Kertokaa

tietämättömälle...

Voi olla hieman tyhmä kysymys, mutta kysyn silti...=) Eli jos olette ottaneet hääkampauksen jostain liikkeestä ja siihen on kuulunut koekampaus niin mitä jos koekampaus ei ole miellyttänyt teitä...? Eli tehdäänkö sitten uusi koekampaus samaan hintaan vai nostaako se hintaa? vai voiko sitten vaihtaa ihan eri kampaajalle jos ensimmäiseen paikkaan ei ole tyytyväinen. Vai miten tämä toimii...?

3

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyisin

Itse olen miettinyt ihan samaa. Olen hyvin vaativa asiakas mitä hiuksiini tulee ja koekampaus on aivan pakollinen. Pelkään kuitenkin mitä sitten tapahtuu jos kampaus ei ole mieleiseni? Jos tyyliin koekampaus on viikkoa ennen häitä niin hiukan tulee kiire jos homma menee plärinäks. Meikin kanssa sama juttu. Itse en meikkiä käytä enkä osaa enää meikatakaan kun ei ole vuosiin ollut käyttöä, niinpä meikkaajalle menen. Haluan siis täysin luonnollisen meikin, mutta tätäkin pelkään että mitä jos se on silti liikaa.. että kun voi olla vaikeaa.
      Onko jollakin mennyt koekampaus pieleen?!!!

• ........

hommahan ei mene niin että kampaaja tekee kampauksen ja sinä päätät kelpaako vai ei, vaan...keskuttelette yhdessä minkälaisen kampauksen haluat ja hän ehdottelee että jos näin tai näin, mutta ainakaan minun kampaajani ei edes tee silloin täydellistä kampausta kaikkine pinneineen vaan suurin piirtein sen että kumpikin ymmärtää mikä on tyydyttävä lopputulos. eli et joudu lähtemään sieltä kampaajalta kampaus päässä josta et yhtään tykkää!jos aika loppuukesken niin sitten varmaan joudutte varaamaan toisen ajan...

• suunnitellaan yhdessä

Kyllä minäkin ymmärtäisin asian niin kuin edellinen kommentoija, että koekampauksen tarkoituksena on yhdessä kampaajan kanssa keskustella ja suunnitella sitä, millainen hääkampauksesta tulee. Jos ette jostain syystä pääse yhteisymmärrykseen etkä ole tyytyväinen kampaajaasi, kyllä sinä varmaan joudut siitä koekampauksesta jotain maksamaan. Koekampauksen aikana voit kuitenkin kommentoida kampaajan ehdotuksia ja esittää omia toiveita. Lopputulos on kiinni myös sinusta ja siitä, mitä haluat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe