Naputtelin äsken jo viestiä, jota en todennäköisesti saanut tälle sivulle asti lähetettyä, mutta jos se viesti jostain putkahtaa esille, olen pahoillani siitä että olen lähettänyt kaksi samantyyppistä viestiä.
Elikkästen naposteleeko keisaritetra kasveja ja jos kasvit maistuu, saavatko ne miten pahaa tuhoa aikaan?
Millainen on keisarien käytös muita lajeja kohtaan?
Olen keisareista luonut mieleeni sellaisen käsityksen, että ne olisivat melko rauhallisia keskinäistä kisailua lukuunottamatta?
Minkä kokoinen parvi olisi sopiva väljästi asutettuun seura akvaarioon, entä sukupuolijakauma?
Jos sinulla on kokemusta kyseisestä lajista, ota ihmeessä kantaa ja saa minut joko valitsemaan keisaritetroja altaaseeni tai jättämään se laskuista pois.
Keisaritetroja vai ei?
8
459
Vastaukset
- tetruska
Niin siis se allas on reilut 400 litrainen.
- tulipyrstö
http://personal.inet.fi/private/ela/akvaario-kalatiski.html#Keisaritetra
tässä linkki kalatiskille.
- fish KING
Nyt pääsee visukinkkuki rakenteleen... jos asiat on eka reilassa.
Mitä muuta kalastoa sulla tuolla nelisatasessa jo on?
Suodattimena joku iso ulkoEheimi, toivottavasti!! ;)
Veden lämpötila?
Tässä keisaritetran vaatimukset
- pH 5,5..6,9
- GdH- Tetruska
Ulkosuodatin toki löytyy.
Kalaston hankinta on vielä kesken ja mietinnän alla, tällä hetkellä on pandamonnisia, kiilakylkiä ja partamonni.
Se on ainakin jo mietitty, että aiotaan asuttaa allas melko väljästi.
Lämpötila on noin 24-25c - Tetruska
Tetruska kirjoitti:
Kalaston hankinta on vielä kesken ja mietinnän alla, tällä hetkellä on pandamonnisia, kiilakylkiä ja partamonni.
Lämpötila on noin 24-25cMieleeni on putkahdellut eräitä muitakin kalalajeja, kuten esimerkiksi pikkukirsikkatetra ja kerritetra.
Pikkukirsikkatetrasta olen vaan lukemani perusteella saanut sen käsityksen että ruoka maistuu. Sitä vaan ajattelin et viekö se ruoat "muidenkin suusta" tai onko muuten minkälainen rohmu?
Kerritetrasta taasen olen olen saanut lukea jotta se oisi jopa äksyillyt muille lajeille/ kaloille?
Onko kerritetra naaras lainkaan sinertävä kuten koiras?
Siis edelleenkin etsiskelen suht rauhallista parvikalaa Kiilakylkien ja monnisten partiksen kaveriksi.
Vesikerros jota laji käyttää saisi olla keskiosasta alaspäin, niin tulisi sekin kerros käyttöön.
Kerrothan kokemuksia? - Tetruska
Tetruska kirjoitti:
Lämpötila on noin 24-25cMieleeni on putkahdellut muitakin mahdollisia lajeja kuin keisaritetra.
Pikkukirsikkatetra ja kerritetra ovat myös kuulostaneet ihan potentiaalisilta.
Joskin vähän hiertää lukemani, että pikkukirsikka olisi mahdoton ahmatti, saako siinä toiset sitten ruokailtua ollenkaan?
Entäs sitten kerri, siitä olen lukenut että, se olisi jopa toisille lajeillekin äksyillyt, lieneekö miten yleistä?
Jos vaan kokemusta löytyy puolesta tai vastaan kerro ihmeessä! - Tetruska
Tetruska kirjoitti:
Lämpötila on noin 24-25cViestiä pukkaa oikein tuplana, ei toki ollut tarkoitus!
- tulipyrstö
Kaunis kala suosittelen.
http://www.akvaariokeskus.com/ab2005/kalat/tetrakalat/keisaritetra.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1662597- 1612392
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552003Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181997Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."11685"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591394Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1931284Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2131046Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.342980