Alko Ylivieska

hämmentynyt mies

Uusi johtaja tekee minusta kohta jälleenmyyjän, on niin mielettömän kaunis nainen, jotta joutuu käymään ostoksilla vaikkei ois tarvis.

6

690

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettet leimaudu

juopoksi. Henkilökunta puhuu/kertoilee kylillä siitä kuka ostelee viinoja ja kuinka paljon..

• Pitäähän sitä yrittää

Joo, se tuntuu olevan pienillä paikkakunnilla aivan normaalia, että kylän väki ja alkon asiakaspalvelussa olevat päättävät kuka "tuomitaan". Tulee mieleen yks hyvä sketsi jostain TV-ohjelmasta. Siinä oli kylänväki kokoontunut tuomitseen mopopoikaa. Poika odotti kylätalon eteisessä pelokkaan näkösenä tuomiotaan.
        Sitte pirtistä kuulu, kun kylän päämies sano, että tuokaa syyllinen sissään... Sama pelko, kun sillä murkkuikäsellä pojalla siinä sketsissä oli, niin on varmasti monella alkon asiakkaalla, kun menee ostoksille.( rahan kans.)

• Anonyymi

Alkossa käyntiin näin yleensä. On monia jotka asioivat alkossa,ostaakseen muille. En tarkoita nyt alaikäisiä vaan jollekin esim.liikuntarajoitteiselle tai muuten ei itse alkossa asiovalle. Että jos yksi ja sama henkilö asioi alkossa useesti viikossa,ei se aina tarkoita sitä että hän ostaa itselleen . Itse lukeudun näihin ihmisiin ja olen huomannut pahat katseet ja myhäilyt. Joskus tekisi mieli sanoa,että en juo näitä itse. Mutta mitäpä se hyödyttäisi,menisi "selittelyn"piikkiin. Ei pidä puhua asiasta,jota ei oikeasti tiedä mitään!
      -Widduuntunut Kyttääjiin-

• Anonyymi

Älä selitä, ite juot kaikki.

• Anonyymi

minä uskovainen jään nyt tästäpois,envoi mennä omankylän alkoon onpakko käydä naapurikylän alkossa yksityisyyden suojassa,eipähän tuupuheita rauhanyhdistyksellä sunnuntaina

• Anonyymi

Minä käytän bulvaanille Alkon ostoissa, ei mene tietoa rauhanyhdistykselle. Tosin joskus voi vähän pölähtää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe