kun minua ei tahdottu kummiksi. pikkusiskoni valittiin .
no. hänellä ei ole lapsia ja minulla on kuitenkin 1. ja ystäväni lapselle olen jo sellainen.olin tosin varma että minut valitaan, mutta toisin kävi.paisuttelin asiaa ja lopussa tuntui jo että veljelläni on jotain minua vastaan kun en "kelvannut". eihän sen näin tarvinut ollla.EMPÄ OLE VIITSINYT MENNÄ KYSYMÄÄN ETTÄ MIKSI MINUA EI TAHDOTTU.ELÄMÄ JATKUU KUITENKIN.AINAHAN VOIN HOITAA IHMISSUHTEITA MUUTENKIN.EI KUMMIT OLE SEN PAREMPIA KUIN ME JOITA EI VALITTU. MINÄ EN AINAKAAN.haikeana kuitenkin katselin kun kummit vanhempineen ja lapsineen seisoivat tapahtumien keskellä. se on hienoa. olen sen kerran saanut kokea ja kokisin sen niin mieluusti uudellenkin.
kylläpä minua
pitkään harmitti
0
340
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070