Odotan profetiaa

Inhottava realisti

Paljon näyttää olevan liikkeellä profeettoja Suomen maassa.

Nyt annan tilaisuuden teille kaikille!

Jos mieltäsi painaa näkemäsi näky, enneuni tai mikä tahansa profetia, anna tulla vain! Koskipa se sitten vaikka maailmanloppua tai Suomen kohtaloa tai naapurin kissan katoamista, voit kertoa siitä.

Profetioita nimittäin vaivaa ainakin allekirjoittaneen näkökulmasta suurehko epäuskottavuus. Nyt voit korjata tilanteen!

Antakaa siis kaikki Suomen profeetat tulla nyt selkeitä profetioita. Vanhatkin tulkintanne käyvät.

Jos ette pysty, olette menettäneet uskottavuutenne.

Varoituksen sana: jos ennustuksenne eivät toteudukaan, muistutan teitä siitä takuuvarmasti!

9

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Iso Lapis

Täässä sulle Profetia tulkitse , olen saanut se kuukausia sitten.

Profetia: POIKANI SOVITTI SYNTINNE. MINÄ ANNOIN POJALLENI JEESUKSELLE KRISTUKSELLE KAIKEN VALLAN MAAN PÄÄLLÄ JA TAIVAASSA, MUTTA SITÄ TE ETTE YMMÄRRÄ, KOSKA YRITÄTTE TULLA LUOKSENI POIKANI JEESUKSEN NIMESSÄ. ETTEKÖ KÄSITÄ, ETTÄ POJALLANI JEESUKSELLA KRISTUKSELLA ON KAIKKI VALTA, JOKAISEN IHMISEN ELÄMÄÄN MAAN PÄÄLLÄ. MINÄ, JUMALA KAIPAAN HENGESSÄ JA TOTUUDESSA RUKOILIJOITA. NIITÄ OVAT AINOASTAAN NE, JOTKA OVAT POJALLENI JEESUKSELLE KRISTUKSELLE KUULIAISIA JA PALVELEVAT POIKAANI JA JOTKA POIKANI JEESUS KRISTUS TUNNUSTAA OMIKSI OPETUSLAPSIKSEEN, MINUN, KAIKKI VALTIAAN JUMALAN JA MINUN ENKELIENI EDESSÄ!! AAMEN !

Herra Jeesus sinua siunatkoon, AAMEN.

• Inhottava realisti
        Iso Lapis kirjoitti:

Täässä sulle Profetia tulkitse , olen saanut se kuukausia sitten.

Profetia: POIKANI SOVITTI SYNTINNE. MINÄ ANNOIN POJALLENI JEESUKSELLE KRISTUKSELLE KAIKEN VALLAN MAAN PÄÄLLÄ JA TAIVAASSA, MUTTA SITÄ TE ETTE YMMÄRRÄ, KOSKA YRITÄTTE TULLA LUOKSENI POIKANI JEESUKSEN NIMESSÄ. ETTEKÖ KÄSITÄ, ETTÄ POJALLANI JEESUKSELLA KRISTUKSELLA ON KAIKKI VALTA, JOKAISEN IHMISEN ELÄMÄÄN MAAN PÄÄLLÄ. MINÄ, JUMALA KAIPAAN HENGESSÄ JA TOTUUDESSA RUKOILIJOITA. NIITÄ OVAT AINOASTAAN NE, JOTKA OVAT POJALLENI JEESUKSELLE KRISTUKSELLE KUULIAISIA JA PALVELEVAT POIKAANI JA JOTKA POIKANI JEESUS KRISTUS TUNNUSTAA OMIKSI OPETUSLAPSIKSEEN, MINUN, KAIKKI VALTIAAN JUMALAN JA MINUN ENKELIENI EDESSÄ!! AAMEN !

Herra Jeesus sinua siunatkoon, AAMEN.

Ei ole valitettavasti profetia, vaikka onkin kyllä jälkikäteen tulkittavissa miten tahansa...

• Tuom.

miten sinä osallistuisit profetiatalkoisiin. Ennen kuin tulee arvostelemaan, pitäisi itse oikeastaan jo profetoida. Niin että, minä se tässä se profeetta olen. Ei monikaan herkällä mielellä oleva viitsi tuoda pilkattavaksi profeetallista antiaan. Ja niin me jäämme hedelmättömäksi. Niinkuin useinkin näillä suomalaisilla hengellisesti ja henkisesti köyhillä keskusteluareenoilla.

Pitäisi ensinnäkin ymmärtää, mitä profeetallisuus tarkoittaa. Jos puhutaan Raamatullisesta, niin se on Jumalan puhetta ihmiselle. mutta kuka siihen uskoo? Ei sillä ole väliä, vaan sillä että tuotetaan ja kannustetaan ihmisiä myötäkarvaisesti keskustelemaan. Pitääkö tällaisia sivistyksen aakkosia opettaa tässä pähkähullujen takapajulassa. Sanon, että ei pidä, koska taso on jo niin alhaalla, ettei se hyödytä. Mutta kaikesta huolimatta, tuokoot kukin mtä hulluinta prof.infoa, niin luen ja kannustan kirjoittamaan ja puolustan, vaikka olenkin erimieltä - keskustelun vuoksi.

• Inhottava realisti

Periaatteessa ymmärrän pointtisi.

