

        Kiertelin katsellen housut nilkoissa olevia panijoita ja huomasin kuinka vaimoani opastanut nainen avusti juuri valokeilassa olevia paljaita jalkoja lenkkeihin, tiukkasi ne ja poistui, ennenkuin ehdin kysellä missä vaimoni oli. Paikalla oli salamana jono ja ensimmäinen oli jo sormeilemassa paljasta pillua. Siirryin lähemmäs. Kirkkaassa kohdevalossa näin aukon yläpuolella olevassa kuvassa vaimoni kasvot ja paljaat rinnat ja siinä hän oli nyt pantavana, tutut jalat, luomet ja alapää. Katselin ilmeisesti niin jähmettyneenä, että kaksi saksalaismiestä tuli luokseni kysyen onko aukossa vaimoni. Myönnettyäni asian he katselivat hetken ja pyysivät mukaansa. Kulman takana oli sessiot menossa ja saksalaiset esittelivät vierekkäisten aukkojen kohdalla, että siinä olivat heidän vaimonsa ja olihan siinä kuvat yläpuolella. Miehet napsivat muutaman kuvan, sanoivat, että ole hyvä vaan ja kertoivat menevänsä tutustumaan vaimoni anteihin.

        Minulla oli ollut kestoseisokki jo tovin ja kun toinen saksalaisrouva vapautui työnnyin muitta mutkitta häneen ja hetken päästä vaihdoimme viereisen miehen kanssa paikkoja, joten sain panna molempia. Hyvälle tuntui. Palasin pääsaliin ja siellä kolme saksalaista touhusi vaimoni kimpussa työnnellen kalujaan vaimoni pilluun muutamia kertoja vaihtaen aina vuoroa ja toisten napsiessa kuvia. Erityisesti kuvia nappailtiin aina kun kalu vetäistiin pois vaimoni pillusta sen ollessa ammollaan. Huomattuaan minut kehuivat vain, että sehr gut, sehr gut ja yksi polvistui nuolemaan ja imemään märkää mehuja tihkuvaa pillua toisten kuvatessa. Miehet kysyivä onko minulla kännykkää ja että nyt kannattaa ottaa vaimolle kuvia. Mustasukkaisuuskin jyskytteli, mutta kaivoin kännykän esille ja kuvasin herrojen touhut ja kuvaukset, panemiset ja pillun nuolemiset sekä kuvin, että nauhalle.

        Menin baariin ja löysin vaimoni opastajan ja hän vei minut koppiin, jossa oli kolme lavitsaa ja naista pantavana ja vaimo yksi niistä. Minut nähtyään hän säikähti ja pyysi opastajaa irrottamaan jalkalenkit. Hetken kuluttua vaimon jyystäminen lakkasi ja hän pääsi vetämään alavartalonsa sisäpuolelle.
        Vaimo kertoi opastajan tuoneen hänet suoraan koppiin, jossa jo kahta naista naitiin. Hänelle tarjottiin vielä vahva paukku ja kehotettiin riisuuntumaan. Ovella oli seisonut tuimailmeinen turvamies ja vaimo kertoi jo vähän pelänneensä. Toiset naiset olivat huokailleet tämän olevan ihanaa ja rohkaisseet vaimoa riisuuntumaan jota avustaja oli vetänyt puseroa pois ja avannut rintaliivit ja samassa hänestä olikin jo otettu kuva. Toiset olivat kertoneet huonolla englannilla mihin kuva tulee. Vaimo sanoi, että ennenkuin hän oli kunnolla tajunnutkaan hän oli jo alastomana lavitsalla ja opastaja oli poistunut tulostetun kuvan kanssa. Vaimon epäröidessä oli turvamies kehottanut työntämään jalat ja alavartalo aukon toiselle puolelle ja hänen jalkoihin siellä tartutun ja jalat levitetty sidottuina ja heti oli joku sormeillut hänen pilluaan.

        Siirryimme baariin ja nautimme oluita vaimon kerätessä voimia. Arvuutteli onko hänellä mitään tajua montako kalua hänen pillussaan oli käynyt. Vaimo totesi sen olevan mahdotonta, aina kun yksi oli lopettanut oli toinen työntynyt tilalle, tai sitten pillua oli tutkittu ja nuoltu. Reilun tunnin päästä saksalaisseurue palasi baaarin puolelle ja miehet olivat aivan innoissaan tunnistaessaan minut ja nyt nähdessään vaimoni. Miehet tulivat suutelemaan häntä kädelle ja kertoivat innoissaan vaimolleni, että he olivat naineet häntä porukalla ja ottaneet hänestä hyviä kuvia ja että myös minulla on paljon kuvia asiasta. Vaimo oli tulipunainen miesten aivan avoimesti jutellessa ja kertoessa mitä olivat tehneet. Yksi miehistä vielä kuiskasi vaimolle, että hänellä oli erittäin hyvänmakuinen ja mehuisa pillu jota oli ollut mukava nuolla ja imeä. Miehet myös kertoivat kahdelle rouvalleen, että minä olin myös nainut heitä. Kolmas rouva kertoi olevansa pahoillaan, ettei ollut saanut tutustua minuun.

        Gloryhole oli kyllä erilainen, kuin oli ajateltu ja voi sanoa, että tapahtumat karkasivat käsistä. Olen vaimolta kysynyt otettaisiko joskus uusiksi, mutta vaimo on todennut, että jääköön tähän kertaan, oli sen varran hurjaa menoa. Taidan kyllä olla ihan tyytyväinen tähän päätökseen. Onhan siinä vaimollakin sulattamista, kun on nähnyt ottamani kuvat ja kuvanauhat aukon toiselta puolelta.

        Niin ja vaimosta otettu kasvo -ja tissikuva saatiin muistoksi reisusta.

        Siinähän on molempien kertojien vaimot huoranneet oikein kunnolla ja saaneet mitä hakeneet. Nyt on tämän viimeisen kertojan rouvan kohdevaloissa varmasti hyvin o nistuneet kuvat ja kuvanauhat aukon yläpuolella olevasta kasvokuvasta paljaine tisseineen ja alapuolelle aukosta levitetty paljas perse ja pillu levinneet sakemanneilta jo laajalle. Kuvaajia oli varmaan muissakin panijoissa. Hyvässä lykyssä kuvanauha leviää jo netissä.
        No rouva on saanut mitä ansaitsee. Mistä näitä himokkaita pillunjakajia oikein riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu

        Aukkoja oli käytössä noin puolet ja kun avustajanainen kävi korjaamassa yhden naisen jalkatukia ehdotteli yksi saksalainen, että myös hän siirtyisi aukolle työntäen rahaa liivienväliin. Nainen poistuikin, palasi ja kiinniti kuvansa aukon yläpuolelle, poistui ja hetken päästä aukosta työntyi naisvartalo. Saksalainen oli odottanut vieressä ja puhui jotain aukosta ja nainen kääntyi takamus pystyssä ja saksalainen siirtyi nuolemaan naista. Toinen saksalainen ilmestyi vierelle ja kuvasi nuolemista, naisen takamusta ja jalkoväliä kännykällä.

        Kiertelin katsellen housut nilkoissa olevia panijoita ja huomasin kuinka vaimoani opastanut nainen avusti juuri valokeilassa olevia paljaita jalkoja lenkkeihin, tiukkasi ne ja poistui, ennenkuin ehdin kysellä missä vaimoni oli. Paikalla oli salamana jono ja ensimmäinen oli jo sormeilemassa paljasta pillua. Siirryin lähemmäs. Kirkkaassa kohdevalossa näin aukon yläpuolella olevassa kuvassa vaimoni kasvot ja paljaat rinnat ja siinä hän oli nyt pantavana, tutut jalat, luomet ja alapää. Katselin ilmeisesti niin jähmettyneenä, että kaksi saksalaismiestä tuli luokseni kysyen onko aukossa vaimoni. Myönnettyäni asian he katselivat hetken ja pyysivät mukaansa. Kulman takana oli sessiot menossa ja saksalaiset esittelivät vierekkäisten aukkojen kohdalla, että siinä olivat heidän vaimonsa ja olihan siinä kuvat yläpuolella. Miehet napsivat muutaman kuvan, sanoivat, että ole hyvä vaan ja kertoivat menevänsä tutustumaan vaimoni anteihin.

        Minulla oli ollut kestoseisokki jo tovin ja kun toinen saksalaisrouva vapautui työnnyin muitta mutkitta häneen ja hetken päästä vaihdoimme viereisen miehen kanssa paikkoja, joten sain panna molempia. Hyvälle tuntui. Palasin pääsaliin ja siellä kolme saksalaista touhusi vaimoni kimpussa työnnellen kalujaan vaimoni pilluun muutamia kertoja vaihtaen aina vuoroa ja toisten napsiessa kuvia. Erityisesti kuvia nappailtiin aina kun kalu vetäistiin pois vaimoni pillusta sen ollessa ammollaan. Huomattuaan minut kehuivat vain, että sehr gut, sehr gut ja yksi polvistui nuolemaan ja imemään märkää mehuja tihkuvaa pillua toisten kuvatessa. Miehet kysyivä onko minulla kännykkää ja että nyt kannattaa ottaa vaimolle kuvia. Mustasukkaisuuskin jyskytteli, mutta kaivoin kännykän esille ja kuvasin herrojen touhut ja kuvaukset, panemiset ja pillun nuolemiset sekä kuvin, että nauhalle.

        Menin baariin ja löysin vaimoni opastajan ja hän vei minut koppiin, jossa oli kolme lavitsaa ja naista pantavana ja vaimo yksi niistä. Minut nähtyään hän säikähti ja pyysi opastajaa irrottamaan jalkalenkit. Hetken kuluttua vaimon jyystäminen lakkasi ja hän pääsi vetämään alavartalonsa sisäpuolelle.
        Vaimo kertoi opastajan tuoneen hänet suoraan koppiin, jossa jo kahta naista naitiin. Hänelle tarjottiin vielä vahva paukku ja kehotettiin riisuuntumaan. Ovella oli seisonut tuimailmeinen turvamies ja vaimo kertoi jo vähän pelänneensä. Toiset naiset olivat huokailleet tämän olevan ihanaa ja rohkaisseet vaimoa riisuuntumaan jota avustaja oli vetänyt puseroa pois ja avannut rintaliivit ja samassa hänestä olikin jo otettu kuva. Toiset olivat kertoneet huonolla englannilla mihin kuva tulee. Vaimo sanoi, että ennenkuin hän oli kunnolla tajunnutkaan hän oli jo alastomana lavitsalla ja opastaja oli poistunut tulostetun kuvan kanssa. Vaimon epäröidessä oli turvamies kehottanut työntämään jalat ja alavartalo aukon toiselle puolelle ja hänen jalkoihin siellä tartutun ja jalat levitetty sidottuina ja heti oli joku sormeillut hänen pilluaan.

        Siirryimme baariin ja nautimme oluita vaimon kerätessä voimia. Arvuutteli onko hänellä mitään tajua montako kalua hänen pillussaan oli käynyt. Vaimo totesi sen olevan mahdotonta, aina kun yksi oli lopettanut oli toinen työntynyt tilalle, tai sitten pillua oli tutkittu ja nuoltu. Reilun tunnin päästä saksalaisseurue palasi baaarin puolelle ja miehet olivat aivan innoissaan tunnistaessaan minut ja nyt nähdessään vaimoni. Miehet tulivat suutelemaan häntä kädelle ja kertoivat innoissaan vaimolleni, että he olivat naineet häntä porukalla ja ottaneet hänestä hyviä kuvia ja että myös minulla on paljon kuvia asiasta. Vaimo oli tulipunainen miesten aivan avoimesti jutellessa ja kertoessa mitä olivat tehneet. Yksi miehistä vielä kuiskasi vaimolle, että hänellä oli erittäin hyvänmakuinen ja mehuisa pillu jota oli ollut mukava nuolla ja imeä. Miehet myös kertoivat kahdelle rouvalleen, että minä olin myös nainut heitä. Kolmas rouva kertoi olevansa pahoillaan, ettei ollut saanut tutustua minuun.

