Kertokaa

tietämättömälle...

Voi olla hieman tyhmä kysymys, mutta kysyn silti...=) Eli jos olette ottaneet hääkampauksen jostain liikkeestä ja siihen on kuulunut koekampaus niin mitä jos koekampaus ei ole miellyttänyt teitä...? Eli tehdäänkö sitten uusi koekampaus samaan hintaan vai nostaako se hintaa? vai voiko sitten vaihtaa ihan eri kampaajalle jos ensimmäiseen paikkaan ei ole tyytyväinen. Vai miten tämä toimii...?

3

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyisin

Itse olen miettinyt ihan samaa. Olen hyvin vaativa asiakas mitä hiuksiini tulee ja koekampaus on aivan pakollinen. Pelkään kuitenkin mitä sitten tapahtuu jos kampaus ei ole mieleiseni? Jos tyyliin koekampaus on viikkoa ennen häitä niin hiukan tulee kiire jos homma menee plärinäks. Meikin kanssa sama juttu. Itse en meikkiä käytä enkä osaa enää meikatakaan kun ei ole vuosiin ollut käyttöä, niinpä meikkaajalle menen. Haluan siis täysin luonnollisen meikin, mutta tätäkin pelkään että mitä jos se on silti liikaa.. että kun voi olla vaikeaa.
      Onko jollakin mennyt koekampaus pieleen?!!!

• ........

hommahan ei mene niin että kampaaja tekee kampauksen ja sinä päätät kelpaako vai ei, vaan...keskuttelette yhdessä minkälaisen kampauksen haluat ja hän ehdottelee että jos näin tai näin, mutta ainakaan minun kampaajani ei edes tee silloin täydellistä kampausta kaikkine pinneineen vaan suurin piirtein sen että kumpikin ymmärtää mikä on tyydyttävä lopputulos. eli et joudu lähtemään sieltä kampaajalta kampaus päässä josta et yhtään tykkää!jos aika loppuukesken niin sitten varmaan joudutte varaamaan toisen ajan...

• suunnitellaan yhdessä

Kyllä minäkin ymmärtäisin asian niin kuin edellinen kommentoija, että koekampauksen tarkoituksena on yhdessä kampaajan kanssa keskustella ja suunnitella sitä, millainen hääkampauksesta tulee. Jos ette jostain syystä pääse yhteisymmärrykseen etkä ole tyytyväinen kampaajaasi, kyllä sinä varmaan joudut siitä koekampauksesta jotain maksamaan. Koekampauksen aikana voit kuitenkin kommentoida kampaajan ehdotuksia ja esittää omia toiveita. Lopputulos on kiinni myös sinusta ja siitä, mitä haluat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      219
      2910
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      171
      2546
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1182
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1082
    5. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1045
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      68
      1038
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1002
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      335
      982
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      929
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      778
    Aihe