Uskonnollisuuden ja sen lrvittämisen suhteen asiat ovat kuitenkin aika monimutkaisesti. En oikeastaan sulata sitä, että erilaisia katteettomia uhkakuvia lähestyvästä maailmanlopusta suolletaan ihmisten niskoille. Joku voi vielä oikeasti uskoakin noihin juttuihin.

On toki hyvä, että ihmiset kirjoittavat mielipiteistään. Avauksessani oli ehkä mukana myös pieni annos ironiaa. Selvää on, etten itse usko tippaakaan erilaisiin profetioihin. Kantani ääriuskovaisuuteen - jota profetiatkin edustavat - on kierlteinen.

Uskontokin on vallankäyttöä. Uskonnon avulla ihmiset taivutellaan toimimaan tietyllä tavalla. Se, että uskon nimissä levitetään "tietoa", jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, on vastuutonta. Siksi vastustan sitä ja kommentoin täällä esiintyvää huuhaata aina kun vain viitsin.

• Valontuoja.
        Inhottava realisti kirjoitti:

Periaatteessa ymmärrän pointtisi.

Uskonnollisuuden ja sen lrvittämisen suhteen asiat ovat kuitenkin aika monimutkaisesti. En oikeastaan sulata sitä, että erilaisia katteettomia uhkakuvia lähestyvästä maailmanlopusta suolletaan ihmisten niskoille. Joku voi vielä oikeasti uskoakin noihin juttuihin.

On toki hyvä, että ihmiset kirjoittavat mielipiteistään. Avauksessani oli ehkä mukana myös pieni annos ironiaa. Selvää on, etten itse usko tippaakaan erilaisiin profetioihin. Kantani ääriuskovaisuuteen - jota profetiatkin edustavat - on kierlteinen.

Uskontokin on vallankäyttöä. Uskonnon avulla ihmiset taivutellaan toimimaan tietyllä tavalla. Se, että uskon nimissä levitetään "tietoa", jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, on vastuutonta. Siksi vastustan sitä ja kommentoin täällä esiintyvää huuhaata aina kun vain viitsin.

Olen muuten ainoa oikeaoppinen profetoija suomessa.Minulla on tosiaan kyky profetoida vaikkapa eilen maailmalla tapahtuneita asioita seuraavana päivänä.Ja aina olen osunut oikeaan!Tapa miten profetoin on yksinkertainen.Esimerkiksi silloin,kun Barak Obama oli astunut virkaansa,niin seuraavana päivänä avasin sen tietyn kirjan ihan summittaisesti.Sitten laskin kirjan vasemmalla sivulla olevien lauseiden määrän ja kerroin saadun luvun kolmella,sen jälkeen jaoin saadun summan luvulla 3,14.Sen jälkeen valitsin kirjan oikealta sivulta joka kolmannen kirjaimen,ja sitten tein saaduista tuloksista numero-ja kirjainyhdistelmän.Ja se jälkeen oli helppo avata numero/kirjainkoodi ja siinä luki aivan selvästi seuraavaa:
        B-a-r-a-k O-b-a-m-a o-n U-S-A-N p-r-e-s-i-d-e-n-t-ti.Tämä on satavarma ja helppo
        tapa profetoida asioita jälkeenpäin!

• Exentrikko

Ihminen voi joskus nähdä välähdyksenomaisesti tulevaisuuteen. Fred Hoylen kirja "Los Angeles ei vastaa" esittää, että menneisyys ja tulevaisuus ovat yhtä aikaa olemassa ja nykyhetki on se kohta tuossa "lokerikossa", jota valo sillä hetkellä valaisee.

Profetoiminen on epäkiitollista toimintaa, se käy ilmi jo lyhyestä Joonan kirjasta. Itse olen saanut nähdä vuosieni määrän. Vuosi, jolloin minä kuolen, löytyy Aku Ankan numerosta 20/2009 (Da Vinci -koodin ystäville ;) En voi tietenkään mitenkään todistaa sitä, aika näyttää. Siitä ainakin minä päättelen, että maailmanloppu ei tule ennen sitä vuotta.

• Lukujen ystävä.

Itselleni ei tule, enää, Aku Ankkaa, joten voisitko kertoa tuon vuosiluvun.

Sanon sitten uskonko tuon luvun olevan totta.

• Exentrikko
        Lukujen ystävä. kirjoitti:

Itselleni ei tule, enää, Aku Ankkaa, joten voisitko kertoa tuon vuosiluvun.

Sanon sitten uskonko tuon luvun olevan totta.

Siis painotan että en ennustanut maailmanloppua sille vuodelle, vaan päätelleeni että se ei tule ennen sitä vuotta. Vuosi on 2027. Jos olen väärässä, niin Inhottava realisti muistakoon myös muistuttaa minua :)

Ehkä olen pelannut liikaa tietokonepasianssia, vai mistä on kysymys. Eräänä maaliskuisena aamuna makoillessani ja niitä näitä ajatellessani ilmestyi silmiini kaksi pelikorttia limittäin. Maita en varmuudella muista mutta alla oleva kortti oli punainen kuutonen. Sen päällä oli musta seiska.

Heti kohta pelikorttien viereen ilmestyivät varmemmaksi vakuudeksi ikään kuin käsin kirjoitettuna sanat: "Kuusikymmentäseitsemän on sinun elinvuosiesi määrä."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3056
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2482
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2473
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2151
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      243
      1745
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1699
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      455
      1675
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1594
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1552
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      23
      1359
    Aihe