        Gloryhole oli kyllä erilainen, kuin oli ajateltu ja voi sanoa, että tapahtumat karkasivat käsistä. Olen vaimolta kysynyt otettaisiko joskus uusiksi, mutta vaimo on todennut, että jääköön tähän kertaan, oli sen varran hurjaa menoa. Taidan kyllä olla ihan tyytyväinen tähän päätökseen. Onhan siinä vaimollakin sulattamista, kun on nähnyt ottamani kuvat ja kuvanauhat aukon toiselta puolelta.

        Niin ja vaimosta otettu kasvo -ja tissikuva saatiin muistoksi reisusta.

        Ohhoh, tuollaisesta ei voi kuin unelmoida. Toivottavasti kaikki köyttivät kortsuja. Vaimos sai varmaan kerrankin tarpeeksi kalua. Oliko pillu kipeänä monta päivää.


    • Anonyymi

      Eron jälkeen löysin aivan unelma vaimon. Hän flirttailee ja kehrää vieraiden miesten lähellä ja antaa helposti jos mies osaa ottaa. Voin vaan sanoa että ei parempaa naista mies voi saada.

    • Anonyymi

      Drinkeissä oli varmaan paikallista pontikkaa kun meni noin hyvin päähän. Olisiko rouva antanut ottaa selvinpäin itsestään kasvokuvan yläosattomissa jollakin epämääräisella panoklubilla. Huoripukkikin on varmasti päässyt videolle pannessaan housut nilkoissa vierasta naista. Nyt nämä videot ovat jollakin maksullisella pornosivuilla tienaamassa rahaa. Klubin ovella ollut punainen lyhty kertoikin toiminnan laadun. Paikallinen bordelli missä siellä työssä olevat naiset esiintyvät pornovideoilla. Hölmöjä sinisilmäisiä turisteja hyödynnetään tietysti samalla.

      • Anonyymi

        Samoin tuli mieleen, että tässä otetaan hyöty turisteista ja on pelkkää bordellitouhua.

        Siinä on suomirouvia ja saksalaisiakin naitatettu oikein liukuhihnalla ja maksu peritty bordellille. Eka pariskunnat vielä saaneet itsekin maksaa ilottelusta.
        Toisessa paikassakin naisilla ja pariksunnilla oleva vapaa sisäänpääsy kuvaa sitä, että panettavista naisista on ollut pulaa ja kun on saatu houkuteltua turistinaisia pantaviksi, niin sana on heti kiertänyt tai se on jotenkin kerrottu ja jonot niillä luukuilla on ollut selviö. Varmaan taksikuskeillakin sopimus hölmöjen turistien kuljetuksista näihin paikkoihin.
        Eka taksikuskikin voi sitten esitellä miessakeille filmiä suominaisten panemisesta asiakkailleen houkutellakseen nämä taloon,

        Jo tuo opastajakin naiselle kuvaa sitä, että mies on haluttu saattaa eroon naisestaan kontrolloimasta ja nainen saatu juotettuna, hämmennyksessä ja avustetuna nopeasti riisuttua ja esittelykuvakin napattua, ettei edes ehdi kunnolla laittaa hanttiin ja varmaan talon omia muijia olluyt vieressä pantavana kehumassa ihanuutta ja yllyttämässä.

        No ovatpahan rouvat saaneet toteuttaa haaveensa ja tulleetkin kunnolla naiduiksi lukuisia kertoja. Toivottavasti näkevät panokuvansa jossain netissä, se tekisi hyvää. Mikään ei takaa, etteikö näissä bordelleissa ole ollut kameroita talon puolesta molemmilla puolilla koppia ja siitä saatu filmiä aikaan. Kannattaa tsekkailla näitä tsekkiläisiä gloryhole filmejä netistä, josko oma muija löytyisi sieltä jalat levällään jakamasta tavaraansa ja kasvokuvisa voihkimassa tissit heiluen.


    • Anonyymi

      Tulee vielä mieleen onko noissa kävijöitä kiristetty? Tietysti se tuntuu järjen vastaiselta hyötyyn nähden kun asiakkaat kaikkoaisivat. Mutta eiköhän siellä ole piilossa valvontakamerat jotka tallentavat kaikki illan tapahtumat. Tietysti taksikuski saa varmaan klubilta jonkun korvauksen hankittuaan asiakkaita.

      • Anonyymi

        Joo ja eka taksikuski on varmasti päässyt sisään ilmaiseksi tuotuaan pari naista pantavaksi ja päässyt näitä vielä nuolemaan, panemaan ja kuvaamaan. Tietysti rahakin liikkuu onhan tää bordellille niin hyvää bisnestä. Ei tarvi maksaa huorille, kun turistit tulevat jakamaan tavaraansa ilmaiseksi.


      • Anonyymi

        Ei ole kukaan kiristänyt, vaikka vaimo olikin ollut kertomansa mukaan hämmentynyt ja vähän peloissaan kopissa, kun häntä oli pyydetty ja yllytetty riisuuntumaan ja opastajanainen oli varsin ripein ottein vetänyt hänen puseronsa pois ja avannut ja poistanut rintaliivit. Kasvokuvaan vaimo ei varmasti olisi suostunut rinnat paljaina, mutta kuvaus oli tapahtunut samantien ovimiehen toimesta opastajanaisen siirryttyä pois edestä. Hetken päästä vaimon riisuessa hoputusten myötä kokonaan oli ovimies palannut kuvan kanssa. Opastajanainen oli kysynyt vaimon ikää ja kuvan alareunaan oli kirjoitettu jotain.
        No toisella puolella kun kuva tuli aukon yläpuolelle näin, että siihen oli kasvojen ja paljaiden rintojen alapuolelle kirjoitettu finnishe frauläin 36 jahr. Vastaavia tekstejä näytti olevan muissakin, mm saksalaisnaisten kuvissa.

        En osannut kiinnittää huomiota oliko salissa turvakameroita, oli niin paljon muuta seurattavaa ja tekemistä, mutta vaimo maatessaan lavitsalla oli huomannut kameran yläpuolellaan ja osoittanut sitä ja kysynyt siitä toisilta, jolloin hänelle oli huonolla saksan ja englannin sekoituksella toiset naiset kertoneet kyseessä olevan turvakameran, joka alkaa kuvata kun seinässä olevaa nappia painaa jos on tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kukaan kiristänyt, vaikka vaimo olikin ollut kertomansa mukaan hämmentynyt ja vähän peloissaan kopissa, kun häntä oli pyydetty ja yllytetty riisuuntumaan ja opastajanainen oli varsin ripein ottein vetänyt hänen puseronsa pois ja avannut ja poistanut rintaliivit. Kasvokuvaan vaimo ei varmasti olisi suostunut rinnat paljaina, mutta kuvaus oli tapahtunut samantien ovimiehen toimesta opastajanaisen siirryttyä pois edestä. Hetken päästä vaimon riisuessa hoputusten myötä kokonaan oli ovimies palannut kuvan kanssa. Opastajanainen oli kysynyt vaimon ikää ja kuvan alareunaan oli kirjoitettu jotain.
        No toisella puolella kun kuva tuli aukon yläpuolelle näin, että siihen oli kasvojen ja paljaiden rintojen alapuolelle kirjoitettu finnishe frauläin 36 jahr. Vastaavia tekstejä näytti olevan muissakin, mm saksalaisnaisten kuvissa.

        En osannut kiinnittää huomiota oliko salissa turvakameroita, oli niin paljon muuta seurattavaa ja tekemistä, mutta vaimo maatessaan lavitsalla oli huomannut kameran yläpuolellaan ja osoittanut sitä ja kysynyt siitä toisilta, jolloin hänelle oli huonolla saksan ja englannin sekoituksella toiset naiset kertoneet kyseessä olevan turvakameran, joka alkaa kuvata kun seinässä olevaa nappia painaa jos on tarvetta.

        Ompas muijas kuiteski jo nähnyt ja tiennyt mitä tapahtuu ja on kiltisti riisunut loputkin vaatteensa siinä ovimiehen nähden ja tiennyt kohta saavansa kaluja pilluunsa pujottautuessaan lavitsalle. Siinä sitä on ollut hyvä lojua bordellin lavitsalla naitavana tissit vatkaten yläpuolella olevan kameran varmasti kuvatessa, vai käynnistyy vasta nappia painettaessa, hah, uskokoon ken tahtoo. Samoin kirkkaat kohdevalot toisella puolella koppia tarkoittavat sitä, että paljaat levitetyt pillut ja perseet ovat kunnolla kuvattavissa.
        Nyt on muijas sitten filmitähti, tavarat hyvin esitelty ja bordellissa käytetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kukaan kiristänyt, vaikka vaimo olikin ollut kertomansa mukaan hämmentynyt ja vähän peloissaan kopissa, kun häntä oli pyydetty ja yllytetty riisuuntumaan ja opastajanainen oli varsin ripein ottein vetänyt hänen puseronsa pois ja avannut ja poistanut rintaliivit. Kasvokuvaan vaimo ei varmasti olisi suostunut rinnat paljaina, mutta kuvaus oli tapahtunut samantien ovimiehen toimesta opastajanaisen siirryttyä pois edestä. Hetken päästä vaimon riisuessa hoputusten myötä kokonaan oli ovimies palannut kuvan kanssa. Opastajanainen oli kysynyt vaimon ikää ja kuvan alareunaan oli kirjoitettu jotain.
        No toisella puolella kun kuva tuli aukon yläpuolelle näin, että siihen oli kasvojen ja paljaiden rintojen alapuolelle kirjoitettu finnishe frauläin 36 jahr. Vastaavia tekstejä näytti olevan muissakin, mm saksalaisnaisten kuvissa.

        En osannut kiinnittää huomiota oliko salissa turvakameroita, oli niin paljon muuta seurattavaa ja tekemistä, mutta vaimo maatessaan lavitsalla oli huomannut kameran yläpuolellaan ja osoittanut sitä ja kysynyt siitä toisilta, jolloin hänelle oli huonolla saksan ja englannin sekoituksella toiset naiset kertoneet kyseessä olevan turvakameran, joka alkaa kuvata kun seinässä olevaa nappia painaa jos on tarvetta.

        Mistä näitä näin kiimaisia moraalinsa menettäneitä naisia oikeen löytyy tavaraansa jakamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompas muijas kuiteski jo nähnyt ja tiennyt mitä tapahtuu ja on kiltisti riisunut loputkin vaatteensa siinä ovimiehen nähden ja tiennyt kohta saavansa kaluja pilluunsa pujottautuessaan lavitsalle. Siinä sitä on ollut hyvä lojua bordellin lavitsalla naitavana tissit vatkaten yläpuolella olevan kameran varmasti kuvatessa, vai käynnistyy vasta nappia painettaessa, hah, uskokoon ken tahtoo. Samoin kirkkaat kohdevalot toisella puolella koppia tarkoittavat sitä, että paljaat levitetyt pillut ja perseet ovat kunnolla kuvattavissa.
        Nyt on muijas sitten filmitähti, tavarat hyvin esitelty ja bordellissa käytetty.

        Näytin vaimolle mitä kirjoitin ja nämä kommentit. Nolostelee vieläkin ja sanoo kyllä koko tilanteen, ehkä nautitun alkoholin ja osin uhkaavalta tuntuneen tilanteen hämmennyksessä riisuuntuneensa, tai paremminkin tulleensa riisutuksi ja ison riskin miehen tullessa viereen ja komentaessa nousemaan alustalle ja pujottamaan jalat aukosta ei arvannut vastustellakaan. Myöntää kyllä kiihotuksellakin olleen vaikutusta asiaan, vieraassa paikassa ja vieraiden ihmisten edessä alastomana oli nostanut kiihotuksen korkealle.

        Kirjoituksestani sanoi, että olisit nyt sitten kertonut loputkin tietäen varsinkin loppuasian aikalailla kaivertavankin tuota mustasukkaisuuden paholaista.

