Kertokaa

tietämättömälle...

Voi olla hieman tyhmä kysymys, mutta kysyn silti...=) Eli jos olette ottaneet hääkampauksen jostain liikkeestä ja siihen on kuulunut koekampaus niin mitä jos koekampaus ei ole miellyttänyt teitä...? Eli tehdäänkö sitten uusi koekampaus samaan hintaan vai nostaako se hintaa? vai voiko sitten vaihtaa ihan eri kampaajalle jos ensimmäiseen paikkaan ei ole tyytyväinen. Vai miten tämä toimii...?

3

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyisin

      Itse olen miettinyt ihan samaa. Olen hyvin vaativa asiakas mitä hiuksiini tulee ja koekampaus on aivan pakollinen. Pelkään kuitenkin mitä sitten tapahtuu jos kampaus ei ole mieleiseni? Jos tyyliin koekampaus on viikkoa ennen häitä niin hiukan tulee kiire jos homma menee plärinäks. Meikin kanssa sama juttu. Itse en meikkiä käytä enkä osaa enää meikatakaan kun ei ole vuosiin ollut käyttöä, niinpä meikkaajalle menen. Haluan siis täysin luonnollisen meikin, mutta tätäkin pelkään että mitä jos se on silti liikaa.. että kun voi olla vaikeaa.
      Onko jollakin mennyt koekampaus pieleen?!!!

    • ........

      hommahan ei mene niin että kampaaja tekee kampauksen ja sinä päätät kelpaako vai ei, vaan...keskuttelette yhdessä minkälaisen kampauksen haluat ja hän ehdottelee että jos näin tai näin, mutta ainakaan minun kampaajani ei edes tee silloin täydellistä kampausta kaikkine pinneineen vaan suurin piirtein sen että kumpikin ymmärtää mikä on tyydyttävä lopputulos. eli et joudu lähtemään sieltä kampaajalta kampaus päässä josta et yhtään tykkää!jos aika loppuukesken niin sitten varmaan joudutte varaamaan toisen ajan...

    • suunnitellaan yhdessä

      Kyllä minäkin ymmärtäisin asian niin kuin edellinen kommentoija, että koekampauksen tarkoituksena on yhdessä kampaajan kanssa keskustella ja suunnitella sitä, millainen hääkampauksesta tulee. Jos ette jostain syystä pääse yhteisymmärrykseen etkä ole tyytyväinen kampaajaasi, kyllä sinä varmaan joudut siitä koekampauksesta jotain maksamaan. Koekampauksen aikana voit kuitenkin kommentoida kampaajan ehdotuksia ja esittää omia toiveita. Lopputulos on kiinni myös sinusta ja siitä, mitä haluat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe