Uusi johtaja tekee minusta kohta jälleenmyyjän, on niin mielettömän kaunis nainen, jotta joutuu käymään ostoksilla vaikkei ois tarvis.
Alko Ylivieska
6
690
Vastaukset
- ettet leimaudu
juopoksi. Henkilökunta puhuu/kertoilee kylillä siitä kuka ostelee viinoja ja kuinka paljon..
- Pitäähän sitä yrittää
Joo, se tuntuu olevan pienillä paikkakunnilla aivan normaalia, että kylän väki ja alkon asiakaspalvelussa olevat päättävät kuka "tuomitaan". Tulee mieleen yks hyvä sketsi jostain TV-ohjelmasta. Siinä oli kylänväki kokoontunut tuomitseen mopopoikaa. Poika odotti kylätalon eteisessä pelokkaan näkösenä tuomiotaan.
Sitte pirtistä kuulu, kun kylän päämies sano, että tuokaa syyllinen sissään... Sama pelko, kun sillä murkkuikäsellä pojalla siinä sketsissä oli, niin on varmasti monella alkon asiakkaalla, kun menee ostoksille.( rahan kans.)
- Anonyymi
Alkossa käyntiin näin yleensä. On monia jotka asioivat alkossa,ostaakseen muille. En tarkoita nyt alaikäisiä vaan jollekin esim.liikuntarajoitteiselle tai muuten ei itse alkossa asiovalle. Että jos yksi ja sama henkilö asioi alkossa useesti viikossa,ei se aina tarkoita sitä että hän ostaa itselleen . Itse lukeudun näihin ihmisiin ja olen huomannut pahat katseet ja myhäilyt. Joskus tekisi mieli sanoa,että en juo näitä itse. Mutta mitäpä se hyödyttäisi,menisi "selittelyn"piikkiin. Ei pidä puhua asiasta,jota ei oikeasti tiedä mitään!
-Widduuntunut Kyttääjiin-- Anonyymi
Älä selitä, ite juot kaikki.
- Anonyymi
minä uskovainen jään nyt tästäpois,envoi mennä omankylän alkoon onpakko käydä naapurikylän alkossa yksityisyyden suojassa,eipähän tuupuheita rauhanyhdistyksellä sunnuntaina
- Anonyymi
Minä käytän bulvaanille Alkon ostoissa, ei mene tietoa rauhanyhdistykselle. Tosin joskus voi vähän pölähtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693