        No kerron kun sain luvan, vaikka...
        Saksalaisten kanssa baarissa istuessamme ja jutellessamme heidän innokkaina kertoessa vaimolleni puuhistaan tämän kanssa yksi miehistä pahoitteli ettei hän ollut ehtinyt nauttia vaimostani, eikä ollut ehtinyt ottaa kuviakaan. Seurue kertoi olevansa tällä klubilla saman matkan aikana jo toista kertaa, vaimojen tykätessä myös paikasta. Paukkujakin tuli nautittua saksalaisten auliisti tarjotessa. Sitten yksi heistä kertoi kovasti haluavansa nähdä myös vaimoni rinnat, johon toisetkin innostuivat. Vaimo punoitti ja miehet vain yltyivät ja sanoivat haluavansa nähdä ja kuvata myös rinnat, olihan jo muita kuvia. Huomasin vaimoa kiehtovan miesten jatkuva huomio. Miehet pyysivät vaimoani näyttämään rintansa, mutta hän kieltäytyi ja sanoi, ettei tässä kaikkien nähden siihen suostu, vaikka yksi rouvista naureskellen kohottikin puseronsa helmaa näyttäen reilusti rintansa.

        Hetken päästä yksi saksalaisista kysyi voisivatko vielä lainata vaimoani vähäksi aikaa ja ehtimättä edes kunnolla vastata, he olivat jo kädestä pitäen viemässä vaimoani verhojen suuntaan minun jäädessä juttelemaan saksalaisrouvien kanssa. Katsellessani hieman huolestuneena vaimon ja miesten perään rouvat vain nauroivat ja sanoivat, että antaa niden nyt vain mennä ja nauttia. Yksi rouvistakin sanoi vielä käyvänsä toisella puolella ja poistui. Varmastikin noin tunnin kuluttua seurue palasi, vaimo varsin hämmentyneen oloisena hiukset kosteina. Saksalaismiehet kiittelivät vuolaasti sekä vaimoani, että minua vaimon lainasta ja yksi kertoi, että nyt oli saatu nauttia myös vaimon rinnoista ja suusta. Olin hämmästynyt, mitä tarkoitti ja miehet ottivat kännyköitään esille.
        Ensin oli kuvaa kopista, missä vaimoni riisuu rintansa paljaaksi saksalaismiehen avustamana ja sitten hän avustaa vaimon vatsalleen lavetille ja vaimo työntää päänsä ja ylävartalonsa aukosta toiselle puolelle. Sitten on kuvia, missä saksalaismies nostaa vaimon hameenhelman lanteille ja vetää pöksyt pois.
        Toisissa kuvissa vaimon pää ja ylävartalo näkyy toisella puolella aukosta ja hänen suuhunsa työnnetään kalu. Miehet näyttivät minulle ja vaimoilleen kuvia miten vaimoni imee heidän kalujaan rinnat paljaina ja sitten oli myös kuvia miten hänen suuhunsa purkaudutaan ja kasvoille ja hiuksille ruiskitaan. Kamerat ja kuvat kiersivät kädestä käteen ja saksalaisrouvatkin varsin iloisina nauroivat ja kehuivat kuvia ja vaimoani. Yksi rouvista kysyi, oliko neljäs mies saanut nauttia vaimostani muutoinkin ja hän kertoi kyllä kopissa laverilla työntyneensä vaimooni takaa päin ja nauttineensa kyllä kunnolla ja kopissa vaimosta oli nauttinut joku muu asiakas hänen jälkeensä, näyttäen kuvia vaimostani takamus tyynyillä kohotettuna korkealle ja lihavahkon miehen työntymässä juuri vaimooni.

        Jälkeenpäin vaimo kertoi, että oli kyllä jo kokonaan kontrolli kateissa suostuessaan moiseen. Hän oli joutunut imemään paljaita kaluja miesten työntyessä innosta hihkuen ja naureskelken hänen suuhunsa osan käyttäessä hänen hiuksiaan ohjaksina. Päätä oli hiuksista nostaen kohotettu ja kuvia oli napsittu paljon erityisesti sen jälkeen kun hänen päälleen ja suuhun oli purkauduttu eikä aukosta päässyt vetäytymään, kun takaa työnnyttiin korkealle nostettuun pimppaan ja häntä työnnettiin eteenpäin ja häneen purkauduttiin.

        Vaimo vannoo, että ei tule toista tällaista kokemusta tapahtumaan ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytin vaimolle mitä kirjoitin ja nämä kommentit. Nolostelee vieläkin ja sanoo kyllä koko tilanteen, ehkä nautitun alkoholin ja osin uhkaavalta tuntuneen tilanteen hämmennyksessä riisuuntuneensa, tai paremminkin tulleensa riisutuksi ja ison riskin miehen tullessa viereen ja komentaessa nousemaan alustalle ja pujottamaan jalat aukosta ei arvannut vastustellakaan. Myöntää kyllä kiihotuksellakin olleen vaikutusta asiaan, vieraassa paikassa ja vieraiden ihmisten edessä alastomana oli nostanut kiihotuksen korkealle.

        Kirjoituksestani sanoi, että olisit nyt sitten kertonut loputkin tietäen varsinkin loppuasian aikalailla kaivertavankin tuota mustasukkaisuuden paholaista.

        No kerron kun sain luvan, vaikka...
        Saksalaisten kanssa baarissa istuessamme ja jutellessamme heidän innokkaina kertoessa vaimolleni puuhistaan tämän kanssa yksi miehistä pahoitteli ettei hän ollut ehtinyt nauttia vaimostani, eikä ollut ehtinyt ottaa kuviakaan. Seurue kertoi olevansa tällä klubilla saman matkan aikana jo toista kertaa, vaimojen tykätessä myös paikasta. Paukkujakin tuli nautittua saksalaisten auliisti tarjotessa. Sitten yksi heistä kertoi kovasti haluavansa nähdä myös vaimoni rinnat, johon toisetkin innostuivat. Vaimo punoitti ja miehet vain yltyivät ja sanoivat haluavansa nähdä ja kuvata myös rinnat, olihan jo muita kuvia. Huomasin vaimoa kiehtovan miesten jatkuva huomio. Miehet pyysivät vaimoani näyttämään rintansa, mutta hän kieltäytyi ja sanoi, ettei tässä kaikkien nähden siihen suostu, vaikka yksi rouvista naureskellen kohottikin puseronsa helmaa näyttäen reilusti rintansa.

        Hetken päästä yksi saksalaisista kysyi voisivatko vielä lainata vaimoani vähäksi aikaa ja ehtimättä edes kunnolla vastata, he olivat jo kädestä pitäen viemässä vaimoani verhojen suuntaan minun jäädessä juttelemaan saksalaisrouvien kanssa. Katsellessani hieman huolestuneena vaimon ja miesten perään rouvat vain nauroivat ja sanoivat, että antaa niden nyt vain mennä ja nauttia. Yksi rouvistakin sanoi vielä käyvänsä toisella puolella ja poistui. Varmastikin noin tunnin kuluttua seurue palasi, vaimo varsin hämmentyneen oloisena hiukset kosteina. Saksalaismiehet kiittelivät vuolaasti sekä vaimoani, että minua vaimon lainasta ja yksi kertoi, että nyt oli saatu nauttia myös vaimon rinnoista ja suusta. Olin hämmästynyt, mitä tarkoitti ja miehet ottivat kännyköitään esille.
        Ensin oli kuvaa kopista, missä vaimoni riisuu rintansa paljaaksi saksalaismiehen avustamana ja sitten hän avustaa vaimon vatsalleen lavetille ja vaimo työntää päänsä ja ylävartalonsa aukosta toiselle puolelle. Sitten on kuvia, missä saksalaismies nostaa vaimon hameenhelman lanteille ja vetää pöksyt pois.
        Toisissa kuvissa vaimon pää ja ylävartalo näkyy toisella puolella aukosta ja hänen suuhunsa työnnetään kalu. Miehet näyttivät minulle ja vaimoilleen kuvia miten vaimoni imee heidän kalujaan rinnat paljaina ja sitten oli myös kuvia miten hänen suuhunsa purkaudutaan ja kasvoille ja hiuksille ruiskitaan. Kamerat ja kuvat kiersivät kädestä käteen ja saksalaisrouvatkin varsin iloisina nauroivat ja kehuivat kuvia ja vaimoani. Yksi rouvista kysyi, oliko neljäs mies saanut nauttia vaimostani muutoinkin ja hän kertoi kyllä kopissa laverilla työntyneensä vaimooni takaa päin ja nauttineensa kyllä kunnolla ja kopissa vaimosta oli nauttinut joku muu asiakas hänen jälkeensä, näyttäen kuvia vaimostani takamus tyynyillä kohotettuna korkealle ja lihavahkon miehen työntymässä juuri vaimooni.

        Jälkeenpäin vaimo kertoi, että oli kyllä jo kokonaan kontrolli kateissa suostuessaan moiseen. Hän oli joutunut imemään paljaita kaluja miesten työntyessä innosta hihkuen ja naureskelken hänen suuhunsa osan käyttäessä hänen hiuksiaan ohjaksina. Päätä oli hiuksista nostaen kohotettu ja kuvia oli napsittu paljon erityisesti sen jälkeen kun hänen päälleen ja suuhun oli purkauduttu eikä aukosta päässyt vetäytymään, kun takaa työnnyttiin korkealle nostettuun pimppaan ja häntä työnnettiin eteenpäin ja häneen purkauduttiin.

        Vaimo vannoo, että ei tule toista tällaista kokemusta tapahtumaan ikinä.

        Onko vaimosi jo käynyt hiv ja muissa sukupuolitautitesteissä? Otettiinhan näytteet kaikista aukoista ja silmän sidekalvoltakin. Kun tuskin käytät vaimoasi nussiessa kumia niin kai kävit itsekin testeissä samaan aikaan. Käyhän vaimosi säännöllisesti papakokeissa kun on tuota riskikäytäytymistä syöpä hpv:n kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytin vaimolle mitä kirjoitin ja nämä kommentit. Nolostelee vieläkin ja sanoo kyllä koko tilanteen, ehkä nautitun alkoholin ja osin uhkaavalta tuntuneen tilanteen hämmennyksessä riisuuntuneensa, tai paremminkin tulleensa riisutuksi ja ison riskin miehen tullessa viereen ja komentaessa nousemaan alustalle ja pujottamaan jalat aukosta ei arvannut vastustellakaan. Myöntää kyllä kiihotuksellakin olleen vaikutusta asiaan, vieraassa paikassa ja vieraiden ihmisten edessä alastomana oli nostanut kiihotuksen korkealle.

        Kirjoituksestani sanoi, että olisit nyt sitten kertonut loputkin tietäen varsinkin loppuasian aikalailla kaivertavankin tuota mustasukkaisuuden paholaista.

        No kerron kun sain luvan, vaikka...
        Saksalaisten kanssa baarissa istuessamme ja jutellessamme heidän innokkaina kertoessa vaimolleni puuhistaan tämän kanssa yksi miehistä pahoitteli ettei hän ollut ehtinyt nauttia vaimostani, eikä ollut ehtinyt ottaa kuviakaan. Seurue kertoi olevansa tällä klubilla saman matkan aikana jo toista kertaa, vaimojen tykätessä myös paikasta. Paukkujakin tuli nautittua saksalaisten auliisti tarjotessa. Sitten yksi heistä kertoi kovasti haluavansa nähdä myös vaimoni rinnat, johon toisetkin innostuivat. Vaimo punoitti ja miehet vain yltyivät ja sanoivat haluavansa nähdä ja kuvata myös rinnat, olihan jo muita kuvia. Huomasin vaimoa kiehtovan miesten jatkuva huomio. Miehet pyysivät vaimoani näyttämään rintansa, mutta hän kieltäytyi ja sanoi, ettei tässä kaikkien nähden siihen suostu, vaikka yksi rouvista naureskellen kohottikin puseronsa helmaa näyttäen reilusti rintansa.

