Miten sais suutelun sujumaan? Tuntuu, että se ei oikein suju ja itse en kuitenkaan ole suurempi expertti kuin Hänkään. Sen verran tiedän kuitenkin, että parempaakin on nähty.. Meidän huulet ei jotenkaan liu'u tarpeeksi ja menee eri tahtiin ja vaikka mitä. Mitään vinkkiä? Harjotus t ekee mestarin?
Kumpikaan ei osaa?
5
2126
Vastaukset
- äajfödj
Ei auta ainakaan neuvominen ja kärsimättömällä äänellä nariseminen: "Älä jännitä huulia noin kireeks", "Avaa suuta enemmän", "Älä oo noin jännittynyt", "Anna mun työntää kieli sun suuhun", "Suipista suuta enemmän" jne. ohjeita olen itse saanut kuulla kesken suutelun, ja se on vienyt loputkin fiilikset. Ja herra itse sitten mielestään on hyväkin suutelija, kun avonaisella, kuolaisella ja veltolla suullaan pyyhkii pitkin naamaani.
- pidäkään
liukua. Taisi vika löytyä.
- ap
en vaan keksinyt sopivaa sanaa. :/ kuitenkin sillei, ettei ihan "tök tök"
- Bubu
Ei sitä oikeen muuten opi. Suutelukin on niin erilaista eri henkilön kanssa... Vaikka olen vieläkin sitä mieltä että tytöt ovat poikia parempia (ei heti kieltä kurkkuun, if you know what I mean).
Toisen "suuliikkeiden" matkiminen voisi tuottaa tulosta. Tai ainakin silloin jätkä ehkä tajuaisi tehdä saman sulle ja ottaa huomioon että miten SÄ haluaisit suudella...
Tai en tiiä...- pussailija
suudella. Hän ei vain kertakaikkiaan osaa, vaan pitää lähinnä vain suutaan auki. Ei osaa yhtään pelata kielellään. Ei vastaa suuteluuni.
Pidän suutelusta kovasti, mutta nyt en tiedä mitä tekisin. Miehelläni on takana vain yksi pitkä parisuhde, ei siis ole treenaillut taitoa. Seksi alkoi sujumaan pikku opetuksella mutta suuteluun ei ole "tarttunut", vaikka olen omalla suutelullani yrittänyt opettaa.
Täytyy tunnustaa että olen kaksi kertaa suudellut toista miestä seurustelumme aikana. Ne ovat tosin olleet vähän yllätyshyökkäyksiä ja jääneet yhteen suudelmaan mutta herättäneet minut huomaamaan mitä suhteestamme puuttuu. Luulin jo että oma pussailutaitoni on kadonnut! Mutta ei, vaikea vain suudella kun ei saa vastakaikua. Apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771422Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94814
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755