        Hetken päästä yksi saksalaisista kysyi voisivatko vielä lainata vaimoani vähäksi aikaa ja ehtimättä edes kunnolla vastata, he olivat jo kädestä pitäen viemässä vaimoani verhojen suuntaan minun jäädessä juttelemaan saksalaisrouvien kanssa. Katsellessani hieman huolestuneena vaimon ja miesten perään rouvat vain nauroivat ja sanoivat, että antaa niden nyt vain mennä ja nauttia. Yksi rouvistakin sanoi vielä käyvänsä toisella puolella ja poistui. Varmastikin noin tunnin kuluttua seurue palasi, vaimo varsin hämmentyneen oloisena hiukset kosteina. Saksalaismiehet kiittelivät vuolaasti sekä vaimoani, että minua vaimon lainasta ja yksi kertoi, että nyt oli saatu nauttia myös vaimon rinnoista ja suusta. Olin hämmästynyt, mitä tarkoitti ja miehet ottivat kännyköitään esille.
        Ensin oli kuvaa kopista, missä vaimoni riisuu rintansa paljaaksi saksalaismiehen avustamana ja sitten hän avustaa vaimon vatsalleen lavetille ja vaimo työntää päänsä ja ylävartalonsa aukosta toiselle puolelle. Sitten on kuvia, missä saksalaismies nostaa vaimon hameenhelman lanteille ja vetää pöksyt pois.
        Toisissa kuvissa vaimon pää ja ylävartalo näkyy toisella puolella aukosta ja hänen suuhunsa työnnetään kalu. Miehet näyttivät minulle ja vaimoilleen kuvia miten vaimoni imee heidän kalujaan rinnat paljaina ja sitten oli myös kuvia miten hänen suuhunsa purkaudutaan ja kasvoille ja hiuksille ruiskitaan. Kamerat ja kuvat kiersivät kädestä käteen ja saksalaisrouvatkin varsin iloisina nauroivat ja kehuivat kuvia ja vaimoani. Yksi rouvista kysyi, oliko neljäs mies saanut nauttia vaimostani muutoinkin ja hän kertoi kyllä kopissa laverilla työntyneensä vaimooni takaa päin ja nauttineensa kyllä kunnolla ja kopissa vaimosta oli nauttinut joku muu asiakas hänen jälkeensä, näyttäen kuvia vaimostani takamus tyynyillä kohotettuna korkealle ja lihavahkon miehen työntymässä juuri vaimooni.

        Jälkeenpäin vaimo kertoi, että oli kyllä jo kokonaan kontrolli kateissa suostuessaan moiseen. Hän oli joutunut imemään paljaita kaluja miesten työntyessä innosta hihkuen ja naureskelken hänen suuhunsa osan käyttäessä hänen hiuksiaan ohjaksina. Päätä oli hiuksista nostaen kohotettu ja kuvia oli napsittu paljon erityisesti sen jälkeen kun hänen päälleen ja suuhun oli purkauduttu eikä aukosta päässyt vetäytymään, kun takaa työnnyttiin korkealle nostettuun pimppaan ja häntä työnnettiin eteenpäin ja häneen purkauduttiin.

        Vaimo vannoo, että ei tule toista tällaista kokemusta tapahtumaan ikinä.

        On siinä kontrolli kadonnut naiselta kiimassa kokonaan. Ei ole ihme, että mustasukkaisuus alkoi kaihertaa. Vaimosi sai huorata oikein kunnolla ja olla sakemannien ja muidenkin ilottelualustana. Siellä saksalaiset esittelevät ja levittävät kuvia ja kuvanauhoja miten vedelleet suomalaista rouvaa molempiin päihin. Siinä on rouva saanut maistella ja imeä vieraita kaluja kyllikseen ja spermaa valuvana vielä saanut poseerata paljaine tisseineen kuvaajille.
        Voi moraalin rappiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytin vaimolle mitä kirjoitin ja nämä kommentit. Nolostelee vieläkin ja sanoo kyllä koko tilanteen, ehkä nautitun alkoholin ja osin uhkaavalta tuntuneen tilanteen hämmennyksessä riisuuntuneensa, tai paremminkin tulleensa riisutuksi ja ison riskin miehen tullessa viereen ja komentaessa nousemaan alustalle ja pujottamaan jalat aukosta ei arvannut vastustellakaan. Myöntää kyllä kiihotuksellakin olleen vaikutusta asiaan, vieraassa paikassa ja vieraiden ihmisten edessä alastomana oli nostanut kiihotuksen korkealle.

        Kirjoituksestani sanoi, että olisit nyt sitten kertonut loputkin tietäen varsinkin loppuasian aikalailla kaivertavankin tuota mustasukkaisuuden paholaista.

        No kerron kun sain luvan, vaikka...
        Saksalaisten kanssa baarissa istuessamme ja jutellessamme heidän innokkaina kertoessa vaimolleni puuhistaan tämän kanssa yksi miehistä pahoitteli ettei hän ollut ehtinyt nauttia vaimostani, eikä ollut ehtinyt ottaa kuviakaan. Seurue kertoi olevansa tällä klubilla saman matkan aikana jo toista kertaa, vaimojen tykätessä myös paikasta. Paukkujakin tuli nautittua saksalaisten auliisti tarjotessa. Sitten yksi heistä kertoi kovasti haluavansa nähdä myös vaimoni rinnat, johon toisetkin innostuivat. Vaimo punoitti ja miehet vain yltyivät ja sanoivat haluavansa nähdä ja kuvata myös rinnat, olihan jo muita kuvia. Huomasin vaimoa kiehtovan miesten jatkuva huomio. Miehet pyysivät vaimoani näyttämään rintansa, mutta hän kieltäytyi ja sanoi, ettei tässä kaikkien nähden siihen suostu, vaikka yksi rouvista naureskellen kohottikin puseronsa helmaa näyttäen reilusti rintansa.

        Hetken päästä yksi saksalaisista kysyi voisivatko vielä lainata vaimoani vähäksi aikaa ja ehtimättä edes kunnolla vastata, he olivat jo kädestä pitäen viemässä vaimoani verhojen suuntaan minun jäädessä juttelemaan saksalaisrouvien kanssa. Katsellessani hieman huolestuneena vaimon ja miesten perään rouvat vain nauroivat ja sanoivat, että antaa niden nyt vain mennä ja nauttia. Yksi rouvistakin sanoi vielä käyvänsä toisella puolella ja poistui. Varmastikin noin tunnin kuluttua seurue palasi, vaimo varsin hämmentyneen oloisena hiukset kosteina. Saksalaismiehet kiittelivät vuolaasti sekä vaimoani, että minua vaimon lainasta ja yksi kertoi, että nyt oli saatu nauttia myös vaimon rinnoista ja suusta. Olin hämmästynyt, mitä tarkoitti ja miehet ottivat kännyköitään esille.
        Ensin oli kuvaa kopista, missä vaimoni riisuu rintansa paljaaksi saksalaismiehen avustamana ja sitten hän avustaa vaimon vatsalleen lavetille ja vaimo työntää päänsä ja ylävartalonsa aukosta toiselle puolelle. Sitten on kuvia, missä saksalaismies nostaa vaimon hameenhelman lanteille ja vetää pöksyt pois.
        Toisissa kuvissa vaimon pää ja ylävartalo näkyy toisella puolella aukosta ja hänen suuhunsa työnnetään kalu. Miehet näyttivät minulle ja vaimoilleen kuvia miten vaimoni imee heidän kalujaan rinnat paljaina ja sitten oli myös kuvia miten hänen suuhunsa purkaudutaan ja kasvoille ja hiuksille ruiskitaan. Kamerat ja kuvat kiersivät kädestä käteen ja saksalaisrouvatkin varsin iloisina nauroivat ja kehuivat kuvia ja vaimoani. Yksi rouvista kysyi, oliko neljäs mies saanut nauttia vaimostani muutoinkin ja hän kertoi kyllä kopissa laverilla työntyneensä vaimooni takaa päin ja nauttineensa kyllä kunnolla ja kopissa vaimosta oli nauttinut joku muu asiakas hänen jälkeensä, näyttäen kuvia vaimostani takamus tyynyillä kohotettuna korkealle ja lihavahkon miehen työntymässä juuri vaimooni.

        Jälkeenpäin vaimo kertoi, että oli kyllä jo kokonaan kontrolli kateissa suostuessaan moiseen. Hän oli joutunut imemään paljaita kaluja miesten työntyessä innosta hihkuen ja naureskelken hänen suuhunsa osan käyttäessä hänen hiuksiaan ohjaksina. Päätä oli hiuksista nostaen kohotettu ja kuvia oli napsittu paljon erityisesti sen jälkeen kun hänen päälleen ja suuhun oli purkauduttu eikä aukosta päässyt vetäytymään, kun takaa työnnyttiin korkealle nostettuun pimppaan ja häntä työnnettiin eteenpäin ja häneen purkauduttiin.

        Vaimo vannoo, että ei tule toista tällaista kokemusta tapahtumaan ikinä.

        Mikä saa naisen toimimaan noin?
        Valtava moraalin rapio ja - kiima, sekä alitajuntainen halu huorata.
        Tarttuiko tauti kun sai paljaaltaan molempiin päihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytin vaimolle mitä kirjoitin ja nämä kommentit. Nolostelee vieläkin ja sanoo kyllä koko tilanteen, ehkä nautitun alkoholin ja osin uhkaavalta tuntuneen tilanteen hämmennyksessä riisuuntuneensa, tai paremminkin tulleensa riisutuksi ja ison riskin miehen tullessa viereen ja komentaessa nousemaan alustalle ja pujottamaan jalat aukosta ei arvannut vastustellakaan. Myöntää kyllä kiihotuksellakin olleen vaikutusta asiaan, vieraassa paikassa ja vieraiden ihmisten edessä alastomana oli nostanut kiihotuksen korkealle.

        Kirjoituksestani sanoi, että olisit nyt sitten kertonut loputkin tietäen varsinkin loppuasian aikalailla kaivertavankin tuota mustasukkaisuuden paholaista.

        No kerron kun sain luvan, vaikka...
        Saksalaisten kanssa baarissa istuessamme ja jutellessamme heidän innokkaina kertoessa vaimolleni puuhistaan tämän kanssa yksi miehistä pahoitteli ettei hän ollut ehtinyt nauttia vaimostani, eikä ollut ehtinyt ottaa kuviakaan. Seurue kertoi olevansa tällä klubilla saman matkan aikana jo toista kertaa, vaimojen tykätessä myös paikasta. Paukkujakin tuli nautittua saksalaisten auliisti tarjotessa. Sitten yksi heistä kertoi kovasti haluavansa nähdä myös vaimoni rinnat, johon toisetkin innostuivat. Vaimo punoitti ja miehet vain yltyivät ja sanoivat haluavansa nähdä ja kuvata myös rinnat, olihan jo muita kuvia. Huomasin vaimoa kiehtovan miesten jatkuva huomio. Miehet pyysivät vaimoani näyttämään rintansa, mutta hän kieltäytyi ja sanoi, ettei tässä kaikkien nähden siihen suostu, vaikka yksi rouvista naureskellen kohottikin puseronsa helmaa näyttäen reilusti rintansa.

        Hetken päästä yksi saksalaisista kysyi voisivatko vielä lainata vaimoani vähäksi aikaa ja ehtimättä edes kunnolla vastata, he olivat jo kädestä pitäen viemässä vaimoani verhojen suuntaan minun jäädessä juttelemaan saksalaisrouvien kanssa. Katsellessani hieman huolestuneena vaimon ja miesten perään rouvat vain nauroivat ja sanoivat, että antaa niden nyt vain mennä ja nauttia. Yksi rouvistakin sanoi vielä käyvänsä toisella puolella ja poistui. Varmastikin noin tunnin kuluttua seurue palasi, vaimo varsin hämmentyneen oloisena hiukset kosteina. Saksalaismiehet kiittelivät vuolaasti sekä vaimoani, että minua vaimon lainasta ja yksi kertoi, että nyt oli saatu nauttia myös vaimon rinnoista ja suusta. Olin hämmästynyt, mitä tarkoitti ja miehet ottivat kännyköitään esille.
        Ensin oli kuvaa kopista, missä vaimoni riisuu rintansa paljaaksi saksalaismiehen avustamana ja sitten hän avustaa vaimon vatsalleen lavetille ja vaimo työntää päänsä ja ylävartalonsa aukosta toiselle puolelle. Sitten on kuvia, missä saksalaismies nostaa vaimon hameenhelman lanteille ja vetää pöksyt pois.
        Toisissa kuvissa vaimon pää ja ylävartalo näkyy toisella puolella aukosta ja hänen suuhunsa työnnetään kalu. Miehet näyttivät minulle ja vaimoilleen kuvia miten vaimoni imee heidän kalujaan rinnat paljaina ja sitten oli myös kuvia miten hänen suuhunsa purkaudutaan ja kasvoille ja hiuksille ruiskitaan. Kamerat ja kuvat kiersivät kädestä käteen ja saksalaisrouvatkin varsin iloisina nauroivat ja kehuivat kuvia ja vaimoani. Yksi rouvista kysyi, oliko neljäs mies saanut nauttia vaimostani muutoinkin ja hän kertoi kyllä kopissa laverilla työntyneensä vaimooni takaa päin ja nauttineensa kyllä kunnolla ja kopissa vaimosta oli nauttinut joku muu asiakas hänen jälkeensä, näyttäen kuvia vaimostani takamus tyynyillä kohotettuna korkealle ja lihavahkon miehen työntymässä juuri vaimooni.

        Jälkeenpäin vaimo kertoi, että oli kyllä jo kokonaan kontrolli kateissa suostuessaan moiseen. Hän oli joutunut imemään paljaita kaluja miesten työntyessä innosta hihkuen ja naureskelken hänen suuhunsa osan käyttäessä hänen hiuksiaan ohjaksina. Päätä oli hiuksista nostaen kohotettu ja kuvia oli napsittu paljon erityisesti sen jälkeen kun hänen päälleen ja suuhun oli purkauduttu eikä aukosta päässyt vetäytymään, kun takaa työnnyttiin korkealle nostettuun pimppaan ja häntä työnnettiin eteenpäin ja häneen purkauduttiin.

        Vaimo vannoo, että ei tule toista tällaista kokemusta tapahtumaan ikinä.

        Olen myös käynyt Prahassa gloryholepaikassa, liekkö jompi kumpi edellä kuvatuista. Tehdasalueen tuntumassa tämäkin paikka ja kyllä kyseessä oli täysi bordelli sisäänpääsymaksuineen ja raamikkaine ovimiehineen. Paikalla useita paikallisia huoria reiistä pantavana jalat levällään ja myös imutuspalvelua sai koko rahalla. Huomio kyllä kiinnittyi, että bordelliin tuli saksalainen seurue, jossa mukana myös useampi nainen. Olivat aika riehakkaalla tuulella tullessaan ja parin paukun jälkeen siirtyivät baarista peremmälle koko porukka. Itse olin jo tuolloin poistumassa, joten en voi varmuudella sanoa menivätkö rouvatkin panettamaan itseään reiistä, mutta mikä muukaan voisi tulla kyseeseen. Tuskin naisia laskettiin peremmällä panotiloihin vain katselemaan. Olis pitänyt uteliaisuudesta mennä tsekkaamaan tilanne, mutta oli jo kiirettä toisaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös käynyt Prahassa gloryholepaikassa, liekkö jompi kumpi edellä kuvatuista. Tehdasalueen tuntumassa tämäkin paikka ja kyllä kyseessä oli täysi bordelli sisäänpääsymaksuineen ja raamikkaine ovimiehineen. Paikalla useita paikallisia huoria reiistä pantavana jalat levällään ja myös imutuspalvelua sai koko rahalla. Huomio kyllä kiinnittyi, että bordelliin tuli saksalainen seurue, jossa mukana myös useampi nainen. Olivat aika riehakkaalla tuulella tullessaan ja parin paukun jälkeen siirtyivät baarista peremmälle koko porukka. Itse olin jo tuolloin poistumassa, joten en voi varmuudella sanoa menivätkö rouvatkin panettamaan itseään reiistä, mutta mikä muukaan voisi tulla kyseeseen. Tuskin naisia laskettiin peremmällä panotiloihin vain katselemaan. Olis pitänyt uteliaisuudesta mennä tsekkaamaan tilanne, mutta oli jo kiirettä toisaalle.

        Mahtavat paikalliset nauraa tuolla käyville turistinaisille;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavat paikalliset nauraa tuolla käyville turistinaisille;D

        Tai ovat innoissaan saadessaan panna ja imettää uusia ja varmasti halukkaita turistinaisia mielensä mukaan. Ei tarvitse nuhjata samoja paikallisia huoria kerradta toiseen.
        Olisipa meilläkin tällaisia paikkoja ja swingers klubeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vaimosi jo käynyt hiv ja muissa sukupuolitautitesteissä? Otettiinhan näytteet kaikista aukoista ja silmän sidekalvoltakin. Kun tuskin käytät vaimoasi nussiessa kumia niin kai kävit itsekin testeissä samaan aikaan. Käyhän vaimosi säännöllisesti papakokeissa kun on tuota riskikäytäytymistä syöpä hpv:n kanssa?

        On varmuuden vuoksi käyty testeissä ja kaikki ok molempien osalta. Ei taideta kuitenkaan ottaa uusiksi. Onhan se kuitenkin niin riskialtista ilottelua, eikä alunpetinkään ollut tarkoitus moiseen ryhtyä. Joskus tilanne vaan johtaa toiseen, kuten meillä Prahassa.


    • Olenko mielestänne huorahtava kun mieheni pyynnöstä olen suostunut kimppa naiseksi.
      Minua kiihoitttaa kun kaksi tai kolme miestä on kanssani sängyssä yhtä aikaa ja haluan kimppaseksiä melko usein melkein viikottain.
      Useimmiten oma mies on yhtenä panemassa ja luulee että ajatus on vain hänen.

      • Anonyymi

        Näin naisen joka samassa tilanteessa aikoinaan et ole minun mielestä. n.11v. Sitten mies halusi että annan hänen kaverille muttei halunnut olla mukana aluksi. Mutta myöhemmin oli mukana panemassa. Mutta minä vasta innostuin vieraasta miehestä ja näiden vuosien aikana minusta on tullut niinkuin mieheni ilmaisee kiihottavan huorahtava lutka. Mutta taidan pitää tästä tavaran jakamisesta enemmän kuin mieheni uskookaan. rva 39v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin naisen joka samassa tilanteessa aikoinaan et ole minun mielestä. n.11v. Sitten mies halusi että annan hänen kaverille muttei halunnut olla mukana aluksi. Mutta myöhemmin oli mukana panemassa. Mutta minä vasta innostuin vieraasta miehestä ja näiden vuosien aikana minusta on tullut niinkuin mieheni ilmaisee kiihottavan huorahtava lutka. Mutta taidan pitää tästä tavaran jakamisesta enemmän kuin mieheni uskookaan. rva 39v

        Aika monelle rouvalle tuntuu käyvän sama neljänkympin tienoilla.

        Oma vaimo kauhistui ajatuksesta vieraasta 15 vuotta sitten. Monien vaiheiden jälkeen nelikymppisenä neljän lapsen äitinä hänestä on kuoriutunut auliisti tavaraansa jakava kiimapillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin naisen joka samassa tilanteessa aikoinaan et ole minun mielestä. n.11v. Sitten mies halusi että annan hänen kaverille muttei halunnut olla mukana aluksi. Mutta myöhemmin oli mukana panemassa. Mutta minä vasta innostuin vieraasta miehestä ja näiden vuosien aikana minusta on tullut niinkuin mieheni ilmaisee kiihottavan huorahtava lutka. Mutta taidan pitää tästä tavaran jakamisesta enemmän kuin mieheni uskookaan. rva 39v

        Toisin sanoen mielesi turmeltui miehesi aloitteesta ja mitä turmeltunut mieli kehittää? Vajosit sen myötä entistä syvemmälle ja lakkasit tuntemasta edes häpeää. Tosin kun kuvaat itseäsi kiihottavaksi huorahtavaksi lutkaksi kertoo ettet ole ylpeä itsestäsi. Mutta miehesi sai mitä tahtoi eli vaimon joka jakaa tavaraansa halukkaille. Olen varmaan naiivi kysyessäni vieläkö rakastat miestäsi? Olettaen että edes tiedät mitä rakkaus on tai olet koskaan miestäsi rakastanutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen mielesi turmeltui miehesi aloitteesta ja mitä turmeltunut mieli kehittää? Vajosit sen myötä entistä syvemmälle ja lakkasit tuntemasta edes häpeää. Tosin kun kuvaat itseäsi kiihottavaksi huorahtavaksi lutkaksi kertoo ettet ole ylpeä itsestäsi. Mutta miehesi sai mitä tahtoi eli vaimon joka jakaa tavaraansa halukkaille. Olen varmaan naiivi kysyessäni vieläkö rakastat miestäsi? Olettaen että edes tiedät mitä rakkaus on tai olet koskaan miestäsi rakastanutkaan.

        Sinua taitaa hävettää kun kiihkoissasi kuolasit tämän ketjun loppuun asti.... Mutta usko pois, elämä on paljon parempaa ilman rajoittavaa häpeää.

        Yksi huorahtavista lutkista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua taitaa hävettää kun kiihkoissasi kuolasit tämän ketjun loppuun asti.... Mutta usko pois, elämä on paljon parempaa ilman rajoittavaa häpeää.

        Yksi huorahtavista lutkista

        Niinpä,

        on kahdenlaisia aviomiehiä. Niitä, jotka tietävät, että vaimo käy vieraissa ja pitää siitä. Niitä, jotka luulevat ettei vaimo käy vieraissa. Itse kuulun ensimmäisiin. Avoimuus on kaiken a ja o.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin naisen joka samassa tilanteessa aikoinaan et ole minun mielestä. n.11v. Sitten mies halusi että annan hänen kaverille muttei halunnut olla mukana aluksi. Mutta myöhemmin oli mukana panemassa. Mutta minä vasta innostuin vieraasta miehestä ja näiden vuosien aikana minusta on tullut niinkuin mieheni ilmaisee kiihottavan huorahtava lutka. Mutta taidan pitää tästä tavaran jakamisesta enemmän kuin mieheni uskookaan. rva 39v

        Mahtavaa kirjoitusta. Oot kunnon iässä ja nautit vapautuneesti. Haluaisin tavata sut.


    • Anonyymi

      Huorahtava on mun mielestä vähän virheellinen sana jos kerran asiaan on lupa.

      Meillä rakas rva nauttii vieraista tilanteen mukaan, ei mikään pakkomielle mutta jos on huomaavainen ja kiva mies niin miksei tilanteesta nauttisi.

      Vakkareita....no joo, niitäkin ollut mut ennemmin niin et antaa tilanteen johtaa sit mihin johtaa. Itse olen kovana kotona odottelemassa jos oma kulta esim Tahkolla tai laivall tyttöjen retkellä.

      :)

      • Anonyymi

        Niin no mikä nyt on huorahtava käsite. Vaimo kyllä on ulospäinsuuntautuva ja flirttailee miehille ei nyt joka paikassa. Mutta tilanteen mukaan jos mies sattuu vaimoa miellyttämään. Ne koulutus matkat ja tyttöporukassa viihteellä iskee miehen jos miellyttää ja ilmoittaa että nyt menen miehen huoneeseen. Se vasta parasta kun tuo miehen meille kotiin saa koko illan odottaa kalu kovana että pääsee näkemään kun vieras on oman vaimon päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no mikä nyt on huorahtava käsite. Vaimo kyllä on ulospäinsuuntautuva ja flirttailee miehille ei nyt joka paikassa. Mutta tilanteen mukaan jos mies sattuu vaimoa miellyttämään. Ne koulutus matkat ja tyttöporukassa viihteellä iskee miehen jos miellyttää ja ilmoittaa että nyt menen miehen huoneeseen. Se vasta parasta kun tuo miehen meille kotiin saa koko illan odottaa kalu kovana että pääsee näkemään kun vieras on oman vaimon päällä.

        Mahtava näin meilläkin. Ihan parasta.


    • Anonyymi

      Oishan se mahtavaa kun ois nainen joka tykkäis moisesta

      • Anonyymi

        Vaikea vaan löytää avoin nainen ,nimim "aisurihaave jolta kokemusta moisesta edellisissä suhteissa ;)


    • Anonyymi

      Kiihottavaahan se on, kun nainen käy joskus hieman seikkailulla. Useamminkin voisi käydä, mutta kriteerit täyttäviä ei oikein ole joka kulmalla. Pitää olla edes jonkun näköinen, ehdottomasti hyvä kroppa. 20 cm tai yli kalu, fiksu ja hyvinpukeutuva. Ymmärrän täysin, ei itsekään oikein maistuisi paneskella jotain ylipainoista ja elämän raiskaamaa pubiruusua. Mutta ehdottomasti kiihottavaa, kun nainen tulee hotellista pillu spermaa valuen ja sinne saa upottaa kullinsa ja tuntee kuinka pillu on avoin isosta kyrvästä.

      • Anonyymi

        On näitä kertomuksia kiihottava lukea. Pimppi ihan kostuu. Olen myös haaveillut ja fantasioinut tulla vieraiden misten ottamaksi. Tilaisuuksia on vaan niin vähän. Ravintoloissa on tosiaan näitä ylipainoisia vahvassa juopumustilassa olevia ukkoja tyrkyllä pilvin pimein, mutta, mutta kenelle niistä mitään iloa. Samoin leimaantumisen vaara on aina olemassa. Äkkiä jutut alkavat kiertää ja oletkin huono nainen.
        Ulkomailla tietysti voisi kokeilla.

        Huiseja juttuja nuo Prahan gloryhole paikat. Onko niitä tosiaan olemassa ja voiko niihin noin vain mennä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On näitä kertomuksia kiihottava lukea. Pimppi ihan kostuu. Olen myös haaveillut ja fantasioinut tulla vieraiden misten ottamaksi. Tilaisuuksia on vaan niin vähän. Ravintoloissa on tosiaan näitä ylipainoisia vahvassa juopumustilassa olevia ukkoja tyrkyllä pilvin pimein, mutta, mutta kenelle niistä mitään iloa. Samoin leimaantumisen vaara on aina olemassa. Äkkiä jutut alkavat kiertää ja oletkin huono nainen.
        Ulkomailla tietysti voisi kokeilla.

        Huiseja juttuja nuo Prahan gloryhole paikat. Onko niitä tosiaan olemassa ja voiko niihin noin vain mennä?

        Olen samaa mieltä kanssasi jos viikon loppuna yrität saada selvää miestä sänkyyn. Itse käyn viikolla hotelleeissa jos reissaavia miehiä. Ravintolassa yleensä tanssit joten helposti löytää rakastelu kaverin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On näitä kertomuksia kiihottava lukea. Pimppi ihan kostuu. Olen myös haaveillut ja fantasioinut tulla vieraiden misten ottamaksi. Tilaisuuksia on vaan niin vähän. Ravintoloissa on tosiaan näitä ylipainoisia vahvassa juopumustilassa olevia ukkoja tyrkyllä pilvin pimein, mutta, mutta kenelle niistä mitään iloa. Samoin leimaantumisen vaara on aina olemassa. Äkkiä jutut alkavat kiertää ja oletkin huono nainen.
        Ulkomailla tietysti voisi kokeilla.

        Huiseja juttuja nuo Prahan gloryhole paikat. Onko niitä tosiaan olemassa ja voiko niihin noin vain mennä?

        Kyllähän nuo gloryholepaikat olemassa on ja sitä saa niissä mitä tilaa, kuten nuo pari kokemusta ylempänä kuvaa. Taitaa olla kuitenkin parempi, että unohdat Prahan paikat. Tautien riski niissä on tosi suuri. Miten valvot että sinua varmasti pannaan kumin kanssa.
        Susittelen tanssilavoilla ja tanssipaikoissa ylipäätänsä kyntiä. Niiltä löytyy hyväkuntoisia ja pirteitä ukkoja, joskus nuorempiakin ja annat tunnelman viedä ja saatat saada useampaakin.


      • Anonyymi

        Itelle on kanssa parasta kun tuntee että vaimo on pumpattu spermaa täyteen sellaisella vehkeellä johon verrattuna oma on hammastikku.


      • Anonyymi

        Sun sana valikoima kertoo miten sairas olet👹 tähän on menty kun säästetään terveyden huollosta ehkä näille ressukoille pitäis saada pillu jostakin. LUEPPA MITÄ KIRJOITAT! Esim. Huora mmätäsäkki jakorasia idiootti pershoro tyhmä herppes saatanan tässä viimeisin viestisii! Olet varmaan itsekkin että kuuluisit suljetulle osastolle👺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun sana valikoima kertoo miten sairas olet👹 tähän on menty kun säästetään terveyden huollosta ehkä näille ressukoille pitäis saada pillu jostakin. LUEPPA MITÄ KIRJOITAT! Esim. Huora mmätäsäkki jakorasia idiootti pershoro tyhmä herppes saatanan tässä viimeisin viestisii! Olet varmaan itsekkin että kuuluisit suljetulle osastolle👺

        Hyvin sanottu. Ihme ongelma kun pitäisi täällä käydä levittämässä omat ongelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On näitä kertomuksia kiihottava lukea. Pimppi ihan kostuu. Olen myös haaveillut ja fantasioinut tulla vieraiden misten ottamaksi. Tilaisuuksia on vaan niin vähän. Ravintoloissa on tosiaan näitä ylipainoisia vahvassa juopumustilassa olevia ukkoja tyrkyllä pilvin pimein, mutta, mutta kenelle niistä mitään iloa. Samoin leimaantumisen vaara on aina olemassa. Äkkiä jutut alkavat kiertää ja oletkin huono nainen.
        Ulkomailla tietysti voisi kokeilla.

        Huiseja juttuja nuo Prahan gloryhole paikat. Onko niitä tosiaan olemassa ja voiko niihin noin vain mennä?

        Niin on omallakin naisella pimppi märkänä, kun on lähdössä hotelliin vieraan kanssa. Kiusoitellakseen pyytää aina kokeilemaan ennen lähtöä. Takaisin tullessa se onkin sitten spermainen, liukas ja erittäin avoin. Meillä pervoilla vaan on kivempaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi jos viikon loppuna yrität saada selvää miestä sänkyyn. Itse käyn viikolla hotelleeissa jos reissaavia miehiä. Ravintolassa yleensä tanssit joten helposti löytää rakastelu kaverin.

        Käviskö sulle päiväkahvit pks:lla.


    • Anonyymi

      Olishan se mukava olla jonkun vaimon kanssa kimppaa harrastamassa ihan hetero pohjalta ja selvinpäin niin kuin yleensäkkin oon … Ja sellainen kiinnostaa olen Kuopion seudulla .

      • Anonyymi

        Väitän että nuo gloryhole seikkailut ja naisilla vieraissa käynti muutoinkin tapahtuu melkoisessa tuiskeessa ja vielä helpommin ulkomailla, jolloin estotkin jää ikäänkuin kotimaahan. Muutoin ollaan niin siveää ja uskollista ja tavoittamatonta.


      • Anonyymi

        Täällä taas ollaan niin moralistia ja kuiteskin kuolataan näiden kertomusten perään ja kadehditaan, kun jotkut uskaltavat nauttia ja tarjota haluaville.


      • Anonyymi

        Siinä taas yksi moralisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas yksi moralisti.

        Kyllä tällä palstallakin on kaikkiaan kymmeniä paheksujia ja ihmettelijöitä kun naiset ovat uskaltaneet ottaa vapauksia ja nauttia seksistä swingers paikoissa ja gloryhole paikoissa ja vielä miestensä kanssa. Ei siinä pitäisi olla mitään ihmettelemistä nykyaikana.
        Pitäisikö meidän edelleen esittää madonnaa ja pukeutua nunnapukuun ja sallia aviomiehen vierailu helman alla vain lapsenteko mielessä kerran vuodessa yön pimeydessä.

        Kyllä meillä naisillakin on oikeus nauttia seksista sen erimuodoissa ja nauttia siitä, että meitä katsellaan alastomanakin jos siitä itse pidämme ja miksi emme pitäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tällä palstallakin on kaikkiaan kymmeniä paheksujia ja ihmettelijöitä kun naiset ovat uskaltaneet ottaa vapauksia ja nauttia seksistä swingers paikoissa ja gloryhole paikoissa ja vielä miestensä kanssa. Ei siinä pitäisi olla mitään ihmettelemistä nykyaikana.
        Pitäisikö meidän edelleen esittää madonnaa ja pukeutua nunnapukuun ja sallia aviomiehen vierailu helman alla vain lapsenteko mielessä kerran vuodessa yön pimeydessä.

        Kyllä meillä naisillakin on oikeus nauttia seksista sen erimuodoissa ja nauttia siitä, että meitä katsellaan alastomanakin jos siitä itse pidämme ja miksi emme pitäisi.

        Samaa mieltä. Miksi vain miehillä olisi oikeus noihin paikkoihin. Mikäs naisista tekee huonoja jos nauttivat, vaikka sitten pienessä huppelissa, jos niin sattuu olemaan.
        Minua kyllä kiihotti nuo matkakertomukset, eikä kuvatuksi tuleminen nyt niin paha asia ole. Sinnehän ne kuvat jäävät Hampuriin ja Prahaan täysin vieraille. Minua ainakin kiihottaisi tulla kuvatuksi noissa tilanteissa ja tietää vieraiden niitä katselevan.
        Varsinkin tuo gloryhole kuvaus, jossa rouva lähti uudelleen baarista toimintapuolelle saksalaisnelikon kanssa on hurjan kiihottava. Rouvaa naidaan peppu pystyssä ja samalla on kuvattavana edestä ja takaa imiessään kaluja. Voin vain kuvailla tuntemukset kun kalu takoo pimpissä ja rouvan päätä kohotellaan hiuksista nostamalla korkealle kuvattavaksi rinnat paljaina, kalu suussa ja sitten spermaa valuen. Juuri tuo tapahtumien kuvaaminen saa minut kostumaan. Ehkä nautin alistetuksi tulemisesta, mutta niin se vain on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Miksi vain miehillä olisi oikeus noihin paikkoihin. Mikäs naisista tekee huonoja jos nauttivat, vaikka sitten pienessä huppelissa, jos niin sattuu olemaan.
        Minua kyllä kiihotti nuo matkakertomukset, eikä kuvatuksi tuleminen nyt niin paha asia ole. Sinnehän ne kuvat jäävät Hampuriin ja Prahaan täysin vieraille. Minua ainakin kiihottaisi tulla kuvatuksi noissa tilanteissa ja tietää vieraiden niitä katselevan.
        Varsinkin tuo gloryhole kuvaus, jossa rouva lähti uudelleen baarista toimintapuolelle saksalaisnelikon kanssa on hurjan kiihottava. Rouvaa naidaan peppu pystyssä ja samalla on kuvattavana edestä ja takaa imiessään kaluja. Voin vain kuvailla tuntemukset kun kalu takoo pimpissä ja rouvan päätä kohotellaan hiuksista nostamalla korkealle kuvattavaksi rinnat paljaina, kalu suussa ja sitten spermaa valuen. Juuri tuo tapahtumien kuvaaminen saa minut kostumaan. Ehkä nautin alistetuksi tulemisesta, mutta niin se vain on.

        Kiva, että täällä on edes joku samanhenkinen nainen, eikä aina vaan noita paheksuntoja. Olen lukenut nuo swingers kokemukset ja Prahan kokemukset moneen kertaan ja unelmoinut joutuvani kokemaan samoja tapahtumia.
        Heranjestas olla sillä tavalla sauvottavana miesrinki ympärillä katselemassa swingers paikassa ja tuntemattomien naitavana gloryholen aukosta jalat sidottuina levälleen.
        Samoin minua sykähdytti tuo rouvan lähtö uudelleen saksalaismiesten kanssa gloryholen puolelle. Arvasiko mitä kokee uudelleen, vai kuvitteliko vain vilauttavansa tisuja nopeasti kameralle kopissa ja sitten joutunutkin uudelleen pantavaksi ja kiltisti imemään kaluja ja poseeraamaan kuvaajille. Saan orgasmeja jo pelkästä ajatuksesta.
        Minusta on hienoa, että jotkut ovat uskaltaneet.
        Tottahan se on, ettei täällä kotimaassa moiseen varmasti uskaltaudu kovin helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tällä palstallakin on kaikkiaan kymmeniä paheksujia ja ihmettelijöitä kun naiset ovat uskaltaneet ottaa vapauksia ja nauttia seksistä swingers paikoissa ja gloryhole paikoissa ja vielä miestensä kanssa. Ei siinä pitäisi olla mitään ihmettelemistä nykyaikana.
        Pitäisikö meidän edelleen esittää madonnaa ja pukeutua nunnapukuun ja sallia aviomiehen vierailu helman alla vain lapsenteko mielessä kerran vuodessa yön pimeydessä.

        Kyllä meillä naisillakin on oikeus nauttia seksista sen erimuodoissa ja nauttia siitä, että meitä katsellaan alastomanakin jos siitä itse pidämme ja miksi emme pitäisi.

        Olet ihanan suora puheinen. Ainakin meillä sängyssä menee mieheni kans paremmin kun aloitimme kimpat ja itse nautin suunnnatttoman paljon😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihanan suora puheinen. Ainakin meillä sängyssä menee mieheni kans paremmin kun aloitimme kimpat ja itse nautin suunnnatttoman paljon😊

        Hyvä, että täällä kommentoi naisetkin ja kertovat suoraan mitä ajattelevat.
        Olisi ihan verrokkina ollut kiva saada Saksan klubeilla ja Prahan paikoissa käyneiden rouvien kertomukset kokemuksistaan ja tuntemuksistaan tapahtumien aikana. Kertomuksia lukiessani ajattelin usein, että niistä puuttuu meidän naisten ääni ja tunne ja onko lähdetty mukan vain omia aviomiehiä miellyttääkseen, vai onko mukana seikkailunhalua ja omien viettien ja fantasioiden siirtämistä todelliseksi tilaisuuksien tullessa. Toivottavasti niin.
        Kiinnostavia paikkoja ja tapahtumia joka tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että täällä kommentoi naisetkin ja kertovat suoraan mitä ajattelevat.
        Olisi ihan verrokkina ollut kiva saada Saksan klubeilla ja Prahan paikoissa käyneiden rouvien kertomukset kokemuksistaan ja tuntemuksistaan tapahtumien aikana. Kertomuksia lukiessani ajattelin usein, että niistä puuttuu meidän naisten ääni ja tunne ja onko lähdetty mukan vain omia aviomiehiä miellyttääkseen, vai onko mukana seikkailunhalua ja omien viettien ja fantasioiden siirtämistä todelliseksi tilaisuuksien tullessa. Toivottavasti niin.
        Kiinnostavia paikkoja ja tapahtumia joka tapauksessa.

        Alkuperäinen otsikko olikin huorahtava vaimo paras vaimo ja kyllä nämä kaikki ulkomaille naitavaksi menneet sopivat siihen kategoriaan vallan hyvin, vaikka miehensä ovat mukana olleetkin. Melkoisia panokoneita kumminkin ja varmasti kerrankin saaneet kerralla tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäinen otsikko olikin huorahtava vaimo paras vaimo ja kyllä nämä kaikki ulkomaille naitavaksi menneet sopivat siihen kategoriaan vallan hyvin, vaikka miehensä ovat mukana olleetkin. Melkoisia panokoneita kumminkin ja varmasti kerrankin saaneet kerralla tarpeeksi.

        No huh. Melkoisia kokemuksia muijilta. Varmasti ovat kerrankin saaneet riittävästi kerralla. Onkohan poltetta uudelleen sakemannien joukkopantavaksi ja kuvattavaksi.


    • Anonyymi

      Tulkapa joku porilainen iskemään arka, mutta asiasta kiinnostunut vaimoni 20.3. jossain karaokepaikassa. ( Mikä se sitten lieneekään ? Tulemme turisteina ja opastusta saa antaa) Kimppa-asiasta on periaatteesta sovittu, mutta rohkeus puuttuu. Tervetuloa punaviiville hotellihuoneeseen.

    • Saan tuoda kavereita ja tuttuja panemaan vaimoni kanssa.
      Vaimoni on luvannut antaa miesten panna hänen kanssaan jos kerran tuon heitä kotiimme.
      Vaimoni on helposti suostuva kun pyydän antamaan kaverille pillua.

    • Anonyymi

      Onkohan tällä missään tuollaisia gloryholepaikkoja, tai vaikka Tallinnassa, voisi mieheni kanssa käydä tutustumassa.

      • Anonyymi

        Kummasti tällä useat naiset haaveilevat päästä pantavaksi Saksan klubeille ja tsekin gloryholeille. Onhan ne varmasti houkuttelevia kokemuksia.


    • Anonyymi

      NAUTITTTAVAS AVIO.IEHENNIN KATSEMLA SIITIN PYSTYSSÄ

    • Anonyymi

      Vautsi. Luin tämän palstan seikkailut ja nyt on pimppi tulessa.
      Herran jestas mitä menoa. Mielikuvitus laukkasi rajusti varsinkin tuon jälkimmäisen rouvan sekkailusta Prahassa gloryholessa ja vielä kahteen kertaan. Aivan mahtavaa että joku on uskaltanut heittäytyä kun siihen on tullut mahdollisuus.

      Kyllä minuakin kiihotti erityisesti nuo rouvan kuvatuksi tulemiset joka suunnalta ja kaluja suussa ja valuvana. En tiedä uskaltautuisinko samaan, mutta tuo laittaa kyllä fantsioimaan. Luetan nämä kertomukset myös miehelläni. Saa nähdä mitä tuumaa.

      • Anonyymi

        Miehes innostuu vielä ja vie sinut panettavaksi ja kuvattavaksi Prahaan. Miltäs tuntus jakaa tuolleen?


    • Anonyymi

      Sain vaimon vihdoinkin mukaan vuokramökille, sinne tulee kaksi muuta paria ovat nuorempia. Päivän mittaan otettiin juomia ja grillailtiin, nuoremmat pojat alkoi vähän humaltua liikaa naiset päätti että lähtevät kahdestaan lähi tanssilavalle.
      Minun vaimo joka on ollut tosi siveä varonut että elää oikein.
      Pojat alkoi innostua mun Liisa vaimosta pyrkivät lähelle kun keskustelivat, huomasin että vaimo vähän rentoutui jo, laitoin väkevämpiä toteja. Onneksi oli kuuma ilta ja vaimon muodot tuli kunnolla esille kesä asussa. Laitoin soimaan hidasta musiikkia ja lähdin saunaa lämmittämään. Tulin takaisin Liisa tanssi Joken kanssa Joken kädet oli reilusti pakaroilla Liisan oli pidettävä käsiä kaulalla, istuin terassilla tupakalla.
      Juha tuli ulos oli aika humalassa ei huomannut mitään mitä ikkunan takana tapahtui.
      Jokke reilusti hyväili kupeita Liisa vaan nojasi häneen ja lantio oli kiinni Jokessa.
      Kun mentiin sisään irtaantuivat vähän. Kun lähdin kantamaan vettä jäivät keskenään, Menin mökin takaa katsomaan, Jokke suuteli Liisaa kunnolla, Juha oli takana ja hieroi pillua takaa Jokke suuteli kaulaa ja lähestyi rintoja Liisa oli silmät kiinni antautui kokonaan hyväiltäväksi Kuulin kun Juha sanoi pillu ihan valuu.
      Kiersin eteen kolistelin vähän kaikki oli erillään.
      Kerroin Liisalle että menen tekemään vettä, voit tulla kohta saunaan. Kiersin uudelleen mökin taakse, Jokke sanoi odota ja suuteli kunnolla riisui Liisaa kohta oli alasti Liisa esteli pitää mennä, kohta oli Joken kyrpä suussa alkoi kiivas imeminen Juha meni taakse pani kalun yhdellä työnnöllä sisään kuului pillun loiske ulos asti Juha työnteli kiivaasti ja karjaisi laski sisään, Jokke tuli tilalle Liisa pyllötti lattialla kiimasena ja otti vastaan mitä sai Kun Jokke kiihytti tahtia ja laukesi , lähdin saunalle.
      Liisa tuli juoksujalkaa saunalle, huh nuo pojat ovat aika karkeita. Miten karkeita?
      Haluavat hyväillä kun vaimot lähti tansseihin. Pestiin ja pojat tuli sitten saunaan . Tytöt tuli tansseista aika humalassa sanoin menkää saunaan. Illalla toinen tyttöistä sanoi ulkona Joken kalu maistui pillulta ? Sanoin naivat mun muijaa moneen otteeseen kun olin saunalla. Tytöt antoi Liisalle ja pojille kunnon paukut kohta olivat aiak kunnossa talutettiin kaikki makkariin ja tytö riisui kaikki alasti.
      Minun edessä oli aika pian kaksi alston ta nuorta, onneksi oli sinisiä mukana.
      Riitta meni seljälleen me Raijan kanssa hyväiltiin sen vartaloa kiinteät rinnat tuntui uskomattomalta kun pääsin Riitan jalkojen väliin maistui hyvältä Riitta ja raija suuteli keskenään näin että ei eka kertaa. Kohta käänsivät minut seljälleen .
      Riitta sanoi Raijalle katso kuinka ihanan suuri Riitta nousi päälle ja Raija tuli istumaan kasvoille. Raija nai vauhdilla naamaa vasten, Riitta huokaili kuinka kalu täyttää kokonaan Riitta ei kestänyt pitkään vaan sai orgasmin Raija pukkasi pois ja istui itse tilalle Raija kiemurteli että saa kokonaan sisään alkoi nopea nainti nuori lantio liikkui sujuvasti Raija tuli myös heti ja nousi pois.
      Ihastelivat kalua miten se kestää. Oltiin lähdössä ulos tupakalle tytöt kävi hieromassa poikain kaluja paksuksi, nauroivat katsotaan mitä tapahtuu.
      Tultiin tupakalta hämärässä makkarissa Jokke oli jo naimassa puolinukuksissa olevaa Liisaa Juha hamuili rintoja. Makkarissa Riitta imi kalua vähän ja nousi päälle, vittu Jokke nai sun muijaa ja alkoi ratsastamaan ny pääsi heti pohjaan Riitta huudahteli Raija näykki nännejä Riitta tuli taas Raija jatkoi Raijan meno teki sen että pidin lantiosta kunnolla Kun Raija tunsi että kasvoin lisää tärisi ja huusi kun laskin sisään.
      Kohta makkarista heitti kuulumasta Liisan vaikerrus kun sitä naitiin. Tytöt sanoi taitavat nukahtaa. Sanoin annan vain pikku paukun niin virkistyvät.
      Annoin Kummallekin pillerin pääsärkyyn ja snapsin. Tytöt kävi pojat makkarista toiseen sänkyyn jossa oltiin justiin naitu.
      Menin Liisan luo vähän säpsähti kun tulin viereen kysyi olenko ollut pitkään mökillä sanoin just tulin, luuli että olen ollut jossakin. Liisa tuli viereen pyyhin pyyhkeellä enimmät spermat pohkeilta. Kokeilin sormella pyllystäkin tuli spermaa. Käänsin vaimon vatsalleen kostutin kaikella limalla kyrvän ja työnsin pyllyyn, Liisa vaikeroi sain kun sainkin sen sisään kohta kuiski luoja kun tekee hyvää, edelliset aineet antoi hyvän luiston ensikertaa panin pyllyyn ja sain kunnon orgasmin, Liisa jäi makaamaan kun menin pesulle.
      Tulin pesulta makkasissa kuului kunnon äänet, Riita tuli huoneesta pojat on aivan hulluna nauroin sininen tekee, Riitta antoi suukon, kiitos siitä ja meni takaisin.
      Aamulla kaikki oli rapulassa, Riitta nauroi minulle pojlla on munat kipeänä, mutta sinut haluan joskus yksin kun ajattelenkin sun kankea tulen halukkaaksi.

    • Anonyymi

      Olisi kiva panna vaimoasi paljaalla tietenkin.

    • Anonyymi

      Riippuu vähän naisesta kuka lähtee toisten pantavaksi. Jos löytyy sellainen valioyksilö naiseksi ketä on nussittu paljon ja takana muutenkin kirjava seksihistoria, niin silloin ei kauaa tarvitse suostutella. Tiedän ;)

    • Anonyymi

      On on se mahtavaa, kun vaimo kelpaa muillekin.. Hän saa vierasta ja minäkin saan!
      Tänäänkin lähti muka lenkille ja meni naapurirappuun ja palasi posket punaisena, kuin olisi kiertänyt tunnin lenkin. Noh vein suoraan sänkyyn ja sormipillua harrastin ensin. Siellä oli spermat pimpsaloora käytöstä vielä helakan punaisena.
      Mä toki menin liukkaille ja akka laukes pari kertaa ennen minua...
      Kävin illalla naapuritalossa "lenkillä" minäkin. Hänen ukkonsa meni yötöihin......

      • Anonyymi

        Kunnon pano vastaa hyvin tunnin juoksu lenkkiä.
        Vaimoni suosii että panemalla solakaksi ja se on toiminut.


    • Anonyymi

      Namikkaita matkakokemuksia suominaisilla.
      Viina, kiima ja vieraat miehet kehumassa. Siinäpä hyvä yhdistelmä ja jalat ja suu aukeavat.

    • Anonyymi

      Kyllä tämä tosi on,pitäisi ajatella ensiksi,mutta mikä on tämä tilantee aiheuttanut,yksin kertaisesti älytön sala kiima ,haluaa huorata salaa ystäviltä ,naapureilta
      että esiintyä uskollisena siveellisenä rvana mekkonsa alta perseestää.
      Tämä nyt sai rajun kolauksen meidän rvalle 51v.
      Tähän olemme tietysti molemmat tavallaan osallisia.
      Meillä on vapaat sexi kuviot,porukka ryhmäsexi sexiorgioita.Vaimolla käy säännöllisesti vieraita miehiä kotona vaimoo naimassa ,on miehiä jotka sovittu viettää vaimon kanssa yön ,aivan kuten seurustellaan,riiataa yöt ,se on yhtä naintia panemista ne yöt aamuun.ja Miehet lähtee vasta seuraavana päivänä .
      Tämä tilanne nyt ,kulminoitui meillä oli 3nuorta miestä vaimon luona vierashuoneessa aamun asti klo jotai 05.30. Kun Miehet lähti, Vaimo tuli itkien vapisten keittiöö olin keittänyt kahvit.Kysyi mitä nyt tapahtunut, esim Vaimo itkien sano että oli sovittu ,että maksavat koko yöstä 1200€,400€ per/Mies.mutta miehet otti tukasta kiinni repivät löivät alavatsaa täysi vittuni haarohi päin vittua nyrkillä sanovat nyt huora sinä huorain huora lutka ,saat 800 € tästä yöstä.Tämä on kauheinta mitä tekivät, olin kontallaan vuorotellen nussivat ja kuvasivat aivan kaikki.Mitä tekivät levittivät täysin vittuni vaan uoman venyttivät vittuni auki että emättimestä lihat varmast näky kuvasivat vittua levälleen venytettynä .Kuvasivat vitu nussimista kun laskivat limat sisää emättimessä.Kyllä tekivät sitä ,antavat mulukkua suuhuni laskivat limat suuhun tämä kaiken kuvasivat,itki vapisi mitä tehdään etteivät rupee missään julkaisee näitä minu vittu kuvia nussimis videoita.Minä annoin vaimolle konjakkia että rauhoittuu Vaimo otti ahneesti konjakkia istua läsötti paljaalla perseellä lakatun tuolin päällä,kysyi tunnetko että ootko tyytyväinen koko yön nussittuu vittuus minkä päällä istut nyt.
      Vaimo itkusena soperti hän voisi olla tyytyväinen vittuusa, jos sinä mieheni olet nyt tyytyväinen mitä Näät kun pyllistän,ja kun menen tuho pöydälle selälle levitä vittuni sano rakastatko vielä minu vittua ,näi Vaimo levitti lihavat vittusa haarat ,on kyllä vittua tosi vittua mitä yö polettu nussittu ,totesi ole huoletta varmasti vittuas arvostan varmasti.
      Vaimoni vielä nyyhkytti kaikki hyvin ,mutta mitä tehdään rttei nää jätkät rupee näillä videoilla kiristää.Ei auta muu kui odottaa katsoa tilannetta.
      Vittumaine juttu on vaimon vittu.

      • Anonyymi

        Menepä nyt vaikka kansalaisopiston kirjoituskursseille, niin kehittyy tuo ulosanti vähän sujuvammaksi. Ennen julkaisua lue tekstisi rauhassa. Pohdi saako kaikesta tolkkua, korjaa, lue vielä kerran, korjaa ja julkaise vasta sitten.


    • Anonyymi

      Vaimo on tansseissa haluttavan oloinen varsinkin vieraalla paikkakunnalla, keraan kaksi poika innostui tansittamaan vaimoa sanoi tungoksessa niillä seisoo kalu kunnolla pillua vasten, vaimo oli herkällä minunkin kanssa, näytti nuo pojat jotka menevät tuonne sanoin mene edeltä tule kyselemään ryyppyä.
      Polttelin poikien kanssa kun vaimo lähestyi sanoivat heti tuo se oli hieroi pillulla kalua.
      Vaimo tuli lähelle kysyi ryyppyä annoin kossua sanoin se on puhasta kaikki otti ryypyt, vaimo tinkasi lisää sanoin se on tuon pojan anna sille suukko. Vaimo otti heti kaulasta ja suuteli, poika hieroi tissejä heti toinen sanoi anna minäkin, vaimo huokaillen suuteli. Sanoin mennään sivummalle käveltiin kymmeniä metrejä. kun toinen suuteli toinen hyväili takaa olkimet laskeutu rinnat oli paljaana. Meni eteen suutelemaan vaimo suuteli kiihkeänä näytin pojille sisään, vaimo kiljasi kun sai kalun sisään kuului tosi märkä loiske ja poika laukesi toinen jatkoi ja laukesi otettiin juomaa vaimo oli tissit paljaana imetytti nännejä kohta oli puuta vasten ja sai taas sisään kaksi kertaa. Pojat lähti sanoin lähdetään kotia, minä otin kostuttamatta suuta. Kotona vaimo sanoi menikö liiallisuuksiin sanoin ei, vaimo kuiskasi ihana olla lava huora et tiedä miten olisin halunnut kiljua niin hurjaa se oli pane takaa tätä huoraa , nyt vaimo kiljui kiimasena laukesi nopeaan panin pitkään kiljui vaan pankaa kaikki , haaveili jotain.

      • Anonyymi

        Kuule. Opettele nyt vähän jäsentelemään ja vedä välillä henkeä.


    • Anonyymi

      Oma vaimoni haluaa kahta miestä yhtäaikaa ja minut toiseksi.
      Saadaan panna vuorotellen vaikka olisi katsojiakin.

    • Anonyymi

      Vaimo sanoo toisinaan nyt on piööu turvoksissa, annan mennä naimaan tulee tyytyväisenä ei huutele eikä ole sen oloinen että on saanut. Illalla samalla laitta kääryityy kylkeen ehkä vähän innokkaammin.
      Itse olen löytänyt YH-äidin alle 30v. haluaa koko ajan ja kun tulen aamulla ei kysele, antaa olla rauhassa sen illan.
      Näillä mennään ja koti on kunnossa kaikun puolin.

    • Komppaan 👍

    • Anonyymi

      Vaimo kävi naapurin mökki rouvan Kertun kanssa lavatansseissa, huomasin aamulla niskassa on fritsu, kiihotti ajatus nostanut kesämekkoa ja antanut takaapäin pillua muuten Riitta oli normaalina koko päivän illemmalla tuli lapset kylään.
      Lähdin illalla kalaan, soutelin rantaa uistellen samalla, huomasin Kertun laiturilla, soutelin sinne,
      Kertun mies oli lähtenyt veljensä kanssa kalaan kauemmas. Istuin saunan terassille, Kerttu laitteli pyykkejään kuivumaan on paksummat reidet ja isommat rinnat kuin vaimolla, on oikea emäntä. Kysyin oliko kivaa vaimolla oli ainakin fritsuja niskassa.
      Kerttu sanoi ai jaa mitenhän se niin, sanoin kerro sinä.
      Sanoi että pääsivät kahden miehen autoon, Riitta oli takapenkillä toisen kanssa, heti alussa mies hieroi Riittaa ja kuulin kun kysyi maksua kyydistä. Jäätiin tuohon rinteen luo kyydidtä kun nousin Riitan rinnat oli jo paljaana ja se nuori mies imi niitä hurjana ja kuski hieroi minun tissejä. Riitta nousi autosta se poika oli takana ja työnsi Riitan konepellille Riitta vaan nauroi, huomasin sen valtava kalu oli esillä nosti kesämekkoa ja työntyi Riittaan.
      Riitta ei pääsyt pakoon melkein heti Riitta huokaili himosta ja antoi naida kunnolla se toinen mies hieroi minua koko ajan poika karjahti ja laski sisään toinen kiirehti heti tilalle katsoin vaan kun nai kunnolla Riitta vaan makasi autoa vasten.
      Nousin ja hyväilin Kerttua takaapäin kuiskasin sulla on ihanat rinnat ja otin ne paljaaksi Kerttu sanoi suutuitko Riitalle nauroin ja suutelin niskaa ei se siitä kulu on huorampi pitkään.
      Hieroin Kertun pyllyä ja nostin helmaa kuiskasin panen sinua vaikka väkisin ja työnsin saunaan sisään hieroin kalulla paljaita pakaroita Kerttu pysähtyi ikkunana luo työnnyin sisään kuisksin kiihittiko sinua nähdä nainti myönsi että kiihotti koskin nänneihin kljahti nännit olipitkinä pyöritin niitä työntelin välillä voimalla Kerttu kuiskas haluttaa joskus näin hulluna olen ihan märkä urisi kunnolla ja paineli pakaroista miten ylettyi hieroin pillua etupuolelta Kerttu käntyi koukkuun ja sai orgasmia vapisten laskin sisään.
      Kerttu kääntyi ja pyyhki paperilla, sanoin ethän suutu Riitalle ja minä olin matkassa.
      Istuttiin vierekkäin sanoin en minä suutu, sanoin on sinulla pornot rinnat ja nostelin, ei ukko koskaan kehu nai ja vierähtää pois.
      Nostin Kertun pöydälle ja imin näittä himottuja nännejä Kerttu kurotteli kalua käsiinsä ja suudeltiin kuiskas olen kateellinen Riitalle saa tätä hurjana, kysyin haluaako tätä muuloinkin runkkasi ja sanoi jos pysyy salassa saat pillua aina sanoin olisit mun panotyttö ja työnnyin etukautta kuiskasin sulla on antava pillu Kerttu kietoi jalkojaan kuiskas nytkin se saa toista kertaa työnsin seljälleen isot rinnat levisi hieroin nännejä Kerttu huudahteli nyt kalu ylsi syvemälle kysyin haluttaako huorata ukisi ja kuiskas haluttaa otin kiinni paksuista jaloista ja paukutin koko pituudelta Kerttu kiljui kun laskin sisään, katsoin kun makasi pöydällä vedin ylös.
      Halasin Kerttua ja suutelin sanoin olet juuri oikea nainen, hymyili olen paksu.
      Hieroin rintoja et ole, olet semmoinen että haluan naida sinua.
      Kerttu kertoi että miehensä nai kun sattuu ihanaa että minä haluan ja saa olla vähän hutsuna.
      Riitta on käynyt silloin tällöin Kertun kanssa tansseissa, Kerttu tunnusti että pojat nai Riittaa ja on saanut itsekkin muutaman kerran ja nautii salaisesta panosta.
      Riitta varmaan tietää kun laittaa Kertun luo hakemaan välillä jotain ruoka-aineita ja mies ei ole silloin kotona varmaa soittelevat kun Kerttu on heti valmis ja tykkää kun panen heti ja voimalla. Molemmat tykkää huorata sillai salaa.

    Ketjusta on poistettu 166 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe